Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει να κανει σε τι μηχανη και τι χρηση θα κανεις.

πχ Σε naked που το ειχα, δεν το ενιωσα ποτέ καλό. η bridgestone εχει καλυτερες προτασεις (ΒΤ21) αλλα και πιο ακριβο.

Γενικα ειναι entry level λαστιχο, φτηνο, βασικο μοντελο. Αν θελεις να εχεις απολυτο ελεγχο δε θα το συνιστούσα. Αν ειναι να πηγαινεις καθε μερα 15χλμ κινηση στη δουλεια σου, μια χαρα θα κανει τη δουλεια του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alkis13 είπε

Εχει να κανει σε τι μηχανη και τι χρηση θα κανεις.

πχ Σε naked που το ειχα, δεν το ενιωσα ποτέ καλό. η bridgestone εχει καλυτερες προτασεις (ΒΤ21) αλλα και πιο ακριβο.

Γενικα ειναι entry level λαστιχο, φτηνο, βασικο μοντελο. Αν θελεις να εχεις απολυτο ελεγχο δε θα το συνιστούσα. Αν ειναι να πηγαινεις καθε μερα 15χλμ κινηση στη δουλεια σου, μια χαρα θα κανει τη δουλεια του.

Επειδη με ενδιαφερει το θεμα για τα συγκεκριμενα λαστιχα επειδη μια επιλογη που εχω σε αγορα μηχανης naked φοραει αυτα λες να τα αλλαξω με την μια η να τα αφησω. δεν με νοιαζει το κοστος.την ασφαλεια κοιταζω πρωτα . 

Υ.Γ τωρα που κοιταζω για μηχανη δυο  εμποροι μου λενε να αλλαξω αυτα που φορανε με τα pirelli diablo rosso ΙΙ. ενταξη 200 ευρω εχουν δεν ειναι μεγαλο το ποσο για την ασφαλεια. εχουν δικιο ?

 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο hornet έχω δοκιμάσει michelin (νομίζω τα pilot street), τα diablo rosso II και τελευταία έβαλα τα Bridgestone (νομίζω είναι τα Τ31) 

Λιγότερο ευχαριστημένος έμεινα από τα diablo πάντως, ενώ το κακό με τα michelin είναι ότι όσο πέρναγε ο καιρός έπεφτε η απόδοσή τους σε βαθμό αισθητό (και κάνω ελάχιστα χλμ με τη μηχανή) 

Τα bridgestone τουλάχιστον για μένα ήταν η καλύτερη επιλογή 

Φυσικά έχει να κάνει και με το στυλ του καθενός...

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ.

Κοιτα 2 ζευγαρια εχω αλλαξει και οι φιλοι μου 4 (ειμαι πιο νεος στο σπορ).

Κατα κοινη ομολογια τα καλυτερα ειναι τα r10 r10+ r11 που βγαινουν στις διαστασεις του naked. Μολις ζεσταθει(δε θελει πολυ χρονο) δεν ξεκολλάει.

Τα Dunlop πολλοι που ειχαν, εχουν παραπονο οτι θελουν αρκετο ζεσταμα και σε επαρχιακους δρομους δε γινεται δουλεια.

Το michelin pilot ειναι ενα τιμιο λαστιχο για τα λεφτα του (200 το βρισκω εδω κρητη, ενω το r10 κανει 280-300) ειναι καπως αδιαφορο και πολυ απλο και βασικο. Κοινως αν θελεις να στριβεις μη το βαλεις. Επισης μεγαλη απογοητευση στο michelin (ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΣΕΙΡΑ, ΣΤΟ ΑΠΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ) ειναι οτι ο κορμος του ειναι πολυ μαλακος, με λιγα λογια αν ο κορμος (το πλαινο εκει που γραφει τα νουμερα και τη μαρκα) ειναι μαλακος δε σου δινει σωστη πληροφορηση και οταν η ελαστικοτητα του δεν αντεχει αλλο σε πεταει. Απο την αλλη το r10 (και για το Bt21 αναφερομαι) στο πετραδακι που πατας πισω με πολλα χλμ/ω το καταλαβαινεις και εχεις καλυτερη πληροφορια για το που παταει η μηχανη και τι κανει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...