Προς το περιεχόμενο

daytona dy50


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα παιδια ειμαι νεος στην ομαδα και θα ηθελα μια βοηθεια ...εχς ενα daytona dy50 και θελω να το πειραξω γιατι σε μια ανιφορα με 2 ατομα δεν παει...καταρχην θα ηθελα να να ειμαι νομιμος δηλαδη να μην αλλαξω μοτερ και να κρατησω αυτο που εχς και να του ανεβασω τον κιβισμο αλλα δεν ξερω αν γινεται εγω θα ηθελα να μ πειτε  ποσο στοιχιζει να φτιαξω το μοτερ και αν γινεται να το φτιαξω και να ειναι και αξιοπιστο....ευχαριστω για τον χρονο σας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαγή κυλινδροπίστονο στα 72 κυβικά , αλλαγή καρμπυρατερ (18άρι ΤΟ ΠΟΛΥ) και αλλαγή εξάτμισης.

Καλό στρώσιμο και ρύθμιση βαλβίδων μετά. Θα πηγαίνει αξιοπρεπώς (δεν θα βάζει φωτιά στο δρόμο) αλλά θα είναι αξιόπιστο (όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα κινέζικο μηχανάκι).

Μαζί με εργατικά θα σου παέι γύρω στα 150-170 ευρώ ανάλογα την ποιότητα των ανταλλακτικών

Επεξ/σία από stamatisj1
  • Like 1
Δημοσ.

να ρωτήσω και κάτι άλλο αν έχω πες 110 μοτέρ πάνω στο μηχανάκι μ και στα χαρτιά είναι 50 είναι παράνομο ?

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μ 

Δημοσ.

μπορείς να το κάνεις άνετα και αξιόπιστα 120cc με κεφαλή γεμάτη, κάρμπ και στρόφαλο κλπ από σπρίντερ 125 ανοίγοντάς όλο το το μοτέρ ... το όσο θα κοστίσει ρωτά σε συνέργεια εκεί την γειτονία

Δημοσ.

νομίζω πάει πολύ ακριβό για αυτό λέω να πάρω ένα  λιφαν...  έχω ακούσει ότι το αμιζο το 110 είναι πολύ κάλο ισχύει 

ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Δημοσ.
2 ώρες πριν, koribo είπε

νομίζω πάει πολύ ακριβό για αυτό λέω να πάρω ένα  λιφαν...  έχω ακούσει ότι το αμιζο το 110 είναι πολύ κάλο ισχύει 

ευχαριστώ για τον χρόνο σας

στο πρώτο ποστ λες θες να σαι νόμιμος και να μην αλλάξεις μοτέρ ... όντως πολλοί έχουν βάλει lifan και είναι κομπλέ

  • Like 1
Δημοσ.

ναι άλλα βλέπω έρχονται πολλά τα λεφτά για να το κάνω αυτό και δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστο  για αυτό λέω να πάρω ένα λιφαν να κάνω την δουλειά μ ..τι λέτε να πάρω ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξάτμιση και κύλινδροπιστονο για μετατροπή σε 72cc το μηχανάκι μένει με το μανισιο μοτέρ και ειλικρινά αλλάζει πολύ προς το καλύτερο.. πριν λίγες ημερες το κάναμε στο μηχανάκι μας, για χρήση κυρίως δικάβαλο, εμείς έχουμε και μπαγαζιερα φαντάσου και πάει πολύ καλά..

Κόστος μας βγήκε 95 ευρώ τα ανταλλακτικά και made in japan το κύλινδροπιστονο και εξάτμιση καλή της apido.

Εργατικά σε συνεργεία μας ζητούσαν 80-100. Σε φιλικό πρόσωπο μας το έκανε και σέρβις και ρυθμισματα έξτρα που χρειαζονταν κτλ με λιγότερα.

Προσωπική γνώμη ξέχνα τα lifan. Φαίνεται ότι έχεις αλλάξει μοτέρ από χιλιόμετρα (καπάκια ασημί, που αναγράφουν lifan). 

Αν τα 170-190 σου φαίνονται πολλά για να το κάνεις 72cc , τότε πήγαινε σε μοτέρ μόνο daytona με 350-400 θα στο περάσουν κιόλας.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Επεξ/σία από linaki_ath
Δημοσ.

μάλλον θα  πάρω ένα λιφαν 110 με συμπλέκτη και θα βάλω τα καπάκια με καμιά (πατέντα ) και είναι πιο φθηνό και πιστεύω πιο κάλο  

ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

Δημοσ.
Στις 6/8/2018 στις 2:08 ΜΜ, stamatisj1 είπε

Αλλαγή κυλινδροπίστονο στα 72 κυβικά , αλλαγή καρμπυρατερ (18άρι ΤΟ ΠΟΛΥ) και αλλαγή εξάτμισης.

Καλό στρώσιμο και ρύθμιση βαλβίδων μετά. Θα πηγαίνει αξιοπρεπώς (δεν θα βάζει φωτιά στο δρόμο) αλλά θα είναι αξιόπιστο (όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα κινέζικο μηχανάκι).

Μαζί με εργατικά θα σου παέι γύρω στα 150-170 ευρώ ανάλογα την ποιότητα των ανταλλακτικών

Για να μην ανοιγω θεμα σε Daytona παπι καινουργιο τι ειδους στρωσιμο θελει? Ο μαγαζατορας ειπε να αλλαχτουν τα λαδια στα 1000χλμ και μετα στα 3000χλμ.

Το  εγχειρίδιο γραφει για τα πρωτα 500χλμ μεση ταχυτητα 30χλμ κατι που δεν μπορει να γινει στην πραγματικοτητα..

Ποιο ειναι το σωστο στρωσιμο???

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Για να μην ανοιγω θεμα σε Daytona παπι καινουργιο τι ειδους στρωσιμο θελει? Ο μαγαζατορας ειπε να αλλαχτουν τα λαδια στα 1000χλμ και μετα στα 3000χλμ.

Το  εγχειρίδιο γραφει για τα πρωτα 500χλμ μεση ταχυτητα 30χλμ κατι που δεν μπορει να γινει στην πραγματικοτητα..

Ποιο ειναι το σωστο στρωσιμο???

Πρώτα 100 χιλιόμετρα με κάτω απο 4.000 στροφές. (1η στα 8χμ/ω, 2η στα 17, 3η στα 25 και 4η στα 35).
100-250, σταδιακό άνοιγμα στις 5.000.
250-500 σταδιακό άνοιγμα στις 5.000 με 6.500.
Μετά τα 500 βάζεις και 2ο άτομο πίσω, αλλά δεν το πλακώνεις.
500-1.000 το ανοίγεις σταδιακά αλλά δεν βάζεις καρφωτές, δεν το τρέχεις κρύο, όχι ξερογκαζιές. Απαλά, αλλά μετά τα 800 πχ, "δώσε μια τελική".

Λαδάκια στα 100-120χμ (ναι, όλα τα γρέζια έχει μέσα).
Στα 300-350 και στα 1.000

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...