Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, molot12 είπε

Καλά μαθε πρώτα πόσο πάει ενα λάστιχο Goodyear για τρακτέρ και πόσο το Ρωσικό ...και το συζητάμε. 

=============:=========:=======

Πολυ σωστά ξέχασα την ημερομηνία παραγωγής (εκει που γράφει DOT πχ 3518 σημαίνει 35 Εβδομάδα του 2018 ! ) πάντα προσπαθούμε να είναι το πολυ ενός έτους το μέγιστο. Τώρα πλέον λόγω κρίσης αυτο είναι εφικτό γιατί κανείς πλέον δεν κρατάει stock ελαστικών.  

Υ.Γ. Προσοχή όταν πάτε να αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε εμπόρους, συνήθως για να ανεβάσουν την τιμή βάζουν μια τετράδα ελαστικών (ότι έχει ξεμείνει σε αποθήκες ) που με ενα γυαλισματάκι φαίνονται καινούργια αλλά με DOT ακόμη και 7 χρόνια πίσω 😬 ...ναι μου έχει συμβει και να επιμένει ο έμπορος με τιμολόγιο τοποθέτησης ότι είναι πριν πέντε μήνες τοποθετημένα τα ελαστικά..τι να πει κανείς για τέτοιους τύπους 😠

το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι τυπε

και ξερω απο τρακτερ, εχω μικρο Kubota

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αναλόγως τη χρήση κάνεις στο τρακτερ. Αν το χωράφι ειναι φιλετο κι οχι λαγογαμηστρα σε καμια πλαγια εχω κανει αρωση και καταστροφέα με τρακτερ φεργκισον 30 ετιας και τα λάστιχα απλα ηταν δεκα χρονια νεώτερα απο το τρακτερ. Αν τωρα το χωραφι ειναξ γεματο πετρα, σε πλάγια η θέλεις να κανεις βαθειά αρωση τοτε φωναζω τον Μητσαρα με το τζον ντιρ το διπλο που φοραει κ γκουντγιαρ και το αλωνει το χωράφι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, De@th L0rd είπε

Επισης ένα πράγμα που πρέπει να τονιστεί ειναι η ημερομηνία του ελαστικου.

Πρώτον: να υπαρχει η σφραγίδα στο προφιλ

Δευτερον: Να ειναι τουλάχιστον 6 μηνες πριν τη ημερομηνία αγοράς κ οχι περισσότερο απο 2 χρονια πριν

Αυτά τα λέω γιατί επιτήδειοι τοποθετησαν το 2012 ελαστικα με ημερομηνία 2009 τα οποία εκαναν ραγαδες με σε 6 μηνες και καφεδιασαν σε αμαξι που φυλασσόταν σε κλειστο χωρο.κ αλλα χειρότερα. Όπως καλά ελαστικά στη μεριά του οδηγού κ μαϊμού στου συνοδηγού...

Ο τρόπος που μετράει το χρόνο είναι λάθος. Ένας τεχνικός ελαστικών πιστεύω πως μπορεί να το επιβεβαιώσει. Τα ελαστικά φθείρονται από τον καιρό όταν είναι εκτεθημενα στις καιρικές συνθήκες. Αν είναι σε αποθήκη, η φθορά από την πολυκαιρία είναι πολύ μικρότερη. Κάποιος μπακαλιστικος τρόπος είναι "10 χρόνια στην αποθήκης ινσουλίνη σαν 1 χρόνος πάνω στο αμάξι".

Έτυχε το 2014 να φορέσω κάποια λάστιχα του 2012, michellin pilot sport 3. Τα φοράω κάθε καλοκαίρι από τότε (Απρίλη έως Οκτώβρη), έχουν βγάλει 28000 χλμ, έχουν πέλμα, δεν έχουν σκασιματα και καρούμπαλα και κρατάμε όπως κρατούσαν στην αρχή.

Δεν έμεινα αρκετά ικανοποιημένος, γιατί αν και είναι πολύ καλά σε βρεγμένο δρόμο, στο στεγνό όταν είναι ζεστός ο δρόμος γλιστράνε.

Υπόψιν είμαι fan των yokohama, τα οποία τα θεωρώ κορυφαία για τα χρήματα τους και τα αυτοκίνητα που τα εχω (toyota avensis και honda jazz).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, opcorsa είπε

το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι τυπε

και ξερω απο τρακτερ, εχω μικρο Kubota

Kubota ?  Συγνώμη αλλά αυτό είναι παιχνιδάκι :) οχι τρακτέρ !  Μιλάμε για τρακτερ πεδιάδας με >120 hp σε επίπεδο έδαφος.  Σε τέτοιες συνθήκες δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα σε Ρώσικο, Πολωνικό λάστιχο και έπώνυμο στο όργωμα ή στον καλλιεργητή. Ας μην το συνεχίσουμε...

54 λεπτά πριν, karatzovas είπε

Ο τρόπος που μετράει το χρόνο είναι λάθος. Ένας τεχνικός ελαστικών πιστεύω πως μπορεί να το επιβεβαιώσει. Τα ελαστικά φθείρονται από τον καιρό όταν είναι εκτεθημενα στις καιρικές συνθήκες. Αν είναι σε αποθήκη, η φθορά από την πολυκαιρία είναι πολύ μικρότερη. Κάποιος μπακαλιστικος τρόπος είναι "10 χρόνια στην αποθήκης ινσουλίνη σαν 1 χρόνος πάνω στο αμάξι".

Έτυχε το 2014 να φορέσω κάποια λάστιχα του 2012, michellin pilot sport 3. Τα φοράω κάθε καλοκαίρι από τότε (Απρίλη έως Οκτώβρη), έχουν βγάλει 28000 χλμ, έχουν πέλμα, δεν έχουν σκασιματα και καρούμπαλα και κρατάμε όπως κρατούσαν στην αρχή.

Δεν έμεινα αρκετά ικανοποιημένος, γιατί αν και είναι πολύ καλά σε βρεγμένο δρόμο, στο στεγνό όταν είναι ζεστός ο δρόμος γλιστράνε.

Υπόψιν είμαι fan των yokohama, τα οποία τα θεωρώ κορυφαία για τα χρήματα τους και τα αυτοκίνητα που τα εχω (toyota avensis και honda jazz).

Εχεις νομίζω άδικο, το ελαστικό έχει κάποιες ιδιότητες, χαρακτηριστικά  που με το πέρασμα του χρόνου και τη χρήση του φυσικά αλλοιώνονται.  Τώρα μπορεί οπτικά τα ελαστικά που είναι σε αποθήκη για πολύ καιρό να φαίνονται ΟΚ αλλά πιστεψέ με δεν είναι και δυστυχώς αυτό θα φανεί σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.   Καλό είναι όπως ανέφερε κάποιος αν μένεις βόρεια σε μέρη με αρκετή κλίση και χιόνι το χειμώνα  πχ. Καστοριά να έχεις 2 ζευγάρια ελαστικών χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά.  Αλλά δυστυχώς αυτή την εποχή αυτό είναι πλέον πολυτέλεια οπότε κάποιοι συμβιβάζονται με τα all weather λάστιχα.   Για κεντρική και νότια Ελλάδα τα καλοκαιρινά είναι ΟΚ, εκτός αν πας για σκι το χειμώνα.   Εγώ συνήθως τα αλλάζω κάθε 4 - 5 χρόνια, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη φθορά. Τα λάστιχα με σκληρότερη γόμα (προσωπικα τα προτιμώ) τα πάνε καλά στο βρεγμένο αλλα γλιστράνε στο στεγνό αργότερα (σε καμιά εκκίνηση σε ανηφόρα) γιατί  σκληραίνει πιο γρήγορα η γόμα τους με το πέρασμα του χρόνου.  Απο τα yokohama έχω καλές εντυπώσεις (παλιά είχα το C-drive σε ενα Golf III).  

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, molot12 είπε

Kubota ?  Συγνώμη αλλά αυτό είναι παιχνιδάκι :) οχι τρακτέρ !  Μιλάμε για τρακτερ πεδιάδας με >120 hp σε επίπεδο έδαφος.  Σε τέτοιες συνθήκες δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα σε Ρώσικο, Πολωνικό λάστιχο και έπώνυμο στο όργωμα ή στον καλλιεργητή. Ας μην το συνεχίσουμε...

Εχεις νομίζω άδικο, το ελαστικό έχει κάποιες ιδιότητες, χαρακτηριστικά  που με το πέρασμα του χρόνου και τη χρήση του φυσικά αλλοιώνονται.  Τώρα μπορεί οπτικά τα ελαστικά που είναι σε αποθήκη για πολύ καιρό να φαίνονται ΟΚ αλλά πιστεψέ με δεν είναι και δυστυχώς αυτό θα φανεί σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.   Καλό είναι όπως ανέφερε κάποιος αν μένεις βόρεια σε μέρη με αρκετή κλίση και χιόνι το χειμώνα  πχ. Καστοριά να έχεις 2 ζευγάρια ελαστικών χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά.  Αλλά δυστυχώς αυτή την εποχή αυτό είναι πλέον πολυτέλεια οπότε κάποιοι συμβιβάζονται με τα all weather λάστιχα.   Για κεντρική και νότια Ελλάδα τα καλοκαιρινά είναι ΟΚ, εκτός αν πας για σκι το χειμώνα.   Εγώ συνήθως τα αλλάζω κάθε 4 - 5 χρόνια, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη φθορά. Τα λάστιχα με σκληρότερη γόμα (προσωπικα τα προτιμώ) τα πάνε καλά στο βρεγμένο αλλα γλιστράνε στο στεγνό αργότερα (σε καμιά εκκίνηση σε ανηφόρα) γιατί  σκληραίνει πιο γρήγορα η γόμα τους με το πέρασμα του χρόνου.  Απο τα yokohama έχω καλές εντυπώσεις (παλιά είχα το C-drive σε ενα Golf III).  

οντως το kubota δεν τρωει ζορι...

ενιοτε το φορτωνω και στο αγροτικο που χωραει ισα ισα...

πιο πολυ για χομπι το εχω, μαρεσει να το οδηγαω ..και να κοροιδευω τον κοσμο οργωνοντας 2-3 στρεμματα που εχω :P

  • Thanks 1
Δημοσ.

στο αρχικό ποστ αναφερθηκαν εταιρείες ελαστικων (?) που δεν τις εχω ξανακουσει ...  

ενδιαφερον.... ποσο κανουν μια τετραδα για πολυφορεμενη διασταση? εκει που οι επώνυμες κάνουν 300 ας πουμε....

Δημοσ.
15 ώρες πριν, papoys1 είπε

Γιατί σώνει και καλά τα ρίχνουμε στο βάλε πιο ακριβό.Αλλάζει κάτι;;;;;

Δηλαδή το πιο ακριβό αν είχε φάει ένα κοπάνημα σε κάποια γωνία δεν θα μπορούσε να βγάλει βυζί;;; Ή δεν θα μπορούσε στο ακριβό πάντα να τύχει αστοχία υλικού;;;; Και αν στο επώνυμο είχε περάσει η διετία εγγύησης και έβγαζε το πρόβλημα θα σου το άλλαζαν χωρίς να πληρώσεις;;; Δεν γίνονται πουθενά αυτά.

Εγώ τα FALKEN φοράω με 55 ευρώ το ένα μια χαρά συμπεριφορά έχουν και σε στεγνό και σε βρεγμένο.Γιατί να πληρώνω ανάλογα micelen π.χ. 80 και 90 ευρώ το ένα από τη στιγμή που τα FALKEN καλύπτουν τις οδηγικές μου ανάγκες;;

Αν ήμουν νευρικός γκαζιάρης στις στροφές μου άρεσαν οι προσπεράσεις και οι υψηλές ταχύτητες ναι μπορεί να πήγαινα σε κάτι πιο πάνω για καλύτερη ασφάλεια.Τώρα γιατί;;;;

 Από την άλλη κάποιοι το κάνουν και για θέμα φιγούρας.Παίρνουν πολύ φαρδιά χαμηλού προφίλ .Ε τι φιγούρα την πληρώνεις πως θα το κάνουμε.

Τα falken είναι Japan δεν είναι κινέζικα.  Ποιος σου είπε δεν είναι ποιοτικά?  Εγώ πάντως μόνο Michelin βάζω και δεν τα αλλάζω με τίποτα.  Κρατάνε ακόμα και χωρίς πέλμα 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, molot12 είπε

Εχεις νομίζω άδικο, το ελαστικό έχει κάποιες ιδιότητες, χαρακτηριστικά  που με το πέρασμα του χρόνου και τη χρήση του φυσικά αλλοιώνονται.  Τώρα μπορεί οπτικά τα ελαστικά που είναι σε αποθήκη για πολύ καιρό να φαίνονται ΟΚ αλλά πιστεψέ με δεν είναι και δυστυχώς αυτό θα φανεί σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.   Καλό είναι όπως ανέφερε κάποιος αν μένεις βόρεια σε μέρη με αρκετή κλίση και χιόνι το χειμώνα  πχ. Καστοριά να έχεις 2 ζευγάρια ελαστικών χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά.  Αλλά δυστυχώς αυτή την εποχή αυτό είναι πλέον πολυτέλεια οπότε κάποιοι συμβιβάζονται με τα all weather λάστιχα.   Για κεντρική και νότια Ελλάδα τα καλοκαιρινά είναι ΟΚ, εκτός αν πας για σκι το χειμώνα.   Εγώ συνήθως τα αλλάζω κάθε 4 - 5 χρόνια, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη φθορά. Τα λάστιχα με σκληρότερη γόμα (προσωπικα τα προτιμώ) τα πάνε καλά στο βρεγμένο αλλα γλιστράνε στο στεγνό αργότερα (σε καμιά εκκίνηση σε ανηφόρα) γιατί  σκληραίνει πιο γρήγορα η γόμα τους με το πέρασμα του χρόνου.  Απο τα yokohama έχω καλές εντυπώσεις (παλιά είχα το C-drive σε ενα Golf III).  

Άδικο έχεις εσύ μάλλον. Ακόμα και οι ίδιες οι εταιρίες υποστηρίζουν πως αν το λάστιχο είναι φυλαγμένο σωστά, δηλαδή δεν επηρεάζεται από αλλαγές θερμοκρασιών δεν έχει φθορά στο χρόνο. Το 10 χρόνια αποθήκης ίσον με 1 χρόνο πάνω στο αυτοκίνητο που αναφέρθηκε πιο πάνω αν δε κάνω λάθος το έχει πει η Michelin.

Τώρα βέβαια αν το έχεις ένα χρόνο πάνω στο αυτοκίνητο και το έχει δει ο ήλιος σε μεγάλο βαθμό σίγουρα δε μπορείς να το αποθηκεύσεις για πάνω από 2-3 χρόνια και να είναι όπως το άφησες καθώς ήδη οι υψηλές θερμοκρασίες αλλοίωσαν τα χαρακτηριστικά οπότε το πιθανότερο είναι να ξεραθεί αλλά σε μικρότερο βαθμό από το να το είχες πάνω στο αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Τα έφαγε τα πεζοδρόμια με το κουτάλι για 22000 και του φταίει ο κινέζος μετά 😂😂😂

Δημοσ.

επειδη στο θεμα γραφονται διαφορες ιστοριες για τα λαστιχα ας ξεκινησουμε να πουμε καποια βασικα πραγματα.

1) ολα τα βουλκανιζατερ σου λενε οτι ειναι καλο ανα 2 με 3 χρονια να αλλαζεις λαστιχα. γτ το λενε? η χωρα μας εχει τεραστιες αλλαγες στη θερμοκρασια οταν το καλοκαιρι το βλεπει ο ηλιος και φτανει 50 βαθμους και το χειμωνα φτανει 0 το ιδιο το υλικο αρχιζει και χανει την ελαστικοτητα του και τις ιδιοτητες του.

2) ενα λαστιχο με 30000χλμ μεσα σε δυο χρονια ειναι καλυτερο απο ενα με 10000χλμ σε δυο χρονια γτ συνεχως ειναι σε κινηση και δεν ξεραινεται.

3) το τι λαστιχο θα βαλω παιζει ρολο η οδηγηση, το φορτωμα και το αυτοκινητο που εχω. ενα ελαστικο που ειναι καλο για εναν ειναι αχρηστο για αλλον, πολυ απλα.

4) premium και καλο ελαστικο οπως το εχει μαθει ο ελληνας απο το 80 εδω και μερικα χρονια δεν υφισταται, οι περισσοτερες εταιριες εχουν θυγατρικες επομενως το μονο που αλλαζει ειναι το ονομα στις περισσοτερες περιπτωσεις. 

5) αναγομομενα ελαστικα μακρια οπως και μεταχειρισμενα

επειδη εχω βαλει οπως καποιοι γραφουν τα ακριβα ελαστικα goodyear excellence bridgestone turanza nokian continental sportcontact 5 εχω να πω οτι πεταξα λεφτα γτ ακριβως το ιδιο κανουν και τα δυο φορες που εχω βαλει kormoran και μιλαμε για πολλα χιλιομετρα και για μεγαλες ταχυτητες επι καθημερινης βασης και κατα περιοδους με πολυ μεγαλο φορτωμα και ολα αυτα στη τιμη των 230-240ευρω σε 17αρα και 18αρα ζαντα αντιστοιχα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το θεμα "Ελαστικα" δεν ειναι τοσο απλοικο. οσο νομιζουν ορισμενοι "ανευθυνοι-επικινδυνοι χειριστες αυτοκινητου" (και οχι οδηγοι....,  για να παραφρασω και τον τιτλο), που θελουν μετα απο 2 χρονια, και 22000χλμ. στους ελληνικους δρομους, να ζητησουν ευθυνες απο την εταιρια ελαστικων..!!   

πλεον οι μεγαλες εταιριες μπορει να εχουν και θυγατρικες, με αλλο ονομα, που να μην τις γνωριζουμε, αλλα δεν σημαινει αυτο,  οτι δεν ειναι καλο λαστιχο..! 

αν εχεις καλο "λαστιχά", θα στο εξηγησει.

αν πας σαν τουβλο σε οποιο λαστιχαδικο εχει το φθηνοτερο λαστιχο,  δεν σου φταιει κανεις αλλος, παρα μονο εσυ...!!   

 

κατα τα αλλα συμφωνω με το προλαλησαντα  Dancer,  εκτος ισως απο το 2,  που μπορει να μην σημαινουν και τιποτα τα 30.000χλμ vs 10.000χλμ σε 2 χρονια, απο μονα τους.  αν το πρωτο (με τα 30Κ χλμ) συντηρειται σωστα και φυλασσεται σε γκαραζ και το 2ο ειναι στο δρομο ατημελητο επι 2 χρονια, πες μου πιο θα ειναι καλυτερο..?   

 

 

ΥΓ. θεωρω οτι θα επρεπε να κλειδωθει το θεμα, δεν υπαρχει λογος συζητησης, μετα απο 2 χρονια και 22.000 χλμ.....!! 

 

 

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ.
17 ώρες πριν, ROG-X είπε

Aμαξια: ALFA ROMEO 147 1.6 TSPARK και SLK 200

Βαζω παντα επωνυμα ελαστικα και ανετα βγαζω 60.000 χλμ (σε 5ετια) χωρις καρουμπαλα, βυζια και αυγα (σε 2 αμαξια)... GoodYear F1, Bridgestone Potenza, Michelin Pilot και τωρα παλι φοραω GoodYear...τι να πει το κινεζικο...

Μονο κατι Pireli που ειχα βαλει στο SLK με ειχαν αφησει δυασαρεστημενο....γλυστραγανε....

Έχω την εντύπωση ότι και τα 5 χρόνια και τα 60000 χιλιόμετρα είναι πολλά!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Είπαμε έχουμε κρίση. Αν δε βγουν λινά έξω, δεν κάνουμε περιττά έξοδα. Απλά οδηγούμε σαν γιαγιάδες που μόλις πήραν το δίπλωμα.😉

Δημοσ.

Κανονικά οι διαχειριστές θα πρέπει να αλλάζουν τους τίτλους σε τέτοια θέματα αν όχι να τα κλειδώνουν. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ανοίγονται πολλά τέτοια θέματα που ο καθένας γράφει το παράπονο του (γενικά ό,τι ασυναρτησία του κατέβει) κατηγορώντας Θεούς και δαίμονες με επιχειρήματα (πολλές φορές απουσιάζουν και αυτά) που θα έκαναν κι ένα 5χρονο να κυλιέται στο πάτωμα από τα γέλια.

Είναι σαν τους γνωστούς τίτλους που βάζουν τα "ειδησιογραφικά" sites του κ@λου για να δημιουργήσουν εντυπώσεις και οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα και με το κείμενο.

Ας μας απαντήσει λοιπόν ο TS, από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι η εταιρεία είναι ανεύθυνη;

Πιστεύεις ότι αν τα λάστιχα ήταν μιας γνωστής εταιρείας θα είχες διαφορετική αντιμετώπιση;

Αν εσύ πουλούσες λάστιχα (και όχι μόνο) και ερχόταν πελάτης 2 χρόνια μετά να κάνει παράπονα τι θα του απαντούσες; (Προσωπικά εγώ θα έψαχνα να δω που είναι κρυμμένη η κάμερα και από ποια εκπομπή μου κάνουν πλάκα) 

Οπότε φίλε μου μην κάνεις μισές δουλειές, Διόρθωσε τον τίτλο σε : ΣΟΚ. Δείτε τι μας κρύβουν. Ανεύθυνη-επικίνδυνη εταιρία ελαστικών. Διαδώστε!!!!!!1!!

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...