nik0laus Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 14 λεπτά πριν, dimips είπε Παιδιά κάτι σχετικό. Είναι καλό σύστημα κάθε δύο χρόνια να αλλάζουμε τα μπροστά ελαστικά με καλά επώνυμα και τα άλλα να τα βάζουμε πίσω; το κάνω αρκετά χρόνια αυτό αλλά δεν έχω πέσει και ποτε σε κάποια επικίνδυνη κατάσταση που να λέω αν με έσωσαν ή όχι... Συνήθως βάζω Dunlop έχω ένα Suzuki swift του '06 Αμα καμιά φορα σε βρεγμένο δρομο με ολιγη κατηφορικη κλιση φερεις αποτομα σβουρες εγω δε θα φταίω...😊 1 1
dimips Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 13 minutes ago, panoskatos said: Δεν μπορεί να δοθεί μια απάντηση ετσι στα κουτουρου Ναι ή Οχι Ανάλογα που κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα τον χρόνο και πόσα , αν φυλάσσεται το αυτοκίνητο σε γκαράζ και ποιες ώρες της ημέρας είναι εκτεθειμένο και ποιο είναι το στυλ οδήγησης και ο μέσος όρος ταχύτητας και φορτίου. Αν μπορείς να απαντήσεις στα παραπάνω μπορεί να δοθεί μια απάντηση. Μια σωστή τακτική για να κρατήσουμε τα ελαστικά μας ¨σωστά¨ στον χρονικό τους βίο, είναι κάθε 6 μήνες να γίνεται αντικατάσταση χιαστή στα ιδια ελαστικά όμως , οχι καινόυργια με παλιά , το αριστερο μπροστά το πάμε πίσω δεξια , το πίσω αριστερα μπροστά δεξια και το αντίθετο .Δεν κερδίζουμε σε διάρκεια αλλά σε ομαλή φθορά. Λίγα χιλιόμετρα. Το πολύ 8χιλιαδες το χρόνο. Μέσα στη πόλη και καμία 20ρια ταξίδια. Δε φυλάσσεται σε γκαράζ αλλά δεν είναι και πολύ εκτεθημενο, το στενό που παρκάρω δε το βλέπει ήλιος. Μέσος όρος ταχύτητας τι να πω από 60 το πολύ μέσα στη πολη συνήθως και 130 το πολύ στα ταξίδια. Ας πούμε 60 μέσο όρο. Επίσης δε πατάω και πολύ το φρένο, είμαι χαλαρός οδηγός. Αυτή τη στιγμή έχω dunlop blueresponse. Όσους ρώτησα αν θέλουν άλλαγμα μου είπαν σαν καινούργια είναι αλλά εγώ ξέρω ότι περασαν 3χρονια από τότε που τα έβαλα και θέλω τουλάχιστον τα δύο μπροστά να τα αλλάξω.
terry308 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Τα λάστιχα είναι η 1η ασφάλεια του αυτοκινήτου μας , αν είναι παλιά , χιλιοαλλαγμένα είναι επικίνδυνα μαζί και εμείς ... Έχουν όριο ζωής και όρους , δεν φταίει η Χ - Ψ μετά από χρόνια ... Η εταιρεία πουλάει και εμείς αγοράζουμε ... κάνουμε μια έρευνα αγοράς , τα βάζουμε κάτω και πράττουμε
De@th L0rd Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 3 ώρες πριν, le vent nous porterAAAA είπε το μέτρο και ο ρυθμός θυμίζουν Ρίτσο αλλα η ανεπαισθητη ειρωνεία και το μειδιαμα Καβάφη Κλαίω...(TT)
satsok2 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Εγω περίμενα οτι θα είχε βρει ήδη τον ανευθυνο κινέζο κατασκευαστή.
De@th L0rd Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Εχω κι εγω κινεζικα σε ενα παπι. Αλλα τα εχω μονο 3 χρόνια. Αν δε βγουν τα λινά έξω δεν τα αλλάζω.
1988panos2171 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 4 ώρες πριν, papoys1 είπε Γιατί σώνει και καλά τα ρίχνουμε στο βάλε πιο ακριβό.Αλλάζει κάτι;;;;; Δηλαδή το πιο ακριβό αν είχε φάει ένα κοπάνημα σε κάποια γωνία δεν θα μπορούσε να βγάλει βυζί;;; Ή δεν θα μπορούσε στο ακριβό πάντα να τύχει αστοχία υλικού;;;; Και αν στο επώνυμο είχε περάσει η διετία εγγύησης και έβγαζε το πρόβλημα θα σου το άλλαζαν χωρίς να πληρώσεις;;; Δεν γίνονται πουθενά αυτά. Εγώ τα FALKEN φοράω με 55 ευρώ το ένα μια χαρά συμπεριφορά έχουν και σε στεγνό και σε βρεγμένο.Γιατί να πληρώνω ανάλογα micelen π.χ. 80 και 90 ευρώ το ένα από τη στιγμή που τα FALKEN καλύπτουν τις οδηγικές μου ανάγκες;; Αν ήμουν νευρικός γκαζιάρης στις στροφές μου άρεσαν οι προσπεράσεις και οι υψηλές ταχύτητες ναι μπορεί να πήγαινα σε κάτι πιο πάνω για καλύτερη ασφάλεια.Τώρα γιατί;;;; Από την άλλη κάποιοι το κάνουν και για θέμα φιγούρας.Παίρνουν πολύ φαρδιά χαμηλού προφίλ .Ε τι φιγούρα την πληρώνεις πως θα το κάνουμε. Δε λέμε βάλε το πιο ακριβό γιατί είναι πιο καλό, λέμε βάλε ένα μεγάλου και αξιόπιστου κατασκευαστή που αυτομάτως βέβαια είναι και πιο ακριβό από ένα κινέζικο. Σαφώς υπάρχει το Michelin των 50€ αλλά υπάρχει και το Michelin των 80€, εκεί εξαρτάται το τι ακριβώς θες να κάνεις. Aν θες σπορ ελαστικό πχ κοστίζει κάτι παραπάνω. Σαφώς και ένα ακριβό μπορεί να βγάλει βυζί, το χω πάθει με Bridgstone Turanza μάλιστα, μιλάμε για πλαινά ντουβάρια. Ακόμα και σε μια λακούβα να πέσεις με δύναμη μπορεί να το πάθεις. Τα falken είναι πολύ καλά λάστικα, ναι μεν δε θεωρούνται premium κατασκευαστής αλλά είναι κάτι παραπάνω από αξιόλογα. Εγώ προσωπικά επέλεξα τα Pilot Sport 3 και δε το χω μετανιώσει καθόλου. Στο βρεγμένο κάνω προσπάθεια να ντριφτάρω, εξαιρετικό το πάτημά τους. Παρ όλα αυτά όμως κάθε αυτοκίνητο θέλει και το ανάλογο λάστιχο ανάλογα με τη χρήση. Σε ένα diesel δηλαδή που είναι έχει αρκετό βάρος μπροστά δε θα βαζα λάστιχο με μαλακά πλαινά.
De@th L0rd Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Τα Καρφούρ παλια ειχαν λαστιχα αυτοκινήτου στο πανέρι. Αν ειχες κανα χρεπακι στυλ ντεσεβω ή μαρμπεγια ηταν οτι πρέπει.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Ωραιο flame ρε Lord. Τωρα θα βγει καποιος ακρως ικανοποιημενος κατοχος ντεσεβω ή μπαρμπεγια να σου πει οτι μονο λαστιχα και λαδια θελει και εχει κανει 1,000,000 χλμ 😂 2
panoskatos Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, dimips είπε Λίγα χιλιόμετρα. Το πολύ 8χιλιαδες το χρόνο. Μέσα στη πόλη και καμία 20ρια ταξίδια. Δε φυλάσσεται σε γκαράζ αλλά δεν είναι και πολύ εκτεθημενο, το στενό που παρκάρω δε το βλέπει ήλιος. Μέσος όρος ταχύτητας τι να πω από 60 το πολύ μέσα στη πολη συνήθως και 130 το πολύ στα ταξίδια. Ας πούμε 60 μέσο όρο. Επίσης δε πατάω και πολύ το φρένο, είμαι χαλαρός οδηγός. Αυτή τη στιγμή έχω dunlop blueresponse. Όσους ρώτησα αν θέλουν άλλαγμα μου είπαν σαν καινούργια είναι αλλά εγώ ξέρω ότι περασαν 3χρονια από τότε που τα έβαλα και θέλω τουλάχιστον τα δύο μπροστά να τα αλλάξω. Έχω μπερδευτεί λίγο στην αρχή του κειμένου, κάνεις 8000χλμ πόλη και 20.000χλμ ταξίδια τον χρόνο? Αν ισχύει το παραπάνω θα σε συμβούλευα να τα αλλάζεις τετράδα. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2018 από panoskatos
Whargoul Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 3 ώρες πριν, panoskatos είπε Μια σωστή τακτική για να κρατήσουμε τα ελαστικά μας ¨σωστά¨ στον χρονικό τους βίο, είναι κάθε 6 μήνες να γίνεται αντικατάσταση χιαστή στα ιδια ελαστικά όμως , οχι καινόυργια με παλιά , το αριστερο μπροστά το πάμε πίσω δεξια , το πίσω αριστερα μπροστά δεξια και το αντίθετο .Δεν κερδίζουμε σε διάρκεια αλλά σε ομαλή φθορά. Δεν είναι κανόνας η χιαστή. Η χιαστή δουλεύει για τα 4x4. Για τα μπροστινοκίνητα βάζεις τα μπροστά πίσω και τα πίσω μπροστά χιαστή. Επίσης σε directional λάστιχα που υπάρχουν αρκετά πλέον, δεν μπορείς να τους αλλάζεις μεριά. Τα αλλάζεις μόνο μπρος - πίσω. Γενικά το σκέτο μπρος - πίσω σε κάθε service είναι μια χαρά για όλα τα αυτοκίνητα-λάστιχα. + έλεγχος της πίεσης κάθε 3-4 μήνες, όταν αλλάζει ο καιρός και η θερμοκρασία. Το 90% των αυτοκινήτων κυκλοφορεί με λάθος πιέσεις στα ελαστικά.
zio10 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Αφού είσαι καλά και δεν έγινε τίποτα μικρό το κακό. Απλά αλλάζεις λάστιχα λίγο νωρίτερα. Να ζητήσεις κάτι από την εταιρεία χλωμό το βλέπω.
panoskatos Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 36 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Τα Καρφούρ παλια ειχαν λαστιχα αυτοκινήτου στο πανέρι. Αν ειχες κανα χρεπακι στυλ ντεσεβω ή μαρμπεγια ηταν οτι πρέπει. Φίλε μου respect στο desevo και το εννοώ! Όποιος έχει και δεν το θέλει να μου στείλει πμ. Θέλω τέτοια χρεπια. 1
dimips Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 23 minutes ago, panoskatos said: Έχω μπερδευτεί λίγο στην αρχή του κειμένου, κάνεις 8000χλμ πόλη και 20.000χλμ ταξίδια τον χρόνο? Αν ισχύει το παραπάνω θα σε συμβούλευα να τα αλλάζεις τετράδα. 8000 σύνολο. Τα περισσότερα μέσα στη πόλη και καμιά 20ρια ταξίδια το χρόνο.
1988panos2171 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 22 λεπτά πριν, Whargoul είπε + έλεγχος της πίεσης κάθε 3-4 μήνες, όταν αλλάζει ο καιρός και η θερμοκρασία. Το 90% των αυτοκινήτων κυκλοφορεί με λάθος πιέσεις στα ελαστικά. Έτσι. Χθες έβαλα αέρα γιατί και με το μάτι φαινόντουσαν ότι ήθελαν. Από τα 26psi που χρειάζονται είχαν 15 Δεν πέρασαν πάνω από 3 μήνες που τα είχα τσεκάρει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις