mcrae13 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δεν έχω ευχαριστηθεί ακόμα στο 17 που είναι παιχνιδάρα,οπότε έχουμε ακόμα για το καινούριο. Πάντως μια ματιά που έριξα σε κλειδάδικο παίζει με κανα 30αρι
bad_freddy Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Στις 25/8/2018 στις 3:13 ΠΜ, xtrmsnpr είπε Αχ πείτε μας πώς είναι το παιχνίδι και μην μείνετε στο πώς τρέχει πολύ (δεν υπήρχε περίπτωση να διαφέρει από το περσινό και τρελά). Ζημιές? Οδήγηση? AI ? Καιρός? Επίδοση μονοθεσίου? Αφου θα το πάρεις έτσι κι αλλιώς, τι ρωτάς?
xtrmsnpr Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Στις 26/8/2018 στις 10:29 ΠΜ, bad_freddy είπε Αφου θα το πάρεις έτσι κι αλλιώς, τι ρωτάς? Ε τρέχουν κάτι έξοδα τώρα πιο μετά.. αλλά είναι η κουβάδες τα μονοθέσια δε νομίζω να το πάρω
nzeppos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άιντε με τα πολλά το πήρα κι εγώ τώρα, μπας και κατέβει αποβραδίς και το δω αύριο το απόγευμα (οπότε και οι εντυπώσεις). Ελπίζω να το σηκώσει η R290, έστω και στο high. Αλητεία της Codemasters που δεν βγάζει ένα ρημάδι demo να το ελέγξουμε πριν την αγορά. edit: το download λέει ότι είναι μόνο 24GB, αν είναι έτσι πιστεύω να παίξω πριν τα μεσάνυχτα, αμήν. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από nzeppos
nzeppos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) https://forums.codemasters.com/discussion/137212/f1-2018-pc-audio-audio-update-rate-setting-reverts-to-low-after-game-restart Βρωμερό bug που πιθανότατα συμβαίνει σε πολύ κόσμο ή σε όλους, αν και πρακτικά αφορά μόνο αυτούς που παίζουν σε οθόνες >60Hz. Όσο για το performance γενικά, με τις ρυθμίσεις στο default High (TAA/CB AA, 16x AF) στα 2560x1080 @120Hz πιάνει άνετα average 90-100fps σε εκκίνηση και πρώτο γύρο, ακόμα και χωρίς GPU overclock (με overclock δίνει +5 καρέ). Σε βάθος χρόνου θα δείξει αν σηκώνει και καλύτερη ποιότητα στα γραφικά. Πάμε να τσεκάρουμε το οδηγικό κομμάτι τώρα... Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2018 από nzeppos
nzeppos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάμε, στα γρήγορα και αρκετά επιγραμματικά γιατί πρέπει να παίξει και ύπνος κάποια στιγμή (αλλιώς θα παίξει παντόφλα): (προειδοποίηση/disclaimer για να μην έχουμε παρεξηγήσεις: μέρος των παρατηρήσεων δεν κατορθώνει να αποφύγει τις απευθείας συγκρίσεις με το Assetto Corsa, που για μένα είναι σημείο αναφοράς σε αρκετά στοιχεία εξομοίωσης F1, μην προσπαθήσετε να με πείσετε για το αντίθετο) Ίδια μενού με το περσινό, ίδια κουμπιά με προφανή εξαίρεση το ERS (το τελευταίο έχει 5 modes: low-medium-high-overtake-hotlap και μπορούμε να κάνουμε είτε decrease, είτε increase) Αρκετά πιο ρεαλιστικός ήχος θα έλεγα, η τεράστια διαφορά ακούγεται ακόμα και στα σχετικά συγκριτικά βίντεο. Πολύ καλή δουλειά αναμφισβήτητα Φυσικά ακόμα δεν έχει βγει παιχνίδι με ήχο παραπλήσιο της F2004 του Assetto Corsa, η οποία όμως είναι εκτός συναγωνισμού αφού ακούγεται ακόμα και από... το διάστημα Σίγουρα βελτιωμένος έλεγχος, είναι εντυπωσιακό το πόσο εύκολα ξεκολλάει το πίσω μέρος αν ανοίξεις το γκάζι πιο απότομα απ' όσο πρέπει σε αργές στροφές, πχ στην έξοδο του πρώτου σικέιν της Μόντσα (εννοείται μιλάμε πάντα με το traction control και γενικά όλα τα assists απενεργοποιημένα). Πέρσι νομίζω πως η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν πολύ πιο εύκολη και προβλέψιμη, στα όρια του αφύσικου. Φέτος γίνονται πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Φυσικά εφόσον δεν υπάρχει πλήρης έλεγχος πάνω στο ERS και το power unit (πχ. πόσο έντονο θα είναι το energy harvesting σε MGU-H/K) θεωρώ πως δεν μπορούμε να πλησιάσουμε το οδηγικό μοντέλο του Assetto. Γενικά το τελευταίο σε βάζει περισσότερο μέσα στο κλίμα του να οδηγείς ένα τέτοιο τέρας ισχύος, πρέπει να το δει κάποιος για να καταλάβει το απίστευτο συναίσθημα. Το F1 2018 όμως έχει άλλες αρετές, σου δίνει κι αυτό με τον τρόπο του την αίσθηση της ταχύτητας και γενικά σαν πακέτο προσφέρει πολύ πιο ολοκληρωμένη εμπειρία F1 λόγω των career modes κλπ Από πλευράς performance όπως είπα δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές από πέρσι, φαίνεται να έχει γίνει αξιοπρεπές optimization παρά τα καλύτερα γραφικά. Σε πίστες όπως η Μόντσα ή ακόμα και το Αζερμπαϊτζάν (βλ. πόλη, κτίρια, αντικείμενα) τα 100fps average είναι ο κανόνας με σχεδόν μηδαμινά drops που δεν πέφτουν κάτω από τα 75-80 καρέ και μιλάμε τώρα για GPU 4ετίας (R290 TriX). Έχω όμως την εντύπωση ότι το benchmark παίζει πιο ομαλά σε σχέση με το κανονικό παιχνίδι άρα δεν είναι 100% ενδεικτικό. Είτε ευνοείται από τις μακρινές κάμερες είτε παίζει ρόλο το 100% camera shake/movement που έχω βάλει στο cockpit, με αποτέλεσμα από το πολύ... τρέμουλο να μην καταλαβαίνω εύκολα αν χάνονται καρέ ή όχι. Επίσης είναι περίεργο που το Antialiasing off δίνει μείον 10fps σε σχέση με το TAA checkerboard, θα περίμενα να γινόταν το ανάποδο λόγω του post processing; Θετικό ότι η οθόνη του τιμονιού έχει επιτέλους περισσότερες πληροφορίες, πολλές από τις οποίες στο F1 2017 εμφανίζονταν μόνο στο MFD κάτω δεξιά. Αν θυμάμαι καλά, σε σχέση με τον περσινό τίτλο φέτος φαίνονται επιπλέον ο γύρος που βρισκόμαστε, για πόσους γύρους επαρκούν τα καύσιμα (μαζί με το σχετικό θετικό/αρνητικό πρόσημο που βοηθάει στις διαρκείς αλλαγές του fuel mixture), η εσωτερική θερμοκρασία των ελαστικών (που μεταβάλλεται πιο αργά από την εξωτερική του πέλματος) και φυσικά οι σχετικές ενδείξεις του ERS: πόση ενέργεια μπορούμε να ξοδέψουμε ακόμα στο γύρο (μπάρα D), πόση ενέργεια έχουμε κάνει harvest στο γύρο (H) και συνολικά πόση ενέργεια έχει αποθηκευμένη η μπαταρία του power unit (μαζί με την τιμή 1 έως 5 για το επιλεγμένο ERS mode) Ειδικά για την εκμετάλλευση και εκμάθηση του ERS θα χρειαστεί οπωσδήποτε διάβασμα, ακόμα κι αν δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο του AC (βλ. σχετική συζήτηση στο άρθρο του Άρη Βασιλάκου) ή του iRacing, που γενικά καίνε τον εγκέφαλο μέχρι να καταφέρει κάποιος να πατάει διαρκώς κουμπιά μέσα στο γύρο μηχανικά χωρίς να το πολυσκέφτεται. Φυσικά υπάρχει επιλογή για αυτόματο χειρισμό του ERS για όσους δεν θέλουν να ασχοληθούν Δυστυχώς δεν υπάρχει επιλογή που να αφαιρεί ολόκληρο το Halo, παρά μόνο την κεντρική κολόνα. Πάει να πει δεν γλιτώνουμε με τίποτα αυτό το μαύρο κέρατο πάνω-πάνω που τρώει το 1/3 της οθόνης. Έλεος, παιχνίδι είναι, βγάλτε το το ρημάδι Πέτυχα bug σε pitstop, κόλλησε ο ήχος του κινητήρα αφού ό,τι και να έκανα ακουγόταν αρχικά σαν να πατούσα διαρκώς τέρμα γκάζι και αργότερα σαν να πήγαινα σε ρελαντί. Πρακτικά το πρόβλημα μετέτρεψε την οδήγηση σε σχεδόν unplayable. Έφτιαξε μόνο του όταν ξαναμπήκα για pitstop, λογικά κάτι έκανε reset στον ήχο και συνήλθε Το ΑΙ συνεχίζει να βαράει από πίσω χωρίς έλεος, θέλει πολλή προσοχή αν για τον οποιονδήποτε λόγο επιβραδύνετε περισσότερο απ' όσο χρειάζεται. Το περίεργο όμως είναι πως ακόμα κι έτσι η πίσω αεροτομή δεν φαίνεται να νιώθει, είναι λες και σκάει BMW πάνω σε Lada (εμείς είμαστε το Lada, δεν παίζει ούτε γρατζουνιά). Το ίδιο ισχύει εν πολλοίς και σε επαφές μονοθεσίων πλάι με πλάι, γενικά δεν χαλάει κάτι. Οι υπόλοιπες τράκες και ζημίες σε αεροτομές-τροχούς κλπ εκ πρώτης όψεως είναι όπως οι περσινές. Μένει να δούμε τι παίζει με τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη. Στα ελαστικά σίγουρα υπάρχει ανανεωμένο και γενικά πιο ρεαλιστικό μοντέλο φθοράς, αφού οι εσωτερικές/εξωτερικές θερμοκρασίες θέλουν πολύ προσεκτική διαχείριση ανάλογα και με την πίστα Λίγο πιο όμορφα τα χρώματα, νομίζω λίγο πιο σκοτεινοί οι φωτισμοί (δεν έχω HDR) σε σημείο που λέω να ανεβάσω το brightness του παιχνιδιού παρότι το αρχικό καλιμπράρισμα με τα κλασικά ασπρόμαυρα κουτάκια φαίνεται σωστό. Επίσης θα δοκιμάσω να ανεβάσω το lighting από high στο ultra, για να δω διαφορές στο performance Βροχή δεν πρόλαβα να δω. Σε συννεφιά που οδήγησα τα πράγματα είναι αρκετά ζοφερά, πιθανώς λόγω του χαμηλού brightness που ανέφερα Ομοίως για το online multiplayer δεν πρόλαβα να το τσεκάρω Άλλο ένα συν ότι στα pits δεν έχεις πλέον δύο οθόνες για session info και setup (το τελευταίο ήταν αυτό που σου έδινε ένα tablet ο μηχανικός) αλλά τα έχουν ενσωματώσει και τα δύο στην ίδια οθόνη Αν δεν έχετε το περσινό, πιστεύω αξίζετε να τιμήσετε το 2018. Περίπου 27-29 ευρώ έχει αυτή τη στιγμή σε αρκετά αξιόπιστα κλειδάδικα. Αν όμως έχετε το F1 2017, τότε θα πρέπει να βρείτε πολύ συγκεκριμένους λόγους για να προχωρήσετε στην "αναβάθμιση" καθώς από τη στιγμή που σβήνουν τα κόκκινα φώτα και μετά, οι διαφορές ναι μεν υπάρχουν αλλά δεν είναι φαίνεται να είναι συγκλονιστικές. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2018 από nzeppos 7 1
greg4 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @nzeppos ευχαριστούμε για την εκτενή περιγραφή. Έχοντας κάμποσες ώρες στο 2017 με 3 full season (50% races), practices, multiplayer κλπ περιμένω και εγώ λίγο να κάνω αποτοξίνωση. Θέλω να κρυώσει και λίγο ο καιρός (σοβαρά το λέω) γιατί πέρσι παίζαμε κάτι αγώνες μια ώρα Online Και γινόσουν παπί με το air condition ανοιχτό Έχει μπει και κάτι σαν online licence? Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από greg4
nzeppos Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 50% races ξεκίνησα να παίζω κι εγώ στο F1 2017 αλλά τελικά μου φάνηκε μικρή η διάρκεια. Όχι γιατί μου περισσεύει ο χρόνος αλλά γιατί σε 25-35 γύρους δεν προλαβαίνεις να κουραστείς ιδιαίτερα για να μπεις 100% στο κλίμα ενός grand prix. Από την άλλη το κακό στο career mode είναι πως με φουλ αγώνες (και εννοείται φουλ practice/qualifying) χρειάζεσαι μήνες για να ολοκληρώσεις πάνω από 1-2 σεζόν, οπότε αν ξεκινήσεις καριέρα με μέτρια/κακή ομάδα (όπως κάνω εγώ με τη McLaren) δεν πρόκειται ποτέ να προλάβεις να σηκώσεις κούπα. Αυτό με το A/C το έχω κι εγώ Η τιμονιέρα είναι ακριβώς από κάτω, οπότε είτε που θα ψοφάω στο κρύο είτε θα βράζω μόλις το κλείσω. Βέβαια από τα δύο προτιμώ το τελευταίο, για να γίνεται λίγο πιο ρεαλιστικός ο αγώνας. Συνήθως ανάβω λίγο στην αρχή στο practice και μετά... αρχίζει ο ιδρώτας. Δεν έχω προλάβει να δω το multiplayer, θα τσεκάρω σήμερα. Υποτίθεται θα έμπαιναν licenses και safety ratings για να μην έχουμε πάλι τα περσινά αίσχη. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από nzeppos
nzeppos Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Έχουμε patch από χθες: General • Interviews – Option included to turn off or extend the interview timer – you can find this option in Preferences -> Gameplay Settings -> Press Interview Time Limit • Fixed an issue where race fuel load was insufficient to finish a race after using the race strategy practice program in a restarted practice session – NOTE: This fix will only apply after you go to the next Race Weekend. You may also have to complete a Race Strategy Practice Programme for it to take full effect • PC - Fixed issues with Thrustmaster T300 wheel • PC - Game now works with AMD Phenom CPUs – (without the need to use the Beta workaround) NOTE: These CPUs are below minimum specifications to run the game and are therefore not technically supported, so you may still experience some performance issues • Updated the Abu Dhabi tyre compound selections • Fixed a crash when fast forwarding an instant replay • Re-balanced Medium Traction Control Settings • Fixed an issue where AI team mates could become stuck queuing in the pit lane • Updated the Baku track map to include all DRS detection zones • Improved game stability and various other fixes, including fixing the most common crashes on PC. • Fixed a crash that occurred on the last corner of Shanghai • PC - Fixed an issue where resolution changes cause partial black screens during cut-scenes Multiplayer • Fixed an issue where hosting a lobby after leaving a classic race resulted in some players being locked to soft tyre compounds • Fixed an issue where a dedicated spectator who is a client can get de-synced information for pit lane status in the position list • Fixed a crash when spectating qualifying sessions • Improved game stability and various other fixes
nzeppos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Κατάφερα σήμερα να παίξω λίγο ακόμα. Από θέμα οδηγικής συμπεριφοράς θεωρώ πως δεν υπάρχουν τεράστιες διαφορές με πέρσι. Το εργαλείο εξακολουθεί να είναι αρκετά προβλέψιμο και σταθερό στις επιβραδύνσεις, στο trailbraking (όσο μπορείς να κάνεις τέτοιο πράγμα στην F1) ή πάνω στις καμπές των στροφών, απλώς νομίζω πως φέτος καταλαβαίνεις καλύτερα πόσο τέρατα ροπής έχουν γίνει αυτά τα μονοθέσια. Δεν τολμάς να πατήσεις απότομα γκάζι πριν ισιώσεις πρώτα το τιμόνι. Αν επιχειρήσεις να το κάνεις αυτό μετά το apex της στροφής αλλά πριν ισιώσεις, το πίσω μέρος αμέσως ξεκολλάει. Θέλει πολλή προσοχή και προοδευτική επιτάχυνση. Όλα αυτά υπήρχαν σε κάποιο βαθμό και στο 2017, απλώς φέτος έχουν γίνει περισσότερο έντονα Το bug με το audio update παραμένει και μετά το patch. Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και με το άλλο bug του ήχου που ο κινητήρας ακούγεται σαν να κολλάει σε τέρμα στροφές αμέσως μετά το pitstop, αυτή τη φορά όμως ευτυχώς έφτιαξε με το που έκλεισα το pit limiter Σε practice ή qualifying όταν το ΑΙ δεν κάνει γρήγορο γύρο, τότε είναι αρκετό έξυπνο ώστε να κόβει και να κάνει ελαφρώς στην άκρη μόνο σε σημεία που μπορείς να περάσεις και όχι πχ. πάνω στην κορυφή της στροφής. Έχω την εντύπωση ότι αυτό γινόταν και πέρσι αλλά δεν έπαιξα το 2017 αρκετά ώστε να έχω πλήρη άποψη Λάθος αυτό που είπα για την ένδειξη της εσωτερικής θερμοκρασίας των ελαστικών στο display του τιμονιού. Οι τέσσερις τιμές που εμφανίζονται είναι για κάθε ελαστικό ξεχωριστά, ενώ πέρσι είχε μόνο δύο ενδείξεις (μία για front, μία για rear, φαντάζομαι μέσους όρους). Οι θερμοκρασίες του εσωτερικού των ελαστικών υπάρχουν σαν τιμές αλλά μπορούμε να τις δούμε μόνο στο MFD Ομοίως φέτος για κάποιο λόγο έχει αφαιρεθεί η θερμοκρασία του κινητήρα από το τιμόνι, υπάρχει μόνο στο MFD. Δεν ξέρω γιατί το έκαναν αυτό, ήταν αρκετά χρήσιμο όταν επέλεγες fuel mixtures. Θυμάμαι μια φορά που έκαψα τον κινητήρα γιατί δεν το πρόσεξα πολύ και κράτησα >130oC για αρκετή ώρα. Ελπίζω να εμφανίζεται κάποια ένδειξη στο τιμόνι αν ο κινητήρας υπερθερμανθεί (ή έστω να σε προειδοποιούν στην ενδοσυνεννόηση) αλλά δεν έχει τύχει να δω κάτι ακόμα Στο track acclimatization των free practices έχει προστεθεί και ERS challenge, το οποίο γενικά δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο. Απλώς αρκεί να χαμηλώνεις το mode σε 0-2 προς το τέλος των ευθειών λίγο πριν πλακώσεις τα φρένα (ώστε να συλλέξεις περισσότερη ενέργεια) και να βάζεις το deploy στο 3-4 στον υπόλοιπο γύρο (το 5 του hotlap είναι υπερβολή για το συγκεκριμένο challenge και γενικά αν το έχεις συνέχεια ενεργοποιημένο σε βγάζει δύο γύρους μαξ) Στο multiplayer υπάρχει λεβέλιασμα και safety rating. Αλλά στους 2-3 αγώνες που έπαιξα (ο Θεός να τους κάνει αγώνες βέβαια, αφού τρέχαμε 2-3 άτομα όλοι κι όλοι...) δεν κατάλαβα πότε αυξάνεται ή μειώνεται το safety rating, δεν φαίνεται να το κάνει όπως πχ. στο iRacing που αν πατήσεις λίγο έξω, αν χάσεις τον έλεγχο ή τρακάρεις αμέσως δείχνει πόσους πόντους ποινής παίρνεις. Μάλλον θα χρειαστεί λίγο διάβασμα για να καταλάβω πως ακριβώς δουλεύει. Πάντως από αυτά που γράφουν εδώ, πιθανώς υπάρχει κάποιο bug ούτως ή άλλως Ορισμένοι πιστεύουν πως το ranked online μαζί με το safety rating θα περιορίσουν επιτέλους τα παραδοσιακά καραγκιοζιλίκια των dirty drivers αλλά νομίζω είναι λίγο νωρίς ακόμα για να πούμε με σιγουριά Μεγάλο συν που επιτέλους όταν μπαίνεις μέσα στα pits δεν σου σκοτίζουν τα -μπιπ- με τα καλώδια, τις κουβέρτες και τα υπόλοιπα που κάνουν οι μηχανικοί το cutscene. Πρακτικά σε τραβάνε μέσα και αμέσως σου κατεβάζουν τις οθόνες ώστε να ενεργοποιηθούν οι επιλογές. Γλιτώνεις άνετα 5+ δευτερόλεπτα κάθε φορά 2
firepc Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Ελαφρυ παιχνιδι παντως. 3440x1440 ολα Ultra και βγαζει γυρω στα 130fps
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Καλησπερα παιδια. Ενδιαφερομαι και εγω για αγορα μιας και το περσινο το ειχα skipαρει. Το σημαντικοτερο ομως οτι δεν εχω τιμονιερα. Προτεινεται κατι σε οικονομικο...<50ευρο δηλαδη. Γιατι κατι g29 κτλπ δεν βγαινω μανα μ!
firepc Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 ολες οι φθηνες τιμονιερες ειναι σκουπιδαριο. Παιξτο με το controller του Χ
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, firepc είπε ολες οι φθηνες τιμονιερες ειναι σκουπιδαριο. Παιξτο με το controller του Χ Μου το εχουν ξαναπει αυτο...αλλα με το controller δεν μ αρεσει ιδαιτερα!
firepc Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Μου το εχουν ξαναπει αυτο...αλλα με το controller δεν μ αρεσει ιδαιτερα! και θες να πας να σταξεις €250? 😬
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα