xronis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, jkoukos είπε Όταν λες έχεις ζητήσει ακύρωση, με ποιον τρόπο; Είτε υπαναχώρηση είτε ακύρωση, η αίτηση πρέπει να γίνει εγγράφως, ενυπόγραφα και με φωτοτυπία της ταυτότητας, που τα στέλνεις με φάξ ή μέσω καταστήματος. Εκτός κι αν γίνει με σχετική online φόρμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας ή με κατάλληλη IVR υπηρεσία του τηλεφωνικού της κέντρου. Από την στιγμή που δεν σ' έχουν ενημερώσει για το πότε θα ολοκληρωθεί η φορητότητα, είσαι καθόλα μέσα στα χρονικά πλαίσια. Βασικά επικοινώνησα χτες με την πωλήτρια που μου είχε κάνει την τηλεφωνική προσφορά και μου είπε να καλέσω στο 13894 αν επιθυμώ ακύρωση φορητότητας. Σήμερα το πρωί, πήρα τηλέφωνο από το κινητό μου και έλαβα μαγνητοφονημένο μήνυμα ότι από τον συγκεκριμένο αριθμό δεν υπάρχει αίτηση φορητότητας. Και όντως επειδή αφορά το σταθερό το όλο θέμα, ισχύει το συγκεκριμένο μήνυμα. Ευσταθεί. Πήρα από το σταθερό και δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση από το σύστημα. τουτ τουτ τουτ...σαν να μίλαγε. Πήρα κανα δυο φορές και τα ίδια. Πήγα στο τοπικό κατάστημα να ρωτήσω τι και πως, και κάλεσαν την εξυπηρέτηση πελατών και το ζήτησα τηλεφωνικά. Μου είπε η υπάλληλος ότι θα μεταφέρει το αίτημά μου στο αρμόδιο τμήμα και θα με καλέσουν πίσω σήμερα ή αύριο. Λίγη ώρα μετά μου ήρθαν δύο μηνύματα στο κινητό ότι προχωράει η διαδικασία για ενεργοποίηση του συμβολαίου και να πάω να λάβω τον εξοπλισμό και ότι προχωράει κανονικά και ότι ως 3/9 θα έχει ενεργοποιηθεί. Κάπου εκεί παραξενεύτηκα και ξανακάλεσα την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι το αρμόδιο τμήμα απάντησε (σε ποιον;;;;) ότι δεν έκαναν δεκτή την αίτησή μου. Με ενημέρωσε για την ταυτότητα και αν και δεν είχα πρόσβαση σε κάτι τέτοιο, κατάφερα, έβγαλα άκρη και τους την έστειλα. Πριν την στείλω ζήτησα από την εξυπηρέτηση να με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα και μου είπε και η ίδια ότι αυτό θα έκανε έτσι κι αλλιώς. Δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ακόμα. Κι απ'ότι τους κόβω, ούτε πρόκειται Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από xronis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Για να είσαι καλυμμένος και σίγουρος, έγραψα παραπάνω ποια είναι η ενδεδειγμένη διαδικασία και προβλεπόμενη από τον κανονισμό. Τηλεφωνική επικοινωνία, στείλε ταυτότητα, θα σε καλέσω μετά, το ξέχασα κλπ, μόνο καθυστέρηση παίζει και δεν σε εξασφαλίζει σε τίποτα. 1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε Άρα αυτό που λες(αν καταλαβαίνω σωστά) είναι: Κάνεις απομακρυσμένα την αίτηση και έχεις 14 ημέρες υπαναχώρησης από την σύμβαση. Την 14 ημέρα που ξεκινάει η διαδικασία μεταφοράς στον νέο πάροχο, μέχρι να σε ενεργοποιήσει(σου έστελναν παλιότερα ημερομηνία προβλεπόμενη) έχεις δικαίωμα να κάνεις ακύρωση της φορητότητας, αν σου έχει κάνει καλύτερη προσφορά ο παλιός πάροχος. Σωστά; Με το νέο καθεστώς υποχρεούται να σου στείλει μήνυμα τουλάχιστον 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση. Μέχρι αυτή την στιγμή ή τουλάχιστον 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση (αν στο έστειλαν πολύ νωρίτερα) έχεις δικαίωμα ακύρωσης. Αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που είχες ζητήσει να ξεκινήσει η φορητότητα πριν το 14ήμερο, οπότε έχανες την υπαναχώρηση. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από jkoukos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xronis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 7 λεπτά πριν, jkoukos είπε Για να είσαι καλυμμένος και σίγουρος, έγραψα παραπάνω ποια είναι η ενδεδειγμένη διαδικασία και προβλεπόμενη από τον κανονισμό. Τηλεφωνική επικοινωνία, στείλε ταυτότητα, θα σε καλέσω μετά, το ξέχασα κλπ, μόνο καθυστέρηση παίζει και δεν σε εξασφαλίζει σε τίποτα. Μου είπαν να το κάνω μέσω mail ή με φαξτην.Έκανα το πρώτο. Επίσης έχω λάβει αυτό το μήνυμα στο κινητό σήμερα. ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI H YΠHPEΣIA ΣAΣ ME APIΘMO THΛEΦΩNOY 2********* ΘA EXEI ENEPΓOΠOIHΘEI TO APΓOTEPO EΩΣ ΔEYTEPA 03/09/2018 MEXPI TO TEΛOΣ THΣ HMEPAΣ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέχρι χθες έπρεπε να στείλεις το αίτημα σύμφωνα με την παλιά διαδικασία, αλλά ισχύει η υπαναχώρηση. Με τη νέα είσαι ΟΚ ακόμη και το την Δευτέρα το πρωί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xronis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 3 λεπτά πριν, jkoukos είπε Μέχρι χθες έπρεπε να στείλεις το αίτημα σύμφωνα με την παλιά διαδικασία, αλλά ισχύει η υπαναχώρηση. Με τη νέα είσαι ΟΚ ακόμη και το την Δευτέρα το πρωί. Οπότε αύριο.να τους ξαναενοχλησω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Φυσικά, όσο γρηγορότερα πάρεις την όποια απάντηση, τόσο άμεσα θα πράξεις ανάλογα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xronis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, jkoukos είπε Φυσικά, όσο γρηγορότερα πάρεις την όποια απάντηση, τόσο άμεσα θα πράξεις ανάλογα. Αυτά που αναφέρεις για το μέχρι πότε κ.λ.π,είναι κάπου γραμμένα;Για να τα χρησιμοποιήσω...γιατί στο συμβόλαιο δεν τα γράφει.Μόνο για τις 14 μέρες γράφει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Στον κανονισμό φορητότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xronis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 10 λεπτά πριν, jkoukos είπε Στον κανονισμό φορητότητας. Μικρός θεούλης που βγάζεις άκρη με τέτοια κείμενα. Ευχαριστώ όπως και να'χει. Να υποθέσω ότι εμένα με αφορά το ΦΕΚ με το 2017; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xronis Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Για όποιον παρακολούθησε την κουβέντα, να πω ότι ο jkoukos βοήθησε με τον τρόπο του τα μέγιστα. Με έκανε να ψιλιαστώ και να ψαχτώ σωστά, και την επόμενη από την συζήτηση εδώ μέσα έγραψα ένα κείμενο που έγραφε αναλυτικά τι και πως, πήγα σε κατάστημα της vodafone ξαναστέιλαμε αίτημα ακύρωσης μαζί με το κείμενο (με fax αυτή τη φορά) και μετά από περίπου δύο ώρες, με κάλεσε εκπρόσωπος της εταιρείας (ευγενέστατος) και αφού πρώτα του εξήγησα γιατί ήθελα ακύρωση, με ενημέρωσε ότι έγινε δεκτό το αίτημά μου. Υπάρχει μια σύγχυση για το πότε ξεκινάνε να μετράνε οι 14 μέρες. Και ενώ μίλησα με αρκετούς εργαζόμενους και στις δύο εταιρείες (vodafone,nova) κατέληξα ότι ο καθένας τα λέει όπως τον βολεύει. Το πιο πιθανό (και πιο λογικό), είναι ότι μετράνε από την μέρα που υπογράφεις. Το λέω έτσι γιατί στο συμβόλαιο που υπέγραψα ήταν σημειωμένες οι ημερομηνίες της μέρας που έγινε η τηλεφωνική προσφορά. Και όχι της υπογραφής. Ο υπάλληλος που είπε ότι έγινε δεκτό το αίτημα είπε ότι ήταν η τελευταία μέρα. Τώρα αν μιλούσε για το αίτημα της ίδιας μέρας (που ήταν η 14η από την υπογραφή) ή της προηγούμενης(που αντίστοιχα ήταν η 13η από την υπογραφή αλλά 14η από την προσφορά), ο θεός και η ψυχή του. Γενικά πάντως να τα κυνηγάτε τέτοια θέματα,μην τους αφήνετε να κάνουν ότι θέλουν. jkoukos μικρός θεούλης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
demisp Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα. Εχω ζητησει τηλεφωνικά φορητότητα σε cosmote. Μου απέστειλε τα συμβολλαια και την καρτα sim με κούριερ τα οποία δεν εχω παραλάβει ούτε υπογράψει ακόμα. Η ερωτησή μου είναι αν με την υπογραφή κ άμεση παραλαβή των καρτών εφόσον αμφότερα έχουν αποσταλεί ταυτόχρονα μπορώ να κανω χρηση της υππαναχώρησης εντός 14 ημερών; Στα εντυπα της Εεττ αναφέρει οτι η αίτηση ακύρωσης μπορεί να γινει αποδεκτή μέχρι την παραλαβή και ενεργοποίηση καρτών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slokie Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Καλησπερα kai καλη χρονια, Μεσα στο γεναρη τελειωνε το συμβολαιο μου στη vodafone και φυσικα δεν πηρα ποτε κατι αξιολογο σαν προσφορα για να ανανεωσω οσο και αν προσπαθησα. Ετσι αποφασισα να κανω ατηση σε καταστημα cosmote για φορητοτητα. Υπεγραψα παρελαβα sim και ο υπαλληλος μου ειπε σε μια δυο μερες θα γινει η αλλαγη. Ουτε 14 μερες ουτε τιποτα... Σημερα λιγο πριν γινει η αλλαγη παροχου με παιρνουν τηλ απο vodafone και μου κανουν απιστευτα ΤΡΕΛΛΗ!!! προσφορα .. (customer retention centre) Τους ενημερωνω οτι αργησαν γιατι πλεον υπεγραψα και υπαρχει τελος προωρης διακοπης (δεν μπορω να ακυρωσω επι της ουσιας την φορητοτητα) Και μου απανταει και μου επεσαν τα αυτια.... -Ολα γινονται -Τι εννοειτε λεω? -Ποσο ειναι το ποσο για διακοπη συμβολαιου απο την cosmote? -Βλεπω το συμβολαιο και της λεω 140 ευρω -ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ...!!! (Αυτο δεν το ειχα ξανακουσει ποτε) Φυσικα τα ζητησα ολα στο μαιλ μου γραπτως Θα εκδοθει πιστωτικο και θα εκδιδονται απο vodafone μηδενικοι λογαριασμοι μεχρι να καλυθφει το ποσο της προωρης διακοπης των 140 ευρω. Δεκτηκα και της λεω προχωρα το (εγω δεν χρειαζεται να καλεσω cosmote για τιποτα) Με το που κλεισαμε επεσε και το σημα και πηγα επισημα στην cosmote. Tis eεπομενες μερες θα με ξαναγυρισει στη vodafone θα βγει εκκαθαριστικος απο την cosmote οπου θα πληρωσω το πεναλντι και τελος. Η εκανα μεγαλη ΛΑΛΑΚΙΑ ή μου εκατσε... θα δειξει Το μονο που με σωζει ειναι οτι την εχω γραπτως την προσφορα αυτη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fmnstr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αγαπητοί φίλοι, Να κάνω και γω μια ερώτηση. Από λάθος μου αποδέχτηκα τηλεφωνική προσφορά ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ από Vodafone, ενώ ακόμα είχα 6 μήνες συμβόλαιο από ανανέωση στην Nova (24μηνη δεσμευση). Υπέγραψα το συμβόλαιο ηλεκτρονικά στις 21/12/20. Το συμβόλαιο είχε μέσα επιλογή να ξεκινήσει η ενεργοποίηση μετά τις 14 ημέρες το οποίο ήταν επιλεγμένο. Στις 6/1/21 ξεκίνησε η διαδικασία και ενημερώθηκε η NOVA, όπου σήμερα με κάλεσε με αντιπρόταση. Ουσιαστικά προσφέρει τα ίδια με την Vodafone για αναβάθμιση από 24 ADSL σε 50 VDSL. Μπορώ να μπλοκάρω την φορητότητα μέσω της NOVA και να αποδεχτώ την προσφορά τους. Ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρει να παραμείνω στην NOVA. Απλά, μου είπαν ότι το κόστος να φύγω ειναι 126€ (για τους 6 μήνες που λείπουν μέχρι να λήξει). Το συμβόλαιο μου είναι από το 2014 και δεν υπάρχει πουθενά να το βρω ηλεκτρονικά. Σε αντίστοιχο τωρινό συμβόλαιο το κόστος αποδέσμευσης φαινομενικά μου βγαίνει λιγότερο. Έκανα αίτημα στην NOVA να μου στείλει την αρχική σύμβαση όπου μου είπαν ότι το κόστος αποδεσμευσης δεν είναι κλιμακωτό. Μου είπαν ότι δεν ισχύει νέα σύμβαση από την τηλεφωνική ανανέωση αλλά το τι αναφέρει η αρχική σύμβαση σαν κόστος αποδέσμευσης (από το 2014 ! ) . Και φυσικά δεν είναι πουθενά. Από Vodafone πάλι ψάχνω αν έχω κάποια ρήτρα να ακυρώσω την αίτηση. Προφανώς, έχουν περάσει οι 14 μέρες αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή. Ρώτησα στην υποστήριξη τους και έκαναν αίτημα ακύρωσης και θα με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα εντός 3 εργάσιμων ημερών, όπου εκεί θα με ενημερώσουν αν υπάρχει κάποιο κόστος. Από την άλλη από την υποστήριξη μου είπαν ότι εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή, δεν μπορούν να τιμολογήσουν κάποιο κόστος αποδέσμευσης. Και πραγματικά στο συμβόλαιο ορίζεται σαν ημερομηνία έναρξης της σύμβασης: Αναφορά σε κείμενο Η ισχύς της Σύμβασης εκκινεί από την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας. Αντίστοιχα, στο ΦΕΚ από την ΕΕΤΤ: Αναφορά σε κείμενο Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μόνον στην περίπτωση όπου η υποβολή της αίτησης φορητότητας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο σύναψης σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος. Το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον υποβληθεί εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος. Εάν ο συνδρομητής έχει υποβάλει ειδική ρητή δήλωσή του προς τον πάροχο-δέκτη ότι επιθυμεί η έναρξη εργασιών για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να πραγματοποιηθεί πριν την παρέλευση της προθεσμίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και ότι στην περίπτωση αυτή δέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση, το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον η ενεργοποίηση της υπηρεσίας πραγματοποιηθεί πριν εκπνεύσει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και το αίτημα υποβληθεί πριν την ενεργοποίηση. Η ενεργοποίηση τεκμαίρεται από την έναρξη παροχής υπηρεσιών με την αποστολή του μηνύματος NP RFS από τον πάροχο-δέκτη στην ΕΒΔΑΦ. Ο πάροχος-δέκτης αποστέλλει στον συνδρομητή ενημερωτικό μήνυμα SMS, με το οποίο τον ενημερώνει για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας εντός το πολύ μίας ώρας από την αποστολή του μηνύματος NP RFS. Με την υποβολή του αιτήματος ακύρωσης, ο συνδρομητής ασκεί και το σχετικό δικαίωμα υπαναχώρησης. Σε περίπτωση υποβολής αιτήματος ακύρωσης εκτός των ανωτέρω προθεσμιών, το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται από τον πάροχο-δέκτη, ο οποίος ενημερώνει προσηκόντως τον συνδρομητή, εγγράφως ή με αποστολή SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή, παραθέτοντας την σχετική αιτιολογία εκπρόθεσμης υποβολής και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται. Σαν προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης το site της Vodafone δίνει το αργότερο 27/1/21. Άρα θεωρητικά είμαι στις 3 μέρες για ακύρωση όπως οριζόταν παλιά. Οπότε, η ερώτηση μου είναι μπορώ να κάνω κάτι και να ακυρώσω την φορητότητα στην Vodafone? Ή εφόσον έχουν παρέλθει οι 14 μέρες η Vodafone θα απορρίψει το σχετικό αίτημα ακύρωσης και θα ολοκληρώσει την φορητότητα? Από την άλλη αν το ακυρώσει θα ενεργοποιήσω την προσφορά της NOVA, αλλά τώρα φοβάμαι μην τα κάνω χειρότερα (και από 6 μήνες για λήξη, έχω άλλους 24 πάλι), εφόσον δεν περάσει η ακύρωση. Η NOVA πρέπει να απαντήσει εντός της ημέρας για την φορητότητα. Οπότε μέχρι στιγμής έχω κάνει: 1) αίτημα ακύρωσης μέσω chat στην vodafone. Αναμένω να με καλέσουν εντός 3 ημερών από το αρμόδιο τμήμα και να μάθω την λυπητερή ή όχι. Μπορώ να απαντήσω στην NOVA (εντός της ημέρας): 1) να ακυρώσω το αίτημα της VODAFONE για φορητότητα 2) να δεχτώ την προσφορά τους. Αυτό φοβάμαι να το κάνω μέχρι να πάρω απάντηση από Vodafone για να μην ξεκινήσει νέα σύμβαση. 3) να προχωρήσω στην φορητότητα στην VODAFONE και να πληρώσω (ή όχι) στην NOVA το κόστος αποδέσμευσης, αφού διευκρινίσουμε τελικά τι αναφέρει η σύμβαση και σε ποια υπάγομαι (νέα ή αρχική) και με τι κόστος. Προς το παρόν ακούω 126€ 4) Να στείλω και γραπτά την ακύρωση στην Vodafone (email ή fax?) με φωτοτυπία ταυτότητας Αυτό που θέλω κυρίως να αποφύγω είναι να ενεργοποιήσει την γραμμή η Vodafone για να αποφύγω χρεώσεις. Από την άλλη από΄την Nova θα έχω σίγουρα κάποια χρέωση. Αν ήξερα σίγουρα ότι η Vodafone δεν μπορεί να με χρεώσει θα έκλεινα με την προσφορά της Nova. Πραγματικά δεν κερδίζω τίποτα μεταξύ των δύο εταιρειών σαν προσφορά, απλά δεν έλεγξα από βλακεία ότι η σύμβαση με την NOVA δεν είχε λήξει. Έχετε καμία πρόταση σχετικά? Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2021 από fmnstr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα