Προς το περιεχόμενο

Μετά τις 14 μέρες τι????


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, KoreanW said:

Η κάθε Vodafone δεν έχει λόγο να ενδιαφέρεται για την άμεση αποχώρηση του συνδρομητή. Κάθε άλλο.

Πιθανώς η σχετική αναφορά να ήταν ένας εύσχημος τρόπος για να περάσουν το μήνυμα ότι δεν προτίθενται να κάνουν αντιπροσφορά και να πιέσουν το συνδρομητή ώστε να αποδεχθεί την ανανέωση με τους όρους της δικής τους αρχικής πρότασης.

Εμφανώς ο νέος κανονισμός φορητότητας βάζει την πλευρά των παρόχων σε θέση ισχύος.

Από οτι κατάλαβα(μιλώντας πάντα για την περίπτωσή μου, επειδή είμαι αορίστου και η τιμή για να κάνω συμβόλαιο είναι 3Ε παραπάνω, ενώ έχω ήδη δεύτερη γραμμή με συμβόλαιο και ίδιες παροχές 6Ε κάτω), μου το πρότεινε ώστε ο νεός πάροχος να κάνει άμεσα την διαδικασία, ώστε να προλάβει και η Vodafone να κάνει αντιπροσφορά και να μην χάσουμε τις 14 ημέρες που υπάρχει το περιθώριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, VonLoutsos said:

Από οτι κατάλαβα(μιλώντας πάντα για την περίπτωσή μου, επειδή είμαι αορίστου και η τιμή για να κάνω συμβόλαιο είναι 3Ε παραπάνω, ενώ έχω ήδη δεύτερη γραμμή με συμβόλαιο και ίδιες παροχές 6Ε κάτω), μου το πρότεινε ώστε ο νεός πάροχος να κάνει άμεσα την διαδικασία, ώστε να προλάβει και η Vodafone να κάνει αντιπροσφορά και να μην χάσουμε τις 14 ημέρες που υπάρχει το περιθώριο.

Όπως τα καταλαβαίνω εγώ πάντα:

Η Vodafone γνωρίζει πως ο νέος πάροχος δε μπορεί να προχωρήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη του 14ημέρου δίχως την γραπτή δήλωση αποδοχής του καταναλωτή η οποία απαραίτητα συνοδεύεται από την εν λόγω απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Θα ήταν παράνομο να προχωρήσει ο νέος πάροχος φορητότητα χωρίς γραπτή συναίνεση του πελάτη και δίχως να παρέλθει το 14ήμερο. Άρα η σύσταση που απευθύνεται στον πελάτη να δρομολογήσει άμεσα τη φορητότητα, ισοδυναμεί με σύσταση ανεπίστρεπτης αποχώρησης προς το νέο πάροχο.

Αν πραγματικά η κάθε Vodafone ενδιαφέρεται για αντιπροσφορά, τότε ασφαλώς έχει την πλήρη ευχέρεια να δεχθεί με email την αίτηση προς το νέο πάροχο και στη βάση αυτής να θέσει τη δική της πρόταση αντιπροσφοράς άκοπα στη διάθεση του συνδρομητή της.

Ασφαλώς αυτή είναι προσωπική μου αντίληψη της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με το νέο κανονισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, KoreanW said:

Όπως τα καταλαβαίνω εγώ πάντα:

Η Vodafone γνωρίζει πως ο νέος πάροχος δε μπορεί να προχωρήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη του 14ημέρου δίχως την γραπτή δήλωση αποδοχής του καταναλωτή η οποία απαραίτητα συνοδεύεται από την εν λόγω απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Θα ήταν παράνομο να προχωρήσει ο νέος πάροχος φορητότητα χωρίς γραπτή συναίνεση του πελάτη και δίχως να παρέλθει το 14ήμερο. Άρα η σύσταση που απευθύνεται στον πελάτη να δρομολογήσει άμεσα τη φορητότητα, ισοδυναμεί με σύσταση ανεπίστρεπτης αποχώρησης προς το νέο πάροχο.

Αν πραγματικά η κάθε Vodafone ενδιαφέρεται για αντιπροσφορά, τότε ασφαλώς έχει την πλήρη ευχέρεια να δεχθεί με email την αίτηση προς το νέο πάροχο και στη βάση αυτής να θέσει τη δική της πρόταση αντιπροσφοράς άκοπα στη διάθεση του συνδρομητή της.

Ασφαλώς αυτή είναι προσωπική μου αντίληψη της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με το νέο κανονισμό.

Και εγώ προφανώς το email είχα στο μυαλό μου, απλά ανάφερα αυτό που μου είπαν. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα για να το επιβεβαιώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νέος κανονισμός φοηρτότητας είναι ραμμένος και κομμένος στις απαιτήσεις των παρόχων και έγινε κατόπιν διαβούλευσης. Στο δε παρελθόν, δηλαδή προ του νέου κανονισμού, οι πάροχοι είχαν (ανεπιτυχώς) επιχειρήσει να συμπήξουν συμφωνία καρτέλ πάλι για κατάργηση των αντιπροσφορών. Πλέον η συμφωνία καρτέλ έχει στην ουσία της γίνει νόμος ώστε να δεσμεύει υποχρεωτικά το σύνολο των παρόχων.

Όλα αυτά επειδή ο νέος κανονισμός φορητότητας συναρτά πια την έναρξη της διαδικασίας φορητότητας με την οριστική απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης. Και επιπρόσθετα ο νέος κανονισμός ορίζει την αίτηση φορητότητας στη διάρκεια του 14ημέρου εν κρυπτώ σε σχέση με τον προηγούμενο πάροχο.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το ξαναλέμε παιδιά, το 14ήμερο αφορά αποκλειστικά αιτήσεις εκτός καταστήματος. Αιτήσεις στο κατάστημα είναι σφραγίδα και υπογραφή που δεν παίρνεις πίσω ακόμα και αν το μετάνιωσες 1 λεπτό αργότερα. Το τι χαμός έχει προκύψει με αυτό το πράγμα το τελευταίο διάστημα από κόσμο που δεν είχε ιδέα και απλά έκανε φορητότητες για να πάρει προσφορά και τώρα έχουν εγκλωβιστεί μεταξύ δυο εταιριών και από θέμα παροχής υπηρεσιών και χρεώθηκαν τα κέρατα τους.

Δυστυχώς κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι αυτό ήταν δυνατό όπλο για τον καταναλωτή γιατί με μια μικρή ταλαιπωρία στην διαδικασία κέρδιζε φοβερά. Τώρα πλέον είναι χειροπόδαρα από όλες τις πλευρές και οι εταιρίες με άνεση μπορούν να αυξήσουν σιγά σιγά τα τιμολόγια τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, αν δεν έχετε διαβάσει τον κανονισμό και δεν έχετε καταλάβει όλη τη νέα διαδικασία και τι προβλέπεται όσον αφορά την φορητότητα, μην γράφετε ότι θέλετε.

Ο νέος κανονισμός εξακολουθεί και προβλέπει το 14ήμερο της υπαναχώρησης, απλά έχει αλλάξει όλη η διαδικασία και μάλιστα ακολουθήθηκε ακριβώς η πρόταση του Συνήγορου του Καταναλωτή. Και για να το ξεκαθαρίσουμε διαπαντός, ουδέποτε το δικαίωμα υπαναχώρησης ήταν εργαλείο μέσω του οποίου μας δινόταν δυνατότητα να δοκιμάσουμε τις υπηρεσίες κάποιου παρόχου, άσχετα αν κάποιοι (πολλοί ή λίγοι, δεν έχει σημασία) από εμάς είχαμε αυτή την εντύπωση.

Με τον νέο κανονισμό το δικαίωμα υπαναχώρησης εξισούται με το δικαίωμα ακύρωσης, που στον παλιό κανονισμό ήταν 3 εργάσιμες μέρες πριν την ενεργοποίηση στο νέο πάροχο. Τώρα μας δίνεται η δυνατότητα να ζητήσουμε να προχωρήσει η φορητότητα άμεσα (πριν το 14ήμερο), οπότε αυτόματα χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης αλλά εξακολουθεί και ισχύει στο ακέραιο το δικαίωμα ακύρωσης μέχρι 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο. Η χρονική διάρκεια των εργασιών για ολοκλήρωση της φορητότητας, εξακολουθεί και παραμένει ακριβώς η ίδια.

Όπως καταλαβαίνετε ακόμη και με τον νέο κανονισμό υπάρχει δυνατότητα να παιχθεί το παιχνίδι των αντιπροσφορών, απλά έχει μικρύνει ο χρόνος και όλες οι αποφάσεις μας πρέπει να γίνουν γρήγορα. Ακριβώς αυτό είναι που είπε και η Vodafone στον φίλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/8/2018 στις 10:45 ΜΜ, KoreanW είπε

Η κάθε Vodafone δεν έχει λόγο να ενδιαφέρεται για την άμεση αποχώρηση του συνδρομητή. Κάθε άλλο.

Και αυτονόητα η κάθε Vodafone γνωρίζει πως με την άμεση δρομολόγηση της φορητότητας, ο καταναλωτής συνομολογεί πως χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Και επίσης γνωρίζει η Vodafone πως ο νέος πάροχος δε μπορεί να προχωρήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη του 14ημέρου δίχως την αποδοχή του καταναλωτή που συνοδεύεται από την εν λόγω απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Πιθανώς η σχετική αναφορά να ήταν ένας εύσχημος τρόπος για να περάσουν το μήνυμα ότι δεν προτίθενται να κάνουν αντιπροσφορά και να πιέσουν το συνδρομητή ώστε να αποδεχθεί την ανανέωση με τους όρους της δικής τους αρχικής πρότασης.

Εμφανώς ο νέος κανονισμός φορητότητας βάζει την πλευρά των παρόχων σε θέση ισχύος.

Συγχωρέστε με αλλά έχω μπερδευτεί. Ανήκω σε όσους έχουν σχεδόν πλήρη άγνοια και για τον καινούριο νόμο και για το τι παιζόταν ως τώρα.

Προσωπικά, δέχθηκα τηλεφωνική προσφορά από την vodafone στις 16/8 για σταθερό.Μένω επαρχία. Το συμβόλαιο ήρθε στα χέρια μου στις 17/8. Υπέγραψα, αλλά οι αναγραφόμενες ημερομηνίες ήταν της προηγούμενης μέρας. Ερώτηση πρώτη: Το 14μερο από πότε μετράει; 

Τώρα έχω την εξής απορία. Μέχρι και προχτές Παρασκευή 24/8 δεν είχα καμία ενημέρωση και προφανώς το 14μερο τρέχει. Κι εγώ έχω αλλάξει γνώμη για διάφορους λόγους. Ερώτηση δεύτερη: Έχω την δυνατότητα να ακυρώσω το συμβόλαιο που έχω υπογράψει ή όχι;

Και κάτι ακόμα. Όταν μου έστειλαν το συμβόλαιο ήταν 2 χαρτιά. Το πρωτότυπο και το αντίγραφο. Στο πρωτότυπο δεν αναγραφόταν το συμφωνημένο ποσό. Στο αντίγραφο αναγραφόταν το συμφωνημένο ποσό (με μορφή σφραγίδας που έγραφε "τελική τιμή χχ€)". Υπήρξαν αρκετές διαβουλεύσεις τηλεφωνικά με την πωλήτρια πριν υπογράψω γιατί στην αρχή μου είχαν δώσει μόνο το πρωτότυπο που έλεγε άλλα από τα συμφωνημένα. Εγώ τώρα έχω στείλει υπογεγραμμένο το αντίγραφο για να είμαι καλυμμένος. Ερώτηση τρίτη: Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα; (στο ενδεχόμενο να μην αλλάξω γνώμη τελικά)

Επεξ/σία από xronis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, xronis said:

Συγχωρέστε με αλλά έχω μπερδευτεί. Ανήκω σε όσους έχουν σχεδόν πλήρη άγνοια και για τον καινούριο νόμο και για το τι παιζόταν ως τώρα.

Προσωπικά, δέχθηκα τηλεφωνική προσφορά από την vodafone στις 16/8 για σταθερό.Μένω επαρχία. Το συμβόλαιο ήρθε στα χέρια μου στις 17/8. Υπέγραψα, αλλά οι αναγραφόμενες ημερομηνίες ήταν της προηγούμενης μέρας. Ερώτηση πρώτη: Το 14μερο από πότε μετράει; 

από 16/8, από την ημέρα υπογραφής όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο

6 hours ago, xronis said:

Τώρα έχω την εξής απορία. Μέχρι και προχτές Παρασκευή 24/8 δεν είχα καμία ενημέρωση και προφανώς το 14μερο τρέχει. Κι εγώ έχω αλλάξει γνώμη για διάφορους λόγους. Ερώτηση δεύτερη: Έχω την δυνατότητα να ακυρώσω το συμβόλαιο που έχω υπογράψει ή όχι;

Ναι, διότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ημέρου ισχύει για τις πωλήσεις συμβολαίων από απόσταση και σε αυτές περιλαμβάνονται κι οι τηλεφωνικές προσφορές όπως εδώ.

6 hours ago, xronis said:

Και κάτι ακόμα. Όταν μου έστειλαν το συμβόλαιο ήταν 2 χαρτιά. Το πρωτότυπο και το αντίγραφο. Στο πρωτότυπο δεν αναγραφόταν το συμφωνημένο ποσό. Στο αντίγραφο αναγραφόταν το συμφωνημένο ποσό (με μορφή σφραγίδας που έγραφε "τελική τιμή χχ€)". Υπήρξαν αρκετές διαβουλεύσεις τηλεφωνικά με την πωλήτρια πριν υπογράψω γιατί στην αρχή μου είχαν δώσει μόνο το πρωτότυπο που έλεγε άλλα από τα συμφωνημένα. Εγώ τώρα έχω στείλει υπογεγραμμένο το αντίγραφο για να είμαι καλυμμένος. Ερώτηση τρίτη: Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα; (στο ενδεχόμενο να μην αλλάξω γνώμη τελικά)

Δεν ξέρω τί χαρτιά εμφανίζουν οι διαφοροι πλασιέδες, αλλά κανονικά το συμβόλαιο είναι ένα και οφείλει να αναγράφει τους σωστούς όρους που δεσμεύουν τις δυο πλευρές. Επίσης στα χαρτιά που βάζουμε υπογραφή, καλό είναι να γράφουμε και μια ημερομηνία και μια συνοδευτική διευκρίνηση πχ τον αριθμό συμβολαίου αν δεν είναι εμφανές στα συνοδευτικά χαρτιά το υποκείμενο της αναφοράς.

Θα κάνεις μια αίτηση υπαναχώρηαης, μάλλον σε φυσικό κατάστημα σύμφωνα με το νέο κανονισμό και αν δε λάβεις στο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας μήνυμα επιβεβαίωσης με το μοναδικό αριθμό αναφοράς του αιτήματος ακύρωσης, θα ζητήσεις να κρατήσεις κάποιο αποδεικτικό πχ αντίγραφο του φαξ.

Σε κάθε ππερίπτωση, η ΕΕΤΤ έχει αρμοδιότητα για τυχόν καταγγελίες.

* Ενδεχομένως, μετά την ακύρωση του αιτήματος φορητότητας που θα κάνεις, να δεχθείς νέα καλύτερη αντιπροσφορά από τη Vodafone.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, KoreanW είπε

*Ενδεχομένως, μετά την ακύρωση του αιτήματος φορητότητας που θα κάνεις, να δεχθείς νέα καλύτερη αντιπροσφορά από τη Vodafone.

Αυτο πως το συμπεραινεις?  Και το ρωταω γιατι το αιτημα φορητοτητας το στελνει ο νεος στον παλιο παροχο, μετα το περας των 14 ημερων (εκτος αν ρητα εχεις ζητησει η φορητοτητα να ξεκινησει νωριτερα, οποτε -ετσι κι αλλιως- χανεις το δικαιωμα της υπαναχωρησης). Αρα αυτη την στιγμη η Vodafone -λογικα- εχει αγνοια...

Επεξ/σία από goana12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, goana12 said:

Αυτο πως το συμπεραινεις?  Και το ρωταω γιατι το αιτημα φορητοτητας το στελνει ο νεος στον παλιο παροχο, μετα το περας των 14 ημερων (εκτος αν ρητα εχεις ζητησει η φορητοτητα να ξεκινησει νωριτερα, οποτε -ετσι κι αλλιως- χανεις το δικαιωμα της υπαναχωρησης). Αρα αυτη την στιγμη η Vodafone -λογικα- εχει αγνοια...

Το συμπεραίνω γιατί διάβασα αυτό που έγραψε ο φίλος:

7 hours ago, xronis said:

Συγχωρέστε με αλλά έχω μπερδευτεί. Ανήκω σε όσους έχουν σχεδόν πλήρη άγνοια και για τον καινούριο νόμο και για το τι παιζόταν ως τώρα.

Προσωπικά, δέχθηκα τηλεφωνική προσφορά από την vodafone στις 16/8 για σταθερό.

Η Vodafone είναι ο νέος πάροχος. Και έλαβε αίιτηση φορητότητας από τον υποψήφιο πελάτη, που πλέον ενδιαφέρεται να υπαναχωρήσει.

Με την απλή λογική λοιπόν, αυτη την στιγμη η Vodafone δεν εχει αγνοια... Πιθανότατα ο πελάτης να λάβει αντιπροσφορά από το Τμήμα Ακυρώσεων (ή όπως αλλιώς θα του το ...πουν LOL).

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KoreanW είπε

Το συμπεραίνω γιατί διάβασα αυτό που έγραψε ο φίλος:

Η Vodafone είναι ο νέος πάροχος. Και έλαβε αίιτηση φορητότητας από τον υποψήφιο πελάτη, που πλέον ενδιαφέρεται να υπαναχωρήσει.

Με την απλή λογική λοιπόν, αυτη την στιγμη η Vodafone δεν εχει αγνοια... Πιθανότατα ο πελάτης να λάβει αντιπροσφορά από το Τμήμα Ακυρώσεων (ή όπως αλλιώς θα του το ...πουν LOL).

Συγνωμη μπερδευτηκα. Νομιζα οτι η Vodafone, ηταν ο παλιος παροχος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, goana12 είπε

... εκτος αν ρητα εχεις ζητησει η φορητοτητα να ξεκινησει νωριτερα, οποτε -ετσι κι αλλιως- χανεις το δικαιωμα της υπαναχωρησης ...

Αλλά στην περίπτωση αυτή εξακολουθεί και διατηρείται το δικαίωμα ακύρωσης (μέχρι 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση).

Μην το ξεχνάτε αυτό. Πλέον υπαναχώρηση και ακύρωση έχουν εξισωθεί κι ένα από τα 2 υπάρχει πάντα (εντός συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα μπλέξαμε. Αν είναι όπως αναφέρθηκε παραπάνω και το 14μερο ισχύει από την μέρα που "συμφωνείς" τηλεφωνικά και όχι από την ημέρα της υπογραφής, εμένα μου έληξε σήμερα. Για την ακρίβεια σήμερα είναι η 14η μέρα. Έχω ζητήσει από το πρωί να ακυρωθεί η αίτηση φορητότητας. Δεν έχω κάποιο νέο ως τώρα. Τι λέτε; Θα βγάλω άκρη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες έχεις ζητήσει ακύρωση, με ποιον τρόπο;

Είτε υπαναχώρηση είτε ακύρωση, η αίτηση πρέπει να γίνει εγγράφως, ενυπόγραφα και με φωτοτυπία της ταυτότητας, που τα στέλνεις με φάξ ή μέσω καταστήματος. Εκτός κι αν γίνει με σχετική online φόρμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας ή με κατάλληλη IVR  υπηρεσία του τηλεφωνικού της κέντρου.

Από την στιγμή που δεν σ' έχουν ενημερώσει για το πότε θα ολοκληρωθεί η φορητότητα, είσαι καθόλα μέσα στα χρονικά πλαίσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, jkoukos said:

Όταν λες έχεις ζητήσει ακύρωση, με ποιον τρόπο;

Είτε υπαναχώρηση είτε ακύρωση, η αίτηση πρέπει να γίνει εγγράφως, ενυπόγραφα και με φωτοτυπία της ταυτότητας, που τα στέλνεις με φάξ ή μέσω καταστήματος. Εκτός κι αν γίνει με σχετική online φόρμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας ή με κατάλληλη IVR  υπηρεσία του τηλεφωνικού της κέντρου.

Από την στιγμή που δεν σ' έχουν ενημερώσει για το πότε θα ολοκληρωθεί η φορητότητα, είσαι καθόλα μέσα στα χρονικά πλαίσια.

Άρα αυτό που λες(αν καταλαβαίνω σωστά) είναι: Κάνεις απομακρυσμένα την αίτηση και έχεις 14 ημέρες υπαναχώρησης από την σύμβαση. Την 14 ημέρα που ξεκινάει η διαδικασία μεταφοράς στον νέο πάροχο, μέχρι να σε ενεργοποιήσει(σου έστελναν παλιότερα ημερομηνία προβλεπόμενη) έχεις δικαίωμα να κάνεις ακύρωση της φορητότητας, αν σου έχει κάνει καλύτερη προσφορά ο παλιός πάροχος. Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...