panosbekris Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Γεια σας στις 7 Ιουλίου μέσω τηλεφώνου έκανα συμβόλαιο με την wind είχε λήξει το συμβόλαιο μου με την Vodafone και στις 9 Ιουλίου ηρθε ο courier και υπέγραψα το συμβόλαιο στις 3 Αυγούστου μεσημέρι παρασκευής με παίρνει η Vodafone να μου κάνει αντιπροσφορα μετά απο 23 μέρες και τους είπα δεν έχω δικαίωμα υπαναχώρησης μετά τις 14 μέρες γιατί έτσι μου είπε η wind αλλά η Vodafone μου απάντησε ότι η wind παρανομησε μου είπαν ότι έπρεπε να τους ζητήσει το νούμερο μου εντός 14 ημερών δέχτηκα την προσφορά της Vodafone αλλά το Σαββατοκύριακο έβαλα την SIM της wind και η Vodafone την Δευτέρα θα πάρει το νούμερο μου πισω σας παρακαλώ τα φώτα σας θέλω να μείνω Vodafone θα μπλέξω με wind????? σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill2015 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Κανονικά ο νεος κανονισμός της φορητότητας λέει ότι για 14 μέρες παραμένεις στο πάροχο όπου είσαι όπου μπορείς να ακυρώσεις την αίτηση αλλά μετά θα ξεκινήσει η φορητότητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosbekris Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Ok χτες με πήρε η wind έχω δικαίωμα υπαναχώρησης τώρα????το λογικό δεν είναι να δοκιμάσω την wind να δω αν μου κάνει και αν δε μου αρέσει να υπαναχωρισω μέσα σε 14 μέρες???? Και όχι να μετράνε μέρες από την στιγμή της υπογραφής πως γίνετε αυτό ????αν δεν τους δοκιμάσω να δω, αν μου αρέσει το σήμα, το 4g.???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 3 hours ago, bill2015 said: Κανονικά ο νεος κανονισμός της φορητότητας λέει ότι για 14 μέρες παραμένεις στο πάροχο όπου είσαι όπου μπορείς να ακυρώσεις την αίτηση αλλά μετά θα ξεκινήσει η φορητότητα Σε νύξη είχα κάνει στην Vodafone οτι θα κάνω φορητότητα και τι γίνεται τώρα με τις 14 μέρες με είχαν ενημερώσει να πω στον νέο πάροχο να ξεκινήσει άμεσα την διαδικασία για την μεταφορά. Ώστε να έχω το περιθώριο εγώ και αυτοί να κάνουν αντιπρόταση. Αν ισχύει ή όχι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Οι 14 μέρες μετράνε από τη μέρα της υπογραφής και με το πέρας αυτών ΔΕΝ μπορείς να υπαναχωρησεις. Υπάρχει όμως μια πιθανότητα με μπόλικο πρήξιμο να ακυρώσεις πριν όμως μεταφερθεί η γραμμή. Το μυστικό σε αυτό είναι να βρεις κάποιου τύπου παρατυπια αλλιώς ναι είτε θα μεταφερθείς στο νέο δίκτυο ή θα μείνεις εκεί που είσαι πληρώνοντας πρόστιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Στις 4/8/2018 στις 10:51 ΠΜ, panosbekris είπε Ok χτες με πήρε η wind έχω δικαίωμα υπαναχώρησης τώρα????το λογικό δεν είναι να δοκιμάσω την wind να δω αν μου κάνει και αν δε μου αρέσει να υπαναχωρισω μέσα σε 14 μέρες???? Και όχι να μετράνε μέρες από την στιγμή της υπογραφής πως γίνετε αυτό ????αν δεν τους δοκιμάσω να δω, αν μου αρέσει το σήμα, το 4g.???? Λάθος έχεις καταλάβει την έννοια της υπαναχώρησης. Ποτέ δεν είχε σκοπό την περίπτωση δοκιμής και αν δεν μας αρέσει να γυρίσουμε πίσω. Ειδικά σε συνδέσεις κινητής, το δικαίωμα υπαναχώρησης αυτόματα ακυρώνεται με παραλαβή και ενεργοποίηση της SIM κάρτας, ακόμη και την επόμενη ώρα από την υπογραφή της σύμβασης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chipakos Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πριν δύο χρόνια όχι μόνο ενεργοποίησα την Wind και έγινε μεταφορά γραμμής αλλά έκανα και τηλέφωνα σε κινητά έκανα και σταθερά κι όταν είδα ότι η ταχύτητα της ήταν μόνο 4Mbps σε σχέση με την Cosmote που ήταν 8 Mbps ζήτησα ακύρωση . Βέβαια την ακύρωση δεν την ζήτησα ακριβώς για αυτό το λόγο αλλά και διότι με ενεργοποίησε η Wind στο δίκτυό της πρόωρα πριν λήξει το συμβόλαιο με τον προηγούμενο πάροχο κάτι που δεν το ήθελα και μάλιστα τους το είχα πει κι όλας ότι θέλω πρώτα να λήξει το συμβόλαιο με τον προηγούμενο και μετά να με ενεργοποιήσουν. Τέλος πάντων ενώ στην αρχή μου έστειλαν λογαριασμό και με απείλησαν με πρόωρο τέλος διακοπής τα 160 ευρώ τελικά έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μου έστειλαν πιστωτικό για τα πάντα ακόμη και για την χρήση που έκανα για τέσσερις ημέρες. Στις 8/8/2018 στις 7:43 ΜΜ, jkoukos είπε Λάθος έχεις καταλάβει την έννοια της υπαναχώρησης. Ποτέ δεν είχε σκοπό την περίπτωση δοκιμής και αν δεν μας αρέσει να γυρίσουμε πίσω. Ειδικά σε συνδέσεις κινητής, το δικαίωμα υπαναχώρησης αυτόματα ακυρώνεται με παραλαβή και ενεργοποίηση της SIM κάρτας, ακόμη και την επόμενη ώρα από την υπογραφή της σύμβασης. Ποιά είναι η έννοια της υπαναχώρησησς σε 14 ημέρες αν δεν είναι η δοκιμή των υπηρεσιών?? Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από chipakos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fredd0 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) υπαναχωρηση υπαρχει για πωλησεις εξ αποστασεως, γιατι πολυ πιθανoν να μη καταλαβες κατι, να μη σου εξηγησαν ολους τους ορους κοκ. υπαναχωρηση δεν ειναι free trial υγ πριν 2 χρονια οι διαδικασιες ηταν αλλες, φετος επειδη οι παροχοι με τη διαδικασια κανω φορητοτητα για να παρω καλυτερη προσφορα πουλαγανε με ζημια πακετα συμφωνησαν μεταξυ τους να υπαρχει η καινουργια διαδικασια οπου η φορητοτητα ξεκιναει ΑΦΟΥ περασει το περιθωριο υπαναχωρησης. Οποτε αν υπογραψεις συμβαση σημερα, εχεις 14 μερες να υπαναχωρησεις, αν δε το κανεις γινεται η φορητοτητα. Και ο νεος παροχος δεν εχει κανενα κινητρο να κανει τη φορητοτητα πριν περασουν οι 14 μερες για να σου 'χαρισει' δυνατοτητα καλυτερης προσφορας/υπαναχωρησης Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2018 από fredd0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Στις 15/8/2018 στις 8:47 ΜΜ, chipakos είπε Ποιά είναι η έννοια της υπαναχώρησησς σε 14 ημέρες αν δεν είναι η δοκιμή των υπηρεσιών?? Πόσες φορές πρέπει να το γράψουμε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υπάρχει για να κάνουμε δοκιμή μιας υπηρεσίας, αλλά διότι αλλάξαμε γνώμη και απόφαση για διάφορους λόγους. Κι όπως γράφει ο fredd0, με τον νέο κανονισμό δεν υφίσταται πλέον αυτό το παραθυράκι (της δοκιμής λίγων ημερών) που πολλοί λανθασμένα το θεωρούσαν ως δεδομένο (όπως εσύ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Στις 15/8/2018 στις 8:47 ΜΜ, chipakos είπε Εγώ πριν δύο χρόνια όχι μόνο ενεργοποίησα την Wind Δεν υπάρχουν αυτά από φέτος τον Ιούνιο. Τέλος αυτά που ξέραμε. Δεν υπάρχει κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης από εδώ και πέρα για τους σκοπούς που θέλεις (να πάρεις προσφορά δηλαδή). Απαξ και μπει η υπογραφή τελείωσε εκεί το θέμα ΕΚΤΟΣ και αν υπάρξει παρατυπία. Εκεί ναι μπορείς να ακυρώσεις την συμφωνία χωρίς επιβάρυνση οικονομική κατά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Νομίζω έχουν πάρει μικρή παράταση και θα ισχύσει από 1η Οκτώβρη. Δικαίωμα υπαναχώρησης, φυσικά κι εξακολουθεί να υπάρχει. Απλά είναι διαφορετική η όλη διαδικασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Στις 18/8/2018 στις 5:59 ΜΜ, jkoukos είπε Νομίζω έχουν πάρει μικρή παράταση και θα ισχύσει από 1η Οκτώβρη. Δικαίωμα υπαναχώρησης, φυσικά κι εξακολουθεί να υπάρχει. Απλά είναι διαφορετική η όλη διαδικασία. Δικαίωμα υπαναχώρησης υπάρχει (καλή τύχη και ταλαιπωρία με αυτό), δικαίωμα υπαναχώρησης για τους σκοπούς που θέλεις δεν υπάρχει. Ούτε προσφορά θα πάρεις, ούτε δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KoreanW Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Η νέα διαδικασία ακυρώσεων ασφαλώς έγινε με τους συγκεκριμένους όρους όπως υπαγορεύτηκε από τους παρόχους. Το διαβουλεύτηκαν, το ζήτησαν, έγινε νόμος στα μέτρα τους. Με την προηγούμενη διαδικασία οι πάροχοι άτυπα είχαν επιχειρήσει πριν χρόνια να συνεννοηθούν κάτω από το τραπέζι ώστε να μην δίνουν αντιπροσφορές. Ωσότου ένας-δυο πάροχοι έσπασαν στη συνέχεια τη συμφωνία του καρτέλ, για να ακολουθήσουν έπειτα κι οι υπόλοιποι. Για το λόγο αυτό η τότε συμφωνία έγινε ουσιαστικά ο νόμος του σήμερα, ώστε να μην υπάρχει περιθωριο να υπαναχωρήσει κανείς πάροχος από τη γραμμή περί κατάργησης των αντιπροσφορών. . Πλέον για να πάρει κάποιος βελτιωμένη προσφορά, την παίρνει από το νέο πάροχο και χρειάζεται απλώς να αιτηθεί φορητότητα και να την ακυρώσει εντός του 14ημέρου. Θεωρητικά μπορεί και ο προηγούμενος πάροχος να δώσει αντιπροσφορά, αλλά ο συνδρομητής ρισκάρει οριακά να γίνει μπέρδεμα με τις ρήτρες των συμβολαίων. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2018 από KoreanW Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Σε ερώτηση που έκανα προς Vodafone(όχι στην απλή εξυπηρέτηση αλλά σε ανώτερο τηλεφωνικό κέντρο) και τους είπα αν υπάρχει κάποιο mail ώστε να στείλω το συμβόλαιο του νέου παρόχου(για να δουν οτι έκανα φορητοτητα και να κανουν την πρέπουσα τιμή και όχι αύξηση) μου είπε οτι το μόνο που χρειάζεται ειναι να ενημερώσω τον νέο πάροχο να προχωρήσει άμεσα την φορητότητα του αριθμού και να μην περιμένει τις 14 ημέρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KoreanW Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 27 minutes ago, VonLoutsos said: Σε ερώτηση που έκανα προς Vodafone(όχι στην απλή εξυπηρέτηση αλλά σε ανώτερο τηλεφωνικό κέντρο) και τους είπα αν υπάρχει κάποιο mail ώστε να στείλω το συμβόλαιο του νέου παρόχου(για να δουν οτι έκανα φορητοτητα και να κανουν την πρέπουσα τιμή και όχι αύξηση) μου είπε οτι το μόνο που χρειάζεται ειναι να ενημερώσω τον νέο πάροχο να προχωρήσει άμεσα την φορητότητα του αριθμού και να μην περιμένει τις 14 ημέρες. Η κάθε Vodafone δεν έχει λόγο να ενδιαφέρεται για την άμεση αποχώρηση του συνδρομητή. Κάθε άλλο. Και αυτονόητα η κάθε Vodafone γνωρίζει πως με την άμεση δρομολόγηση της φορητότητας, ο καταναλωτής συνομολογεί πως χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Και επίσης γνωρίζει η Vodafone πως ο νέος πάροχος δε μπορεί να προχωρήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη του 14ημέρου δίχως την αποδοχή του καταναλωτή που συνοδεύεται από την εν λόγω απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης. Πιθανώς η σχετική αναφορά να ήταν ένας εύσχημος τρόπος για να περάσουν το μήνυμα ότι δεν προτίθενται να κάνουν αντιπροσφορά και να πιέσουν το συνδρομητή ώστε να αποδεχθεί την ανανέωση με τους όρους της δικής τους αρχικής πρότασης. Εμφανώς ο νέος κανονισμός φορητότητας βάζει την πλευρά των παρόχων σε θέση ισχύος. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2018 από KoreanW Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα