talibanakos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, zeys13 είπε Σε έφαγε. Φίλτρο λαδιού σε παπί δε νομίζω ότι παίζει Και εγω απορησα με αυτο,αλλα δεν το σχολιασα γιατι δεν εχει τυχει να λυσω το συγκεκριμενο μηχανακι. ΜΕ μπερδεψε επισης και ο αεροθαλαμος που τελικα ηταν σαμπρελα. Ο φιλος δε γνωριζει,ο μαστορας του ειπε διαφορες ακυρες λεξεις και τον μπερδεψε πιο πολυ. Σιγουρα εβγαλε καλο μεροκαματο παντως,γιατι αν τα εχει βαλει ολα κινεζικα πραγματικα εβγαλε 100 ευρω δικα του.
ziaba Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, zeys13 είπε Σε έφαγε. Φίλτρο λαδιού σε παπί δε νομίζω ότι παίζει, τουλάχιστον σαν αναλώσιμο. 20 ευρώ ή μια σαμπρελα; 3 ευρώ την έχω πάρει εγώ από μαγαζί ανταλλακτικών.φαντάσου πόσο την παίρνουν τα μαστορια. Έβγαλε καλό μεροκάματο ο μάστορας. Όπως και στο kazer έχει φίλτρο λαδιού το οποίο αλλάζει Επίσης αν σου άλλαξε carb να πας να ζητήσεις πίσω το γνήσιο keihin σου το οποίο δεν παθαίνει τπτ με ενα καθάρισμα θα δουλέψει αλλά 20 χρόνια Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2018 από ziaba 2 1 1
xhighlivex Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 ευχαριστω παιδια, τωρα ξερω να παω αλλου. αποδω και περα θα ρωταω τιμες απο πριν για συγκεκριμενα πραματακια και θα το ψαχνω λιγο αν ειναι λογικες. Το καρμπ δεν το αλλαξε απο τι μου ειπε και ενας φιλος μου ειναι το ιδιο απλως πρεπει να το καθαρισε. 2 ακομη ερωτησουλες εχω. Πρωτον για την καταναλωση, μου φαινεται λιγο υψηλη, ισως στα 3-4λ/100χλμ. Αυτο αποτι εξαρταται και πως μπορει να βελτειωθει? Επισης γενικοτερα περα απο αυτα που σας ειπα (αλυσιδογραναζα, πλαστικα)θα προτεινατε κατι συγκεκριμενο να κανω για να αυξησω την αξιοπιστια του παπιου?
De@th L0rd Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Αν έχει μεγάλη κατανάλωση να κοιτάξεις να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ σου, να αλλάξεις τα σκουριασμένα αλυσιδογράναζα γιατί επηρεάζουν τη κατανάλωση, αν είναι απλά σκουριασμένα και όχι φθαρμένα απλά συντήρησέ τα, κι επίσης τσέκαρε τα φρένα του να μην είναι κολλημένα και φρενάρουν χωρίς να τα πατάς. Ούκ ολίγες φορές κολλημένο ταμπούρο πίσω να στέλνει την κατανάλωση στο Θεό, σε παλιό παπί που χει κάτσει καιρό. Ξεκίνα με τα βασικά. Απλά μην περιμένεις και τρελά πράγματα, 3 λίτρα για καρμπυρατεράτο παπί είναι σε λογικά πλαίσια. Κι επίσης συμβουλή μου, μη πετάς πολλά λεφτά πάνω του, δεν αξίζει. Διατήρησε το απλά ασφαλές και λειτουργικό. 2
ziaba Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 49 λεπτά πριν, xhighlivex είπε ευχαριστω παιδια, τωρα ξερω να παω αλλου. αποδω και περα θα ρωταω τιμες απο πριν για συγκεκριμενα πραματακια και θα το ψαχνω λιγο αν ειναι λογικες. Το καρμπ δεν το αλλαξε απο τι μου ειπε και ενας φιλος μου ειναι το ιδιο απλως πρεπει να το καθαρισε. 2 ακομη ερωτησουλες εχω. Πρωτον για την καταναλωση, μου φαινεται λιγο υψηλη, ισως στα 3-4λ/100χλμ. Αυτο αποτι εξαρταται και πως μπορει να βελτειωθει? Επισης γενικοτερα περα απο αυτα που σας ειπα (αλυσιδογραναζα, πλαστικα)θα προτεινατε κατι συγκεκριμενο να κανω για να αυξησω την αξιοπιστια του παπιου? αν το πας τέρμα τόσο είναι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα