Salvation81 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Στις 4/8/2018 στις 11:13 ΠΜ, Lefteris235 είπε Όλα τα καταστήματα έχουν στους όρους τους (που αποδέχεσαι όταν κάνεις την παραγγελία) ότι εξαιρούνται λάθη στις τιμές. Και λογικό είναι, καθώς άνθρωποι καταχωρούν τις τιμές και λάθη γίνονται. Το να κυνηγάμε τα καταστήματα ως εγκληματίες γιατί γίνονται λάθη με ξεπερνάει. Αν φυσικά ένα κατάστημα το κάνει επαναλαμβανόμενα γιατί έχει άλλους σκοπούς εννοείται οτι τότε συζητάμε σε διαφορετική βάση. Το θέμα είναι ότι μερικοί θεωρούν το κατάστημα υποχρεωμένο να τους στείλει το προϊόν αν και γνωρίζουν ότι πρόκειται για λάθος τιμή, επειδή το παρήγγειλαν. Και το amazon έχει πάρα πολλές φορές ακυρώσει παραγγελίες για τον ίδιο λόγο. Δεν το θεωρώ λόγο να σταυρώνουμε τα μαγαζιά για ανθρώπινα λάθη. ΟΛΑ το κανουν κατεξακολουθηση ομως, αυτο ειναι το θεμα στο Ελλαντα 1
Antek Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Αγαπητέ/ή Κύριε-Κυρία Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγο τεχνικής δυσλειτουργίας η παραγγελία σας δεν θα μπορέσει να εκτελεστεί. 26 Χρόνια προσπαθούμε καθημερινά για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και λυπούμαστε πραγματικά για την αναστάτωση. Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε και να σας αποδείξουμε την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών που απολαμβάνουν χιλιάδες Πελάτες μας καθημερινά. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2111038000 ή ενημερωθείτε για τους όρους και τις προϋποθέσεις μέσω της ιστοσελίδας μας. «Ενημέρωση από αυτοματοποιημένη διαδικασία. Παρακαλούμε μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα.» ΜΦΧ Ομάδα Ηλεκτρονικού Καταστήματος Cosmodata Ε.Π.Ε
renaxan Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 12 minutes ago, Antek said: Αγαπητέ/ή Κύριε-Κυρία Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγο τεχνικής δυσλειτουργίας η παραγγελία σας δεν θα μπορέσει να εκτελεστεί. 26 Χρόνια προσπαθούμε καθημερινά για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και λυπούμαστε πραγματικά για την αναστάτωση. Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε και να σας αποδείξουμε την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών που απολαμβάνουν χιλιάδες Πελάτες μας καθημερινά. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2111038000 ή ενημερωθείτε για τους όρους και τις προϋποθέσεις μέσω της ιστοσελίδας μας. «Ενημέρωση από αυτοματοποιημένη διαδικασία. Παρακαλούμε μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα.» ΜΦΧ Ομάδα Ηλεκτρονικού Καταστήματος Cosmodata Ε.Π.Ε Δεν περίμενα να δω κάτι διαφορετικό από το συγκεκριμένο κατάστημα.. Συμβαίνει αρκετά συχνά και πάντα το Σαββατοκύριακο!!! 😂😂 1
k_dinos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πάτνως σε γκρίζες περιτπώσεις, βάζω πάντα και κάτι άλλο στην παρραγγελία, ώστε με την ακύρωση του ενός προιόντος ακυρώνω όλη την παραγγελία, να φανεί ότι με χάσαν από πελάτη. Τώρα σε αυτούς ίσως αξίζει να πάρει κανέις κανένα σύστημα Build To Order με αντικαταβολή και μετά να τους στείλει ένα μαιλ ότι για κάποιον "δυσλειτουργικό" λόγο δεν θα παραλάβει ποτέ. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από k_dinos 2 2
isay Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, k_dinos είπε Τώρα σε αυτούς ίσως αξίζει να πάρει κανέις κανένα σύστημα Build To Order με αντικαταβολή και μετά να τους στείλει ένα μαιλ ότι για κάποιον "δυσλειτουργικό" λόγο δεν θα παραλάβει ποτέ. Μόλις μου έδωσες ιδεά για να τρολάρει κάποιος μαγαζιά που κάνουν κολπάκια λάθος τιμής, παιζοντας με τη γκρίζ γώνη που παιζουν και τα μαγαζιά. Παραγγελία build to order μηχανήματος και μάλιστα με κάποια κομμάτια που ειναι "παραδοση σε 1-2 εργάσιμες". Μόλις έρθει το μηχάνημα ή μολις μάθουμε οτι ταξιδευει, email, οτι λόγω οικονομικού προβληματος που προέκυψε δεν θα προχωρήσουμε στην παραλαβή με τις αναλογες συγνώμες για την αναστάτωση. 🤣🤣🤣🤣 4
drdedus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Κανείς να συνεχίσει να υπερασπίζεται το συγκεκριμένο κατάστημα...? Γιατί είχα "συναντήσει" κάποιον παλιότερα που αναρωτιόταν γιατί θα έπρεπε να είμαστε σε σκέψη πριν ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο κατάστημα όπως έλεγα... 1
Vasilis 07 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 14 λεπτά πριν, drdedus είπε Κανείς να συνεχίσει να υπερασπίζεται το συγκεκριμένο κατάστημα...? Γιατί είχα "συναντήσει" κάποιον παλιότερα που αναρωτιόταν γιατί θα έπρεπε να είμαστε σε σκέψη πριν ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο κατάστημα όπως έλεγα... Δεν είναι υπεράσπιση αλλά απλό σχόλιο. Καταρχήν όποιος έχει περάσει από το συγκεκριμένο κατάστημα καταλαβαίνει αν θα μπορούσε να υλοποιήσει την συγκεκριμένη παραγγελία. Ο όρος συνοικιακό σε όλο της το μεγαλείο. Από εκεί και πέρα βλέπεις (είσαι υπερτυχερός) κάτι 100Ε κάτω. Αλλά γενικά δεν υπάρχει διαθεσιμότητα πουθενά (παντού παράδοση κατόπιν παραγγελίας). Με βάση αυτά τα 3 δεδομένα προχωράς και δίνεις τα στοιχεία σου και περιμένεις να παραλάβεις ?
turbat0s Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 9 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε Με βάση αυτά τα 3 δεδομένα προχωράς και δίνεις τα στοιχεία σου και περιμένεις να παραλάβεις ? Φυσικά όχι. Παρόλα αυτά, το κατάστημα δεν είναι άμοιρο ευθυνών.
Vasilis 07 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 8 λεπτά πριν, turbat0s είπε Φυσικά όχι. Παρόλα αυτά, το κατάστημα δεν είναι άμοιρο ευθυνών. Και γιατί με βάση αυτά τα 3 δεδομένα να μπω στην διαδικασία της αγορά και να αναζητήσω ευθύνες ?. Προσπέρασα και για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκα. ΥΓ: Αφού υπάρχει λοιπόν γνωστό ιστορικό με το συγκεκριμένο κατάστημα, θα παρακαλούσα όχι τώρα να απειλούμε θεούς και δαίμονες αλλά σε 1 εβδομάδα να ανέβει νέα "προσφορά" από το συγκεκριμένο με τα γνωστά σχόλια (να δούμε θα παραλάβουμε, μάλλον ξέχασαν ένα ψηφίο στην τιμή, εγώ πήρα για πλάκα να δω αν θα έρθει) γιατί μάλλον θέλετε και τα παθαίνετε κάποιοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις