Live in chaos Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Καλησπερα στο φορουμ, Τους τελευταίους 2 μήνες βρέθηκε στην κατοχή μου το αναγραφόμενο αυτοκίνητο 1000κ.ε με 110.000 χλτρ. Το αμάξι το οδηγούσε γυναικά με τα σέρβις να αφορούν φίλτρα μπουζί και λαδάκι όποτε το θυμόταν. Στο αμάξι απομονώνει πολύ ψηλά ο συμπλέκτης πράγμα που με έβαλε σε σκέψεις οτι μπορεί να θέλει αλλαγή άλλα τα 110.000 χλτρ μου φαίνονται υπερβολικά λίγα. Η απορία που έχω είναι η παρακάτω: Σε διαδρομή που έκανα με πολύ απότομη κλίση ανηφορικά με 4 άτομα (<=285KG ) μέσα ,το αμάξι άρχισε να πατινάρει σε σημείο που μύρισε άσχημα καμένο ο δίσκος. Έχοντας κάνει το κόλπο για να δεις αν ο δίσκος είναι για πέταμα με δεμένο χειρόφρενο σε ίσιο δρόμο το αμάξι ξεκινάει κανονικά χωρίς να σβήνει ή να πατινάρει. Πηγα στην Toyota και καράφλιασα 130 εργατικά και 160 το δίσκο πλατό (τόσα δεν μου κόστισε στο μιτσουμπισι που εχω για καλο 1,800κ.ε.) Το πηγα και σε γνωστό μας μαστορα και μου ειπε οτι στο συγκεριμενο μοντελο ο δισκος θελει αλλαγη καθε 100.000. Πραγμα που δεν το πιστευω εχω ακούσει για 150.000 και παραπάνω εχει κάνεις οτι ιδιο αμάξι να μου πει αν ησχυει ;
Whargoul Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Το πόσο αντέχουν γενικά, δεν σημαίνει κάτι για τον συγκεκριμένο δίσκο, καθώς η ζωή τους εξαρτάται κυρίως από τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδηγού. Οδηγός που χρησιμοποιεί τον συμπλέκτη για να ξεκουράζει το πόδι του θα φάει πολύ πιο γρήγορα τον δίσκο, όπως και αυτός που πατά τον συμπλέκτη στο μποτιλιάρισμα αντί να βάζει νεκρά. Επίσης και συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορούν να αφαιρέσουν ζωή από τον δίσκο. 1-2 φορές να ξεκινήσεις λάθος σε απότομες ανηφόρες, τον έφαγες τον μισό. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2018 από Whargoul 3
Ntinaras Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Γενικα τοσο παει αλλαγη συμπλεκτη. Ειναι απολυτως φυσιολογικη τιμη, αν σκεφτεις οτι πρεπει να κατεβει ολο το σασμαν... 1
stefan123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Γιατι ξερεις πως οδηγουσε η προηγουμενη για να ξερεις ποτε θελει αλλαγη?Ενδεχομενως να θελει και καθε 200000 αλλα αν οδηγουσε λαθος να θελει και σε πολυ λιγοτερα χιλιομετρα...πχ και καθε 20000 χιλιομετρα!!!!! Στο διαταυτα εφοσον απομονωνει ψηλα μαλλον θελει αλλαγη...Γενικα βογγαει στην εκκινηση?Πατιναρει στην κινηση?Η το αφηνεις μεχρι να μεινει και σε παει η οδικη η το αλλαζεις προληπτικα..Κοστος σε γενικο συνεργειο πολυ φτηνοτερα απο αντιπροσωπεια,ενδεχομενως και τα μισα λεφτα...
Ntinaras Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Αν πατιναρει το αυτοκινητο, σημαινει οτι η ενεργεια χανεται σε θερμοτητα , και καις βενζινη χωρις να πας...
Live in chaos Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, stefan123 είπε Γιατι ξερεις πως οδηγουσε η προηγουμενη για να ξερεις ποτε θελει αλλαγη?Ενδεχομενως να θελει και καθε 200000 αλλα αν οδηγουσε λαθος να θελει και σε πολυ λιγοτερα χιλιομετρα...πχ και καθε 20000 χιλιομετρα!!!!! Στο διαταυτα εφοσον απομονωνει ψηλα μαλλον θελει αλλαγη...Γενικα βογγαει στην εκκινηση?Πατιναρει στην κινηση?Η το αφηνεις μεχρι να μεινει και σε παει η οδικη η το αλλαζεις προληπτικα..Κοστος σε γενικο συνεργειο πολυ φτηνοτερα απο αντιπροσωπεια,ενδεχομενως και τα μισα λεφτα... Γνωρίζω πολυ καλα το οδηγικό στιλ της προηγούμενης διότι ηταν η αδερφή μου, το αμάξι σε σκληρή εκκίνηση δεν πατινάρει απλα ειμαι ανθρωπος που θελει το αμαξι του να ειναι μηχανικα στην πενα αλλα τωρα τα 250 με 300 ευρω δεν ειναι και λιγα για μια επισκευη που μπορει να μην ειναι αναγκαια ή στην ωρα της, δεν ξερω αν με καταλαβαινεις
stefan123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Υπολογισε αν σου εχει αυξηθει η καταναλωση..Επισης με πεμπτη η βελονα στροφομετρου πρεπει εν κινησει να ειναι ιδια σε φορα με την βελονα ταχυτητας...Εγω τι εκανα σε αναλογη περιπτωση μιας και η αντιπροσωπεια ηθελε για δισκο valeo με σφραγιδα renault πανω απο 700 ευρω?Το αφησα μεχρι που πατιναρε αγρια σε ολες τις ταχυτητες και τον αλλαξα ενα χιλιοστο πριν τα πριτσινια..μετα θα ετρωγε και το βολαν...Εβαλα valeo ολο το σετ δισκο πλατω ρουλεμαν στα 190 ευρω και εργασια αλλα 150 συνολο 340 και καθαρισα...Βεβαια ειχα βρει και πολυ φτηνοτερα σε αλμπανηδες οπου θα εβαζαν μεταχειρισμενα η κινεζικο δισκο κοκκαλινο,αλλα συντομα θα ξαναετρεχα... Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2018 από stefan123 1
Joshua21 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Live in chaos είπε Γνωρίζω πολυ καλα το οδηγικό στιλ της προηγούμενης διότι ηταν η αδερφή μου, το αμάξι σε σκληρή εκκίνηση δεν πατινάρει απλα ειμαι ανθρωπος που θελει το αμαξι του να ειναι μηχανικα στην πενα αλλα τωρα τα 250 με 300 ευρω δεν ειναι και λιγα για μια επισκευη που μπορει να μην ειναι αναγκαια ή στην ωρα της, δεν ξερω αν με καταλαβαινεις Όπως είπαν και παραπάνω εκτός αντιπροσωπείας θα σου κοστίσει τα μισά χρήματα, αν θες ντε και καλά αντιπροσωπεία δε τη γλιτώνεις την 300άρα. Όσο για το αν είναι αναγκαία η επισκευή, ο συμπλέκτης που απομονώνει ψηλά δείχνει πως ο δίσκος είναι αρκετά φαγωμένος. Σε σκληρή εκκίνηση μπορεί να μην πατινάρει(ακόμα), αλλά αν συνηθίζεις να παίρνεις τα βουνά με φουλ φορτίο δεν είναι καθόλου απίθανο να ξεμείνεις. Χιλιαράκι είναι, δεν είναι για πολλά πολλά. Edit Ξέχασα, το "κόλπο" με το δεμένο χειρόφρενο γίνεται με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο(3η, 4η ή 5η), και αυτό που βλέπεις είναι αν θα σβήσει, όχι αν θα ξεκινήσει. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2018 από Joshua21 1
opcorsa Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 κανενας δισκος δεν "πρεπει" να αλλαχτει ανα Χ χιλιομετρα... ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης... αμαξι μου, 400 χιλιαδες χλμ με βαρια χρηση (ΙΧ Αγροτικο) εχει ακομα τον μαμα δισκο αθικτο, 19 χρονια μετα.. αντιθετο παραδειγμα, κολλητος μου, με καινουργιο αμαξι σε 20 χιλιαδες χλμ ηθελε τακακια, το αγροτικο του παραδειγματος εχει τα ιδια εδω και 180 χιλιαδες χλμ τα παντα εχουν να κανουν με την χρηση και την συντηρηση... α και να μην υπαρχουν κατασκευαστικες ανοησιες... να μην θιξω τωρα ονοματα και οικογενειες γιατι θα γινω κακος παλι 🙄
bromiaris Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 45 λεπτά πριν, Live in chaos είπε απλα ειμαι ανθρωπος που θελει το αμαξι του να ειναι μηχανικα στην πενα αλλα τωρα τα 250 με 300 ευρω δεν ειναι και λιγα Δυστυχώς αν θέλεις να έχεις πάντοτε το αυτοκίνητο στην πένα, τότε πληρώνεις και αν θέλεις και γνήσια ανταλλακτικά τότε η 300άρα είναι μονόδρομος. Σε yaris με 356000km ακόμα να αλλάξω δίσκο πλατό... Οπότε είναι καθαρά θέμα οδήγησης... ειδικά αν οδηγάει γυναίκα κλάφτα... 1 1
BritGreek Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Αν μιλάμε για αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, που έτσι κι αλλιώς το σετ συμπλέκτη θεωρείται αναλώσιμο και δεν καλύπτεται, θεωρώ αστείο να πάει κάποιος στην αντιπροσωπεία για αλλαγή. Υπάρχουν δεκάδες μαγαζιά after-market, που ΔΕΝ είναι αλμπάνηδες, όπου τα σετ συμπλέκτη (Valeo, Aisin, κλπ) δεν ξεπερνούν τα 100 ευρώ στα μοντέλα αυτά. Ψάξου, και δώσε και ένα 80ρι (max) σε έναν μάστορα της επιλογής σου, για να το περάσει στο αυτοκίνητο. Αυτές είναι οι τιμές της αγοράς. Όποιος δίνει περισσότερα, συγγνώμη, αλλά απλά πετάει λεφτά. Τον καινούργιο δίσκο μπορεί να τον βάλεις και να σου βγάλει 200.000 χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ μπορεί να σου βγάλει και 15.000, όπως έτυχε σε γνωστό μου.
Bigi444444 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Εγώ να ρωτήσω το εξής: ντε και σώνει πρέπει ο δίσκος να είναι φαγωμενος επειδή αποσυμπλέκει ψηλά;Δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια λειτουργία στους δίσκους τους.Όσα μικρά έχει τύχει να οδηγήσω πάντως, όλα απομόνωναν ψηλά.Τουλαχιστον αυτή την αίσθηση μου έδιναν γιατί έχουν μια διαδρομή 2 πόντους και είναι λες και πατάς σαπούνι, οπότε και πολλή άκρη δεν βγάζεις.Νοικιασμενα ήταν βέβαια, οπότε μάλλον η συντήρηση θα ήταν ανύπαρκτη, αλλά όλα πια να ήταν τελειωμένα; Θέλω να πω, μήπως απλά παιδευεσαι χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.Παντως τα 110.000 χλμ δεν τα θεωρώ αφύσικο νούμερο για να χρειαστεί αλλαγή.
gia_nnis Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 10 ώρες πριν, Live in chaos είπε Καλησπερα στο φορουμ, Τους τελευταίους 2 μήνες βρέθηκε στην κατοχή μου το αναγραφόμενο αυτοκίνητο 1000κ.ε με 110.000 χλτρ. Το αμάξι το οδηγούσε γυναικά με τα σέρβις να αφορούν φίλτρα μπουζί και λαδάκι όποτε το θυμόταν. Στο αμάξι απομονώνει πολύ ψηλά ο συμπλέκτης πράγμα που με έβαλε σε σκέψεις οτι μπορεί να θέλει αλλαγή άλλα τα 110.000 χλτρ μου φαίνονται υπερβολικά λίγα. Η απορία που έχω είναι η παρακάτω: Σε διαδρομή που έκανα με πολύ απότομη κλίση ανηφορικά με 4 άτομα (<=285KG ) μέσα ,το αμάξι άρχισε να πατινάρει σε σημείο που μύρισε άσχημα καμένο ο δίσκος. Έχοντας κάνει το κόλπο για να δεις αν ο δίσκος είναι για πέταμα με δεμένο χειρόφρενο σε ίσιο δρόμο το αμάξι ξεκινάει κανονικά χωρίς να σβήνει ή να πατινάρει. Πηγα στην Toyota και καράφλιασα 130 εργατικά και 160 το δίσκο πλατό (τόσα δεν μου κόστισε στο μιτσουμπισι που εχω για καλο 1,800κ.ε.) Το πηγα και σε γνωστό μας μαστορα και μου ειπε οτι στο συγκεριμενο μοντελο ο δισκος θελει αλλαγη καθε 100.000. Πραγμα που δεν το πιστευω εχω ακούσει για 150.000 και παραπάνω εχει κάνεις οτι ιδιο αμάξι να μου πει αν ησχυει ; Στον υδραυλικο απλα σκληραινει ενω στο μηχανικο σκληραινει λιγο και αποσυμπλεκη πιο ψηλα-τον μαζευεις και κανεις παραταση.. Εργασια εχει απο 80-130ευρω. Μια καλη τιμη ειναι στα 90-100ε και το ανταλλακτικο ξεκιναει απο τα 85ε αναλογα την μαρκα και απο που θα το παρεις...!
bkran Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ρυθμιστή για το συμπλέκτη χειροκίνητο. Αν ψάξεις λίγο στο net θα βρεις σχετικά βίντεο στο YouTube. Είναι κάπου δεξιά από το πλαστικό καπάκι πάνω από την εισαγωγή στο βάθος ενας περιστροφικός και τον γυρνάς λίγο στα τυφλά. Εγώ το ρύθμισα 2-3 φορες όταν είχε αυτή τη συμπεριφορά σε διάστημα 2 ετών. Τα 110k για συμπλέκτη δεν είναι πολλά για το συγκεκριμένο, στα forums λένε για τα τρίδυμα ότι τρώει σχετικά εύκολα το συμπλέκτη, ειδικά αν δεν τον ρυθμίζεις ποτέ
xrist0s4 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Κ εμένα το ίδιο θέμα με τον συμπλέκτη..λίγο ακουμπάς το πόδι σου κ απομονωνει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα