Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα...
Ως νέος χρήστης του φόρουμ, σας χαιρετώ! Έχω το εξής προβληματάκι (...αμέσως εγώ!). Πρόσφατα, χρειάστηκε να αλλάξω εξάτμιση στο αυτοκίνητό μου (Seat Cordoba 1.4L 75HP 1999-2002 το μοντέλο) λόγω σπασμένου καταλύτη από δυστύχημα (ευτυχώς όλοι καλά...!). Καθώς το σκεφτόμουν έτσι κι αλλιώς, άλλαξα σχεδόν ολόκληρο το σύστημα εξαγωγής, δηλαδή δεν πείραξα χταπόδι, αλλά από εκεί και πέρα είναι όλα καινούρια. Πήγα σε γνωστό μου εξατμισά, και, αναμενόμενο, ρώτησα για τον ήχο. Μου είπε κάτι το οποίο είπε και άλλος εξατμισάς σε φίλο, ότι ο ήχος θα ανοίξει με τον καιρό. Και εδώ εγώ, μετά απο 4 μήνες όπου το αμάξι χρησιμοποιείται καθημερινά για υποχρεώσεις, έχω μείνει πολύ απογοητευμένος. Ο ήχος δεν είναι το μπάσο που περίμενα (όχι πως περίμενα κάτι εξτρίμ αλλά έστω κατι που να ακούγεται τουλάχιστον aftermarket το περίμενα...), ούτε καν στις ψηλές στροφές. Η εξάτμιση είναι "χειροποίητη" οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω κάποιο μοντέλο και τα λοιπά για να με βοηθήσετε... Δύο τελευταία πράγματα, πρώτον άκουσα πως με μικρότερη διάμετρο στο τελικό καζάνι ο ήχος αυξάνεται, ισχύει; Και δεύτερον, αξίζει να αλλάξω μεσαίο ή να αφαιρέσω ή ο ήχος μου θα φτάσει σε σημείο ζαλάδας και θα έχω και ζητήματα με αστυνομικούς ελέγχους; Ένα μπασάκι θέλω, δεν ζητώ κάτι εκκοφαντικό γιατί σε πολύωρο ταξίδι θα κουράσει και εμένα και τους επιβάτες μου... 

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να αλλάξεις τον ήχο της εξάτμισης, να ακούγεσαι από το δίπλα στενό π.χ., να κοιτάει ο κόσμος απορημένος και να εμφανίζεται ένα Cordoba 1.4 75ΗΡ ;;;;; :) :)  

Tα υπόλοιπα όπως τα λες.
Θα σε κουράζει, δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω και δεν υπάρχει λόγος να καγκουρέψεις το αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο ήχος αλλάζει κυρίως με το τελικο καζανακι.Το μεσαίο αν το βγαλεις θα είσαι παράνομος,χωρια που δεν προσφέρει τίποτα στη ποιότητα ήχου,απλά θα κάνει θόρυβο ασχημα.

Οπότε ή περιμένεις κάνα δύο χιλιαδες χλμ,να δεις αν θα αλλάξει κάτι,αν όχι αστο όπως είναι,ή πας στον εξατμισα σου και του τα λες.

Τώρα σε ενα Cordoba 1.4 τι ήχο περιμένεις να έχει.Ή θόρυβο θα κάνει με άδεια καζανάκια ή θα είναι όπως ήταν.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, jmmys είπε

Ο ήχος αλλάζει κυρίως με το τελικο καζανακι.Το μεσαίο αν το βγαλεις θα είσαι παράνομος,χωρια που δεν προσφέρει τίποτα στη ποιότητα ήχου,απλά θα κάνει θόρυβο ασχημα....

Παίζει αρκετό ρόλο το μεσαίο στην ποιότητα ήχου, ειδικά εάν χρησιμοποιείται σαν resonator αντι muffler. Τώρα στο συγκεκριμένο αμάξι, 99% χρησιμοποιείται σαν Muffler, οπότε ο ήχος θα δυναμώσει συνολικά. Τώρα εάν γίνει ελαφρός πιο μπάσο ή καγκουροαπαίσιο πρέπει να το κάνεις για να ξέρεις. Αλλά σε 75Hp δεν θα το ρίσκαρα γιατί δεν νομίζω να βελτιωθεί σημαντικά (ποιοτικά) ο ήχος και μάλλον προς καγκουριά θα πάει

Δημοσ.

Εντάξει, ναι έχεις δίκαιο,προσφέρει κάτι το μεσαίο.Υπερβολη μου.Παντα ανάλογα το αμάξι.

Εγώ είχα βάλει πριν πολλά χρόνια τελικό της supersprint σε CLK 230.Μετα από 2 χρόνια έβαλα και μεσαίο της supersprint.Ο ήχος έγινε πιο μπάσος, όχι πιο δυνατος.

Απλά το να βγαλεις εντελώς το μεσαίο σε ενα Cordoba,δεν θα βελτιώσει τον ήχο.Και δεν νομιζω οτι αξίζει τα λεφτά για τέτοιο αμάξι.Υποκειμενική μου άποψη.

Δημοσ.

Δηλαδή έβαλες καταλυτη αφτερμαρκετ κ 2 καζανια; 

Το μπάσο που ζητάς μπορεί να βελτιωθεί, όσο επιτρέπει το αυτοκίνητο σου βέβαια, έχει να κάνει με την κατασκευή των καζάνιων και το μέγεθος.

Αυτό που ισχύει είναι ο τα ατμοσφαιρικά κάνουν πάντα περισσότερα θόρυβο από τα τούρμπο, κατά την γνώμη μου πρέπει να αλλάξεις τελικό καζάνι. 

 

Βγάζοντας το μεσαίο θα ανεβάσεις θόρυβο αλλά δεν θα σου δώσει μπάσο. 

 

Ολα Αυτά που σου λέω προσωπική άποψη κ εμπειρία έχοντας αλλάξει αρκετές εξατμίσεις είτε λόγο setup είτε λόγο μάστορα και χαλάσει πολλά λεφτά... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, MouEvgaleLampaki είπε

Καλησπέρα στην ομάδα...
Ως νέος χρήστης του φόρουμ, σας χαιρετώ! Έχω το εξής προβληματάκι (...αμέσως εγώ!). Πρόσφατα, χρειάστηκε να αλλάξω εξάτμιση στο αυτοκίνητό μου (Seat Cordoba 1.4L 75HP 1999-2002 το μοντέλο) λόγω σπασμένου καταλύτη από δυστύχημα (ευτυχώς όλοι καλά...!). Καθώς το σκεφτόμουν έτσι κι αλλιώς, άλλαξα σχεδόν ολόκληρο το σύστημα εξαγωγής, δηλαδή δεν πείραξα χταπόδι, αλλά από εκεί και πέρα είναι όλα καινούρια. Πήγα σε γνωστό μου εξατμισά, και, αναμενόμενο, ρώτησα για τον ήχο. Μου είπε κάτι το οποίο είπε και άλλος εξατμισάς σε φίλο, ότι ο ήχος θα ανοίξει με τον καιρό. Και εδώ εγώ, μετά απο 4 μήνες όπου το αμάξι χρησιμοποιείται καθημερινά για υποχρεώσεις, έχω μείνει πολύ απογοητευμένος. Ο ήχος δεν είναι το μπάσο που περίμενα (όχι πως περίμενα κάτι εξτρίμ αλλά έστω κατι που να ακούγεται τουλάχιστον aftermarket το περίμενα...), ούτε καν στις ψηλές στροφές. Η εξάτμιση είναι "χειροποίητη" οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω κάποιο μοντέλο και τα λοιπά για να με βοηθήσετε... Δύο τελευταία πράγματα, πρώτον άκουσα πως με μικρότερη διάμετρο στο τελικό καζάνι ο ήχος αυξάνεται, ισχύει; Και δεύτερον, αξίζει να αλλάξω μεσαίο ή να αφαιρέσω ή ο ήχος μου θα φτάσει σε σημείο ζαλάδας και θα έχω και ζητήματα με αστυνομικούς ελέγχους; Ένα μπασάκι θέλω, δεν ζητώ κάτι εκκοφαντικό γιατί σε πολύωρο ταξίδι θα κουράσει και εμένα και τους επιβάτες μου... 

Συνήθως λέμε δυστύχημα όταν υπάρχει θάνατος και ατύχημα για τις πιο light καταστάσεις.

Όσο για την εξάτμιση, όλες αυτές οι παρεμβάσεις είναι για να κονομάνε οι εξατμησάδες και εσύ να γίνεσαι ο κλασσικός κάγκουρας με φασαριόζικο αυτοκίνητο που υπολειτουργεί και καίει παραπάνω βενζίνη.

 

Επεξ/σία από Guerriero4
Δημοσ.

Όντως υπάρχει αύξηση κατανάλωσης. 

Δεν υπάρχει καλύτερη εξάτμιση από την εργοστάσιακη.

Εγώ το εκανα εν γνώση μου.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Guerriero4 είπε

Συνήθως λέμε δυστύχημα όταν υπάρχει θάνατος και ατύχημα για τις πιο light καταστάσεις.

Όσο για την εξάτμιση, όλες αυτές οι παρεμβάσεις είναι για να κονομάνε οι εξατμησάδες και εσύ να γίνεσαι ο κλασσικός κάγκουρας με φασαριόζικο αυτοκίνητο που υπολειτουργεί και καίει παραπάνω βενζίνη.

Το ότι καίει παραπάνω βενζίνη είναι μύθος. Σε όσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει εξάτμιση μέχρι τώρα δεν είδα καμια αύξηση αντιθέτως μια αμελητέα μείωση. Μπορεί να έχει μείνει στο μυαλό σαν αύξηση γιατί πατάς συνέχεια κ επίτηδες γκάζιες ενώ με την μαμά δεν το έκανες.. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, dpolal είπε

Να αλλάξεις τον ήχο της εξάτμισης, να ακούγεσαι από το δίπλα στενό π.χ., να κοιτάει ο κόσμος απορημένος και να εμφανίζεται ένα Cordoba 1.4 75ΗΡ ;;;;; :) :)  

 

Ξέρεις συνήθως οι τύποι με τα πλεμπόcars έχουν ανάγκη να τους δώσει σημασία η πλεμποκοινότητα που τους περιστοιχίζει. Δεν έχω δει κανένα πραγματικό εργαλείο να επιζητεί την προσοχή μέσω θορύβου.

Κλασσικά μηχανάκια, χιουντάι, σαξόραλα και λοιπά αυτοκίνητα χωρίς καν GR στις πινακίδες - προ 2004 δλδ.

Δοθείσας της ευκαιρίας το σχόλιο, δεν κράζω στοχευμένα τον OP.  Απλά είχα την ελπίδα ότι κάποιος θα άνοιγε ένα θέμα για τον θόρυβο που προκαλούν τα glx αλλά φευ. Μόνο από την τροχαία θα μπορούσαμε να αποπληρώναμε το χρέος με αυτούς που κυκλοφορούν στους δρόμους.....

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Hyphen είπε

Το ότι καίει παραπάνω βενζίνη είναι μύθος. Σε όσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει εξάτμιση μέχρι τώρα δεν είδα καμια αύξηση αντιθέτως μια αμελητέα μείωση. Μπορεί να έχει μείνει στο μυαλό σαν αύξηση γιατί πατάς συνέχεια κ επίτηδες γκάζιες ενώ με την μαμά δεν το έκανες.. 

Εγώ φίλε μου με την εργοστασιακή εξάτμιση είχα βγάλει πολλές φορές στη διαδρομή Ελλάδα Γερμανία μέχρι και 900 χλμ με ενα γεμισμα.Περίοδος 2003-2010.

Μετά μπήκε η Supersprint.Ωραίος ήχος,γεμάτος, γραμμένη στην άδεια από γερμανικό ΚΤΕΟ.

Ξανά η η δια διαδρομή, ίδιος δρόμος,ίδιες ταχύτητες,δεν εβγαλα ποτε πάνω από 800 χλμ με ενα γέμισμα.Περίοδος 2010-2016.

Δεν ξέρω για αλλά αυτοκίνητα,αλλά στο δικο μου υπάρχει αύξηση κατανάλωσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chill είπε

Ξέρεις συνήθως οι τύποι με τα πλεμπόcars έχουν ανάγκη να τους δώσει σημασία η πλεμποκοινότητα που τους περιστοιχίζει. Δεν έχω δει κανένα πραγματικό εργαλείο να επιζητεί την προσοχή μέσω θορύβου.

 

Υπαρχει περιπτωση δυνατο, βελτιωμενο να μην ακουγεται.Δεν μιλαω για καγκουρια,12.35 αλογα με μπουρι απο σομπα.Ουτε για δυνατο μαμα, αλλα βελτιωμενο.Μαλιστα σε καποια απο αυτο ειναι η πεμπτουσια τις βελτιωσης.Δυνατο Impreza π.χ η civic type r 250-270 ατμοσφαιρα και στροφαρισμα στον ουρανο.Χαιρεσε να τα ακους.

Ξερεις πιος θορυβος ειναι σπαστικος-ενοχλητικος, αυτος που προερχεται απο αυτοκινητο αδυνατο, που θελει 2 εβδομαδες να πιασει κοφτη.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Hyphen είπε

Το ότι καίει παραπάνω βενζίνη είναι μύθος. Σε όσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει εξάτμιση μέχρι τώρα δεν είδα καμια αύξηση αντιθέτως μια αμελητέα μείωση. Μπορεί να έχει μείνει στο μυαλό σαν αύξηση γιατί πατάς συνέχεια κ επίτηδες γκάζιες ενώ με την μαμά δεν το έκανες.. 

Είδες το βιντεάκι που έβαλα? Ο τύπος είναι 50 χρόνια μηχανικός και λέει ότι ειδικά σε νεότερα αυτοκίνητα απορυθμίζει τα πάντα και μια συνέπεια είναι η αύξηση της κατανάλωσης. Νομίζω έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα από εσένα που έχεις αλλάζει 5-6 εξατμίσεις.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...