joker4 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας Ίσως αυτό το θέμα να το έχετε δει άπειρες φορές στο παρελθόν αλλά ισως οι σχολές να έχουν αλλάξει και γενικος θέλω να είμαι σίγουρος. Για να μην πολυλογώ θα ήθελα να μου προτείνεται την καλύτερη σχολή πληροφορικης στην Αθήνα για να μου δώσει κάποιες βάσεις για game development. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2018 από joker4
defacer Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Εύκολο. Δεν υπάρχει σχολή που θα σου δώσει βάσεις για game development. Η σχολή θα σου δώσει κάποιες πολύ αρχικές και πολύ γενικές βάσεις, και το game development θα το μάθεις μόνος σου.
joker4 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, defacer είπε Εύκολο. Δεν υπάρχει σχολή που θα σου δώσει βάσεις για game development. Η σχολή θα σου δώσει κάποιες πολύ αρχικές και πολύ γενικές βάσεις, και το game development θα το μάθεις μόνος σου. Δεν θα μετρήσει ομως παραπάνω το πτυχίο από την Α σχολη σε σύγκριση με την Β σε κάποιο βιογραφικό στο μέλλον πάνω στον τομέα αυτό? Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2018 από joker4
MitsarasAth Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, joker4 είπε Δεν θα μετρήσει ομως παραπάνω το πτυχίο από την Α σχολη σε σύγκριση με την Β σε κάποιο βιογραφικό στο μέλλον πάνω στον τομέα αυτό? οντως καποιες σχολες μπορει να ειναι καλυτερες απο καποιες αλλες ,αλλα αυτο ειναι καθαρα θεμα προσωπικης δουλειας κυριως. ενας ποδοσφαιριστης μπορει να τον βοηθησει μια ομαδα να εξελιχθει,αλλα το κυριοτερο ειναι προσωπικη προπονηση. οι σχολες επισης σου δινουν τον τροπο σκεψης. δεν θα σου μαθουν απαραιτητα τα εργαλεια και τις μοδες,αυτες αλλαζουν,οι βασεις ομως ειναι ιδιες...
defacer Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, joker4 said: Δεν θα μετρήσει ομως παραπάνω το πτυχίο από την Α σχολη σε σύγκριση με την Β σε κάποιο βιογραφικό στο μέλλον πάνω στον τομέα αυτό? Θα μετρήσει ακριβώς μηδέν. Αλλά δε χρειάζεται να πιστέψεις εμένα. Το αγαπημένο μου παράδειγμα για αυτά είναι η Blizzard. Ορίστε μια αγγελία στην τύχη, εκτός του ότι την επέλεξα να μην είναι senior (ως senior οτιδήποτε, το τι πτυχίο έχεις μόλις και μετά βίας αξίζει μισή γραμμή στο βιογραφικό σου). https://careers.blizzard.com/en-gb/openings/oCG57fwe Όπως βλέπεις το πτυχίο σε computer science "ή σχετική σχολή, ή ανάλογη εμπειρία" δεν είναι ούτε καν στα requirements αλλά στα pluses. Τελευταίο. Βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2018 από defacer
joker4 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Ευχαριστώ που με βοηθήσετε. Κατάλαβα ότι από οποιαδήποτε σχολή πληροφορικης και να βγει κάποιος σημασία έχουν οι προσωπικές γνώσεις και όχι το πτυχίο.
marios28 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 12 ώρες πριν, joker4 είπε Για να μην πολυλογώ θα ήθελα να μου προτείνεται την καλύτερη σχολή πληροφορικης στην Αθήνα για να μου δώσει κάποιες βάσεις για game development. Η καλύτερη σχολή στην Αθήνα για να πάρεις κάποιες ελάχιστες (αλλά απαραίτητες) βάσεις και για game development και όχι μόνο όσον αφορά τον προγραμματισμό (αυτό είναι το λιγότερο) είναι η σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. 16 λεπτά πριν, joker4 είπε Ευχαριστώ που με βοηθήσετε. Κατάλαβα ότι από οποιαδήποτε σχολή πληροφορικης και να βγει κάποιος σημασία έχουν οι προσωπικές γνώσεις και όχι το πτυχίο. Σχεδόν για τα πάντα ισχύει αυτό. Και για να μπει κάποιος σε κάποια σχολή (και όχι μόνο) πληροφορικής σημασία παίζουν οι προσωπικές γνώσεις. Όχι π.χ. το σχολείο που τελείωσε. Το «καλό» σχολείο πιθανόν να παράσχει βοήθεια. Το ίδιο ισχύει και για τις σχολές.
defacer Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Να προσθέσω κάτι. Το αντικείμενο είναι τέτοιο που κατά τη γνώμη μου αν θες να ασχοληθείς και να πετύχεις, αυτό πηγαίνει χέρι χέρι μαζί με το να έχεις πάθος γι'αυτό που κάνεις. Πάθος σημαίνει το κάνεις μέρος της ζωής σου, χόμπι σου. Φτιάχνεις πράγματα. Δεν έχει καμία σημασία πόσο αστείου επιπέδου είναι αυτά τα πράγματα στην αρχή, όλοι από το μηδέν ξεκινάμε. Προσωπικά είχα πάθος από πολύ μικρός με τους υπολογιστές, όχι συγκεκριμένα με το game development, αλλά προφανώς μου άρεσε ο προγραμματισμός και τα games οπότε ήταν αναπόφευκτο κάποια στιγμή να βουτήξω τα δάχτυλα μου. Το πρώτο πρώτο "game" που έφτιαξα (μιλάμε τώρα εποχές 80s) ήταν το εξής: λευκή οθόνη. Στο κάτω μέρος της υπήρχε ένα "διαστημόπλοιο" που μπορούσες να κινήσεις δεξιά αριστερά. Στο πάνω μέρος της εμφανιζόταν ένας ακίνητος "στόχος". Πήγαινες με την ησυχία σου το διαστημόπλοιο από κάτω, πατούσες fire, έφευγε ένα λέιζερ. Αν πετύχαινες το στόχο εξαφανιζόταν και εμφανιζόταν ένας άλλος σε άλλο τυχαίο σημείο. Ο στόχος και το διαστημόπλοιο ήταν φτιαγμένα από χρωματιστά κουτάκια, φαντάσου σα να κάνεις ένα σχέδιο μαυρίζοντας τετράγωνα σε σταυρόλεξο. That was it. Δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Αστείο; Ναι. Άχρηστο; Ναι. Δεν το είδε ποτέ κανένας εκτός από μένα; Ναι. Αλλά όταν αργότερα μου ερχόταν πιο ambitious ιδέες στο μυαλό μου δεν έμενε ένα μεγάλο ερωτηματικό. Έμενε η σκέψη ότι φυσικά το έχω να βρω πώς θα το κάνω, I've been there before. Καλή εξέλιξη! 2
marios28 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, defacer είπε Να προσθέσω κάτι. Το αντικείμενο είναι τέτοιο που κατά τη γνώμη μου αν θες να ασχοληθείς και να πετύχεις, αυτό πηγαίνει χέρι χέρι μαζί με το να έχεις πάθος γι'αυτό που κάνεις. Πάθος σημαίνει το κάνεις μέρος της ζωής σου, χόμπι σου. Φτιάχνεις πράγματα. Δεν έχει καμία σημασία πόσο αστείου επιπέδου είναι αυτά τα πράγματα στην αρχή, όλοι από το μηδέν ξεκινάμε. Προσωπικά είχα πάθος από πολύ μικρός με τους υπολογιστές, όχι συγκεκριμένα με το game development, αλλά προφανώς μου άρεσε ο προγραμματισμός και τα games οπότε ήταν αναπόφευκτο κάποια στιγμή να βουτήξω τα δάχτυλα μου. Το πρώτο πρώτο "game" που έφτιαξα (μιλάμε τώρα εποχές 80s) ήταν το εξής: λευκή οθόνη. Στο κάτω μέρος της υπήρχε ένα "διαστημόπλοιο" που μπορούσες να κινήσεις δεξιά αριστερά. Στο πάνω μέρος της εμφανιζόταν ένας ακίνητος "στόχος". Πήγαινες με την ησυχία σου το διαστημόπλοιο από κάτω, πατούσες fire, έφευγε ένα λέιζερ. Αν πετύχαινες το στόχο εξαφανιζόταν και εμφανιζόταν ένας άλλος σε άλλο τυχαίο σημείο. Ο στόχος και το διαστημόπλοιο ήταν φτιαγμένα από χρωματιστά κουτάκια, φαντάσου σα να κάνεις ένα σχέδιο μαυρίζοντας τετράγωνα σε σταυρόλεξο. That was it. Δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Αστείο; Ναι. Άχρηστο; Ναι. Δεν το είδε ποτέ κανένας εκτός από μένα; Ναι. Αλλά όταν αργότερα μου ερχόταν πιο ambitious ιδέες στο μυαλό μου δεν έμενε ένα μεγάλο ερωτηματικό. Έμενε η σκέψη ότι φυσικά το έχω να βρω πώς θα το κάνω, I've been there before. Καλή εξέλιξη! Μια χαρά σε βρίσκω. Εγώ προσπαθούσα μετά μανίας να καταλάβω το πώς φτιάχνονται τα παιχνίδια σε Basic (για Amstrad), είχα αγοράσει και ένα βιβλίο, αλλά είτε το βιβλίο ήταν για μεγαλύτερες ηλικίες, είτε το μυαλό μου δεν τα έπαιρνε χωρίς καθοδήγηση, οπότε είχα καταλήξει να αντιγράφω από το Pixel τις εντολές για απλά παιχνίδια που υπήρχαν στο αντίστοιχο τμήμα του περιοδικού και απλά να πειραματίζομαι αλλάζοντας τις εντολές. Όλο λέω να ρίξω καμιά ματιά για όσα παιχνίδια εκείνης της εποχής έχει κυκλοφορήσει ο πηγαίος κώδικας. Αυτό που έχω απωθημένο (κατά καιρούς έχω ψάξει) είναι ο πηγαίος κώδικάς του Kick Off, αλλά απ' όσα έχω διαβάσει δεν έχει κυκλοφορήσει από το δημιουργό του. Και 'γω εύχομαι καλή εξέλιξη στο φίλο (δύσκολος τομέας το game development), βήμα βήμα και όσο γίνεται να μη χάνεται ο ενθουσιασμός ακόμη και για τα πιο απλά και λιτά παιχνίδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα