Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 hours ago, tarantules said:

Τα έχω κάνει όλα αυτά.Τιποτα δεν δούλεψε.

Βαλε το app σε αλλο κινητο/συσκευη. Και αν περασει, μετα ξανααλλαζεις. Μια ιδεα.

Δημοσ.
1 hour ago, mindreader said:

Αν καποιος δεν εχει παρε δωσε με εξωτερικο, δεν θα γινει τιποτε. Γιατι αυτο που θελουν να δωσουν στην Ελλαδα, και καλα ελεω ΕΕ αλλα ειναι και καμια 10αρια χωρες της ΕΕ που απλα ζητουν με καποιο τροπο να δειξεις ταυτοπροσωπια και οχι με...ταυτοτητα, αυτο που θελουν να δωσουν λοιπον στην Ελλαδα (εδω και χρονια πειραματοζωο), ειναι 'καρτα του πολιτη', και οσο και να χτυπηθουν, δεν θα τους περασει στο τελος. Μπορει να διαλυθει το συμπαν, αλλα αυτο δεν θα περασει.

Γι'αυτο και η καουρα με την 'ληξη', αλλα πρωτα θα 'ληξουν' ολοι αυτοι...

Εσύ δεν έχεις ούτως η άλλος λογαριασμό όποτε δεν υπάρχει πρόβλημα,  αυτοί που έχουν θα αποκτήσουν μετά το 2026  καθώς η Rev τηρεί αυτούς τους κανονισμούς,  όχι μόνο για τις ταυτότητες Ελλάδας,  αλλά και άλλων χωρών που έχουν πλέον νέου τύπου.

Ακόμα,  είναι ευρωπαϊκή οδηγία το συγκεκριμένο,  όλη  η ΕΕ θα έχει τέτοιου τύπου ταυτότητες (έχουν περιθώριο έως το 2026),  εδώ έχει ακόμα και η Ρωσία

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tarantules είπε

Μου ήρθε email για επικαιροποίηση των στοιχείων ταυτότητας ακριβώς μια ημέρα μετά τη λήξη της 15ετίας της ταυτότητάς μου.Προφανώς αφού πάνω στην ταυτότητα αναγράφεται η ημ/νια έκδοσης , θα έχουν υποχρεωτικά συμμορφωθεί με τον ελληνικό νόμο που αναφέρει την ισχύς.Δεν νομίζω να μου το έστειλα τυχαία μια μέρα μετά τη λήξη.

Ελληνικη τραπεζα ; Τρελο. Για πες ποια να ξέρουμε

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Για την ρεβο μιλάει 

Ααα ναι δεν προσεξα οτι ηταν ο ιδιος φιλος που ελεγε για την revo. Νταξει εδω λογικο μου ακουγεται.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, mindreader είπε

Αν καποιος δεν εχει παρε δωσε με εξωτερικο, δεν θα γινει τιποτε. Γιατι αυτο που θελουν να δωσουν στην Ελλαδα, και καλα ελεω ΕΕ αλλα ειναι και καμια 10αρια χωρες της ΕΕ που απλα ζητουν με καποιο τροπο να δειξεις ταυτοπροσωπια και οχι με...ταυτοτητα, αυτο που θελουν να δωσουν λοιπον στην Ελλαδα (εδω και χρονια πειραματοζωο), ειναι 'καρτα του πολιτη', και οσο και να χτυπηθουν, δεν θα τους περασει στο τελος. Μπορει να διαλυθει το συμπαν, αλλα αυτο δεν θα περασει.

Γι'αυτο και η καουρα με την 'ληξη', αλλα πρωτα θα 'ληξουν' ολοι αυτοι...

Oh Oh Oh Wx GIF

Δημοσ.

Θέλω να πληρώσω μέσω revolut σε νόμισμα πέραν των ευρώ. 

 

Πρέπει πρώτα να μετατρέψω τα χρήματα που χρειάζομαι στο νόμισμα που θέλω και μετά να κάνω την συναλλαγή ή θα γίνει αυτόματα η μετατροπή από την revolut?

Αν κάνω την μετατροπή και έχω χρήματα σε δύο νομίσματα πως θα δώσω να καταλάβει το κατάστημα ότι πρέπει να τραβήξει λεφτά από το σωστό νόμισμα;

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή, θα τραβήξει σε ευρώ ακριβώς το ποσό που χρειάζεται και θα το μετατρέψει στο νόμισμα που θες να πληρώσεις.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, SAVVAS_PAPADOPOULOS είπε

Θέλω να πληρώσω μέσω revolut σε νόμισμα πέραν των ευρώ. 

 

Πρέπει πρώτα να μετατρέψω τα χρήματα που χρειάζομαι στο νόμισμα που θέλω και μετά να κάνω την συναλλαγή ή θα γίνει αυτόματα η μετατροπή από την revolut?

Αν κάνω την μετατροπή και έχω χρήματα σε δύο νομίσματα πως θα δώσω να καταλάβει το κατάστημα ότι πρέπει να τραβήξει λεφτά από το σωστό νόμισμα;

Σε κάποιες χώρες, π.χ. Πολωνία, Ουγγαρία κλπ, μπορεί το POS να ρωτήσει σε τι νόμισμα να γίνει η χρέωση, της κάρτας ή το τοπικό. Πάντα το τοπικό. Αν δε βγάλει τιποτα, τότε η χρέωση γίνεται στο τοπικό. Τότε η Revolut θα τραβηξει απο το απόθεμα που έχεις σε φιορίνια π.χ. και αν δε φτάσει, τότε θα συμπληρώσει απο τα ευρώ. 

Δημοσ.

εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορω να προχωτησω στην επικαιροποιηση στοιχείων... εχω προσπαθήσει με δίπλωμα...με διαβατήριο...με άλλο κινητό και πάλι τίποτα....έχει βρεί κανείς λύση; Η αλήθεια είναι οτι η revolut είναι πολύ βολική και ειδικά σε ταξίδια

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορω να προχωτησω στην επικαιροποιηση στοιχείων... εχω προσπαθήσει με δίπλωμα...με διαβατήριο...με άλλο κινητό και πάλι τίποτα....έχει βρεί κανείς λύση; Η αλήθεια είναι οτι η revolut είναι πολύ βολική και ειδικά σε ταξίδια

Μιλάς μαζί τους και σου λένε το πρόβλημα που υπάρχει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billator είπε

Μιλάς μαζί τους και σου λένε το πρόβλημα που υπάρχει.

εχουμε στείλει πανω απο 20 email και δεν μου απαντάνε τον ακριβή λόγο...ισχυρίζονται οτι πρέπει  να κλείσουν τον λογαριασμό

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

εχουμε στείλει πανω απο 20 email και δεν μου απαντάνε τον ακριβή λόγο...ισχυρίζονται οτι πρέπει  να κλείσουν τον λογαριασμό

Αν δεν σου αναφέρουν το πρόβλημα τότε έχεις κάνει κάτι το οποίο είναι ενάντια στους όρους χρήσης τους.
https://help.revolut.com/en-GR/help/profile-and-plan/security-and-personal-data/my-account-is-locked/why-was-my-account-closed/
(και οι όροι χρήσης)
https://www.revolut.com/el-GR/legal/terms/

Τον ακριβή λόγο καμία χρηματοπιστωτική εταιρεία δεν θα σου το πει για ευνόητους (από την πλευρά τους) λόγους, και δεν έχουν την υποχρέωση να σου παρέχουν υπηρεσίες (όπως και αν ακούγεται αυτό) σε περίπτωση που αποφασίσουν για τον X ή Ψ να τερματίσουν την συνεργασία μαζί σου.

Αν δεν σου κλείδωσαν τελείως τον λογαριασμό ίσως σε θεωρούν high risk customer (πχ αν ψάξεις αυτό γίνεται συνήθως σε άτομα που χρησιμοποιούν για στοίχημα ή να δέχονται πληρωμές από brokers / crypto στην Revolut, λεφτά από payment gateway χωρίς να έχουν εταιρεία και πολλά ακόμα σενάρια). Αν σε "καίει" μπορείς νομικά να το τρέξεις περισσότερο.

Απέσυρε τα λεφτά που έχεις (αν έχεις) , και αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δοκιμάσεις ξανά με την νέα ταυτότητα όταν την πάρεις να φτιάξεις έναν καινούριο λογαριασμό σε νέο αριθμό. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Billator είπε

Αν δεν σου αναφέρουν το πρόβλημα τότε έχεις κάνει κάτι το οποίο είναι ενάντια στους όρους χρήσης τους.
https://help.revolut.com/en-GR/help/profile-and-plan/security-and-personal-data/my-account-is-locked/why-was-my-account-closed/
(και οι όροι χρήσης)
https://www.revolut.com/el-GR/legal/terms/

Τον ακριβή λόγο καμία χρηματοπιστωτική εταιρεία δεν θα σου το πει για ευνόητους (από την πλευρά τους) λόγους, και δεν έχουν την υποχρέωση να σου παρέχουν υπηρεσίες (όπως και αν ακούγεται αυτό) σε περίπτωση που αποφασίσουν για τον X ή Ψ να τερματίσουν την συνεργασία μαζί σου.

Αν δεν σου κλείδωσαν τελείως τον λογαριασμό ίσως σε θεωρούν high risk customer (πχ αν ψάξεις αυτό γίνεται συνήθως σε άτομα που χρησιμοποιούν για στοίχημα ή να δέχονται πληρωμές από brokers / crypto στην Revolut, λεφτά από payment gateway χωρίς να έχουν εταιρεία και πολλά ακόμα σενάρια). Αν σε "καίει" μπορείς νομικά να το τρέξεις περισσότερο.

Απέσυρε τα λεφτά που έχεις (αν έχεις) , και αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δοκιμάσεις ξανά με την νέα ταυτότητα όταν την πάρεις να φτιάξεις έναν καινούριο λογαριασμό σε νέο αριθμό. 

δεν έχω καταφέρει καν να βάλω λέφτα σε λογαριασμό...μπαίνω στο περιβάλλον και περιμένω έγκριση αλλά δεν προχωράει με τίποτα...βέβαια στην revolut business με δέχτηκαν αμέσως..τους εξηγώ οτι είναι παράλογο να με δέχονται στην επαγγελματική πλατφόρμα και όχι στην προσωπική αλλά είναι λες και μιλάω με bot

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...