Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα σε γνωστό του έχει ζητήσει εδώ και 5 μήνες να ανεβάσει νέα ταυτότητα, έχει δε χρόνο να το κάνει έως και Ιούνη, ο λογαριασμός δουλεύει κανονικά

Δεν μου έχει τύχει να ζητήσει στοιχεία και να με κλειδώσει

Στοιχεία ανεβάζεις για ταυτότητα ότι ώρα και να είναι και ότι ημέρα και γίνεται αυτόματα η επαλήθευση.

Χρειάστηκε υποστήριξη και απαντήσαμε σχεδόν άμεσα και μου είπανε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή η ταυτότητα.

Για τους χρήστες που διαθέτει θα έλεγα ως τα πάει μια χαρά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

49 λεπτά πριν, sdikr είπε

Εμένα σε γνωστό του έχει ζητήσει εδώ και 5 μήνες να ανεβάσει νέα ταυτότητα, έχει δε χρόνο να το κάνει έως και Ιούνη, ο λογαριασμός δουλεύει κανονικά

Δεν μου έχει τύχει να ζητήσει στοιχεία και να με κλειδώσει

Στοιχεία ανεβάζεις για ταυτότητα ότι ώρα και να είναι και ότι ημέρα και γίνεται αυτόματα η επαλήθευση.

Χρειάστηκε υποστήριξη και απαντήσαμε σχεδόν άμεσα και μου είπανε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή η ταυτότητα.

Για τους χρήστες που διαθέτει θα έλεγα ως τα πάει μια χαρά

Δεν ξέρω αν στο άνοιγμα πρώτου λογαριασμού η διαδικασία είναι πιο κοντά σ' αυτό που περιγράφεις, δλδ αυτόματη επαλήθευση κ ανεξαρτήτως αργίας.

Πέραν της δικής μου περίπτωσης - που είχε καταχωρηθεί εδώ όταν είχε συμβεί το περιστατικό και θα μπορούσε να ψάξει κανείς (μπορεί να είχα ανεβάσει και screenshot) - θυμάμαι κι άλλες αναφορές (αδυναμία συναλλαγών μέχρι την επαλήθευση κι αυτή να μη γίνεται άμεσα, αυτόματα).

Αλλά σε κάθε περίπτωση, αν στη Χ περίπτωση παρά την αμέλεια επαλήθευσης ταυτότητας για μήνες όπως λες ο λογαριασμός λειτουργεί, στη Ψ παγώνει μέχρι την επαλήθευση κι αυτή καθυστερεί λόγω αργίας (και ζητείται αίφνης σε αργία), τότε προφανώς είναι σκορποχώρι η υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Μήπως οι αυθαιρεσίες είναι περισσότερο αποτέλεσμα "χαλαρότητας" και μη εφαρμογής κανονιστικού πλαισίου;

Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτός ήταν ο λόγος ή αν συνέβαλε και κατά πόσο, αλλά εμένα ο λογαριασμός μου στη Revolut ξεπάγωσε αφού έλαβε άδεια από την ΤτΕ και τους έστειλα ένα μήνυμα, λέγοντας ότι θα προσφύγω στις αρμόδιες αρχές, το οποίο χρειαζόμουν γιατί σε κάτι οδηγίες για καταγγελίες που είχα δει και στην υπηρεσία Financial Ombudsman, έλεγε όσο θυμάμαι ότι ήθελε πρόσφατη επικοινωνία (ότι δλδ δεν ανταποκρίθηκαν σε αίτημα κοκ).

...αλλά και πάλι...

Προκειμένου να αποφύγουν τα πρόστιμα για κακές πρακτικές AML, πολλές fintechs έχουν αλγόριθμους οι οποίοι σταμπάρουν συναλλαγές και ας μην ειναι πραγματικά ύποπτες, π.χ. στη Ν26 έγραφαν παράπονα οτι είχαν κλειδώσει το λογαριασμό μιας κοπέλας επειδή της έστελνε κάθε μήνα απο άλλη χώρα η μητέρα της λεφτά με άλλο επώνυμο απο την ίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ναι είναι σκορποχωρι η υπηρεσία, σε λιγο θα κλείσουν

Σκορποχώρι είναι και χώρες, κόμματα, επιχειρήσεις, κανάλια κτλ αλλά δε κλείνουν...κάποιοι συνεχίζουν και ψηφίζουν και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο...η αντίσταση στην όποια θετική αλλαγή δυστυχώς τροφοδοτείται κι από τη συμβολή πελατών, ψηφοφόρων κοκ, των θιγόμενων εν γένει δλδ...
...αλλά αν ψοφά η κατσίκα του γείτονα κι η δική μου ακόμη αναπνέει, τί με μέλλει;

Ανατρέχοντας στα μηνύματα της περιόδου εδώ και στα email θυμήθηκα τις λεπτομέρειες.

Είχαν ζητήσει κατά τις 11πμ του Σαββάτου 5 Νοέμβρη 2022 νέα στοιχεία ταυτοποίησης, έδιναν επιλογή για χρήση Διπλώματος Οδήγησης και την επέλεξα (νέου τύπου δίπλωμα οδήγησης), το απόγευμα με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία απέτυχε και θα χρειάζονταν μέχρι 4 μερες.
Τη Δευτέρα επαληθεύθηκε το δίπλωμα ως στοιχείο ταυτότητας, αλλά είχα αποφασίσει να κλείσω τον λογαριασμό λόγω καταφανούς αναξιοπιστίας.

Gmail-Youraccounthasbeenrestricted.png.04080188660af696d5ca3aa2846eadea.png

 

spacer.png

 

49 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Προκειμένου να αποφύγουν τα πρόστιμα για κακές πρακτικές AML, πολλές fintechs έχουν αλγόριθμους οι οποίοι σταμπάρουν συναλλαγές και ας μην ειναι πραγματικά ύποπτες, π.χ. στη Ν26 έγραφαν παράπονα οτι είχαν κλειδώσει το λογαριασμό μιας κοπέλας επειδή της έστελνε κάθε μήνα απο άλλη χώρα η μητέρα της λεφτά με άλλο επώνυμο απο την ίδια. 

Καμία αντίρρηση σ' αυτό...προφανώς θα υπάρχουν αλγόριθμοι που μπορεί να μπλοκάρουν συναλλαγές άλλοτε ορθώς κι άλλοτε λανθασμένα (στην Εθνική είχαν μπλοκάρει τη χρήση κάρτας νομίζω ήταν για αγορά από banggood ή gearbest, άλλοτε νομίζω σε προσπάθεια φόρτισης της Revoluyt και διορθώθηκε με ένα τηλέφωνο πχ).

Αυτό που καθιστά τη Revolut αναξιόπιστη είναι ότι παρά τα συνεχή αιτήματα για ενημέρωση/διασαφήνιση
- δεν ενημέρωσαν ποιά συναλλαγή προκάλεσε το "πάγωμα"
- ούτε τί είδους "παράβαση" εντόπισε το σύστημα (αιτία)
- δεν έδωσαν καμία πληροφορία καθόλη τη διάρκεια του παγώματος του λογαριασμού
- ούτε κάποια προβλεπόμενη διαδικασία για έφεση/αμφισβήτηση της "διοικητικής" ας πουμε πράξης τους
- η "διαλεύκανση" κράτησε 1.5 χρόνο > Διόρθωση 2.5 ΧΡΟΝΙΑ από αρχές 2019, μέχρι μέσα του 2021...από τότε μέχρι το καλοκαίρι-φθινόπωρο του 22 δεν την είχα χρησιμοποιήσει καθόλου, τόσο που νόμιζα ότι το περασμένο καλοκαίρι είχε αρθεί η φραγή...τότε είχα αρχίσει δειλά να την χρησιμοποιώ πάλι.

Πριν απ' αυτό το περιστατικό είχε τύχει να μπλοκαριστεί κάποια συναλλαγή/η κάρτα 2-3 φορές για λίγα λεπτά ή 2-3 ώρες μέχρι να επιλυθεί το θέμα και ποτέ δεν με προβλημάτισε το ζήτημα ούτε το θεώρησα καταχρηστικό.

Πριν γίνει η φραγή από τύχη δεν είχα στέιλει με έμβασμα 2000+€ για τα οδοντιατρικά των γονιών μου στη γείτονα (Γευγελή)...φαντάζεσαι τί κατάσταση θα είχαμε αν είχαν παγώσει ποσό 2Κ€+ για ιατρικά έξοδα.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, definitio είπε

Σκορποχώρι είναι και χώρες, κόμματα, επιχειρήσεις, κανάλια κτλ αλλά δε κλείνουν...κάποιοι συνεχίζουν και ψηφίζουν και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο...η αντίσταση στην όποια θετική αλλαγή δυστυχώς τροφοδοτείται κι από τη συμβολή πελατών, ψηφοφόρων κοκ, των θιγόμενων εν γένει δλδ...
...αλλά αν ψοφά η κατσίκα του γείτονα κι η δική μου ακόμη αναπνέει, τί με μέλλει;

Και για αυτό όταν έχεις επιλογές να επιλέξεις άλλους πας σε άλλους και το κακό κατάστημα, κόμμα, κανάλι χάνει.

Εδώ όμως η revolut δεν χάνει, αντίθετα έχει παραπάνω χρήστες,  λογικό να έχει και μερικές εκατοντάδες που έχουν πρόβλημα,  άλλοι έχουν θέμα πχ γιατί πλέον τους ζητάει ΑΦΜ, αυτούς δεν τους μετράω κάν.

Αυτό που λες με την ταυτότητα και μη απαντήσεως δεν το έχω παρατηρήσει και σου αναφέρω πως πρόσφατα την εκάνα την διαδικασία, δεν ήταν νέος λογαριασμός,  μου ζητάει ταυτότητα εδώ και καιρό και με έχει ενημερώσει οτι θα κλειδώσει τον Ιούνη, ανέβασα ταυτότητα, δεν έγινε δεκτή,  πήγα στο Help, απάντηση είχα μέσα σε 10 λεπτά,  μου είπε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή.

Δεν βλέπω κάτι το αναξιόπιστο εδώ

Το σύνολο των χρηστών που είναι ευχαριστημένοι είναι πολλές βαθμίδες παραπάνω

 

Ξαναλέω πως καταλαβαίνω πως η δικιά σου εμπειρία ήταν αρνητική,   η δικιά μου είναι θετική όπως και αρκετών άλλων φαντάζομαι, αλλιώς θα είχανε τερματίσει και αυτοί τους λογαριασμούς τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, sdikr είπε

Και για αυτό όταν έχεις επιλογές να επιλέξεις άλλους πας σε άλλους και το κακό κατάστημα, κόμμα, κανάλι χάνει.

Εδώ όμως η revolut δεν χάνει, αντίθετα έχει παραπάνω χρήστες,  λογικό να έχει και μερικές εκατοντάδες που έχουν πρόβλημα,  άλλοι έχουν θέμα πχ γιατί πλέον τους ζητάει ΑΦΜ, αυτούς δεν τους μετράω κάν.

Αυτό που λες με την ταυτότητα και μη απαντήσεως δεν το έχω παρατηρήσει και σου αναφέρω πως πρόσφατα την εκάνα την διαδικασία, δεν ήταν νέος λογαριασμός,  μου ζητάει ταυτότητα εδώ και καιρό και με έχει ενημερώσει οτι θα κλειδώσει τον Ιούνη, ανέβασα ταυτότητα, δεν έγινε δεκτή,  πήγα στο Help, απάντηση είχα μέσα σε 10 λεπτά,  μου είπε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή.

Δεν βλέπω κάτι το αναξιόπιστο εδώ

Το σύνολο των χρηστών που είναι ευχαριστημένοι είναι πολλές βαθμίδες παραπάνω

 

Ξαναλέω πως καταλαβαίνω πως η δικιά σου εμπειρία ήταν αρνητική,   η δικιά μου είναι θετική όπως και αρκετών άλλων φαντάζομαι, αλλιώς θα είχανε τερματίσει και αυτοί τους λογαριασμούς τους.

 

- Πρακτικά, το πρώτο δυστυχώς δεν συμβαίνει...κοντή μνήμη, και σε κύκλους...αλλά είναι εκτός θέματος

- Κι εγώ όταν άκουγα πάραπονα για τη Revolut τα αγνοούσα μέχρι που μού'τυχε...υπέθετα ότι κάνουν κομπίνες (πχ με πολλές κάρτες για συνδρομές παλιότερα με Νετφλιξ, κρυπτονομίσματα, κοκ) και απλώς αποκρύπτουν τί γίνεται...

- Αυτό που επισημαίνω εγώ είναι ένα χαρακτηριστικό σταθερό που θα τύχει σε όποιον πέσει στο έλεος του "αλγόριθμου"...δεν μιλάμε για προϊόντα που ο Χ παρέλαβε ελαττωματικό και ο Ψ λειτουργικό κι έχει ο καθένας διαφορική γνώμη για την κατασκευάστρια βάσει αυτού, αλλά ας πούμε για κακό aftersales, που όταν κάτι χαλάσει η υποστήριξη μπορεί να είναι απογοητευτική και σε ορισμένες περιπτώσεις απαράδεκτη κ καταχρηστικη.

- Το θέμα με την επαλήθευση στοιχείων ταυτοποίησης δεν είναι το μεγαλυτερο, αλλά ενδεικτικό το πώς κάτι τυχαίο, σε ένα περιβάλλον προβληματικό, μπορεί να είναι πηγή μπελάδων.

> γιατί ζητήθηκε ξαφνικά ταυτοποίηση Σάββατο σε υπηρεσία που έχει για χρόνια τα στοιχεία μου, και ήταν εν πολλοίς σε αχρησία (δλδ δεν έκανα συναλλαγές, δεν κινούνταν πολλά χρήματα κτλ ώστε η επαλήθευση στοιχείων να είναι πιθανώς κρίσιμης σημασίας) ; Έστω ζητήθηκε...
> γιατί απέτυχε η επαλήθευση με το ίδιο έγγραφο το Σάββατο και ολοκληρώθηκε επιτυχώς τη Δευτέρα; Αυτοί ξέρουν (αν δεν ολοκληρωνόταν δεν μπορουσα να κλείσω το λογαριασμό, έπρεπε να γίνει πρώτα)
> κυρίως ΓΙΑΤΙ να ΠΑΓΩΣΕΙ ο λογαριασμός στο ενδιάμεσο; Κανείς δε ξέρει...

Τυχαία περιστατικά, τεχνικής ή εργατικής φύσεως...αλλά σε ένα πλαίσιο αδιαφανές, προβληματικό και συχνά αυθαίρετο.

- Το πάγωμα του λογαριασμού από αρχές 2019 μέχρι μέσα 2021, χωρίς να ζητήσουν ένα έγγραφο, να παράσχουν αιτιολογία ή νομική οδό αμφισβήτησης και οποιαδήποτε πληροφόρηση είναι το άκρον άωτον της κατάχρησης.

...δυστυχώς με αυτές τις πιο διεθνείς fintech τράπεζες το τοπίο φαίνεται πως είναι πολύ πιο ομιχλώδες από αυτό των κοινών τραπεζών...
...όποτε ανοίγω συζήτηση σχετική, ακούγω και μια πρωτογενή μαρτυρία κάκιστης εμπειρίας με αυτές τις υπηρεσίες (όπως αυτή με τη Wise που ανέφερα παραπάνω)

> Με αυτά κατά νου, μια υπηρεσία προσανατολισμένη περισσότερο σε εθνικό κοινό, κι ενόσω προσφέρει πολύ χαμηλές χρεώσεις (1,5% στο σύνολο σε καλή ισοτιμία) κι ευκολία φόρτισης, και μέχρι να προκύψουν σοβαρά περιστατικά (μέχρι στιγμής άριστη υποστήριξη ακόμη και αξημέρωτα), θεωρώ πως είναι πολύ πιο αξιόπιστη από μια αποδεδειγμένα προβληματική ως και καταχρηστική υπηρεσία....να μη σου τύχει...
...σε μικρό βαθμό έχει συμβεί σε αρκετούς...

ΥΓ

Το πρόσωπο εκ μέρους του οποίου ρώτησα αν αργεί η παραλαβή της κάρτας τελευταία, ακόμη δεν έχει παραλάβει τη κάρτα του...τη Δευτέρα νομίζω κλείνουν 5 βδομάδες μετά τη παραγγελία.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, definitio είπε

 

Το πρόσωπο εκ μέρους του οποίου ρώτησα αν αργεί η παραλαβή της κάρτας τελευταία, ακόμη δεν έχει παραλάβει τη κάρτα του...τη Δευτέρα νομίζω κλείνουν 5 βδομάδες μετά τη παραγγελία.

Θα πατήσει ότι δεν παρέλαβε να στείλουν άλλη.Σε μια εβδομάδα θα του έρθει η κατηργημένη και μετά απο 2 μέρες η νέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, definitio είπε

> γιατί ζητήθηκε ξαφνικά ταυτοποίηση Σάββατο σε υπηρεσία που έχει για χρόνια τα στοιχεία μου, και ήταν εν πολλοίς σε αχρησία (δλδ δεν έκανα συναλλαγές, δεν κινούνταν πολλά χρήματα κτλ ώστε η επαλήθευση στοιχείων να είναι πιθανώς κρίσιμης σημασίας) ; Έστω ζητήθηκε...
> γιατί απέτυχε η επαλήθευση με το ίδιο έγγραφο το Σάββατο και ολοκληρώθηκε επιτυχώς τη Δευτέρα; Αυτοί ξέρουν (αν δεν ολοκληρωνόταν δεν μπορουσα να κλείσω το λογαριασμό, έπρεπε να γίνει πρώτα)
> κυρίως ΓΙΑΤΙ να ΠΑΓΩΣΕΙ ο λογαριασμός στο ενδιάμεσο; Κανείς δε ξέρει...

Πρόσφατα βγήκε ΦΕΚ που οι ταυτότητες έχουν ισχύ 10 χρόνια,  αν η ταυτότητα σου είχε λήξει θα σου ζητούσε στοιχεία ξανά

55 λεπτά πριν, definitio είπε

- Το πάγωμα του λογαριασμού από αρχές 2019 μέχρι μέσα 2021, χωρίς να ζητήσουν ένα έγγραφο, να παράσχουν αιτιολογία ή νομική οδό αμφισβήτησης και οποιαδήποτε πληροφόρηση είναι το άκρον άωτον της κατάχρησης.

Εσυ ταυτότητα δεν έστειλες το 2022 όπως λες ποιο πίσω;

56 λεπτά πριν, definitio είπε

...δυστυχώς με αυτές τις πιο διεθνείς fintech τράπεζες το τοπίο φαίνεται πως είναι πολύ πιο ομιχλώδες από αυτό των κοινών τραπεζών...
...όποτε ανοίγω συζήτηση σχετική, ακούγω και μια πρωτογενή μαρτυρία κάκιστης εμπειρίας με αυτές τις υπηρεσίες (όπως αυτή με τη Wise που ανέφερα παραπάνω)

Μπορώ να σου βρω πιο πολλές περιπτώσεις προβλημάτων με ελληνικές τράπεζες (όπως θα μπορούσε αντίστοιχα να βρεί ο κάθε ενας στην χώρα του),  με την Payzy λίγα ακόμα, αλλά είναι νέοι.

Αν δεν υπήρχανε θέματα με τις εθνικές τράπεζες, δεν θα είχανε λόγο ύπαρξης revolut και wise κλπ, 

Υποψιν έκανα πρόσφατα και λογαριασμό στην wise,  άψογα, πολύ πιο εύκολα απο ότι χρείαστηκε με viva εδώ (δεν κάνω καν σύγκριση με άλλες εθνικές)

 

Να ΄το ξαναπώ, μια τελευταία φορά, δεν αμφισβητώ οτι είχες θέμα,  έχω ακούσει και άλλες περιπτώσεις που είχανε θέμα με revolut,    εγώ δεν είχα και έχω και αρκετούς γνωστούς που δεν έχουν θέμα

Βολεύτηκες με την Payzy;  όλα καλά!!

Μην την συγκρίνεις με revolut όμως,  καμία σχέση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sdikr είπε

Πρόσφατα βγήκε ΦΕΚ που οι ταυτότητες έχουν ισχύ 10 χρόνια,  αν η ταυτότητα σου είχε λήξει θα σου ζητούσε στοιχεία ξανά

Εσυ ταυτότητα δεν έστειλες το 2022 όπως λες ποιο πίσω;

Μπορώ να σου βρω πιο πολλές περιπτώσεις προβλημάτων με ελληνικές τράπεζες (όπως θα μπορούσε αντίστοιχα να βρεί ο κάθε ενας στην χώρα του),  με την Payzy λίγα ακόμα, αλλά είναι νέοι.

Αν δεν υπήρχανε θέματα με τις εθνικές τράπεζες, δεν θα είχανε λόγο ύπαρξης revolut και wise κλπ, 

Υποψιν έκανα πρόσφατα και λογαριασμό στην wise,  άψογα, πολύ πιο εύκολα απο ότι χρείαστηκε με viva εδώ (δεν κάνω καν σύγκριση με άλλες εθνικές)

 

Να ΄το ξαναπώ, μια τελευταία φορά, δεν αμφισβητώ οτι είχες θέμα,  έχω ακούσει και άλλες περιπτώσεις που είχανε θέμα με revolut,    εγώ δεν είχα και έχω και αρκετούς γνωστούς που δεν έχουν θέμα

Βολεύτηκες με την Payzy;  όλα καλά!!

Μην την συγκρίνεις με revolut όμως,  καμία

Όπως έγραψα σε παραπάνω μηνύματα, που μάλλον δεν διάβασες (αλλά ουτε είδες την εικόνα), ανατρέχοντας στα μηνύματα στο φόρουμ εδώ της περιόδου κ στα email, ήταν η άδεια οδήγησης (νέου τύπου) που είχα υποβάλει για έγκριση όταν μου το ζήτησαν Σαββατιάτικα πρωί (ως μέσο ταυτοποίησης, όπως έδιναν την επιλογή)...
- απορρίφθηκε το Σαββατο το απόγευμα,
- πάγωσαν οι συναλλαγές,
- εγκρίθηκε Δευτέρα πρωί.
- έκλεισε ο λογαριασμός Δευτέρα πρωί.

Είχε συζητηθεί και λίγο αν δέχονταν άδεια οδήγησης για ταυτοποίηση, κάποιοι νόμιζαν ότι δεν ίσχυε πλεον, εγώ ανέβασα τότε τη φωτό (που τη παραθέτω ξανά), κι άλλοι επιβεβαίωσαν ότι κι εκείνοι ταυτοποίήθηκαν με άδεια οδήγησης

spacer.png

...

> Για πες που περιπτώσεις με ελληνικές τράπεζες, όπου
- πάγωσαν το λογαριασμό για 2.5 χρόνια
- αρνήθηκαν να προσδιορίσουν την προβληματική συναλλαγή
- όπως και το είδος της παράβασης
- χωρίς καμία προβλεπόμενη νομική διαδικασία αμφισβήτησης και προσβολής της απόφασης.
- σου ζήτησαν νέα ταυτοποίηση σε Αργία και σου κλείδωσαν τις συναλλαγές μέχρι την επόμενη εργάσιμη...

...ανυπομονώ να διαβάσω...

..."προβλήματα" με τράπεζες" σαν κι αυτά...εννοείς τα capital controls, τότε που απογειώθηκε η Revolut; Υπάρχει κάτι συγκρίσιμο;

Εγώ λογαριασμό στη Revolut κοντά στην εποχή των κεφαλαιϊκών ελέγχων, και για να γλιτώνω το μέγιστο ποσό σε συναλλαγές μετατροπής νομίσματος, σε αγορές από Κίνα, όπου μετρούσαμε ως κέρδος το 3€.
..όπως και για την έλλειψη χρέωσης στην αποστολή εμβάσματος σε άλλη τράπεζα.

...τώρα χρησιμοποιώ payzy για περίπου τους ίδιους λόγους...
- να μη με χρεώνει η ΕΤΕ κερατιάτικα 1-2€ σε κάθε συναλλαγ΄ματική μετατροπή ακόμη κι αν είναι 5$ ή λιγότερων (συνδρομές cloud, site hosting, youtube κοκ).
- στο εξωτερικό από δω και πέρα να αποφεύγω παρόμοιες χρεώσεις σε κάθε συναλλαγή (από κανά καφέ και πανω)

...δεν θα έλεγα όμως πως είναι θέμα προβλήματος με τις ελληνικές τράπεζες...όχι τίποτα συγκρίσιμο με τη Revolut δλδ

...

Έκανες και λογαριασμό με περισσότερη ευκολία στη Wise έναντι της Viva...ε και;
...Σού πάγωσε η Viva κάθε συναλλαγή προς κάθε νέο αποδέκτη εκτός από τις επαναλαμβανόμενες συναλλαγές (έμβασμα για ενοίκιο, Amazon κ κάποια σουπερμάρκετ; ) γιατί ο αλγόριθμος θεώρησε ότι η αποστολή χρημάτων σε συγγενή σου στην Ελλάδα ανά περιόδους για βοήθεια με το ενοίκιο μπορεί να σχετιζόταν με ξέπλυμα χρήματος;;
...τί καθόμαστε και συζητάμε τώρα...απολογητικη για δάκρυα...

Βολεύτηκες με Revolut;
Εξαίρετα...και να το πεις όσες φορές θες...εσύ δεν είχες πρόβλημα με καμία ξένη τράπεζα fintech...αλλά το θέμα δεν είναι προσωπικό ή περιπτωσιολογικό...
...το θέμα είναι η αδιαφάνεια και η αυθαιρεσία των διαδικασιών της Revolut εν προκειμένω, το οποίο είναι γενικότερο...τεχνικής φύσης; εργασιακής; διοικητικής; Μακάρι να γνώριζα.
...αν πέσεις στη φάκα, θα καταλάβεις...σου έκατσε λειτουργικό προίόν στην αγορα, μη σου τύχει να χρειαστείς aftersales...

...

Την αξιοπιστία και την αμεσότητα και αποτελεσματικότητα της υποστήριξης συγκρίνω, όπως και τις χρήσεις στη μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών (εύκολη φόρτιση, χαμηλή χρέωση σε συναλλαγές, καλή ισοτιμία)...
...αν υπάρχουν άλλα *10 χαρακτηριστικά που οι περισσότεροι δεν αξιοποιούν - λογαριασμός μισθοδοσίας, πολλαπλά νομίσματα, κρυπτονομίσματα κτλ- εκ των πραγμάτων δεν ενδιαφέρει...αυτό είναι το φάσμα της χρήσης στη πλειοψηφία.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

n26 και wise ειναι πολυ πιο αξιόπιστες απο revolut σε θέμα σου κλείνω το account γιατι ετσι γουστάρω και θελω extra verify και σου παγώνω τα χρήματα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sharke είπε

n26 και wise ειναι πολυ πιο αξιόπιστες απο revolut σε θέμα σου κλείνω το account γιατι ετσι γουστάρω και θελω extra verify και σου παγώνω τα χρήματα σου.

Ν26 μού άρεσε όσο την είχα ψάξει, αλλά τελευταία φορά που κοίταξα δεν δεχόταν πλέον λογαριασμούς στο δωρεάν-βασικό πρόγραμμα...

Είχα κοιτάξει και τη Monese...στην οποία πρακτικά δημιούργησα λογαριασμό, αλλά έχω μείνει στο βήμα της επιλογής φυσικής κάρτας / εικονικής...
...αλλά θέλουν πολύ να σε σπρώξουν να πληρώσεις το 5€ για τη φυσική κάρτα...υποτίθεται υποχρεώνεσαι να επαληθεύσεις τη διεύθυνσή σου μέσω γεωεντοπισμού για να πα΄ρεις εικονική...
...εμένα που πιάνει κανονικά σήμα GPS μέσα στο σπίτι το κινητό σε χρήση χαρτών, δεν μπορούσε να βρει τη τοποθεσία...ενώ έχω δώσει τις απαραίτητες άδειες για χρήση γεωεντοπισμού και φαίνεται το εικονίδιο πάνω δεξιά, μόλις πατήσω να ελέγξει τη σπιτική διεύθυνση εξαφανίζεται το εικονίδιο, σαν να μην ελέγχει δλδ...
...δεν ξέρω αν είναι bug με το κινητό μου (δε ξέρεις καμιά φορά), αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι ήθελε οι πελάτες να πληρώσουν για τη φυσική κάρτα πριν καταστεί λειτουργικός πλήρως ο λογαριασμός.

Με τη wise, όπως είπα, έχω κοντινό πρόσωπο που είχε πρόβλημα, αλλά του γνωστοποίησαν ακριβώς τί ερευνούσαν κ αναγνωρίζοντας ότι πρόκειται για κύριο λογαριασμό, επέτρεψαν την εισαγωγή/κατάθεση χρημάτων και την αποστολή/πληρωμή προς εγνωσμένους αποδέκτες, οπότε δεν είναι τελείως στον πάγο...
...εκείνος προσέφυγε και νομικά...όπως μού είχε πει, κάπου τώρα Μάιο-Ιούνιο πλησίαζε μια προθεσμία που θα έπρεπε να διαλευκανθεί, δε θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες νομικές

..

Ασχετο, μια εποχή είχαμε και επίσημο εκπρόσωπο της Revolut στο φόρουμ...υποθέτω πάει αυτός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, sharke είπε

n26 και wise ειναι πολυ πιο αξιόπιστες απο revolut σε θέμα σου κλείνω το account γιατι ετσι γουστάρω και θελω extra verify και σου παγώνω τα χρήματα σου.

Η wise αν δεν κάνω λάθος δεν είναι τράπεζα, έχει άδεια για πορτοφόλι,  έχει άλλες υποχρεώσεις

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, sharke είπε

n26 και wise ειναι πολυ πιο αξιόπιστες απο revolut σε θέμα σου κλείνω το account γιατι ετσι γουστάρω και θελω extra verify και σου παγώνω τα χρήματα σου.

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι τώρα τελευταία, αλλά προσπάθησα να γραφτώ στο δωρεάν πρόγραμμα της Ν26 και με έβαλε σε λίστα αναμονής. Μου είπαν ότι θα με ενημερώσουν αλλά έχουν περάσει κάτι μήνες και δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση. Ίσως υπάρχει περιορισμός στους δωρεάν λογαριασμούς, οπότε δώρο άδωρο αν πρέπει να κάθεσαι να περιμένεις. Για την wise δεν ξέρω τι παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια σε περιπτωση που θελω συνναλαγμα καλο ειναι αυτο να γινεται μεσω revolut και οχι μεσω τοπικων ανταλλακτηριων; βασικα η καλυτερη δυνατη ισοτιμια τη δινει η revolut;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...