Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 01/05/2023 at 16:52, Ukforthemoment said:

 Δεν είναι ελληνική τράπεζα και δεν περνάει αυτόματα στο αφορολόγητο.Ο σκοπός είναι να είναι σύμφωνοι με τις ευρωπαικες αρχές.

 

On 01/05/2023 at 17:20, ProponitisTouKanape said:

Το έχουμε ξαναπεί, η Ρεβο ειναι πλέον τράπεζα και πρέπει να είναι compliant με τους κανονισμούς της κεντρικής τράπεζας περί KYC, ειναι υποχρεωμένη να κρατάει πλήρες και επικαιροποιημένο προφιλ του κάθε πελάτη της. Σιγα μην ασχολιόταν η Ρεβο με την ελληνική εφορία και έκανε όλο τον κόπο για να στέλνει συναλλαγες για αφορολόγητο...

Και τα ίδια θα σας ζητάνε όλες όσες έχουν banking license πλέον, αν θέλετε ανωνυμία στραφείτε προς πορτοφόλια και λοιπά, τράπεζα εντός Ευρωζώνης αργά ή γρήγορα θα σας ζητήσει πλήρες προφιλ (ταυτότητα, διεύθυνση με αποδεικτικό και ΑΦΜ ειναι τα μινιμουμ για ιδιωτες)

 

On 01/05/2023 at 17:22, NikosKallithea said:

Ας το παμε αναποδα, ένας γερμανος ανοίγει λογαριασμό σε μια ελληνική τράπεζα, ποιος ειναι ο σκοπός να του ζητάνε αφμ και ταυτότητα.

Ταυτοτητα και αφμ ζητάνε πλεον και όταν παραγγέλνεις σουβλάκια😁 όχι οι τραπεζες.

επειδη την χρησιμοποιω κυριως για συναλλαγες αντι κανονικης καρτας για να μην φορτωνω το αφορολογητο, πιστευετε οτι ειναι  safe να προσθεσω αφοβα το αφμ,σωστα? 

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostakiss είπε

 

 

επειδη την χρησιμοποιω κυριως για συναλλαγες αντι κανονικης καρτας για να μην φορτωνω το αφορολογητο, πιστευετε οτι ειναι  safe να προσθεσω αφοβα το αφμ,σωστα? 

Σωστά 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 3/5/2023 στις 1:02 ΠΜ, sdikr είπε

Καταλαβαίνω οτι σε έχει χαλάσει η revolut, αλλά παραμένει να μην υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους, χαίρομαι που είδες πως έχει προμήθεια για συναλλαγές σε ξένο νόμισμα.

Πρόσφατα ζήτησα αντικατάσταση κάρτας στην revolut,  δεν είχα χρέωση

έχω δυο virtual + 1 μιας χρήσης,  οι εξτρα  δυο virtual στην Payzy κάνουν +4 ευρώ, 9 ευρώ κάθε 5 χρόνια για την φυσική κάρτα

Με χρεώνει για εξερχόμενα εμβάσματα, δεν παρέχει καν άμεσο απο όσο είδα

Χρεώνει εξτρά για ανάληψη απο ΑΤΜ,  η rev μέχρι 200 είναι δωρεάν (+ την χρέωση του ΑΤΜ που ισχύει και για Payzy)

το cashback είναι 1 ευρώ στα 100 ευρώ, αυτό το βγάζω στις συναλλαγές σε ξένο νόμισμα σε σύγκριση με payzy,  δεν έχω τις συναλλαγές εδώ Ελλάδα το ομολογώ.

Δεν είναι ότι με έχει χαλάσει προσωπικά...είναι πως αντικειμενικά είναι αναξιόπιστη, αδιαφανής & αυθαίρετη στις αποφάσεις της...και για καιρό η υποστήριξη ήταν χάλια.
...υπάρχουν αρκετά άρθρα να παραθέσω εδώ, από τις πρακτικές ως προς εργαζομένους κοκ.

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο η Revolut...
...ξέρω περιπτωση και με Wise, που χρησιμοποιούταν από φίλο ως βασικός λογαριασμός, κι έστελνε χρήματα από Αγγλία στην Ελλάδα για πληρωμή ενοικίου συγγενή και για κάποιο λόγο έκαναν την συναλλαγή flag ως "ξεπλυμα χρήματος" (τουλάχιστον ήξερε τον τύπο της υποτιθέμενης παράβασης, σε αντίθεση με τη Revolut που για 1.5 χρόνο δεν έδωσε καμία πληροφορία) και τώρα του έχουν μπλοκάρει κάθε συναλλαγή προς αποδέκτες που δεν χρησιμοποιούσε πριν συχνά (δλδ μπορεί να στέιλει πληρωμές για ενοίκιο στην Αγγλία, να αγοράσει από Amazon, αλλά δεν μπορεί να αγοράσει από οποιοδήποτε νέο κατάστημα κτλ...τρέχει με καταγγελίες και τέτοια).

...

Εδώ μου λες αν σου στοιχίζει παραπάνω να βγάλεις Χ εικονικές κάρτες με τη Payzy...(δεν ξέρουμε ακόμη αν και πόσο θα χρεώνεται η επανέκδοση κάρτας, θα δούμε στο μέλλον)

...κι όπως έγραψα και πριν, δεν αμφισβητώ ότι συνολικά η Revolut έχει περισσότερες ευκολίες και χαρακτηριστικά...ΑΛΛΑ, το θέμα είναι πόσα από αυτά χρησιμοποιούνται από τη πλειοψηφία των χρηστών...

(πέραν του γεγονότος ότι πλέον διάφορες λειτουργίες που πριν ήταν διαθέσιμες στον βασικό λογαριασμό τώρα προσφέρονται με συνδρομή)

Αυτό που ενδιαφέρει τη συντριπτική πλειοψηφία είναι
- άμεση φόρτιση χρημάτων
- χαμηλή χρέωση σε συναλλαγές ξένου νομίσματος.

Και ναι, 2.5% - 1% = 1.5% χρέωση σε συναλλαγές σε ξένο νόμισμα δεν είναι καθόλου προβληματική χρέωση, ειδικά όταν η μέγιστη επιβάρυνση είναι 7.5€ χρέωσης ανά συναλλαγή
...που υπολογίζεται πάνω σε ισοτιμία σχεδόν ίδια με αυτή στο xe.com

Επίσης, σε αυτή τη συζήτηση, εκτός από το πρώτο-πρώτο μήνυμα σε αυτή την ανταλλαγή, έγραφα για χαμηλή χρέωση, όχι απουσία κάθε χρέωσης, το είδα από τη συζήτηση στο σχετικό νήμα της payzy...δεν αναγνώρισα στο τέλος ότι έχει χρέωση.

Όσο για την υποστήριξη...

Χθες το βράδυ (δλδ "σήμερα") στις 1.47πμ έστειλα ένα μήνυμα στη Payzy περιμένοντας να το δουν το πρωί και να μου απαντήσουν τότε.
...απάντησαν εντός 2 λεπτών και ανταλλάξαμε 2-3 μηνύματα μέχρι να κλείσει η συνομιλία (στην οποία μπορούσα να απαντήσω και μέσω mail)

..προχθές θέλησα να ενημερώσω τα στοιχεία μου ΑΔΤ, που την άλλαξα μέσα Μαρτίου, η διαδικασία είχε ολοκληρωθεί εντός 1 ώρας, χωρίς να επηρεαστεί η χρήση της κάρτας...

Στη Revolut προ μηνών μου είχαν ζητήσει αυθαίρετα επανεπιβεβαίωση στοιχείων Σαββατο απόγευμα και πάγωσαν τις συναλλαγές μέχρι να γίνει αυτό τη Δευτέρα...
...εκ των υστέρων, ορίστε 3 μήνες premium, μην κλείσετε το λογαριασμό κτλ...σιγά μην εμπιστευθώ ποτέ χρήματα στη Revolut...
...παραλίγο να μου είχε παγώσει 2000+ ευρώ για 1.5 χρόνο για ιατρικά έξοδα γονέων, χωρίς να μάθω 1) ποια συναλλαγή κρίθηκε προβληματική, 2) τί τύπος "παράβασης" θεωρήθηκε και χωρίς να έχω καμία πληροφόρηση ή προβλεπόμενη διαδικασία έφεσης/αμφισβήτησης.

Όταν θέλω κάρτα για να τη χρησιμοποιώ στο εξωτερικό, η αξιοπιστία και η άμεση εξυπηρέτηση είναι το πιο σημαντικό...να λείπουν τα απρόβλεπτα...
...εφόσον και η  χρέωση είναι σαφώς χαμηλότερη από των κοινών τραπεζών στην Ελλάδα, τότε σαφώς η Payzy είναι η προτιμητέα, μέχρι στιγμής, λύση.

Αλλά επαναλαμβανόμαστε και δεν έχει νόημα.

  • Like 3
Δημοσ.

Οτι βολεύει τον καθενα. 

Χτες το πρωι μου ζητήθηκε και εμένε επικαιροποιηση στοιχείων από Revo, ανεβασα το διπλωμα οδήγησης και σε 10 λεπτά ειχα τελειώσει.. 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, prometheas είπε

Οτι βολεύει τον καθενα. 

Χτες το πρωι μου ζητήθηκε και εμένε επικαιροποιηση στοιχείων από Revo, ανεβασα το διπλωμα οδήγησης και σε 10 λεπτά ειχα τελειώσει.. 

 

Σε εργάσιμη...να στο ζητήσουν ΣΚ, χωρίς λόγο, ΠΑΓΩΝΟΝΤΑΣ τον λογαριασμό μέχρι να γίνει ο έλεγχος και να πρέπει να περιμένεις από Δευτέρα, ενώ πρέπει να πληρώσεις ξενοδοχείο, εστιατόριο κοκ, ...

...μην επιτρέποντας δλδ συναλλαγές, για έλεγχο που ζήτησαν εκείνοι, χωρίς να έχουν αλλα΄ξει στοιχεία του λογαριασμού κοκ...

Πριν κλείσω το λογαριασμό νομίζω είχε και ωράριο που απαντούσε η υποστήριξη, δεν ξέρω τώρα τί ισχύει...δλδ πες ότι ταξιδεύεις, δεν δεις την ειδοποίηση τότε αλλά εκτός ωραρίου...ο έλεγχος μετατίθεται στην επόμενη μέρα.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλά μην φανταστείς οτι και η Payzy (Cosmote payments) δεν μπορεί να σου κανει κατι παρομοιο. Ειδικά οταν (και αν)  λάβει κανονική τραπεζική άδεια οπότε θα πρέπει να συμμορφώνεται με το αρκετά αυστηρό κανονιστικό πλαισιο. Προς το παρόν, οντας μόνο payment services provider ειναι σχετικά "χαλαροί"

Γιαυτό το λόγο δεν βασιζόμαστε μονο σε ένα ίδρυμα πληρωμών ή Τράπεζα για ολες τις συναλλαγές μας. Απρόοπτα μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή 

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 3
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, prometheas είπε

Kαλά μην φανταστείς οτι και η Payzy (Cosmote payments) δεν μπορεί να σου κανει κατι παρομοιο. Ειδικά οταν (και αν)  λάβει κανονική τραπεζική άδεια οπότε θα πρέπει να συμμορφώνεται με το αρκετά αυστηρό κανονιστικό πλαισιο. Προς το παρόν, οντας μόνο payment services provider ειναι σχετικά "χαλαροί"

Γιαυτό το λόγο δεν βασιζόμαστε μονο σε ένα ίδρυμα πληρωμών ή Τράπεζα για ολες τις συναλλαγές μας. Απρόοπτα μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή 

 

Μήπως οι αυθαιρεσίες είναι περισσότερο αποτέλεσμα "χαλαρότητας" και μη εφαρμογής κανονιστικού πλαισίου;

Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτός ήταν ο λόγος ή αν συνέβαλε και κατά πόσο, αλλά εμένα ο λογαριασμός μου στη Revolut ξεπάγωσε αφού έλαβε άδεια από την ΤτΕ και τους έστειλα ένα μήνυμα, λέγοντας ότι θα προσφύγω στις αρμόδιες αρχές, το οποίο χρειαζόμουν γιατί σε κάτι οδηγίες για καταγγελίες που είχα δει και στην υπηρεσία Financial Ombudsman, έλεγε όσο θυμάμαι ότι ήθελε πρόσφατη επικοινωνία (ότι δλδ δεν ανταποκρίθηκαν σε αίτημα κοκ).

...αλλά και πάλι...

Δημοσ.

Εμένα σε γνωστό του έχει ζητήσει εδώ και 5 μήνες να ανεβάσει νέα ταυτότητα, έχει δε χρόνο να το κάνει έως και Ιούνη, ο λογαριασμός δουλεύει κανονικά

Δεν μου έχει τύχει να ζητήσει στοιχεία και να με κλειδώσει

Στοιχεία ανεβάζεις για ταυτότητα ότι ώρα και να είναι και ότι ημέρα και γίνεται αυτόματα η επαλήθευση.

Χρειάστηκε υποστήριξη και απαντήσαμε σχεδόν άμεσα και μου είπανε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή η ταυτότητα.

Για τους χρήστες που διαθέτει θα έλεγα ως τα πάει μια χαρά

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, sdikr είπε

Εμένα σε γνωστό του έχει ζητήσει εδώ και 5 μήνες να ανεβάσει νέα ταυτότητα, έχει δε χρόνο να το κάνει έως και Ιούνη, ο λογαριασμός δουλεύει κανονικά

Δεν μου έχει τύχει να ζητήσει στοιχεία και να με κλειδώσει

Στοιχεία ανεβάζεις για ταυτότητα ότι ώρα και να είναι και ότι ημέρα και γίνεται αυτόματα η επαλήθευση.

Χρειάστηκε υποστήριξη και απαντήσαμε σχεδόν άμεσα και μου είπανε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή η ταυτότητα.

Για τους χρήστες που διαθέτει θα έλεγα ως τα πάει μια χαρά

Δεν ξέρω αν στο άνοιγμα πρώτου λογαριασμού η διαδικασία είναι πιο κοντά σ' αυτό που περιγράφεις, δλδ αυτόματη επαλήθευση κ ανεξαρτήτως αργίας.

Πέραν της δικής μου περίπτωσης - που είχε καταχωρηθεί εδώ όταν είχε συμβεί το περιστατικό και θα μπορούσε να ψάξει κανείς (μπορεί να είχα ανεβάσει και screenshot) - θυμάμαι κι άλλες αναφορές (αδυναμία συναλλαγών μέχρι την επαλήθευση κι αυτή να μη γίνεται άμεσα, αυτόματα).

Αλλά σε κάθε περίπτωση, αν στη Χ περίπτωση παρά την αμέλεια επαλήθευσης ταυτότητας για μήνες όπως λες ο λογαριασμός λειτουργεί, στη Ψ παγώνει μέχρι την επαλήθευση κι αυτή καθυστερεί λόγω αργίας (και ζητείται αίφνης σε αργία), τότε προφανώς είναι σκορποχώρι η υπηρεσία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Μήπως οι αυθαιρεσίες είναι περισσότερο αποτέλεσμα "χαλαρότητας" και μη εφαρμογής κανονιστικού πλαισίου;

Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτός ήταν ο λόγος ή αν συνέβαλε και κατά πόσο, αλλά εμένα ο λογαριασμός μου στη Revolut ξεπάγωσε αφού έλαβε άδεια από την ΤτΕ και τους έστειλα ένα μήνυμα, λέγοντας ότι θα προσφύγω στις αρμόδιες αρχές, το οποίο χρειαζόμουν γιατί σε κάτι οδηγίες για καταγγελίες που είχα δει και στην υπηρεσία Financial Ombudsman, έλεγε όσο θυμάμαι ότι ήθελε πρόσφατη επικοινωνία (ότι δλδ δεν ανταποκρίθηκαν σε αίτημα κοκ).

...αλλά και πάλι...

Προκειμένου να αποφύγουν τα πρόστιμα για κακές πρακτικές AML, πολλές fintechs έχουν αλγόριθμους οι οποίοι σταμπάρουν συναλλαγές και ας μην ειναι πραγματικά ύποπτες, π.χ. στη Ν26 έγραφαν παράπονα οτι είχαν κλειδώσει το λογαριασμό μιας κοπέλας επειδή της έστελνε κάθε μήνα απο άλλη χώρα η μητέρα της λεφτά με άλλο επώνυμο απο την ίδια. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ναι είναι σκορποχωρι η υπηρεσία, σε λιγο θα κλείσουν

Σκορποχώρι είναι και χώρες, κόμματα, επιχειρήσεις, κανάλια κτλ αλλά δε κλείνουν...κάποιοι συνεχίζουν και ψηφίζουν και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο...η αντίσταση στην όποια θετική αλλαγή δυστυχώς τροφοδοτείται κι από τη συμβολή πελατών, ψηφοφόρων κοκ, των θιγόμενων εν γένει δλδ...
...αλλά αν ψοφά η κατσίκα του γείτονα κι η δική μου ακόμη αναπνέει, τί με μέλλει;

Ανατρέχοντας στα μηνύματα της περιόδου εδώ και στα email θυμήθηκα τις λεπτομέρειες.

Είχαν ζητήσει κατά τις 11πμ του Σαββάτου 5 Νοέμβρη 2022 νέα στοιχεία ταυτοποίησης, έδιναν επιλογή για χρήση Διπλώματος Οδήγησης και την επέλεξα (νέου τύπου δίπλωμα οδήγησης), το απόγευμα με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία απέτυχε και θα χρειάζονταν μέχρι 4 μερες.
Τη Δευτέρα επαληθεύθηκε το δίπλωμα ως στοιχείο ταυτότητας, αλλά είχα αποφασίσει να κλείσω τον λογαριασμό λόγω καταφανούς αναξιοπιστίας.

Gmail-Youraccounthasbeenrestricted.png.04080188660af696d5ca3aa2846eadea.png

 

spacer.png

 

49 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Προκειμένου να αποφύγουν τα πρόστιμα για κακές πρακτικές AML, πολλές fintechs έχουν αλγόριθμους οι οποίοι σταμπάρουν συναλλαγές και ας μην ειναι πραγματικά ύποπτες, π.χ. στη Ν26 έγραφαν παράπονα οτι είχαν κλειδώσει το λογαριασμό μιας κοπέλας επειδή της έστελνε κάθε μήνα απο άλλη χώρα η μητέρα της λεφτά με άλλο επώνυμο απο την ίδια. 

Καμία αντίρρηση σ' αυτό...προφανώς θα υπάρχουν αλγόριθμοι που μπορεί να μπλοκάρουν συναλλαγές άλλοτε ορθώς κι άλλοτε λανθασμένα (στην Εθνική είχαν μπλοκάρει τη χρήση κάρτας νομίζω ήταν για αγορά από banggood ή gearbest, άλλοτε νομίζω σε προσπάθεια φόρτισης της Revoluyt και διορθώθηκε με ένα τηλέφωνο πχ).

Αυτό που καθιστά τη Revolut αναξιόπιστη είναι ότι παρά τα συνεχή αιτήματα για ενημέρωση/διασαφήνιση
- δεν ενημέρωσαν ποιά συναλλαγή προκάλεσε το "πάγωμα"
- ούτε τί είδους "παράβαση" εντόπισε το σύστημα (αιτία)
- δεν έδωσαν καμία πληροφορία καθόλη τη διάρκεια του παγώματος του λογαριασμού
- ούτε κάποια προβλεπόμενη διαδικασία για έφεση/αμφισβήτηση της "διοικητικής" ας πουμε πράξης τους
- η "διαλεύκανση" κράτησε 1.5 χρόνο > Διόρθωση 2.5 ΧΡΟΝΙΑ από αρχές 2019, μέχρι μέσα του 2021...από τότε μέχρι το καλοκαίρι-φθινόπωρο του 22 δεν την είχα χρησιμοποιήσει καθόλου, τόσο που νόμιζα ότι το περασμένο καλοκαίρι είχε αρθεί η φραγή...τότε είχα αρχίσει δειλά να την χρησιμοποιώ πάλι.

Πριν απ' αυτό το περιστατικό είχε τύχει να μπλοκαριστεί κάποια συναλλαγή/η κάρτα 2-3 φορές για λίγα λεπτά ή 2-3 ώρες μέχρι να επιλυθεί το θέμα και ποτέ δεν με προβλημάτισε το ζήτημα ούτε το θεώρησα καταχρηστικό.

Πριν γίνει η φραγή από τύχη δεν είχα στέιλει με έμβασμα 2000+€ για τα οδοντιατρικά των γονιών μου στη γείτονα (Γευγελή)...φαντάζεσαι τί κατάσταση θα είχαμε αν είχαν παγώσει ποσό 2Κ€+ για ιατρικά έξοδα.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
3 ώρες πριν, definitio είπε

Σκορποχώρι είναι και χώρες, κόμματα, επιχειρήσεις, κανάλια κτλ αλλά δε κλείνουν...κάποιοι συνεχίζουν και ψηφίζουν και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο...η αντίσταση στην όποια θετική αλλαγή δυστυχώς τροφοδοτείται κι από τη συμβολή πελατών, ψηφοφόρων κοκ, των θιγόμενων εν γένει δλδ...
...αλλά αν ψοφά η κατσίκα του γείτονα κι η δική μου ακόμη αναπνέει, τί με μέλλει;

Και για αυτό όταν έχεις επιλογές να επιλέξεις άλλους πας σε άλλους και το κακό κατάστημα, κόμμα, κανάλι χάνει.

Εδώ όμως η revolut δεν χάνει, αντίθετα έχει παραπάνω χρήστες,  λογικό να έχει και μερικές εκατοντάδες που έχουν πρόβλημα,  άλλοι έχουν θέμα πχ γιατί πλέον τους ζητάει ΑΦΜ, αυτούς δεν τους μετράω κάν.

Αυτό που λες με την ταυτότητα και μη απαντήσεως δεν το έχω παρατηρήσει και σου αναφέρω πως πρόσφατα την εκάνα την διαδικασία, δεν ήταν νέος λογαριασμός,  μου ζητάει ταυτότητα εδώ και καιρό και με έχει ενημερώσει οτι θα κλειδώσει τον Ιούνη, ανέβασα ταυτότητα, δεν έγινε δεκτή,  πήγα στο Help, απάντηση είχα μέσα σε 10 λεπτά,  μου είπε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή.

Δεν βλέπω κάτι το αναξιόπιστο εδώ

Το σύνολο των χρηστών που είναι ευχαριστημένοι είναι πολλές βαθμίδες παραπάνω

 

Ξαναλέω πως καταλαβαίνω πως η δικιά σου εμπειρία ήταν αρνητική,   η δικιά μου είναι θετική όπως και αρκετών άλλων φαντάζομαι, αλλιώς θα είχανε τερματίσει και αυτοί τους λογαριασμούς τους.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, sdikr είπε

Και για αυτό όταν έχεις επιλογές να επιλέξεις άλλους πας σε άλλους και το κακό κατάστημα, κόμμα, κανάλι χάνει.

Εδώ όμως η revolut δεν χάνει, αντίθετα έχει παραπάνω χρήστες,  λογικό να έχει και μερικές εκατοντάδες που έχουν πρόβλημα,  άλλοι έχουν θέμα πχ γιατί πλέον τους ζητάει ΑΦΜ, αυτούς δεν τους μετράω κάν.

Αυτό που λες με την ταυτότητα και μη απαντήσεως δεν το έχω παρατηρήσει και σου αναφέρω πως πρόσφατα την εκάνα την διαδικασία, δεν ήταν νέος λογαριασμός,  μου ζητάει ταυτότητα εδώ και καιρό και με έχει ενημερώσει οτι θα κλειδώσει τον Ιούνη, ανέβασα ταυτότητα, δεν έγινε δεκτή,  πήγα στο Help, απάντηση είχα μέσα σε 10 λεπτά,  μου είπε τον λόγο που δεν γίνεται δεκτή.

Δεν βλέπω κάτι το αναξιόπιστο εδώ

Το σύνολο των χρηστών που είναι ευχαριστημένοι είναι πολλές βαθμίδες παραπάνω

 

Ξαναλέω πως καταλαβαίνω πως η δικιά σου εμπειρία ήταν αρνητική,   η δικιά μου είναι θετική όπως και αρκετών άλλων φαντάζομαι, αλλιώς θα είχανε τερματίσει και αυτοί τους λογαριασμούς τους.

 

- Πρακτικά, το πρώτο δυστυχώς δεν συμβαίνει...κοντή μνήμη, και σε κύκλους...αλλά είναι εκτός θέματος

- Κι εγώ όταν άκουγα πάραπονα για τη Revolut τα αγνοούσα μέχρι που μού'τυχε...υπέθετα ότι κάνουν κομπίνες (πχ με πολλές κάρτες για συνδρομές παλιότερα με Νετφλιξ, κρυπτονομίσματα, κοκ) και απλώς αποκρύπτουν τί γίνεται...

- Αυτό που επισημαίνω εγώ είναι ένα χαρακτηριστικό σταθερό που θα τύχει σε όποιον πέσει στο έλεος του "αλγόριθμου"...δεν μιλάμε για προϊόντα που ο Χ παρέλαβε ελαττωματικό και ο Ψ λειτουργικό κι έχει ο καθένας διαφορική γνώμη για την κατασκευάστρια βάσει αυτού, αλλά ας πούμε για κακό aftersales, που όταν κάτι χαλάσει η υποστήριξη μπορεί να είναι απογοητευτική και σε ορισμένες περιπτώσεις απαράδεκτη κ καταχρηστικη.

- Το θέμα με την επαλήθευση στοιχείων ταυτοποίησης δεν είναι το μεγαλυτερο, αλλά ενδεικτικό το πώς κάτι τυχαίο, σε ένα περιβάλλον προβληματικό, μπορεί να είναι πηγή μπελάδων.

> γιατί ζητήθηκε ξαφνικά ταυτοποίηση Σάββατο σε υπηρεσία που έχει για χρόνια τα στοιχεία μου, και ήταν εν πολλοίς σε αχρησία (δλδ δεν έκανα συναλλαγές, δεν κινούνταν πολλά χρήματα κτλ ώστε η επαλήθευση στοιχείων να είναι πιθανώς κρίσιμης σημασίας) ; Έστω ζητήθηκε...
> γιατί απέτυχε η επαλήθευση με το ίδιο έγγραφο το Σάββατο και ολοκληρώθηκε επιτυχώς τη Δευτέρα; Αυτοί ξέρουν (αν δεν ολοκληρωνόταν δεν μπορουσα να κλείσω το λογαριασμό, έπρεπε να γίνει πρώτα)
> κυρίως ΓΙΑΤΙ να ΠΑΓΩΣΕΙ ο λογαριασμός στο ενδιάμεσο; Κανείς δε ξέρει...

Τυχαία περιστατικά, τεχνικής ή εργατικής φύσεως...αλλά σε ένα πλαίσιο αδιαφανές, προβληματικό και συχνά αυθαίρετο.

- Το πάγωμα του λογαριασμού από αρχές 2019 μέχρι μέσα 2021, χωρίς να ζητήσουν ένα έγγραφο, να παράσχουν αιτιολογία ή νομική οδό αμφισβήτησης και οποιαδήποτε πληροφόρηση είναι το άκρον άωτον της κατάχρησης.

...δυστυχώς με αυτές τις πιο διεθνείς fintech τράπεζες το τοπίο φαίνεται πως είναι πολύ πιο ομιχλώδες από αυτό των κοινών τραπεζών...
...όποτε ανοίγω συζήτηση σχετική, ακούγω και μια πρωτογενή μαρτυρία κάκιστης εμπειρίας με αυτές τις υπηρεσίες (όπως αυτή με τη Wise που ανέφερα παραπάνω)

> Με αυτά κατά νου, μια υπηρεσία προσανατολισμένη περισσότερο σε εθνικό κοινό, κι ενόσω προσφέρει πολύ χαμηλές χρεώσεις (1,5% στο σύνολο σε καλή ισοτιμία) κι ευκολία φόρτισης, και μέχρι να προκύψουν σοβαρά περιστατικά (μέχρι στιγμής άριστη υποστήριξη ακόμη και αξημέρωτα), θεωρώ πως είναι πολύ πιο αξιόπιστη από μια αποδεδειγμένα προβληματική ως και καταχρηστική υπηρεσία....να μη σου τύχει...
...σε μικρό βαθμό έχει συμβεί σε αρκετούς...

ΥΓ

Το πρόσωπο εκ μέρους του οποίου ρώτησα αν αργεί η παραλαβή της κάρτας τελευταία, ακόμη δεν έχει παραλάβει τη κάρτα του...τη Δευτέρα νομίζω κλείνουν 5 βδομάδες μετά τη παραγγελία.

Επεξ/σία από definitio

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...