bitmk2 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Doubt είπε Με κάλυψες και η υπογραφή σου το ίδιο. Καλή συνέχεια. Γράφεις κάτι που δεν ισχύει. Στο αναφέρω. Δεν αντιπαραθέτεις το παραμικρό, αλλά συνεχίζεις χωρίς να το ψάξεις. Σαν να μην είναι τυχαίο ότι "σκέφτονται" κατ'αυτόν τον τροπο άνθρωποι που δεν έχουν αντίστοιχη υπογραφή. Δες λοιπόν παρακάτω έναν τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείται ευρέως από ηλεκτρονικά καταστήματα. Αφότου ο έμπορος λάβει τα στοιχεία πληρωμής έχει δυνατότητα να βάλει ότι ποσό θέλει. To payment gateway θα περάσει κανονικά το νουμεράκι στον acquirer και ύστερα στην τράπεζα σου. Αν η τράπεζα δε ζητήσει επαλήθευση μέσω OTP τότε θα το δεις τέλος του μήνα στο λογαριασμό. Εκεί δε θα βοηθήσει το ειρωνικό σου ύφος. Επεξ/σία 10 Μαΐου 2022 από bitmk2
vagstef Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 3 ώρες πριν, bitmk2 είπε Δεν ισχύει. Δε παίζουν έτσι οι ηλεκτρονικές πληρωμές. Θες να πληρώσεις με debit ή πιστωτική? Ποιος σου είπε ότι οι έμποροι έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας ή μπορούν να τα αποθηκεύσουν οταν κανεις ηλεκτρονικες συναλλαγες με debit? Και τι εννοείς ότι μπορεί να σε χρεώσει παραπάνω? Αυτό συμβαίνει μόνο με πιστωτικες, πχ σε κρατήσεις ξενοδοχείων όταν κάνουν την χρέωση αργότερα. Αν μιλάς για άτομα που κάνουν απάτες και δεν ξέρω και γω τι άλλο καλό είναι να διπλοτσεκαρεις από που αγοράζεις. Άρα μας λες ότι οι έμποροι μπορούν να επεμβαίνουν στο flow των πληρωμών. Ενδιαφέρον
Doubt Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 9 ώρες πριν, bitmk2 είπε Γράφεις κάτι που δεν ισχύει. Στο αναφέρω. Δεν αντιπαραθέτεις το παραμικρό, αλλά συνεχίζεις χωρίς να το ψάξεις. Σαν να μην είναι τυχαίο ότι "σκέφτονται" κατ'αυτόν τον τροπο άνθρωποι που δεν έχουν αντίστοιχη υπογραφή. Δες λοιπόν παρακάτω έναν τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείται ευρέως από ηλεκτρονικά καταστήματα. Αφότου ο έμπορος λάβει τα στοιχεία πληρωμής έχει δυνατότητα να βάλει ότι ποσό θέλει. To payment gateway θα περάσει κανονικά το νουμεράκι στον acquirer και ύστερα στην τράπεζα σου. Αν η τράπεζα δε ζητήσει επαλήθευση μέσω OTP τότε θα το δεις τέλος του μήνα στο λογαριασμό. Εκεί δε θα βοηθήσει το ειρωνικό σου ύφος. Κατανοητό. Εσύ είσαι ξύπνιος, όλοι οι άλλοι χαζοί. Νομίζω απαντήθηκε το ερώτημα σου, καλή συνέχεια.
bitmk2 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, vagstef είπε Θες να πληρώσεις με debit ή πιστωτική? Ποιος σου είπε ότι οι έμποροι έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας ή μπορούν να τα αποθηκεύσουν οταν κανεις ηλεκτρονικες συναλλαγες με debit? Και τι εννοείς ότι μπορεί να σε χρεώσει παραπάνω? Αυτό συμβαίνει μόνο με πιστωτικες, πχ σε κρατήσεις ξενοδοχείων όταν κάνουν την χρέωση αργότερα. Αν μιλάς για άτομα που κάνουν απάτες και δεν ξέρω και γω τι άλλο καλό είναι να διπλοτσεκαρεις από που αγοράζεις. Άρα μας λες ότι οι έμποροι μπορούν να επεμβαίνουν στο flow των πληρωμών. Ενδιαφέρον Οι απάτες αποτελούν ένα υποσύνολο. Το πιο σύνηθες είναι τα λάθη. Τρέχα μετά εσύ να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής όπου η τράπεζα δε θα ασχοληθεί καν μαζί σου. Ποιος σου είπε ότι οι έμποροι ΔΕΝ έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας;! Μου κάνει εντύπωση ότι το λέτε με τόση βεβαιότητα όταν αυτό απλά είναι αναληθές. Ο έμπορος που χρεώνει απευθείας συνήθως κάνει έναν έλεγχο αν υπάρχει το ποσό και η πραγματική χρέωση γίνεται λίγο αργότερα. Αυτό σημαίνει ότι πάντα έχει γνώση των στοιχείων της κάρτας και πλέον την διαχειρίζεται όπως ο ίδιος θεωρεί ορθό. Αυτό δεν είναι πρακτική μόνο των ξενοδοχείων. Στο ενδιάμεσο δε ξέρεις τι συμβαίνει. Ούτε ποιοι κρατάνε την κάρτα σου. Ούτε τι ποσό θα χρεώσουν. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2022 από bitmk2
nek4d Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 19 λεπτά πριν, bitmk2 είπε Οι απάτες αποτελούν ένα υποσύνολο. Το πιο σύνηθες είναι τα λάθη. Τρέχα μετά εσύ να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής όπου η τράπεζα δε θα ασχοληθεί καν μαζί σου. Ποιος σου είπε ότι οι έμποροι ΔΕΝ έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας;! Μου κάνει εντύπωση ότι το λέτε με τόση βεβαιότητα όταν αυτό απλά είναι αναληθές. Ο έμπορος που χρεώνει απευθείας συνήθως κάνει έναν έλεγχο αν υπάρχει το ποσό και η πραγματική χρέωση γίνεται λίγο αργότερα. Αυτό σημαίνει ότι πάντα έχει γνώση των στοιχείων της κάρτας και πλέον την διαχειρίζεται όπως ο ίδιος θεωρεί ορθό. Αυτό δεν είναι πρακτική μόνο των ξενοδοχείων. Στο ενδιάμεσο δε ξέρεις τι συμβαίνει. Ούτε ποιοι κρατάνε την κάρτα σου. Ούτε τι ποσό θα χρεώσουν. Ανοιξε αλλο θεμα pls, λαμβανουμε ειδοποιηση και μπαινουμε εδω να διαβασουμε για revolut και διαβαζουμε θεωριες για αγριους. Απαντησαν αρκετα μελη τι μπορει να γινει στο αρχικο ερωτημα σου με την ρεβολουτ, αν σου κανει, εχει καλως, αν δεν σου κανει, δες με Ελληνικες τραπεζες η με αλλη καρτα, παντως δεν θελουμε συνεχεια στις θεωριες των συναλλαγων. 4 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Κι αν ο έμπορος είναι εμβολιασμένος και ο χρήστης δεν είναι και τον ξεγελάσει; Ηρεμα ρωτάω
Hapatingo Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 23 minutes ago, bitmk2 said: Οι απάτες αποτελούν ένα υποσύνολο. Το πιο σύνηθες είναι τα λάθη. Τρέχα μετά εσύ να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής όπου η τράπεζα δε θα ασχοληθεί καν μαζί σου. Ποιος σου είπε ότι οι έμποροι ΔΕΝ έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας;! Μου κάνει εντύπωση ότι το λέτε με τόση βεβαιότητα όταν αυτό απλά είναι αναληθές. Ο έμπορος που χρεώνει απευθείας συνήθως κάνει έναν έλεγχο αν υπάρχει το ποσό και η πραγματική χρέωση γίνεται λίγο αργότερα. Αυτό σημαίνει ότι πάντα έχει γνώση των στοιχείων της κάρτας και πλέον την διαχειρίζεται όπως ο ίδιος θεωρεί ορθό. Αυτό δεν είναι πρακτική μόνο των ξενοδοχείων. Στο ενδιάμεσο δε ξέρεις τι συμβαίνει. Ούτε ποιοι κρατάνε την κάρτα σου. Ούτε τι ποσό θα χρεώσουν. Ο έμπορος τα μόνα στοιχεία που βλέπει από την κάρτα σου είναι τα τελευταία 4 ψηφία και τον πάροχο της κάρτας (Mastercard/ Visa). Αυτό γίνεται γιατί σε περίπτωση που θες να επιστρέψεις κάτι να μπορεί να επαληθεύσει την αγορά ώστε να γίνει η επιστροφή, τόσο που προϊόντος όσο και των χρωμάτων πίσω στην κάρτα σου. Σε ηλεκτρονικές αγορές δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθείς διαφορετικό πόσο από αυτό βλέπεις στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας. Η χρέωση που αναφέρεις ότι γίνεται πρώτα και μετά η κανονική γίνεται σε υπηρεσίες συνδρομών και είναι της τάξεως του 1€ η οποία επιστρέφεται σε μερικές ημέρες. Αυτή η χρέωση δεν γίνεται από τον έμπορο αλλά από την τράπεζα που διαχειρίζεται τις πληρωμές του εμπόρου για να διασφαλίσει το αξιόπιστο της τραπεζικής κάρτας. 1
bitmk2 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 12 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Ο έμπορος τα μόνα στοιχεία που βλέπει από την κάρτα σου είναι τα τελευταία 4 ψηφία και τον πάροχο της κάρτας (Mastercard/ Visa). Αυτό γίνεται γιατί σε περίπτωση που θες να επιστρέψεις κάτι να μπορεί να επαληθεύσει την αγορά ώστε να γίνει η επιστροφή, τόσο που προϊόντος όσο και των χρωμάτων πίσω στην κάρτα σου. Σε ηλεκτρονικές αγορές δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθείς διαφορετικό πόσο από αυτό βλέπεις στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας. Η χρέωση που αναφέρεις ότι γίνεται πρώτα και μετά η κανονική γίνεται σε υπηρεσίες συνδρομών και είναι της τάξεως του 1€ η οποία επιστρέφεται σε μερικές ημέρες. Αυτή η χρέωση δεν γίνεται από τον έμπορο αλλά από την τράπεζα που διαχειρίζεται τις πληρωμές του εμπόρου για να διασφαλίσει το αξιόπιστο της τραπεζικής κάρτας. Όσα γράφεις ισχύουν για εμπόρους που ανακατευθύνουν σε τρίτο φορέα για ασφαλείς πληρωμές. Όλοι οι υπόλοιποι πραγματοποιούν οι ίδιοι τη χρέωση και γνωρίζουν ΟΛΑ τα στοιχεία της κάρτας. Όλες οι εταιρείες μεσαίου και άνω μεγέθους το κάνουν έτσι. Η απόλυτη ασφάλεια που κάποιοι έχουν στο μυαλό τους είναι πλασματική και προϊόν μάρκετινγκ. Οι λάθος χρεώσεις και οι διπλοχρεώσεις είναι σύνηθες φαινόμενο. Κάτι δουλεύει λάθος. Η βάση δεδομένων έχει κολλήσει και η επαναφορά φέρνει μισά δεδομένα. Η ανάκτηση ξανατρέχει πληρωμές που έχουν ξαναπεραστεί. Ένας σκασμός πράγματα μπορεί να πάει στραβά και ο πελάτης έρχεται αντιμέτωπος με το λογιστήριο του εμπόρου και την τράπεζα του. Γιατί νομίζετε ότι οι νέες εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμών ζητούν πάντοτε την έγκριση του πελάτη; Ο λόγος είναι ότι άπαξ και δώσεις κάρτα, έχεις ανοίξει διάπλατα το πορτοφόλι και ο έμπορος έχει βάλει το χέρι μέσα τραβώντας ότι χαρτονόμισμα θέλει.
Hapatingo Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 12 minutes ago, bitmk2 said: Όσα γράφεις ισχύουν για εμπόρους που ανακατευθύνουν σε τρίτο φορέα για ασφαλείς πληρωμές. Όλοι οι υπόλοιποι πραγματοποιούν οι ίδιοι τη χρέωση και γνωρίζουν ΟΛΑ τα στοιχεία της κάρτας. Όλες οι εταιρείες μεσαίου και άνω μεγέθους το κάνουν έτσι. Η απόλυτη ασφάλεια που κάποιοι έχουν στο μυαλό τους είναι πλασματική και προϊόν μάρκετινγκ. Οι λάθος χρεώσεις και οι διπλοχρεώσεις είναι σύνηθες φαινόμενο. Κάτι δουλεύει λάθος. Η βάση δεδομένων έχει κολλήσει και η επαναφορά φέρνει μισά δεδομένα. Η ανάκτηση ξανατρέχει πληρωμές που έχουν ξαναπεραστεί. Ένας σκασμός πράγματα μπορεί να πάει στραβά και ο πελάτης έρχεται αντιμέτωπος με το λογιστήριο του εμπόρου και την τράπεζα του. Γιατί νομίζετε ότι οι νέες εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμών ζητούν πάντοτε την έγκριση του πελάτη; Ο λόγος είναι ότι άπαξ και δώσεις κάρτα, έχεις ανοίξει διάπλατα το πορτοφόλι και ο έμπορος έχει βάλει το χέρι μέσα τραβώντας ότι χαρτονόμισμα θέλει. Σωστά, μόνο τα καταστήματα απάτη χρεώνουν έτσι. Οπότε αγοράζεις από τα άλλα μέσω τρίτου φορέα, την τράπεζα δηλαδή.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Εταιρία μεσαίου και άνω μεγέθους δε θα ασχοληθεί να σου φάει εσένα πενήντα ευρώ παραπάνω απο τη Revolut. Και λάθος να γίνει στη χρέωση, το διορθώνει άμεσα. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιείς Apple Pay/Google Pay που ο έμπορος δε κρατάει τα στοιχεία της κάρτας σου...
bitmk2 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 4 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Σωστά, μόνο τα καταστήματα απάτη χρεώνουν έτσι. Οπότε αγοράζεις από τα άλλα μέσω τρίτου φορέα, την τράπεζα δηλαδή. Χρεώνουν έτσι όσοι έχουν μεγάλη αγορά και δε μπορούν να περιορίζονται από το κάθε τοπικό τραπεζικό ίδρυμα με τις ιδιοτροπίες και τα προβλήματα του (eurobank...capital controls και λοιπές γνωστές μπιπ) Χρεώνουν έτσι όσοι έχουν τα λεφτά να το υλοποιήσουν και να βγάλουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις Χρεώνουν έτσι όσοι θέλουν να κρατάνε τις προμήθειες των νταβατζίδων και να τα κέρδη να τα βάζουν στην επιχείρηση τους. Χρεώνουν έτσι όσοι έχουν ανοικτό μυαλό για να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία Σε αυτούς υπάρχουν κολοσσοί, μεσαίοι και απατεώνες. Εσύ γιατί θες να βλέπεις μόνον απατεώνες; 9 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Εταιρία μεσαίου και άνω μεγέθους δε θα ασχοληθεί να σου φάει εσένα πενήντα ευρώ παραπάνω απο τη Revolut. Και λάθος να γίνει στη χρέωση, το διορθώνει άμεσα. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιείς Apple Pay/Google Pay που ο έμπορος δε κρατάει τα στοιχεία της κάρτας σου... Σωστό αυτό που λες. Αλλά εγώ δε μπορώ να βλέπω καταστατικό για κάθε εταιρεία από όπου ψωνίζω. Πολλές αγοραστικές ευκαιρίες παρουσιάζονται σε μικρότερους. Εκεί χρειάζεται μια εξασφάλιση ότι υπάρχει ένας έλεγχος στην κάρτα. Ήδη διατρέχω τον κίνδυνο το προϊόν να μην ειναι καλό, να μην αποσταλεί, να είναι μεταχειρισμένο, να μην έχω υποστήριξη μετά την πώληση. Το χρηματικό όμως κομμάτι είναι πιο ουσιώδες διότι αφορά ισως να αφορά ποσά μεγαλύτερα της πώλησης. Δε μπορούμε να βασιζόμαστε στην εμπιστοσύνη. Μια φορά είχε τύχει Παρασκευή διπλή ή τριπλή χρέωση και η κάρτα του πελάτη τερμάτισε. Ο τύπος έμεινε χωρίς λεφτά μέχρι την επόμενη εργάσιμη. Για κάποιον μπορεί να μην είναι πρόβλημα. Κάποιος άλλος μπορεί να μπλέξει πολύ άσχημα από κάτι τέτοιο. Το γνωρίζω ότι αυτές οι υπηρεσίες υπάρχουν σε εταιρικούς πελάτες. 'Έλεγα μήπως το έχουν ενεργοποιήσει και στη revolut. Μη σου κάνει εντύπωση αν το δεις του χρόνου ή του παραχρόνου. Για να γίνει όμως θα πρέπει να υπάρξει ανάγκη. Όταν ο χρήστης κάρτας δε γνωρίζει καν πως λειτουργεί το σύστημα, απλά επαναπαύεται και ο εκδότης.
vagstef Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 25 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Σωστά, μόνο τα καταστήματα απάτη χρεώνουν έτσι. Οπότε αγοράζεις από τα άλλα μέσω τρίτου φορέα, την τράπεζα δηλαδή. Μα πραγματικά.. Αν θες μπορείς να δώσεις και σε κάποιον την ίδια την κάρτα. Ότι θέλει ο καθένας.
Eoder Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Παιδιά καλησπέρα. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τις αλλαγές που κάνει η ρέβολουτ απο 1 Ιουλίου. Δεν είδα κάποιο θέμα να γράψω εκεί γι αυτό οπότε το ρωτάω εδώ. Πλέον εφόσον βάζουμε αφμ στη ρέβολουτ, οι δαπάνες μέσω τις κάρτας θα μετράνε στις δαπάνες στη φορολογική μας σωστά; Και εφόσον ναι... μετά από ποια ποσά μπορεί να έχω θέμα στη φορολογική μου? Εδώ να πω ότι έχω μισθό στα 700 ευρώ το μήνα. Και οι καταθέσεις στη ρεβολουτ είναι της τάξης των 300 ευρώ το μήνα από paypal....(ξέχωρα του μισθού μου οι καταθέσεις αυτές). Θα έχω λέτε θέμα πλέον με τις δαπάνες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατί είμαι σκράπας με αυτά και δεν ξέρω και πολλά πράγματα.
Hapatingo Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 14 minutes ago, vagstef said: Μα πραγματικά.. Αν θες μπορείς να δώσεις και σε κάποιον την ίδια την κάρτα. Ότι θέλει ο καθένας. Το πρόβλημα του φίλου είναι στην υπόνοια μην τον χρεώσουν παραπάνω. Εγώ προσωπικά τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχω πέσει σε κανένα κατάστημα που συμπληρώνεις τα στοιχεία της κάρτας σου στην ιστοσελίδα του, πάντα σε πετάει σε περιβάλλον τράπεζας/ paypal ή άλλων παρόχων. Τόση ώρα μιλάει σε θεωρικό επίπεδο χωρίς κανένα παράδειγμα και αναφέρει για έναν φίλο του που μια φορά στα χρονικά τον χρέωσαν Παρασκευή διπλή χρέωση και την Δευτέρα του τα επέτρεψαν. Ουσιαστικά επιβεβαιώνει αυτό που λέμε ότι με τις κάρτες δεν χάνεις ποτέ. Αυτό που θέλει βέβαια το παρέχει η klarna, αλλά δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για την Ελλάδα. Κατά την αγορά η klarna δημιουργεί κάρτα μίας χρήσεως η οποία φορτώνεται επιτόπου με το ποσό της συναλλαγής και μόνο. Αυτό γίνεται σε κάθε συναλλαγή, δηλαδή κάθε συναλλαγή και μια καινούργια κάρτα που έχει μόνο το ποσό της χρέωσης και αντιστοιχεί στην συγκεκριμένη αγορά. 1
user2163 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 https://www.chargebee.com/blog/db-credit-card-vault/ https://www.pcisecuritystandards.org/documents/PCI_DSS-QRG-v3_2_1.pdf
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα