Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα κάρτα που έληγε 01/2024 κ μού ήρθε ειδοποίηση για παραγγελία νέας κάρτας, πως για την υλοποίηση νέων προδιαγραφών πρέπει να αντικατασταθεί κ η παλιά θα λήξει πρόωρα, Γενάρη 2022.

Συνέβη σε κάποιον άλλο αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν με ανησυχεί, αλλά ρωτάω αν έχετε περισσότερες πληροφορίες...λειτουργικές κάρτες (με υποστήριξη ασύρματος πληρωμής) γιατί να αλλαχθουν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, vali είπε

Η δική μου που άλλαξαν ήταν virtual. Η αρχική ήταν MasterCard και μου την αλλάξανε σε Visa. 

Αυτό πηγαινα να γράψω,βλέπω μια στροφή σε visa  πλέον.Η revolut glow που μου ηρθε πριν μερικούς μήνες είναι visa.H wise που αλλαξα αυτές τις μέρες γιατί έληγε η παλιά πάλι είναι  visa.Θα τους δίνει καλύτερο κέρδος φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, prometheas είπε

Σε χρεώνουν κάτι  ή είναι δωρεάν η αποστολή ;

Δε με χρέωσαν κάτι για τη κλασική κάρτα (είχε συλλεκτικές, άλλο υλικό/αισθητικό με επιπλέον κόστος).

Πρόκειται για τη Φυσική Κάρτα Visa...από Mastercard σε Visa εμένα την είχαν αλλάξει πολύ νωρίτερα, προ ετών, κατά τη πρώτη λήξη/αντικατάσταση της αρχικής κάρτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2021 στις 2:49 ΜΜ, definitio είπε

Είχα κάρτα που έληγε 01/2024 κ μού ήρθε ειδοποίηση για παραγγελία νέας κάρτας, πως για την υλοποίηση νέων προδιαγραφών πρέπει να αντικατασταθεί κ η παλιά θα λήξει πρόωρα, Γενάρη 2022.

Συνέβη σε κάποιον άλλο αυτό;

Συνέβη στη γυναίκα μου, (δες μερικές σελίδες πίσω). Στο μεταξύ visa είχε, visa της ξαναέστειλαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Pavlos79_ είπε

Συνέβη στη γυναίκα μου, (δες μερικές σελίδες πίσω). Στο μεταξύ visa είχε, visa της ξαναέστειλαν

Κι εμένα Visa ήταν η προηγούμενη...Mastercard ήταν η πρώτη-πρώτη, προ ετών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/11/2021 στις 9:22 ΜΜ, Pavlos79_ είπε

Καλησπέρα. Σήμερα ήρθε η κάρτα της συζύγου μου και πήγε να την ενεργοποιήσει σε ένα κατάστημα κάνοντας μια αγορά μέσω PIN. Ξέχασε να αναφέρει ότι θέλει να κάνει τη χρέωση μέσω PIN και πήγε να κάνει τη χρέωση ανέπαφα, πράγμα που απορρίφτηκε φυσικά. Όταν όμως αμέσως μετά αποπειράθηκε να κάνει τη χρέωση με PIN, το POS απέρριψε τη συναλλαγή. Πήγε σε άλλο κατάστημα. Το ίδιο και εκεί. Η κάρτα δεν εγκρίνεται και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Δοκιμάσαμε μήπως θα μπορούσε να γίνει η ενεργοποίηση σε κάποιο ΑΤΜ. Αμέσως τα ΑΤΜ επέστρεφαν πίσω την κάρτα.

Έστειλα στο τσατ της Revolut αλλά δεν βλέπω να βγάζω άκρη με τα bots.

Να σημειώσω ότι η κάρτα δεν έχει φραγή, απλώς λέει ότι χρειάζεται ενεργοποίηση. Επίσης φαίνονται οι αποτυχημένες απόπειρες των ανέπαφων συναλλαγών στο ιστορικό, αλλά μέχρι εκεί. Δεν δείχνει τις άλλες απόπειρες μέσω PIN.

Έχετε καμιά ιδέα τι να κάνουμε;

Η λύση για να κάνεις την πρώτη αγορά με τη κάρτα της revolut είναι κουμπωτα και όχι ανέπαφα. Να τη κουμπώσεις στο μηχάνημα pos και θα ζητήσει pin. Καπάκι σου έρχεται ειδοποίηση ότι ενεργοποιήθηκε και η ανέπαφη συναλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zoudi είπε

Η λύση για να κάνεις την πρώτη αγορά με τη κάρτα της revolut είναι κουμπωτα και όχι ανέπαφα. Να τη κουμπώσεις στο μηχάνημα pos και θα ζητήσει pin. Καπάκι σου έρχεται ειδοποίηση ότι ενεργοποιήθηκε και η ανέπαφη συναλλαγή.

μεσα απο την εφαρμογή λεει πάντως η ρεβο οτι γίνεται η ενεργοποίηση,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κανω μια ερωτηση,

 

έστω ότι κάνω μια αγορά με revolut virtual από ΖΑΡΑ η ΑΜΑΖΟΝ  , και συμβαινει και δικαιουμαι επιστροφη χρηματων .

η διαδικασια επιστροφης θα γινει κανονικα λογω της Virtual η θα υπαρχουν θεματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kostakiss είπε

να κανω μια ερωτηση, έστω ότι κάνω μια αγορά με revolut virtual από ΖΑΡΑ η ΑΜΑΖΟΝ  , και συμβαινει και δικαιουμαι επιστροφη χρηματων. η διαδικασια επιστροφης θα γινει κανονικα λογω της Virtual η θα υπαρχουν θεματα?

Κανονικα, dont worry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα και αργεί να μπει και δεν παει καθόλου στην διαχείριση καρτων "προσπαθήστε αργοτερα" λεει.

Μονο σε μενα το κανει ή ειναι γενικο το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Σήμερα και αργεί να μπει και δεν παει καθόλου στην διαχείριση καρτων "προσπαθήστε αργοτερα" λεει.

Μονο σε μενα το κανει ή ειναι γενικο το πρόβλημα;

Και σε εμενα.. εκανα ενημερωση μηπως και αλλα τιποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...