molot12 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, turbat0s είπε Τότε ψωνίζουν όλοι και ανεβαίνουν οι τιμές! Ενω Ελλάδα πέφτουν Πραγματικές εκπτώσεις κάνουν μόνο τα καταστήματα στο εξωτερικό, οι δικοί μας είναι δυστυχώς παπατζήδες, ανεβάζουν τις τιμές 1-2 μήνες πριν και μετά δήθεν κάνουν έκπτωση και πουλάνε με την ίδια τιμή χαχαχαχαχα. Sorry for the off topic comment ! Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από molot12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, molot12 είπε Ενω Ελλάδα πέφτουν Πραγματικές εκπτώσεις κάνουν μόνο τα καταστήματα στο εξωτερικό, οι δικοί μας είναι δυστυχώς παπατζήδες, ανεβάζουν τις τιμές 1-2 μήνες πριν και μετά δήθεν κάνουν έκπτωση και πουλάνε με την ίδια τιμή χαχαχαχαχα. Sorry for the off topic comment ! Ποιός μίλησε για Ελλάδα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgerov Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, molot12 είπε Μπορεί η Monzo και η Starling να έχουν τραπεζική άδεια αλλά είναι για κατοίκους Αγγλίας, εμεις απο Ελλάδα δεν μπορούμε να ανοίξουμε λογαριασμό. Η δε starling ακόμα και εικονική διεύθυνση να δώσεις στην Αγγλία δεν δέχεται να εγκατασταθεί σε κινητό εκτός αγγλικού δικτύου ! Τωρα σχετικά με την τελευταία ενημερωση της εφαρμογής στην έκδοση 5.12 να προσέξετε όσοι ακόμα τρέχετε κινητό με android 4.4 Kitkat γιατί σταμάτησαν την τεχνική υποστήριξη απο την Revolut (η Ν26 έχει σταματήσει απο το καλοκαίρι) και η εφαρμογή άρχισε να μου κάνει κολπάκια πχ. δεν εμφάνιζε την επιλογή για top up απο κάρτα εξωτερικού αλλά με κανά δύο logout, απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση ... έστρωσε ! Ολα καλά αλλά προφανώς πρέπει να αναβαθμιστω με αγορά νέου κινητού με πιο πρόσφατη έκδοση android. Εν αναμονή λοιπόν των προσφορών στα κινεζομάγαζα για Χριστουγεννιάτικο δωράκι στον εαυτό μου Η απάντηση μου ήταν προς τον φίλο που ρώτησε για business account για εταιρεία Ltd στην Βρετανία, διαβάζουμε και την παράθεση πριν πετάξουμε την εξυπνάδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 13 ώρες πριν, dimitrislitsikakis είπε Από το site τους: "Σας ενημερώνουμε πως οι συσκευές myPOS δεν είναι διαθέσιμες προς το παρόν για παραγγελία και ενεργοποίηση στην Ελλάδα" οι συσκευες τους δεν ειναι διαθέσιμες στην Ελλάδα (λόγω capital controls). η πλατφόρμα λειτουργεί κανονικά και όποιος επιχειρηματίας και από Ελλάδα θέλει μπορεί να ανοίξει κανονικότατα λογαριασμό στη myPOS UK και φυσικά έχουν API , checkout integration κ.α.: https://developers.mypos.eu/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, VICKR είπε οι συσκευες τους δεν ειναι διαθέσιμες στην Ελλάδα (λόγω capital controls). η πλατφόρμα λειτουργεί κανονικά και όποιος επιχειρηματίας και από Ελλάδα θέλει μπορεί να ανοίξει κανονικότατα λογαριασμό στη myPOS UK και φυσικά έχουν API , checkout integration κ.α.: https://developers.mypos.eu/ Πως; Και τι μας νοιάζει εμάς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vgiozo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μια επείγουσα βοήθεια. Θέλω να στέιλω έμβασμα από την Εθνική στην Revolut, αλλά όταν συμπληρώνω το ΙΒΑΝ - το BIC συμπλήρώνεται αυτόματα από την ΕΤΕ - κάτω απο΄το BIC μού γράφει το εξής: Aποδέχομαι ότι ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα στην ολοκλήρωση της συναλλαγής ή/και επιπλέον έξοδα ή καθυστέρηση καθώς ο κωδικός αναγνώρισης της τράπεζας SWIFT ΒIC (Βank Identifier Code), γνωστός και ως διεύθυνση SWIFT, που προσδιορίζει την Τράπεζα, είναι ανενεργός. Τί σημαίνει αυτό; Καινούριο φρούτο; Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2018 από vgiozo 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Μονο iban θα βαλεις και το ονομα σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vgiozo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Το συμπληρώνει αυτόματα το BIC για την ακρίβεια (απλώς προσθέτει και 1-2 ΧΧ στο τέλος, τα οποία αφαιρώ) αλλά το εμφανίζει κι ως αναγκαίο πεδίο. Στην Πειραιώς δεν είχα αυτό το πρόβλημα...στο άλλο νήμα για την τράπεζα Ν26 ή πώς λέγεται, ένας χρήστης αναφέρει το ίδιο πρόβλημα με την ΕΤΕ, χωρίς συνέπειες σε έξοδα ή καθυστέρηση... ...αλλά γιατί στο διάολο προ-συμπληρώνει το BIC, αφού πληκτρολογήσω το ΙΒΑΝ και βγάζει αυτό το μήνυμα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Προχώρα κανονικά! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikkiKa Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα σας, μια κάπως επείγουσα γνώμη και εγώ, αν και έχω διαβάσει το thread σας και ήταν επαρκώς κατατοπιστικό! Ετοιμάζομαι να φύγω για U.K. στις 21/11, έκανα ένα account ήδη, η ερώτησή μου είναι, δεδομένου του 10ρικου εμβάσματος που πρέπει να φύγει πρώτα για να έρθει (ή για να μπορώ να παραγγείλω εξαρχής?απο πότε μετράει το 9days max delivery?) την physical card, είναι αρκετά risky να παραγγείλω και να προλάβω να παραλάβω εδώ την κάρτα? Έχετε κάποια εμπειρία απο τον χρόνο παράδοσης? Μπορώ να την παραγγείλω πάνω, απλώς, έλεγα να κάνω την προσπάθεια μήπως την έχω έτοιμη πριν το ταξίδι και αν δεν προλάβαινα, να παράγγειλα μια και πάνω. Μου είπαν οτι μπορώ να έχω παραπάνω απο μια καρτα με το ίδιο account και δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά έχω και uk number οπότε φαντάζομαι να μπορούσα να κάνω και άλλο account. Μου είπαν κάτι λάθος? Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, NikkiKa είπε Καλησπέρα σας, μια κάπως επείγουσα γνώμη και εγώ, αν και έχω διαβάσει το thread σας και ήταν επαρκώς κατατοπιστικό! Ετοιμάζομαι να φύγω για U.K. στις 21/11, έκανα ένα account ήδη, η ερώτησή μου είναι, δεδομένου του 10ρικου εμβάσματος που πρέπει να φύγει πρώτα για να έρθει (ή για να μπορώ να παραγγείλω εξαρχής?απο πότε μετράει το 9days max delivery?) την physical card, είναι αρκετά risky να παραγγείλω και να προλάβω να παραλάβω εδώ την κάρτα? Έχετε κάποια εμπειρία απο τον χρόνο παράδοσης? Μπορώ να την παραγγείλω πάνω, απλώς, έλεγα να κάνω την προσπάθεια μήπως την έχω έτοιμη πριν το ταξίδι και αν δεν προλάβαινα, να παράγγειλα μια και πάνω. Μου είπαν οτι μπορώ να έχω παραπάνω απο μια καρτα με το ίδιο account και δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά έχω και uk number οπότε φαντάζομαι να μπορούσα να κάνω και άλλο account. Μου είπαν κάτι λάθος? Ευχαριστώ! Αν στείλεις τα χρήματα μετα τις 4 θα είναι στη revolut τη Δευτέρα. Οπότε είναι ρίσκο. Μπορεί να φτάσει μέχρι τις 20/11 μπορεί και όχι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Βάλε διεύθυνση Αγγλίας, ώστε να είσαι σίγουρος με το που πας εκεί θα είσαι καλυμμένος. Τέτοιου είδους θέματα καλό είναι να μην τα αφήνουμε τελευταία στιγμή. Άλλη εναλλακτική, βγάλε μια monzo και πες να σου την στείλουν Ελλάδα, εμένα την έστειλαν με courier σε 2 ημέρες την είχα δωρεάν. Δεν θυμάμαι όμως εάν υπάρχει ουρά απο πίσω και πόσους λογαριασμούς μπορούν να ανοίξουν την ημέρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vgiozo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 51 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Προχώρα κανονικά! Προχώρησα...θα μας τα φάνε οι οδοντίατροι στη "Βόρεια Μακεδονία", αλλά τί να κάνουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikkiKa Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Ναι, είπα τελικώς και εγώ να μην το πιέσω και έχω επιπρόσθετο άγχος. Θα κάνω το έμβασμα να είναι έτοιμο το account και παραγγέλνω για Αγγλία- υποθέτω δεν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διαφοροποίηση με το ελληνικό billing address. Φαντάζομαι δεν θα έχει κάποιο άλλο διαδικαστικό εκεί πλέον με την κάρτα, απλώς ενεργοποίηση σε random ATM? Τέλος, φαντάζομαι έχουν απαντηθεί αυτά πολλάκις διασπαρμένα, απλά ως μια συγκεντρωμένη επιβεβαίωση στα δικά μου points, το ποσό που έχει φτάσει πια στη Revolut: 1)είναι σε ευρώ?έχω επιλογή να το μετατρέψω εξαρχής σε GBP?έχει νόημα, αν θέλω απλά να κάνω πχ ανέπαφες συναλλαγές?(εκτός απο την περίπτωση Π-Σ-Κ που είδα οτι το προτείνετε να έχει ήδη αλλαχθεί λόγω ισοτιμιών) 2) αν θέλω να κάνω ανάληψη ΔΕΝ διαλέγω την ισοτιμία που μου προτείνει πχ η Barclays/Halifax?αλλα ο δικός μου πάροχος δλδ η Revolut? 3) ως προς αυτό που επισημαίνετε για πληρωμή σε POS, επιλέγω να είναι σε local currency. Θα έχω επιλογή να πληρώσω και σε ευρώ πχ?Και εκεί επιλέγω πάντα να είναι η πληρωμή σε GBP? κάτι έχασα εδώ, ως προς το ποιος κάνει τη μετατροπή και τί συμφέρει. Θα ψάξω και την εναλλακτική monzo, να υπάρχει! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, και την πιθανή επανάληψη σε χιλιοαπαντημένα, αλλά την ανακάλυψα πρόσφατα και έχω χαθεί στην ανάγνωση! 😜 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 μια εναλλακτικη ειναι αν εχεις καποιο φιλο/γνωστο που να εχει revolut (θα μου πεις αν ειχες θα σε κατατοπιζε ο ιδιος εξ' αρχης, αλλα λεμε τωρα) ή αγγλικο λογαριασμο να σου στειλει εκεινος τα 10€ για να φανουν αμεσα και να κανεις πιο γρηγορα την παραγγελια της καρτας. 10 λεπτά πριν, NikkiKa είπε Ναι, είπα τελικώς και εγώ να μην το πιέσω και έχω επιπρόσθετο άγχος. Θα κάνω το έμβασμα να είναι έτοιμο το account και παραγγέλνω για Αγγλία- υποθέτω δεν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διαφοροποίηση με το ελληνικό billing address. Φαντάζομαι δεν θα έχει κάποιο άλλο διαδικαστικό εκεί πλέον με την κάρτα, απλώς ενεργοποίηση σε random ATM? ΣΩΣΤΑ Τέλος, φαντάζομαι έχουν απαντηθεί αυτά πολλάκις διασπαρμένα, απλά ως μια συγκεντρωμένη επιβεβαίωση στα δικά μου points, το ποσό που έχει φτάσει πια στη Revolut: 1)είναι σε ευρώ? ΝΑΙ έχω επιλογή να το μετατρέψω εξαρχής σε GBP? ΝΑΙ έχει νόημα, αν θέλω απλά να κάνω πχ ανέπαφες συναλλαγές? ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ(εκτός απο την περίπτωση Π-Σ-Κ που είδα οτι το προτείνετε να έχει ήδη αλλαχθεί λόγω ισοτιμιών) 2) αν θέλω να κάνω ανάληψη ΔΕΝ διαλέγω την ισοτιμία που μου προτείνει πχ η Barclays/Halifax?αλλα ο δικός μου πάροχος δλδ η Revolut? ΣΩΣΤΑ 3) ως προς αυτό που επισημαίνετε για πληρωμή σε POS, επιλέγω να είναι σε local currency. Θα έχω επιλογή να πληρώσω και σε ευρώ πχ?Και εκεί επιλέγω πάντα να είναι η πληρωμή σε GBP? κάτι έχασα εδώ, ως προς το ποιος κάνει τη μετατροπή και τί συμφέρει. ΣΥΝΗΘΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ GBP ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΕ € ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ Θα ψάξω και την εναλλακτική monzo, να υπάρχει! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, και την πιθανή επανάληψη σε χιλιοαπαντημένα, αλλά την ανακάλυψα πρόσφατα και έχω χαθεί στην ανάγνωση! 😜 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα