Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το σημειώνω.

Θα προτιμούσα φυσικά να ξεμπερδέψω σε ένα λεπτό στέλνοντας τα χρήματα μέσω οποιασδήποτε κάρτας αλλά δυστυχώς για τις περιπτώσεις "Add money with Debit or Credit Card) η Revolut έχει minimum amount τα €10 κι εγώ χρειαζόμουν χρειάζομαι κάτι ψιλά (€3,5) ίσα-ίσα για να πληρώσω μια υπηρεσία (το τιμολόγιο της οποίας θα εξοφληθεί σε ξένο νόμισμα, JPY ¥ συγκεκριμένα). Θα μπορούσαν να το χαμηλώσουν. Ή αν δεν τους συνέφερε, να θέσουν πλαφόν για χαμηλής αξίας εμβάσματα (όχι πάνω από x φορές το μήνα, όπως ο περιορισμός στον αριθμό αναλήψεων από ATM) προκειμένου να αποφευχθεί ενδεχόμενη κατάχρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ppetr είπε

Θα μπορουσες να βαλεις 10€

Μπορεί να στείλει αιτημα στον εαυτό του και να πληρώσει με καρτα οποιο ποσο θελει πανω απο 1€

Screenshot_2021-03-22-10-28-35-031_com.revolut.revolut.jpg

Επεξ/σία από alfeios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, 9-11 είπε

Το σημειώνω.

Θα προτιμούσα φυσικά να ξεμπερδέψω σε ένα λεπτό στέλνοντας τα χρήματα μέσω οποιασδήποτε κάρτας αλλά δυστυχώς για τις περιπτώσεις "Add money with Debit or Credit Card) η Revolut έχει minimum amount τα €10 κι εγώ χρειαζόμουν χρειάζομαι κάτι ψιλά (€3,5) ίσα-ίσα για να πληρώσω μια υπηρεσία (το τιμολόγιο της οποίας θα εξοφληθεί σε ξένο νόμισμα, JPY ¥ συγκεκριμένα). Θα μπορούσαν να το χαμηλώσουν. Ή αν δεν τους συνέφερε, να θέσουν πλαφόν για χαμηλής αξίας εμβάσματα (όχι πάνω από x φορές το μήνα, όπως ο περιορισμός στον αριθμό αναλήψεων από ATM) προκειμένου να αποφευχθεί ενδεχόμενη κατάχρηση.

Αν έβαζες 10€ δεν θα τα χρησιμοποιούσες τα υπόλοιπα κάποια άλλη στιγμή;Για να βάλεις βενζίνη,βάλεις κάρτα στο κινητό,να πληρώσεις έναντι ένα λογαριασμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, 9-11 said:

εμπερδέψω σε ένα λεπτό στέλνοντας τα χρήματα μέσω οποιασδήποτε κάρτας αλλά δυστυχώς για τις περιπτώσεις "Add money with Debit or Credit Card) η Revolut έχει minimum amount τα €10 κι εγώ χρειαζόμουν χρειάζομαι κάτι ψιλά (€3,5) ίσα-ίσα για να πληρώσω μια υπηρεσία (το τιμολόγιο της οποίας θα εξοφληθεί σε ξένο νόμισμα, JPY ¥ συγκεκριμένα). Θα μπορούσαν να το χαμηλώσουν. Ή αν δεν τους συνέφερε, να θέσουν πλαφόν για χαμηλής αξίας εμβάσματα (όχι πάνω από x φορές το μή

Βάζεις 10 ευρώ και ότι περισσέψει πίσω στον ελληνικό λογαριασμό δωρεάν και από τις 2 τράπεζες ή τα στέλνεις στην Ν26. 

Ή όπως λέει ο φίλος ukforthemoment απλά τα κρατάς για το μέλλον κάτι το οποίο είναι και το καλύτερο μιας και θα έχεις έρεισμα να χρησιμοποιείς περισσότερο την κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστρέφω με λεπτομέρειες από τον μαγικό κόσμο των Fintech:

1. Η μεταφορά (SEPA transfer με IBAN και κέρατα) από N26 προς Revolut πήρε 16 ώρες για να ολοκληρωθεί (21/3, 19:30 -> 22/3, 11:30).

Με παραξένεψε το γεγονός πως στο Android app υπάρχει μια επιπλέον επιλογή στο tab "Accounts", ονόματι "All accounts" στην οποία το ποσό είναι λειψό. Έχουμε π.χ. Euro: €54,78 | British Pound: £0 | US Dollar: $0 και στο "All accounts" εμφανίζεται €54 σκέτο, χωρίς δεκαδικά ψηφία. Αρχικά νόμισα πως εκκρεμεί *κάτι* αλλά μάλλον κάνουν στρογγυλοποίηση σε περίπτωση που υπάρχουν καταθέσεις και σε διαφορετικά νομίσματα. Στο Revolut.com πάντως, δεν εμφανίζεται.

2. Όσον αφορά στο ζήτημα που αντιμετωπίζω με τις peer2peer μεταφορές (δηλ. εντός της Revolut), το πρόβλημα κατά 99% οφείλεται στον άλλο χρήστη. Σε αυτό συνηγορεί το γεγονός πως προσπάθησε και άλλος να κάνει p2p transfer με το ίδιο άτομο και το αποτέλεσμα ήταν ίδιο. Ενώ ο αποδέκτης λαμβάνει κανονικά ειδοποίηση, τα χρήματα δεν πιστώνονται, το balance του παραμένει αμετάβλητο. Εν τω μεταξύ τα ποσά (μονοψήφιοι αριθμοί, δοκιμές κάνουμε άλλωστε) έχουν αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς των εντολέων. [Και για να σας προλάβω, δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης, είμαστε συγγενείς] Τώρα που βρίσκονται και που θα καταλήξουν, το ξέρει μόνο η Revolut. Θα κάνω live chat μπας και βγάλουμε άκρη...

3. Παιδιά εγώ Revolut & N26 έβγαλα επί capital controls για τους γνωστούς λόγους. Τώρα πλέον τις κινώ σχεδόν αποκλειστικά για συναλλαγές σε ξένο νόμισμα. Πριν μία ώρα εξόφλησα τιμολόγιο registrar σε ¥ με την ισοτιμία του Revolut να ταυτίζεται με αυτή του xe.com: ¥1.770 = €13,62xxxx έβγαζε το currency converter του xe.com, €13,63 χρεώθηκα τελικά. Η N26 έχει λίγο μεγαλύτερες διακυμάνσεις, όχι απαραίτητα προς τα πάνω, γιατί αργεί κάποιες ώρες να «κλειδώσει» την ισοτιμία. Δεν έχω λόγο ή κίνητρο να τις χρησιμοποιώ για αγορές εντός Ελλάδας σε €.

Επεξ/σία από 9-11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ βάζω χρήματα στην revolut μέσω της χρεωστικής και από εκεί πληρώνω τους λογαριασμούς.. κάτι σαν prepaid :P

Εκτός από την ανταλλαγή συναλλάγματος γλιτώνεις και κάποιες προμήθειες.. :)

Επεξ/σία από Raylan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Raylan είπε

Εγώ βάζω χρήματα στην revolut μέσω της χρεωστικής και από εκεί πληρώνω τους λογαριασμούς.. κάτι σαν prepaid :P

Εκτός από την ανταλλαγή συναλλάγματος γλιτώνεις και κάποιες προμήθειες.. :)

Τις προμήθειες τις γλυτώνεις με οποιαδήποτε καρτα, οπότε αυτό που γράφεις είναι πλεονασμός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λύθηκε και το θέμα με την αδυναμία πίστωσης των p2p transfers, τα ποσά μεταφέρθηκαν κανονικά. Ο λόγος παραμένει άγνωστος - ο χρήστης με τον λογαριασμό του οποίου σημειώθηκε το πρόβλημα, το αποδίδει στο πρόσφατο bug που παρουσιάστηκε σε μια ενημέρωση του Android System WebView που τελικά διορθώθηκε με νέο update. Θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω.

Δύο τελευταίες παρατηρήσεις:

1. Παρότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την υπηρεσία, μου κακοφαίνεται που δεν αποστέλλονται ενημερώσεις κινήσεων και μέσω e-mail. Από την άλλη μεριά, σε ποιο mail να το στείλουν; Δεν θυμάμαι να έχει ζητηθεί άλλος τρόπος επικοινωνίας πλην του τηλεφωνικού αριθμού. Καλό θα ήταν να το προσθέσουν.

2. Ανησυχώ μπροστά στο ενδεχόμενο αλλαγής smartphone. Ειδικά μετά από όσα βιώνω τον τελευταίο χρόνο με τα security settings άλλων υπηρεσιών (πριν 3 μέρες συμπλήρωσα ένα χρόνο αποκλεισμένος από τον PayPal λογαριασμό μου γιατί έκανα το σφάλμα να ενεργοποιήσω το Two-Factor Authentication - το Google Authenticator από την 1η στιγμή δημιουργούσε invalid codes, ο ορισμός του “Catch-22”). Έχασες/σου κλέψανε/σου χάλασε το κινητό; Με όλες αυτές τις ασφαλιστικές δικλείδες ενεργοποιημένες/κλειδωμένες στη συσκευή, θα ήταν προτιμότερο να είχες χάσεις την ταυτότητά σου!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 2 factor authentication πάντα βάζουμε και τον τηλεφωνικό αριθμό σαν εναλλακτική σε περιπτώσεις που δεν λειτουργεί το authenticator. Στο PayPal μπορείς  για παράδειγμα με δύο τρόπους να μπεις στον λογαριασμό σου. Προσωπικά χρησιμοποιώ το Microsoft Authenticator χρόνια για να διάφορους λογαριασμούς χωρίς πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανεις αν προσπαθησει να φορτίσει κάποιος την κάρτα της Revolut μεσω top up δηλαδή με άλλη καρτα πχ Visa  αν φαίνεται ο εκδότης της κάρτας ;   Είναι σημαντικό 

Εννοείται πως ο δικαιούχος και στις δυο κάρτες είναι το ίδιο ατομο.

Το ρωτάω γιατί είναι γνωστή η πολιτικη της Revolut πως δεν επιτρέπει την αποστολή, η κατάθεση μέσω εμβασμάτων ΙΒΑΝ, από αλλά ανταλλακτήρια κρυπτονομισματων (αν και η ίδια κάνει χρήση αυτών). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, 9-11 είπε

Λύθηκε και το θέμα με την αδυναμία πίστωσης των p2p transfers, τα ποσά μεταφέρθηκαν κανονικά. Ο λόγος παραμένει άγνωστος - ο χρήστης με τον λογαριασμό του οποίου σημειώθηκε το πρόβλημα, το αποδίδει στο πρόσφατο bug που παρουσιάστηκε σε μια ενημέρωση του Android System WebView που τελικά διορθώθηκε με νέο update. Θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω.

Δύο τελευταίες παρατηρήσεις:

1. Παρότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την υπηρεσία, μου κακοφαίνεται που δεν αποστέλλονται ενημερώσεις κινήσεων και μέσω e-mail. Από την άλλη μεριά, σε ποιο mail να το στείλουν; Δεν θυμάμαι να έχει ζητηθεί άλλος τρόπος επικοινωνίας πλην του τηλεφωνικού αριθμού. Καλό θα ήταν να το προσθέσουν.

2. Ανησυχώ μπροστά στο ενδεχόμενο αλλαγής smartphone. Ειδικά μετά από όσα βιώνω τον τελευταίο χρόνο με τα security settings άλλων υπηρεσιών (πριν 3 μέρες συμπλήρωσα ένα χρόνο αποκλεισμένος από τον PayPal λογαριασμό μου γιατί έκανα το σφάλμα να ενεργοποιήσω το Two-Factor Authentication - το Google Authenticator από την 1η στιγμή δημιουργούσε invalid codes, ο ορισμός του “Catch-22”). Έχασες/σου κλέψανε/σου χάλασε το κινητό; Με όλες αυτές τις ασφαλιστικές δικλείδες ενεργοποιημένες/κλειδωμένες στη συσκευή, θα ήταν προτιμότερο να είχες χάσεις την ταυτότητά σου!

 

Εχω αλλάξει κινητο πριν ένα χρόνο και το καινούργιο το έκανα 3 φορές reset μέχρι να δω κάτι ρυθμίσεις πως με βολευουν.Δεν είχα πρόβλημα με καμιά εφαρμογή τράπεζας,και έχω κάμποσες.Ουτε και με το pp.Αλλά έχω πάντα τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, molot12 είπε

Το ρωτάω γιατί είναι γνωστή η πολιτικη της Revolut πως δεν επιτρέπει την αποστολή, η κατάθεση μέσω εμβασμάτων ΙΒΑΝ, από αλλά ανταλλακτήρια κρυπτονομισματων (αν και η ίδια κάνει χρήση αυτών)

Είχα στείλει πρόσφατα σε crypto.com και blockfolio χωρίς προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, katsiletra είπε

Σε 2 factor authentication πάντα βάζουμε και τον τηλεφωνικό αριθμό σαν εναλλακτική σε περιπτώσεις που δεν λειτουργεί το authenticator. Στο PayPal μπορείς  για παράδειγμα με δύο τρόπους να μπεις στον λογαριασμό σου. Προσωπικά χρησιμοποιώ το Microsoft Authenticator χρόνια για να διάφορους λογαριασμούς χωρίς πρόβλημα. 

Φίλε μου έχω 7 λογαριασμούς (Google, Microsoft, DropBox, Epic, ό,τι μπορείς να φανταστείς) στο Google Authenticator και άλλους τόσους στο andOTP (για privacy e-mail providers, VPNs, crypto-coins κ.λπ.) Απ’ όλα αυτά, το μόνο που δεν δουλεύει είναι αυτό του PayPal. Καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που το ενεργοποίησα και δεν είμαι ο μόνος. Το support της εταιρείας είναι ανύπαρκτο, έχω βαρεθεί να τους στέλνω μηνύματα στο Twitter. Πετυχαίνω πάντα κάποιον που απλώς «λέει το ποίημα» και καταλήγει να προτείνει τηλεφωνική επικοινωνία για την επίλυση του προβλήματος κάτι που ΔΕΝ μπορεί να επιτευχθεί γιατί “Due to Corona-Virus precautions we have limited customer service and can’t transfer you to a live representative at this time”. Μιλάμε για παραλογισμό ή, όπως το έθεσα νωρίτερα, Catch-22.

Δυστυχώς όταν αποφάσισα να αυξήσω την ασφάλεια του λογαριασμού μου, θεώρησα το 2FA επαρκές (μιας που δούλευε και εξακολουθεί να δουλεύει ΑΨΟΓΑ με ό,τι άλλο το συνέδεσα) και δεν ενεργοποίησα παράλληλα την αποστολή pin μέσω SMS. Έχω καταλήξει να βλέπω hacking videos YouTube μπας και καταφέρω να το παρακάμψω!

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Έχω αλλάξει κινητό πριν ένα χρόνο και το καινούργιο το έκανα 3 φορές reset μέχρι να δω κάτι ρυθμίσεις πως με βολεύουν. Δεν είχα πρόβλημα με καμιά εφαρμογή τράπεζας, και έχω κάμποσες. Ούτε και με το PayPal. Αλλά έχω πάντα τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό.

Οι περισσότεροι τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό διατηρούν (το πολύ-πολύ, να έχουν κι ένα δεύτερο για καβάντζα). Το πρόβλημα -υποθέτω πως- δημιουργείται με τα διάφορα 2FA apps σε περιπτώσεις που τα settings τους δεν έχουν μεταφερθεί επιτυχώς στη νέα συσκευή. Δεν γνωρίζω κιόλας αν υπάρχει η δυνατότητα να έχεις Two-Factor Authentication για τον ίδιο λογαριασμό (mail, fintech, οτιδήποτε) σε 2 διαφορετικά smartphone ταυτόχρονα. (Όχι δηλαδή να το απενεργοποιήσεις από το ένα και να το ενεργοποιήσεις στο άλλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...