Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, lambros είπε

Δεν μου βγάζει από το app τίποτα;;

Πώς;;

Εμενα όταν με είχαν μπλοκάρει με άφησε να επικοινωνησω με την εξυπηρετηση. Μονο αυτο με άφηνε

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, νέος χρήστης με 10 € δοκιμαστικά top up, προσπαθώ εδώ και 1 ώρα να κάνω ένα "αίτημα μέσω συνδέσμου" για πληρωμή (εμού) μέσω του app και μου βγάζει συνέχεια "Λυπούμαστε κάτι πήγε στραβά κλπ.". Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αν είναι θέμα της εφαρμογής; Παίζει ρόλο το υπόλοιπό μου στο account? Αφού δεν είναι να στείλω, αλλά να λάβω.

Άσχετο (μπορεί να έχει απαντηθεί): Πώς γυρνάει η εφαρμογή σε αγγλικά;

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tryfos είπε

Παιδιά, νέος χρήστης με 10 € δοκιμαστικά top up, προσπαθώ εδώ και 1 ώρα να κάνω ένα "αίτημα μέσω συνδέσμου" για πληρωμή (εμού) μέσω του app και μου βγάζει συνέχεια "Λυπούμαστε κάτι πήγε στραβά κλπ.". Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αν είναι θέμα της εφαρμογής; Παίζει ρόλο το υπόλοιπό μου στο account? Αφού δεν είναι να στείλω, αλλά να λάβω.

Άσχετο (μπορεί να έχει απαντηθεί): Πώς γυρνάει η εφαρμογή σε αγγλικά;

Η συγκεκριμένη υπηρεσία ενεργοποιείται μετά από καιρό χρήσης της εφαρμογής και χρήσης του λογαριασμού σου. Σε καινούργιους λογαριασμούς δεν είναι ενεργοποιημένο.

Δημοσ.

Καλά, αυτό δε θα έπρεπε να το γράφει κάπου; Ή έστω να το λέει το ίδιο το error και όχι να λέει ένα γενικό "λυπούμαστε";

Δημοσ.

Πάνω από χρόνο τον έχω τον λογαριασμό μου (και με μπόλικες αγορές σε εσωτερικό και εξωτερικό) και ακόμα ειναι κλειδωμένη αυτή η λειτουργία σε εμενα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατάλαβα, δηλαδή δεν υπάρχει η δυνατότητα, έτσι για πλάκα αναφέρεται.

Η εφαρμογή γυρνάει σε αγγλικά ή ούτε αυτό;

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, tryfos είπε

Κατάλαβα, δηλαδή δεν υπάρχει η δυνατότητα, έτσι για πλάκα αναφέρεται.

Η εφαρμογή γυρνάει σε αγγλικά ή ούτε αυτό;

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα. Εμένα είναι κανονικά ενεργοποιημένη 

Η εφαρμογή πάει με την γλώσσα του κινητού. 

Δημοσ.

Ναι, άρα δεν γίνεται, πρέπει να γυρίσει όλο το κινητό στα αγγλικά, ακολουθεί το system του κινητου. Εφαρμογή χωρίς ένα απλό option για αλλαγή γλώσσας. Ακατανόητα πράγματα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, vagstef είπε

τι κινήσεις έκανες περίπου?

Κινήσεις μόνο αγορές, και δύο μεταφορές μικρα ποσά στην n26. Ίσως επειδή είχα και δεύτερο λογαριασμό στην revolut με άλλο τηλέφωνο αλλά όταν μου είχαν πει πως θα έκλεινε αυτός ο λογαριασμός και πως έπρεπε να μεταφέρω ότι ποσά είχα μέσα , αλλά κάθε φορά που προσπαθούσα να μπω για να τον κλείσω η να τους πω να μου τον κλείσουν μου ζητάγε συνέχεια ταυτοποίηση η οποία ως συνήθως ήταν αδύνατη ότι και να είχα κάνει. Γι'αυτό είπα αστον να τον κλείσουν οι ίδιοι. Μπορεί εκεί να έχει παιχτεί το θέμα. Θα δούμε τι θα μου απαντήσουν καθώς κατάφερα και επικοινώνησα μέσω τσατ.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ναι, άρα δεν γίνεται, πρέπει να γυρίσει όλο το κινητό στα αγγλικά, ακολουθεί το system του κινητου. Εφαρμογή χωρίς ένα απλό option για αλλαγή γλώσσας. Ακατανόητα πράγματα.

Στο iOS γίνεται πάντως. Αλλά απο τις ρυθμίσεις του κινητού, όχι της εφαρμογής...

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ναι, άρα δεν γίνεται, πρέπει να γυρίσει όλο το κινητό στα αγγλικά, ακολουθεί το system του κινητου. Εφαρμογή χωρίς ένα απλό option για αλλαγή γλώσσας. Ακατανόητα πράγματα.

Δεν έχω συναντήσει πολλές εφαρμογές που να μπορείς να έχεις άλλη γλώσσα απο του κινητού.Μάλλον καμία.

Δημοσ.
51 minutes ago, POS said:

καταλαβαν και στη revolut πως για να βγαλουν σοβαρα χρηματα πρεπει να προσφερουν υπηρεσιες αποδοχης πληρωμων με καρτες: https://www.revolut.com/business/online-payments

Για ελλαδα δεν φαινεται διαθεσιμο... ΣΤο αγγλικο εχει.. ή κανω λαθος;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...