bjj-p Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, spartak1 είπε To brexit είναι μια γελοία δικαιολογία. Εχω λογαριασμό στη Monese(Αγγλική). Εκανα verify Με Ελληνική ταυτότητα. Λογω brexit δημιουργησαν νεα iban στο Βέλγιο και ενημέρωσαν ότι εκεί πλέον μπορούν να στέλνονται τα sepa εμβάσματα, όταν γίνει το Brexit. Ούτε ξαναεπιβεβαίωσε την ταυτότητα σου, ούτε τίποτα. Οι τύποι στη revolut είναι απαράδεκτοι. Και φυσικά όλα αυτα έγιναν Παρασκευή απόγευμα, λες και αυτή τη Δευτέρα βγαίνει η Αγγλία εκτός. Συμφωνω 100%. Κινησεις πανικου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Back in March we sent out some emails asking you to upload some ID to your account, in the form of a passport or national identity card. This was so that we can keep your account open in the event of a No Deal Brexit. There have of course been some developments on the Brexit front, and while nobody is quite sure what’s going to happen next, we still have to prepare for the possible eventuality of the UK leaving the EU without a deal. If that happens, and you don’t have the correct type of ID uploaded to your account, we won’t be able to continue offering you our services. At this point we would have to restrict your account, and reopen it once you’ve submitted a new piece of ID. Submit New ID Note: You cannot use a driving licence as ID, unfortunately. Why are we asking for this? Right now, all of our EU customers’ accounts are made possible under our UK Electronic Money Licence. This licence is transferred (or “passported”) across Europe, but if the UK leaves the EU without a transitional deal, we would no longer be able to do this. We may, therefore, need to transfer you to our licenced Electronic Money Institution in the EU. However, for regulatory reasons, our European entity cannot accept a driving licence as ID verification. Team Revolut Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Ναι...και;;; 3 σελίδες τώρα για αυτό γράφουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) @Doubt Το ξέρω, απλά απ' τις απαντήσεις κάποιων γύρω απ' την δικαιολογία/επιχείρημα από πλευράς revolut σχετικά με το brexit το παρέθεσα. update: μιας και το email με το σχετικό μύνημα υπάρχει και πιο πίσω στα ελληνικά στην σελίδα 229, αν θέλει κάποιος mod μπορεί να το σβήσει αυτό που έβαλα. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Στις 17/10/2019 στις 7:56 ΜΜ, stefanidisg είπε Part 1 πρώτο post ; Είναι ανανεωμένα όλα τα καινούρια; Ρωτάω γιατί θέλω και εγώ πληροφορίες. Τα πρώτα δύο ποστ δεν είμαι σίγουρος αν ισχύουν. Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί πολύ μετά την άρση των CC. Η εφαρμογή θα σε οδηγήσει μόνη της. Η φόρτιση μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής είναι πια αστεία υπόθεση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekboy Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 εχουν χασει και επισημα τη μπαλα. Ειχα ανοιξει το λογαριασμο με ταυτοτητα, ανεβαζω χθες διαβατηριο και μετα απο μια ωρα μου ξαναερχεται το ιδιο μηνυμα στην εφαρμογη οτι we need some new id και οτι το διπλωμα δεν το δεχονται πια. υποψιν δεν ηρθε μειλ. Τελικα δεν ξερω σε τι φαση ειναι ο λογαριασμος μου. Δεν ειναι κλειδωμενος παντως. Οχι τιποτα αλλο τεταρτη φευγω εξωτερικο. Monese και N26 θα τσιμπησουν τις προμηθειες γιατι η Revolut δεν εμπνεει σιγουρια αυτη την περιοδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_filippos_ Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. Δεν τις κλειδώνουν σε όλους. Ούτε σε μένα τις έχουν κλειδώσει (ακόμα!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zananiro Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekboy είπε εχουν χασει και επισημα τη μπαλα. Ειχα ανοιξει το λογαριασμο με ταυτοτητα, ανεβαζω χθες διαβατηριο και μετα απο μια ωρα μου ξαναερχεται το ιδιο μηνυμα στην εφαρμογη οτι we need some new id και οτι το διπλωμα δεν το δεχονται πια. υποψιν δεν ηρθε μειλ. Τελικα δεν ξερω σε τι φαση ειναι ο λογαριασμος μου. Δεν ειναι κλειδωμενος παντως. Οχι τιποτα αλλο τεταρτη φευγω εξωτερικο. Monese και N26 θα τσιμπησουν τις προμηθειες γιατι η Revolut δεν εμπνεει σιγουρια αυτη την περιοδο. Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από zananiro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soiramk Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, zananiro είπε Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. 49 λεπτά πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. 24 λεπτά πριν, spartak1 είπε Δεν τις κλειδώνουν σε όλους. Ούτε σε μένα τις έχουν κλειδώσει (ακόμα!) 20 λεπτά πριν, zananiro είπε Και εγώ μια από τα ίδια. Ανέβασα διαβατήριο για να ξεμπερδεύω και έκτοτε δεν είχα ενημέρωση. Το ίδιο και άλλοι γνωστοί μου. Βασικά δεν ασχολούμαι ξανά, ας στείλουν ενημέρωση, αρκετό χρόνο έχασα χτες. Σκέφτομαι να βγάλω και μια Ν26 γιατί με με τη revolut δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Ούτε που ξέρω πόσες ώρες ήμουν σε αναμονή στο chat... Εν τέλει, σήμερα το πρωί και αφού μου είχε έρθει 2 φορές notification για "need some new ID from you" (είχα στείλει από την Παρασκευή το βράδυ που το είχαν ζητήσει, την ίδια ταυτότητα, με λατινικούς και τυπωμένη που είχα κάνει εγγραφή κάνα χρόνο πριν), είδα στο chat που είχα ανοίξει: Είχα ήδη βγάλει όσα λεφτά είχα μέσα, καθώς δεν μου είχαν κλειδώσει το λογαριασμό.. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από soiramk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 δεν καταλαβαινω γιατι τοση υπερβολη... έστειλαν μια ειδοποιηση εν οψη brexit λόγω ψήφισης της συμφωνιας αυτό το σ/κ (δεν ξερω αν ειναι δικαιολογια απο τη μερια τους αλλα και να ειναι τι σημασια εχει;) Το email ηταν ξεκαθαρο... θελουμε να εχουμε επικαιροποιημενα στοιχεια σας σε περιπτωση brexit... δεν ελεγε πουθενα οτι θα κλειδωθει ο λογαριασμος ή κατι παρομοιο... Παρασκευη βραδυ εστειλα στοιχεια ταυτοτητας, Σαββατο μεσημερι μου ηρθε ειδοποιηση οτι η διασταυρωση ηταν επιτυχης, χωρις να χρειαστει να μιλησω με κανεναν στο chat... απο εκει και περα, σου λεει μπορει να παρει εως 72 ωρες, γιατι να χασει κανεις χρονο απο τη ζωη του, στελνοντας στο chat πριν περασει το διαστημα αυτο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. Μόνο αυτο ήρθε πριν λίγο We’re always making improvements to the way our app works, tweaking things here and there to make your experience, as we say, buttery smooth. This process is known in the trade as User Experience design (UX for short). It applies to the way things look on screen, but also to menu navigation, and how easy it is for you to find whatever you intend to find. With this in mind, we’d love your input into how well we’re doing. After all, it is user experience, not ‘Revolut does what it wants and hopes for the best’ experience. Click or tap the button below to take an almost laughably short survey. Thank you for your valuable input. σε email Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. ναι, το λενε εκ των προτερων για να μην προσπαθησει καποιος να στειλει διπλωμα και μετα στελνει στην υποστηριξη να ρωταει γιατι δεν γινεται αποδεκτο το διπλωμα του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το ότι το δίπλωμα δεν μετράει ως αποδεικτικό μήπως είναι αυτοματοποιημένο ;Δλδ το γράφουν σε όλους;Σε εμενα πάντως που έκανα ταυτοποίηση με διαβατήριο δεν έχει έρθει κάτι ,ακόμα. Μόνο αυτο ήρθε πριν λίγο We’re always making improvements to the way our app works, tweaking things here and there to make your experience, as we say, buttery smooth. This process is known in the trade as User Experience design (UX for short). It applies to the way things look on screen, but also to menu navigation, and how easy it is for you to find whatever you intend to find. With this in mind, we’d love your input into how well we’re doing. After all, it is user experience, not ‘Revolut does what it wants and hopes for the best’ experience. Click or tap the button below to take an almost laughably short survey. Thank you for your valuable input. σε email λογικά το στέλνουν μόνο σε όσους ζουν εκτός UK. Γιατί εγώ το 2015 έχω ανοίξει λογαριασμό με δίπλωμα κ η γυναίκα πέρσι με χειρόγραφη ταυτότητα κ δεν μας έχουν στείλει κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, _filippos_ είπε Τελικά μετα απο 40λεπτά αναμονής/κουβεντας με τον agent πέρασα το validation χρησιμοποιώντας την ιδια ταυτότητα με οταν άνοιξα τον λογαριασμο (πριν απο χρόνια). Όσο ήμουν pending δεν μου ειχαν κλειδώσει οι κάρτες. Περίεργο. και σε μενα με ιδια ταυτοτιτα εγινε απλα με κλασσικο τρωπο (φωτο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα