zananiro Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δηλαδή παιδιά ταυτοποίηση κάνατε πάλι με την ίδια ταυτότητα? Εμένα γιατί ζητάνε διαβατήριο ενώ έχω καινούργια ταυτότητα? Δεν μπορώ να καταλάβω. Εν τω μεταξύ μέσα στην εφαρμογή δεν αναφέρει κάτι για ταυτοποίηση κλπ αν και μου ήρθε το email. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Μου εχουν στειλει στο ιδιο κινητο να ολοκληρωσω τη διαδικασια και επαγγελματικο και προσωπικο . Πως ακυρωνω το επαγγ. να προχωρήσω μονο το προσωπικο μη μπλεξει ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georkouk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 10 λεπτά πριν, zananiro είπε Δηλαδή παιδιά ταυτοποίηση κάνατε πάλι με την ίδια ταυτότητα? Εμένα γιατί ζητάνε διαβατήριο ενώ έχω καινούργια ταυτότητα? Δεν μπορώ να καταλάβω. Εν τω μεταξύ μέσα στην εφαρμογή δεν αναφέρει κάτι για ταυτοποίηση κλπ αν και μου ήρθε το email. Εγώ είχα κανει τον λογαριασμο αρχικα με την παλια μου ταυτοτητα αλλα επειδη πριν λιγες μερες εβγαλα καινουργια εστειλα τωρα την καινουργια και όλα πηγαν καλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soiramk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Πρέπει να έχουν χάσει τη μπάλα!! Μου ξάναρθε ίδιο notification στην εφαρμογή "we need some new ID from you" όπως εχθές... Όταν πατάω για new chat μου λέει: Τι να πω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zananiro Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, georkouk είπε Εγώ είχα κανει τον λογαριασμο αρχικα με την παλια μου ταυτοτητα αλλα επειδη πριν λιγες μερες εβγαλα καινουργια εστειλα τωρα την καινουργια και όλα πηγαν καλα Τελικά εγώ τους έστειλα το διαβατήριο. Αντε να δούμε τι θα γίνει και αν ξεμπερδεψουμε κάποια στιγμή. Γιατί όπως γράφει και ο φίλος πάνω πρέπει να έχουν χάσει τη μπάλα γενικότερα. Εν τω μεταξύ είμαι σίγουρος ότι όταν γίνει το brexit πάλι τα ίδια θα έχουμε. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2019 από zananiro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Κάτι λίγα που είχα έφυγαν προς Ν26. Ότ(αν) επανέλθει η κανονικότητα, βλέπουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soiramk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 χαχαχαχα Νομίζω πως την ίδια ώρα του μίλαγα στο chat τους πρέπει να μου ήρθε εικόνα στην οθόνη ότι πέρασε η ταυτότητα μου. Που μπορώ να το τσεκάρω; Πως ξαναβγάζω αυτήν την εικόνα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μίλησα με chat και τους έστειλα εκεί τις φωτογραφίες. Έχω μια αμφιβολία ως προς το email, νομίζω το έστειλαν μόνο σε έλληνες, μιας και το σύστημα έβγαλε όλες τις ελληνικές ταυτότητες ως άκυρες. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2019 από Hapatingo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_filippos_ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 23 λεπτά πριν, soiramk είπε Πρέπει να έχουν χάσει τη μπάλα!! Μου ξάναρθε ίδιο notification στην εφαρμογή "we need some new ID from you" όπως εχθές... Όταν πατάω για new chat μου λέει: Τι να πω... Και σ εμενα το ίδιο. Αυτη τη στιγμή μιλάω με μια agent... μου λεει πως περιμένει απάντηση απο το αντίστοιχο τμήμα της Revolut για το status του verification... έχουν περάσει 30λεπτά κι ακομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djuan1988 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Εμένα πάλι μόλις μου ήρθε mail και ειδοποίηση ότι απέτυχε το topup με ελληνική κάρτα και να δοκιμάσω με Bank transfer. Δεν προσπάθησα να κάνω top up, ούτε απέτυχε κάποια προσπάθεια παλαιότερα. Νομίζω τα συστήματα τους τα έχουν παίξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asdfnikos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Εμένα πάλι μόλις μου ήρθε mail και ειδοποίηση ότι απέτυχε το topup με ελληνική κάρτα και να δοκιμάσω με Bank transfer. Δεν προσπάθησα να κάνω top up, ούτε απέτυχε κάποια προσπάθεια παλαιότερα. Νομίζω τα συστήματα τους τα έχουν παίξει. το συγκεκριμένο έμεινε από την εποχή των CC και δεν έχει αφαιρεθεί ακόμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djuan1988 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, asdfnikos είπε το συγκεκριμένο έμεινε από την εποχή των CC και δεν έχει αφαιρεθεί ακόμα... Ναι το θέμα είναι γιατί ήρθε. Για να έρθει λογικά πρέπει να γίνει προσπάθεια για top up ή κάτι παρόμοιο. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ekwesh Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 33 λεπτά πριν, soiramk είπε χαχαχαχα Νομίζω πως την ίδια ώρα του μίλαγα στο chat τους πρέπει να μου ήρθε εικόνα στην οθόνη ότι πέρασε η ταυτότητα μου. Που μπορώ να το τσεκάρω; Πως ξαναβγάζω αυτήν την εικόνα; Κι εγώ είδα στιγμιαία κάτι τέτοιο, αλλά οι 72 ώρες παραμένουν ακόμα στην οθόνη. Για να τσεκάρω, αναγκάστηκα να κάνω αγορά από ebay & aliexpress κάτι ψιλοπράγματα, πλήρωσα και τα τσιγάρα στο περίπτερο με την Revolut, έγιναν κανονικά οι συναλλαγές, ποιος ξέρει. Είναι εκνευριστικό πάντως.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georkouk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Ναι εμένα μου έβγαλε το ίδιο όταν μιλούσαμε και είπε θα το τσεκαρω αλλά ταυτόχρονα ήρθε και ένα μνμ ότι ήταν οκ η ταυτοποίηση μου και αυτός στο τσατ μου είπε ότι όλα είναι οκ. Μάλλον στέλνουν σε όλους το μνμ αλλά ο λογαριασμός συνεχίζει να δουλεύει. Τώρα έχουν προβλήματα ; Το κάνουν ηθελημένα; Ποιος ξέρει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιαούρτι Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 μαθαίνω ότι και άλλοι έχουν λάβει μηνύματα για επαλήθευση στοιχείων. Είναι μαζικό φαίνεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα