Doubt Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις μου ήρθε κι εμένα το μήνυμα για νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Θα ξαναστείλω την ταυτότητα μου (με λατινικούς χαρακτήρες και όχι χειρόγραφη). Μάλλον θα αδειάσω και το λογαριασμό (πάλι) μέχρι να δούμε τι θα γίνει με τους Τόμυδες και την ΕΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, Doubt είπε Μόλις μου ήρθε κι εμένα το μήνυμα για νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Θα ξαναστείλω την ταυτότητα μου (με λατινικούς χαρακτήρες και όχι χειρόγραφη). Μάλλον θα αδειάσω και το λογαριασμό (πάλι) μέχρι να δούμε τι θα γίνει με τους Τόμυδες και την ΕΕ. Τα ίδια και σε μένα. Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Πριν λίγο καιρό μου ζητησαν ξανά και έκανα πάλι τη διαδικασία (με ταυτότητα). Τωρα ξανά. Δεν είναι καθόλου σοβαροί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bjj-p Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Εχει παρει σβαρνα ολους τους πελατες της και στενει αυτοματοποιημενα email και ειδοποιησεις... για ταυτοποιηση. Μου λεει για δίπλωμα οδηγησης χωρις να εχω δωσει ποτε κατι τετοιο. Αντε να δουμε ποσο θα το τραβηξει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zananiro Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Και εμένα μου ήρθε σήμερα για ταυτοποίηση. Εν τω μεταξύ το λογαριασμό τον άνοιξα πριν 3 εβδομάδες με ταυτότητα. Την παλεύουν εκεί στη revolut? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barman_ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καλά ότι να ναι... Και τώρα θα μας στέλνουν κάθε μέρα μέχρι να στείλουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, spartak1 είπε Τα ίδια και σε μένα. Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Πριν λίγο καιρό μου ζητησαν ξανά και έκανα πάλι τη διαδικασία (με ταυτότητα). Τωρα ξανά. Δεν είναι καθόλου σοβαροί Εντάξει τι να κανουν και αυτοι, εδω μια ολόκληρη χωρα, τωρα βγαίνουμε, τωρα δεν βγαίνουμε, τρελοκομείο οι Άγγλοι 2 ώρες πριν, geont είπε Καλησπερα σε ολους! Μια γρηγορη ερωτηση... Εχω λογαριασμο paypal (uk) εχω περασει τον τραπεζικο μου λογαριασμο και καρτα απο την tsb. Εχω στο συγκεκριμενο λογαριασμο ενα μικρο ποσο σε ευρω (paypal balance), Εχω ανοιξει λογαριασμο στη revolut χρησιμοποιωντας το ελληνικο μου κινητο (δεν ξερω γιατι εγινε αυτο εχω δυο καρτες σιμ στη συσκευη και η πρωτη ειναι αγγλικη). Θελω αν μπορειτε να μου πειτε πως μπορω να μεταφερω τα λιγα ευρω απο το paypal balance κατευθειαν στη revolut (προσοχη δεν εχω ακομα την καρτα, προσπαθω να βαλω χρηματα ωστε να την αποκτησω.) Τι πρεπει να κανω? Ευχαριστω Για να παρεις τα χρηματα απο το ππ, πρέπει να συνδέσεις το ιβαν της ρεβο στο ππ και μετά να τα κατεβάσεις στην ρεβο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Εντάξει τι να κανουν και αυτοι, εδω μια ολόκληρη χωρα, τωρα βγαίνουμε, τωρα δεν βγαίνουμε, τρελοκομείο οι Άγγλοι Ναι μονο που υποτίθεται, ότι εξαιτίας αυτού, πριν μερικούς μήνες μας βάλαν να κάνουμε ξανά ταυτοποίηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maroulini91 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καλησπερα και απο μενα!την καρτα την εχω απο περσυ ανοιγμενη με ελληνικη χειρογραφη ταυτοτητα και ΕΥΤΗΧΩΣ δεν μου εχουν ζητησει καμια ταυτοποιηση ξανα ακομα..το αγορι μου ομως που μολις χθες παρελαβε τη καρτα και τον ανοιξε τον λογαριασμο πριν 2 βδομαδες με ταυτοτητα φετινη,του στειλαν για ταυτοποιηση...να παω για αδεισμα ρεβο και ψαξιμο για n26;;επειδη ειδα που λεγατε για τα διπλωματα και τις χειρογραφες μια χαρα ταξιδευεις και με τα 2..το διπλωμα μου ζητηθηκε μαζι με τη χειρογραφη ταυτοτηταοθ ως εξτρα επιβεβαιωση στο ταξιδι μου στο λονδινο και στη τουρκια(απριλιο)και δεν ειχα κανενα θεμα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, spartak1 είπε Ναι μονο που υποτίθεται, ότι εξαιτίας αυτού, πριν μερικούς μήνες μας βάλαν να κάνουμε ξανά ταυτοποίηση. Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
runner69 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα ίδια και σε εμένα. Είχα κανει ταυτοποιήση πέρσι με την ταυτότητα (λατινικά-όχι χειρόγραφη) και σήμερα μου ξαναζήτησαν ταυτοποίηση. Ανέβασα πάλι την ίδια ταυτότητα και φωτογραφια και θα περιμενω,γράφουν, έως 72ωρες για τον ελεγχο. Ωστοσο μέχρι τότε μου εχουν ανενεργες τις κάρτες, φυσική και άυλη!!! Από ότι φαίνεται θα το λάβουν όλοι αυτο το μήνυμα γιατί δεν έχουν την ικανότητα να ελέγξουν ποιος είχε ταυτοποιήσει πρόσφατα το λογαριασμό του. Όσοι δεν το έχουν λάβει, λογικά θα το λάβουν στις επόμενες μέρες. Απλά το email τους θα βρίσκεται σε άλλο batch αρχείο. (Δεν μπορούν να σταλούν σε όλους ταυτόχρονα). Πάντως δεν δείχνει και πολλή σοβαρότητα η όλη κατάσταση. Αν ήμουν εξωτερικό και είχα ανάγκη την κάρτα, τι θα έκανα; Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από runner69 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
revyien Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Και εμένα το ίδιο Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soiramk Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω Και εμένα το ίδιο.... Εν τω μεταξύ δεν μου είχε έρθει τέτοιο email... Κάπου στο email που έστειλαν πριν λίγο κάπου αναφέρει Αναφορά σε κείμενο At this point we would have to restrict your account, and reopen it once you’ve submitted a new piece of ID. Πως μπορώ να τσεκάρω αν είναι μπλοκαρισμένος ο λογαριασμός; Τα λεφτά που έχω μέσα τα βλέπω κανονικά. Να πω πως έστειλα την ίδια ταυτότητα με την οποία είχα ανοίξει και τον λογαρισμό κάπου στον προηγούμενο Νοέμβριο. Είναι και με λατινικούς χαρακτήρες. EDIT: 5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ! 2 λεπτά πριν, revyien είπε Και εμένα το ίδιο Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι Αν ισχύει πως δουλεύουν όλα κανονικά, πάω αύριο να σηκώσω ό,τι έχει απομείνει μέσα.. Πραγματικά ευτυχώς που δεν μου έτυχε όταν ήμουν εξωτερικό. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από soiramk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Τι μαιλ ειναι το παρακατω Nikolaos, γεια σας. Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit. Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία. Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης. Γιατί το ζητάμε αυτό; Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας. Η ομάδα Revolut Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Τι μαιλ ειναι το παρακατω Nikolaos, γεια σας. Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit. Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία. Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης. Γιατί το ζητάμε αυτό; Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας. Η ομάδα Revolut Εμένα πάντως μου έβγαλε το μήνυμα της ταυτοποίησης και στην εφαρμογη, εκτός από το email Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα