PSYHAS Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Σε aliexpress,εχει κανει κανενας αγορα? Εμενα δεν με αφησε να ολοκληρωσω το payment, λογω μη αποδοχης της καρτας, ενω ειχα βαλει κανονικα στοιχεια κ δεν φαινοταν να υπαρχει προβλημα.
NikosKallithea Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, PSYHAS είπε Σε aliexpress,εχει κανει κανενας αγορα? Εμενα δεν με αφησε να ολοκληρωσω το payment, λογω μη αποδοχης της καρτας, ενω ειχα βαλει κανονικα στοιχεια κ δεν φαινοταν να υπαρχει προβλημα. Κατι αλλο ειναι, σε μενα ολα δουλευουν σωστα
PSYHAS Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Οντως,δεν ειχα ενεργοποιησει τις ηλεκτρονικες συναλλαγες,που μαλλον αρχικα ειναι off. Ολα καλα,εκανα και τσεκαρισμα χωρις να το θελω,λοιπον,της ασφαλειας της καρτας
revyien Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα και απο εμένα Πρόσφατα έτυχε να αρχίσω να χρησημοποιω την ρεβολουτ μετά απο τρία χρόνια αφότου είχα δημιουργήσει λογαριασμό και την είχα στην άκρη Ταυτοποίηση υπέροχα εύκολα αν και ειχα ενδιασμους να στείλω φωτογραφία την ταυτότητα μου μετά απο ψάξιμο στο διαδίκτυο και αμέτρητες γνώμες στα αγγλικά και ελληνικά το αποφάσισα, ταχύτατα μέσα σε δύο λεπτά απο την αποστολή έγκριση,σε σημείο να απορώ γιατί οι ελληνικές τράπεζες να μας ζητάνε σχεδόν μέχρι και το τι τρώμε για μεσημεριανό Συναλλαγές όλα καλά Συναλλαγές μέσω ίντερνετ φανταστικά με την ισοτιμία τους ήδη γλύτωσα αρκετά λεφτά Στη συνέχεια έψαξα εναλλακτικές γιατί η ρεβολουτ δεν υποστηρίζει πληρωμή μέσω κινητού σε φυσικό κατάστημα το Google pay δεν είναι διαθέσιμο οπότε έπεσε το μάτι μου σε μια εφαρμογή icard Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι Μετά απο δυο τρεις επιτυχημένες αγορές μέσω κινητού τελευταία έγινε προπερασμενη Κυριακή 8 ευρώ σε κατάστημα σίτισης στης 12 το βράδυ αντιμετώπισα προβλήματα Ενώ ήμουν στην δουλειά μου δυο μέρες μετα στις 11 το πρωί και 200 χιλιόμετρα μακριά μου έρχεται μήνυμα ότι μόλις χρεωθηκα 8 ευρώ απο το κατάστημα που ψώνισα Κυριακή βράδυ με το ίδιο ποσό Προσπαθώ να μιλήσω με την υποστήριξη τους και η απάντηση είναι ότι φταίει η τράπεζα του καταστήματος Σε ερώτηση μου για πιο λόγο και πως μπόρεσε να με χρεώσει ο έμπορος μετά απο δύο μέρες ξανά ήταν οτι είναι διπλοπληρωμη, φυσικά απάντησα οτι διπλοπληρωμες συμβαίνουν την ίδια στιγμή και για να πω την αλήθεια τρία χρόνια με κάρτες δε μου έτυχε ποτέ οπότε μετά απο δύο μέρες δεν είναι διπλοπληρωμη και αν είναι γιατί εμφανίζει άλλη ημερομηνία και ωρα, άλλαξαν τροπαριο και είπαν απλά ότι με χρεώσε ο έμπορος ξανά Οταν ρώτησα πώς είναι δυνατόν χωρίς να έχει την κάρτα μου τον αριθμό μου απάντησε προφανώς νομίζοντας πως μιλάει σε άσχετο ότι ο έμπορος απο το πος βλέπει τον αριθμό, όταν φυσικά απάντησα ότι είμαι έμπορος και ακόμη και στο κλείσιμο της ημέρας δε βλέπω όλο τον αριθμό της κάρτας κανενός πελάτη και δεν ειναι εφικτό άρχισε να γίνεται αγενεστατος στις απαντήσεις παραπεπτοντας με στην απάντηση μέσω ιμειλ αργότερα Οταν ξανα ρώτησα πως γίνεται ακόμη και να είχε τον αριθμό να με χρεώσε χωρίς το τριψήφιο απο πίσω και ενώ στην πρώτη συναλλαγή ζητάει δακτυλικό αποτύπωμα η εφαρμογή γιατί στη δεύτερη που φαίνεται και αυτή ότι έγινε μέσω τηλεφώνου tap and pay δεν ζήτησε επιβεβαίωση ασφάλειας απλά έκλεισε αγενεστατα το τικετ :) το καλύτερο η απάντηση μέσω ιμειλ ήταν οτι το τερματικό του ήταν οφ λαιν μετά απο δύο μέρες ναι δυο μέρες έκανε ο άνθρωπος σύμφωνα με τα λεγόμενα τους να το συνδέσει το μηχάνημα χρέωσε έτσι γιατί γουστάρει μια για το οφ λαιν και μια να το γιορτάσει επειδή μπηκε ον λαιν(το μηχάνημα του εμπόρου δε δουλεύει οφ λαιν το συγκεκριμένο) και επίσης οτι μου προτείνουν να ξεχάσω τα 8 ευρώ και την συναλλαγή γιατί αν κάνω αμφισβήτηση θα με χρεώσουν 15 ευρώ, πράγμα που δε με συμφέρει όπως ειπαν, δηλαδή κάναμε λάθος αλλά πλήρωσε μας δεκαπέντε ευρώ για να σου δώσουμε 8, γιατί ναι κάναν λάθος, είτε με διπλοπληρωμη που δεν ήταν είτε λόγο ασφάλειας είτε για τον οποιο λόγο είναι δικό τους λάθος, εγώ είπα πάρτε 8 και δώστε τα εκεί σας εμπιστεύομαι τα λεφτά μου,ο έμπορος χτύπησε μια φορά μπροστά μου το ποσό,και αυτή μετά απο δύο μέρες με καινούργια ημερομηνία και ώρα συναλλαγής,με μέσω το κινητό μου όπως γράφει η δραστηριότητα ξανα δώσανε άλλα 8 όταν ζήτησα να μεταφέρω τα λεφτά μου αλλού το υπόλοιπο γιατί δε τους εμπιστεύομαι μου είπαν ότι δε γίνεται αν δε στείλω ταυτότητα και σελφι και ότι άλλο ζητήσουν,τι να στείλω ρε παιδιά που δε σας εμπιστεύομαι; είναι για την ασφάλεια μου λέει, δηλαδή δε νοιάζονταν για την ασφάλεια μου όταν έστελνα λεφτά στην τράπεζα τους για να δουν οτι είμαι εγώ ο κάτοχος της κάρτας;και νοιάζονται τώρα που θέλω απλά να επιστραφούν στην κάρτα απο την οποία μπήκαν, δηλαδή στον ίδιο όχι σε άλλο λογαριασμο αφού με δεχτηκανε με αυτή την καρτα σαν τον άλφα πελάτη τώρα μου λένε οτι με αυτή την κάρτα δεν είμαι ο άλφα πελάτης,τρελά πράγματα!!! Οι εικονικές κάρτες και αυτές κλειδωμένες θέλουν λέει επιβεβαίωση στοιχείων για να τις δω και να της χρησιμοποιήσω ευτυχώς ήταν μικρό το ποσό και το ξόδεψα σε σούπερ μάρκετ όταν μετά από πιέσεις μου ξεμπλοκαραν το tap and pay που είχαν μπλοκάρει ναι για την ασφάλεια μου,ουτε θέλω να φανταστώ σε τι εταιρία θα είχα δώσει τα στοιχεία μου και τι θα γινόταν αν είχα παραπάνω λεφτά μέσα, προφανώς θα έμεναν εγκλωβισμενα, σήμερα το κερασάκι στην τούρτα ήρθε διαβάζοντας κριτικές στο ίντερνετ για αυτούς , έχουν μπλοκάρει λέει τα λεφτά τούς, άλλος λέει έκλεισε ενα καταστήμα που είχαν στην Μάλτα και έχασε 2000 ευρώ, δε ξέρω τι να πιστέψω αλλά με τη δική μου εμπειρία ένα έχω να πω Revolut και τίποτε αλλο... Και για να είμαι δίκαιος προχθές μου επεστράφησαν 8 ευρώ αν και φαίνονται πάλι σαν χρέωση στο λογαριασμό το υπόλοιπο αυξήθηκε, προφανώς ο έμπορος επειδή εγώ μίλησα μαζί του αντί για αυτούς ο άνθρωπος τα επέστρεψε αν και μου είπε οτι δε βλέπει καμία χρέωση και απορουσε πως είναι δυνατόν είπε θα δεί τι μπορεί να κάνει Δε ξέρω αν την λύση την έδωσε αυτός η η icard που πράγμα δύσκολο γιατί η απάντηση τους ήταν απλά να ξεχάσω τη συναλλαγή Όπως και να έχει εγώ δεν τους εμπιστεύομαι 1
Hapatingo Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Εάν θες google pay δες την dipocket. Το περιστατικό που περιγράφεις με την διπλή χρέωση συμβαίνει συχνά στον χρηματοπιστωτικό κόσμο. Μερικές σελίδες πίσω αναφέρουν και εδώ στην Revolut για διπλή χρέωση. Η διαδικασία είναι πάντα η ίδια απλά σου δεσμεύουν τα χρήματα και μετά τα επιστρέφουν πίσω, είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία. Όλο αυτό με την διπλή χρέωση ξεκινάει από το μηχάνημα συναλλαγής, το τερματικό από τον έμπορο δηλαδή ή τον μεσάζοντα εάν υπάρχει. Η εξήγηση με το offline τερματικό είναι λογική.
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Εχει γίνει θέμα με την Εθνική αν θυμάμαι καλά με διπλοχρεώσεις .Αν το pos ήταν εθνικής ............ 1
Doubt Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, revyien είπε Στη συνέχεια έψαξα εναλλακτικές γιατί η ρεβολουτ δεν υποστηρίζει πληρωμή μέσω κινητού σε φυσικό κατάστημα το Google pay δεν είναι διαθέσιμο οπότε έπεσε το μάτι μου σε μια εφαρμογή icard Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι Υπάρχει θέμα, εδώ 1
armagedwnn Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, revyien είπε Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι Άρα δεν εμπιστεύεσαι και όλους εμάς, δεν εμπιστεύεσαι και τον εαυτό σου γιατί Βαλκάνιος είσαι. Αν και σε βρίσκω λίγο υπερβολικό (προσωπική άποψη), ούτε εγώ θα εμπιστευόμουν τα λεφτά μου σε κάποια έμπιστη εταιρία τράπεζα. "Αν και ποτέ δεν είσαι σίγουρος". Αλλά απ' την στιγμή που εμπιστεύεσαι τα λεφτά σου να είσαι πρόθυμος να δώσεις και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα στοιχεία. Πες με αμελή αλλά αν δώσεις την ταυτότητα σου τι μπορεί να γίνει δηλαδή.?
user2163 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, revyien είπε Καλησπέρα και απο εμένα Πρόσφατα έτυχε να αρχίσω να χρησημοποιω την ρεβολουτ μετά απο τρία χρόνια αφότου είχα δημιουργήσει λογαριασμό και την είχα στην άκρη Ταυτοποίηση υπέροχα εύκολα αν και ειχα ενδιασμους να στείλω φωτογραφία την ταυτότητα μου μετά απο ψάξιμο στο διαδίκτυο και αμέτρητες γνώμες στα αγγλικά και ελληνικά το αποφάσισα, ταχύτατα μέσα σε δύο λεπτά απο την αποστολή έγκριση,σε σημείο να απορώ γιατί οι ελληνικές τράπεζες να μας ζητάνε σχεδόν μέχρι και το τι τρώμε για μεσημεριανό Συναλλαγές όλα καλά Συναλλαγές μέσω ίντερνετ φανταστικά με την ισοτιμία τους ήδη γλύτωσα αρκετά λεφτά Στη συνέχεια έψαξα εναλλακτικές γιατί η ρεβολουτ δεν υποστηρίζει πληρωμή μέσω κινητού σε φυσικό κατάστημα το Google pay δεν είναι διαθέσιμο οπότε έπεσε το μάτι μου σε μια εφαρμογή icard Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι Μετά απο δυο τρεις επιτυχημένες αγορές μέσω κινητού τελευταία έγινε προπερασμενη Κυριακή 8 ευρώ σε κατάστημα σίτισης στης 12 το βράδυ αντιμετώπισα προβλήματα Ενώ ήμουν στην δουλειά μου δυο μέρες μετα στις 11 το πρωί και 200 χιλιόμετρα μακριά μου έρχεται μήνυμα ότι μόλις χρεωθηκα 8 ευρώ απο το κατάστημα που ψώνισα Κυριακή βράδυ με το ίδιο ποσό Προσπαθώ να μιλήσω με την υποστήριξη τους και η απάντηση είναι ότι φταίει η τράπεζα του καταστήματος Σε ερώτηση μου για πιο λόγο και πως μπόρεσε να με χρεώσει ο έμπορος μετά απο δύο μέρες ξανά ήταν οτι είναι διπλοπληρωμη, φυσικά απάντησα οτι διπλοπληρωμες συμβαίνουν την ίδια στιγμή και για να πω την αλήθεια τρία χρόνια με κάρτες δε μου έτυχε ποτέ οπότε μετά απο δύο μέρες δεν είναι διπλοπληρωμη και αν είναι γιατί εμφανίζει άλλη ημερομηνία και ωρα, άλλαξαν τροπαριο και είπαν απλά ότι με χρεώσε ο έμπορος ξανά Οταν ρώτησα πώς είναι δυνατόν χωρίς να έχει την κάρτα μου τον αριθμό μου απάντησε προφανώς νομίζοντας πως μιλάει σε άσχετο ότι ο έμπορος απο το πος βλέπει τον αριθμό, όταν φυσικά απάντησα ότι είμαι έμπορος και ακόμη και στο κλείσιμο της ημέρας δε βλέπω όλο τον αριθμό της κάρτας κανενός πελάτη και δεν ειναι εφικτό άρχισε να γίνεται αγενεστατος στις απαντήσεις παραπεπτοντας με στην απάντηση μέσω ιμειλ αργότερα Οταν ξανα ρώτησα πως γίνεται ακόμη και να είχε τον αριθμό να με χρεώσε χωρίς το τριψήφιο απο πίσω και ενώ στην πρώτη συναλλαγή ζητάει δακτυλικό αποτύπωμα η εφαρμογή γιατί στη δεύτερη που φαίνεται και αυτή ότι έγινε μέσω τηλεφώνου tap and pay δεν ζήτησε επιβεβαίωση ασφάλειας απλά έκλεισε αγενεστατα το τικετ το καλύτερο η απάντηση μέσω ιμειλ ήταν οτι το τερματικό του ήταν οφ λαιν μετά απο δύο μέρες ναι δυο μέρες έκανε ο άνθρωπος σύμφωνα με τα λεγόμενα τους να το συνδέσει το μηχάνημα χρέωσε έτσι γιατί γουστάρει μια για το οφ λαιν και μια να το γιορτάσει επειδή μπηκε ον λαιν(το μηχάνημα του εμπόρου δε δουλεύει οφ λαιν το συγκεκριμένο) και επίσης οτι μου προτείνουν να ξεχάσω τα 8 ευρώ και την συναλλαγή γιατί αν κάνω αμφισβήτηση θα με χρεώσουν 15 ευρώ, πράγμα που δε με συμφέρει όπως ειπαν, δηλαδή κάναμε λάθος αλλά πλήρωσε μας δεκαπέντε ευρώ για να σου δώσουμε 8, γιατί ναι κάναν λάθος, είτε με διπλοπληρωμη που δεν ήταν είτε λόγο ασφάλειας είτε για τον οποιο λόγο είναι δικό τους λάθος, εγώ είπα πάρτε 8 και δώστε τα εκεί σας εμπιστεύομαι τα λεφτά μου,ο έμπορος χτύπησε μια φορά μπροστά μου το ποσό,και αυτή μετά απο δύο μέρες με καινούργια ημερομηνία και ώρα συναλλαγής,με μέσω το κινητό μου όπως γράφει η δραστηριότητα ξανα δώσανε άλλα 8 όταν ζήτησα να μεταφέρω τα λεφτά μου αλλού το υπόλοιπο γιατί δε τους εμπιστεύομαι μου είπαν ότι δε γίνεται αν δε στείλω ταυτότητα και σελφι και ότι άλλο ζητήσουν,τι να στείλω ρε παιδιά που δε σας εμπιστεύομαι; είναι για την ασφάλεια μου λέει, δηλαδή δε νοιάζονταν για την ασφάλεια μου όταν έστελνα λεφτά στην τράπεζα τους για να δουν οτι είμαι εγώ ο κάτοχος της κάρτας;και νοιάζονται τώρα που θέλω απλά να επιστραφούν στην κάρτα απο την οποία μπήκαν, δηλαδή στον ίδιο όχι σε άλλο λογαριασμο αφού με δεχτηκανε με αυτή την καρτα σαν τον άλφα πελάτη τώρα μου λένε οτι με αυτή την κάρτα δεν είμαι ο άλφα πελάτης,τρελά πράγματα!!! Οι εικονικές κάρτες και αυτές κλειδωμένες θέλουν λέει επιβεβαίωση στοιχείων για να τις δω και να της χρησιμοποιήσω ευτυχώς ήταν μικρό το ποσό και το ξόδεψα σε σούπερ μάρκετ όταν μετά από πιέσεις μου ξεμπλοκαραν το tap and pay που είχαν μπλοκάρει ναι για την ασφάλεια μου,ουτε θέλω να φανταστώ σε τι εταιρία θα είχα δώσει τα στοιχεία μου και τι θα γινόταν αν είχα παραπάνω λεφτά μέσα, προφανώς θα έμεναν εγκλωβισμενα, σήμερα το κερασάκι στην τούρτα ήρθε διαβάζοντας κριτικές στο ίντερνετ για αυτούς , έχουν μπλοκάρει λέει τα λεφτά τούς, άλλος λέει έκλεισε ενα καταστήμα που είχαν στην Μάλτα και έχασε 2000 ευρώ, δε ξέρω τι να πιστέψω αλλά με τη δική μου εμπειρία ένα έχω να πω Revolut και τίποτε αλλο... Και για να είμαι δίκαιος προχθές μου επεστράφησαν 8 ευρώ αν και φαίνονται πάλι σαν χρέωση στο λογαριασμό το υπόλοιπο αυξήθηκε, προφανώς ο έμπορος επειδή εγώ μίλησα μαζί του αντί για αυτούς ο άνθρωπος τα επέστρεψε αν και μου είπε οτι δε βλέπει καμία χρέωση και απορουσε πως είναι δυνατόν είπε θα δεί τι μπορεί να κάνει Δε ξέρω αν την λύση την έδωσε αυτός η η icard που πράγμα δύσκολο γιατί η απάντηση τους ήταν απλά να ξεχάσω τη συναλλαγή Όπως και να έχει εγώ δεν τους εμπιστεύομαι Η συναλλαγή είχε εκκαθαριστεί η ήταν σε εκρεμότητα;Στη Δεύτερη περίπτωση θα σου επέστρεφε το ποσό στην ουσία ο έμπορος δεν θα το έπερνε ποτέ και θα έβγαινε η δέσμευση. Οι περιπτώσεις διπλοχρέωσης συνήθως δεν απαιτούν κάτι από τον κάτοχο της κάρτας καθώς επιστρέφονται αυτόματα τώρα αν ο έμπορος προχώρησε σε εκκαθάριση και των 2 συναλλαγών τότε κάνεις αμφισβήτηση.Επίσης αμφισβήτηση χρέωσης σε συναλλαγές υπό έγκριση δεν γίνεται για τον απλούστατο λόγο ότι η συναλλαγή δεν έχει χρεωθεί στο λογαριασμό του πελάτη. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2019 από user2163
revyien Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Άρα δεν εμπιστεύεσαι και όλους εμάς, δεν εμπιστεύεσαι και τον εαυτό σου γιατί Βαλκάνιος είσαι. Αν και σε βρίσκω λίγο υπερβολικό (προσωπική άποψη), ούτε εγώ θα εμπιστευόμουν τα λεφτά μου σε κάποια έμπιστη εταιρία τράπεζα. "Αν και ποτέ δεν είσαι σίγουρος". Αλλά απ' την στιγμή που εμπιστεύεσαι τα λεφτά σου να είσαι πρόθυμος να δώσεις και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα στοιχεία. Πες με αμελή αλλά αν δώσεις την ταυτότητα σου τι μπορεί να γίνει δηλαδή.? Μας άρεσει δε μας αρέσει στον τομέα επιχειρήσεις ναι Βαλκάνιοι ειδικά Βούλγαροι Σέρβοι η λαμογια πάει συννεφο, φυσικά και οι Έλληνες σα λαός δε πάμε πίσω δες στη ζωή σου πόσες φορές πήγαν να σε αρμεξουν απο συνεργεία μέχρι εταιρείες τηλεφωνίας, χιλιάδες παράπονα κάθε μέρα Τι να δώσω την ταυτότητα μου σε έμπιστη τράπεζα τίποτα δε μπορεί να συμβεί συμφωνώ μαζί σου αλλά σε κάποιον ποθ δεν εμπιστεύομαι με την καμία, πολλά μπορούν να συμβούν Για να απαντήσω σε άλλο φίλο τα τελευταία τρία χρόνια με καθημερινές πάνω απο 80 συνναλαγες καθε μερα ομως ειλικρινά σε pos ποτε δεν μου έτυχε διπλοπληρωμη σε πελάτη και με αυτούς στις τρεις πρώτες συνναλαγες δηλαδή με το καλημέρα, Επιπλέον δεν ήταν διπλοπληρωμη ο εμπορος δεν έβλεπε το ποσό πουθενά και απορούσε και αυτος, απλά φύγανε τα λεφτά απο εμένα σα χρέωση προς αυτόν αλλά δεν υπήρχαν πουθενά Τρίτον για τον άλλο φίλο δεν νομίζω ότι έπρεπε να γράψω στο άλλο θέμα γιατί απλά ήθελα να κάνω σύγκριση την εμπειρία μου εκεί με την εμπειρία της ρεβολουτ για την οποία αυτό εδώ είναι το σωστό θέμα στο φόρουμ Η εξήγηση με το οφ λαιν τερματικό δεν είναι λογική γιατί πήρα επιτόπου χρέωση την πρώτη φορά με απόδειξη απο το pos,και τονpos του συγκεκριμένου εμπόρου δεν έχει τη δυνατότητα οφ λαιν συνναλαγης Και σε όλο αυτό το μπέρδεμα που ήταν αδύνατο να λύσουν σε συνδιασμό με το δεσμευμα των χρημάτων και την αγένεια του σαπορτ τους απλά είναι σαν να φωνάζει μακριά Επίσης το οτι γα λεφτά δεν πιστώθηκαν στον έμπορο δυο φορές μίλησε με την τράπεζα του αλλά απλά αυτοί εμφάνισαν σε εμένα διπλή συναλλαγή που δεν ήτανε κάν διπλή γιατί είχε άλλη ημερομηνία και ώρα άρα χωριστή (τα γραφω και στο προηγούμενο ποστ μου απλά δε το δώσατε βαση μαλλον) εμένα με γεμίζει αμφιβολίες για το που ήταν τα λεφτά και το αν απλώς θέλανε να τα αρπάξουν, αυτά... Τώρα ο κάθε έναςμας έχει αλλα κριτήρια αμφισβήτησης η εμπιστοσύνης, εγώ έγραψα την εμπειρία μου να υπάρχει ούτε θέλω να πείσω κάποιον ούτε να προϊδεάσω Έμεινα δυσαρεστημένος και καχύποπτος σε αντίθεση με τη ρεβολουτ που εκεί μιυυ έτυχε στραβή με απόρριψη την Δευτέρα στο μηχάνημα αλλά να γίνει κανονικά η χρέωση στο λογαριασμό και σε 20 λεπτά μουτα επέστρεψαν πίσω, άμεσα δηλαδή Πολύ ευχαρίστως αν θέλετε να ανεβάσω και σκριν σοτ για την άμεση απόκριση της ρεβολουτ σε καταστήμα Σκλαβενίτη όπως και τη δεύτερη αλλά όχι διπλή χρέωση της icard, μιλάω για δεύτερη ξεχωριστή χρέωση Όποιος δε φοβάται άφοβα και στην icard οποιος είναι ψείρας σαν καξ εμένα ας έχει την εμπειρία μου στο μυαλό του 1
cumulus Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Πάντως και σε εμένα έχει γίνει διπλη χρέωση στη revolut και σε 2 ημέρες τα πήρα πίσω
Jason13 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Για usa ξερουμε νεα υορκη κυριως που δεν εχει αναληψη σε ΑΡΜ ;
MauroPaltoudias Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σήμερα ξαφνικά, μου ήρθε μήνυμα πως δεν γίνεται accepted το top up από κάποιες ελληνικές κάρτες. Εμένα είναι debit ΕΤΕ. Στην προσπάθεια για top up δε, εμφανίζει ένα μήνυμα τύπου "400.1113 / transaction failed : the transaction could not be processed because a value of a field is too long. Please check your input and try again". Τόσα top up, δεν είχα πρόβλημα. Από σήμερα κόλλησε. Ψάχνοντας για το συγκεκριμένο πρόβλημα (και μιλώντας και με την τεχνική υποστήριξη) λένε ότι πρέπει να μειώσεις το μέγεθος της διεύθυνσης (!!). Το έκανα μέχρι εκεί που δεν πήγαινε αλλά και πάλι τίποτα. Κανείς με αντίστοιχο πρόβλημα; Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2019 από MauroPaltoudias
asdfnikos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Σήμερα ξαφνικά, μου ήρθε μήνυμα πως δεν γίνεται accepted το top up από κάποιες ελληνικές κάρτες. Εμένα είναι debit ΕΤΕ. Στην προσπάθεια για top up δε, εμφανίζει ένα μήνυμα τύπου "4000.1113 / transaction failed b the transaction could not be processed because a value of a field is too long. Please check your input and try again". Τόσα top up, δεν είχα πρόβλημα. Από σήμερα κόλλησε. Ψάχνοντας για το συγκεκριμένο πρόβλημα (και μιλώντας και με την τεχνική υποστήριξη) λένε ότι πρέπει να μειώσεις το μέγεθος της διεύθυνσης (!!). Το έκανα μέχρι εκεί που δεν πήγαινε αλλά και πάλι τίποτα. Κανείς με αντίστοιχο πρόβλημα; Δοκίμασε να γραψεις μόνο τον Τ.Κ.
MauroPaltoudias Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σε ευχαριστώ. Μια από τα ίδια. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά η ενημέρωση μου ήρθε και μέσω email! Το έκαναν και καλά escalate στο account verification team και θα με ενημερώσουν εν ευθέτω χρόνω. Edit : Έχει χαθεί η μπάλα. Δεν ξέρουν τίποτα και με παρέπεμψαν στην ΕΤΕ. Η ΕΤΕ με τη σειρά της βλέπει τις συναλλαγές που επιχειρούν να πραγματοποιηθούν, παραδόξως όμως τους γυρίζει πίσω το ποσό. Το περίεργο είναι ότι δεν λαμβάνω ειδοποίηση για OTP (υποχρεωτικό εδώ και κάποιες ημέρες από οδηγία Ε.Ε.), αλλά μου εμφανίζει το μήνυμα που αναφέρω και στο παραπάνω ποστ. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2019 από MauroPaltoudias
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα