Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

Σήμερα παρέλαβα την Revolut απλή standard τιποτε το ιδιαιτερο. Υπαρχει δυνατοτητα να μεταφερω χρηματα που εχω σαν balance στο PayPal στη συγκεκριμενη καρτα αν την κανω link? Η αυτο μονο γινεται σε business λογαριασμους Revolut?

Ευχαριστώ

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 3/4/2024 στις 12:58 ΜΜ, geont είπε

Καλημέρα σας,

Σήμερα παρέλαβα την Revolut απλή standard τιποτε το ιδιαιτερο. Υπαρχει δυνατοτητα να μεταφερω χρηματα που εχω σαν balance στο PayPal στη συγκεκριμενη καρτα αν την κανω link? Η αυτο μονο γινεται σε business λογαριασμους Revolut?

Ευχαριστώ

Βάζεις το IBAN της Revolut στο PayPal, κάνεις την διαδικασία ταυτοποίησης και μετά μεταφέρεις τα λεφτά. Μπορεί να εμφανιστούν και μέσα σε λίγες ώρες.

  • Like 2
Δημοσ.

Όντως έγινε ακριβώς όπως γράφεις. Στη 1κ τέταρτο έκανα τη μεταφορά και την ίδια μέρα στις 4 εμφανίστηκαν. Πολύ γρήγοροι στη revolut

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν είναι το καταλληλότερο μέρος εδώ αλλά έχει χρησιμοποιήσει κανείς την ταξιδιωτική ασφάλεια που προσφέρει η Revolut στα συνδρομητικά πακέτα μέσω της XCOVER; Είχα πρόσφατα 1 πτήση ακυρωμένη και 1 πτήση με καθυστέρηση πάνω απο 24 ώρες κι ενώ και στις 2 περιπτώσεις αγόρασα νέα εισιτήρια για να φτάσω στον προορισμό μου, δεν μου κάλυψαν τίποτα. Κλείσανε και τα 2 cases αρνητικά λέγοντας οτι δεν καλύπτομαι και να διαβάσω τις καλύψεις στο συμβόλαιο. Ψάχνωντας λίγο παραπάνω είδα οτι όλοι μόνο αρνητικά έχουν να πουν για την συγκεκριμένη εταιρεία και δεν βρήκα κάποιον να έκλεισε η υποθεσή του θετικά και να πήρε κάποια λεφτά πίσω.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alxandros_gr είπε

Δεν ξέρω αν είναι το καταλληλότερο μέρος εδώ αλλά έχει χρησιμοποιήσει κανείς την ταξιδιωτική ασφάλεια που προσφέρει η Revolut στα συνδρομητικά πακέτα μέσω της XCOVER; Είχα πρόσφατα 1 πτήση ακυρωμένη και 1 πτήση με καθυστέρηση πάνω απο 24 ώρες κι ενώ και στις 2 περιπτώσεις αγόρασα νέα εισιτήρια για να φτάσω στον προορισμό μου, δεν μου κάλυψαν τίποτα. Κλείσανε και τα 2 cases αρνητικά λέγοντας οτι δεν καλύπτομαι και να διαβάσω τις καλύψεις στο συμβόλαιο. Ψάχνωντας λίγο παραπάνω είδα οτι όλοι μόνο αρνητικά έχουν να πουν για την συγκεκριμένη εταιρεία και δεν βρήκα κάποιον να έκλεισε η υποθεσή του θετικά και να πήρε κάποια λεφτά πίσω.

 

Ο λόγος της ακύρωσης των πτήσεων; 

Δημοσ.

Ενημερωτικά: Με το τελευταίο update που έκανε χτες η εφαρμογή, ζητάει (σε εμένα τουλάχιστον) αλλαγή κωδικού και λήψη πάλι φωτογραφίας του προσώπου μου.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Maitre είπε

Ενημερωτικά: Με το τελευταίο update που έκανε χτες η εφαρμογή, ζητάει (σε εμένα τουλάχιστον) αλλαγή κωδικού και λήψη πάλι φωτογραφίας του προσώπου μου.

 

Κουραστικο εχει καταντησει πλεον η ανανεωση φωτογραφιας.

Επεξ/σία από runner69
Δημοσ.
2 hours ago, asdfnikos said:

Ο λόγος της ακύρωσης των πτήσεων; 

Η μία πτήση για operational reasons της αεροπορικής. Η άλλη πτήση μηχανικό πρόβλημα στο αεροσκάφος.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, alxandros_gr είπε

Η μία πτήση για operational reasons της αεροπορικής. Η άλλη πτήση μηχανικό πρόβλημα στο αεροσκάφος.

Για το συγκεκριμένο με βάση την revolut δεν γνωρίζω.

Όμως, υπάρχουν ανεξάρτητοι που αναλαμβάνουν την διαδικασία. Ψάξε για αποζημίωση αεροπορική πτήση. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, alxandros_gr είπε

Η μία πτήση για operational reasons της αεροπορικής. Η άλλη πτήση μηχανικό πρόβλημα στο αεροσκάφος.

Έλαβες αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία (hotel , φαγητό κτλπ;) Μήπως δεν έγραψες σωστά το αίτημα σου γιαυτό δεν προχώρησαν σε αποζημείωση; Μίλησε και με το live chat πιστεύω θα σε βοηθήσουν. 

Δημοσ.
3 hours ago, OmeletaMAN said:

Για το συγκεκριμένο με βάση την revolut δεν γνωρίζω.

Όμως, υπάρχουν ανεξάρτητοι που αναλαμβάνουν την διαδικασία. Ψάξε για αποζημίωση αεροπορική πτήση. 

 

3 hours ago, asdfnikos said:

Έλαβες αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία (hotel , φαγητό κτλπ;) Μήπως δεν έγραψες σωστά το αίτημα σου γιαυτό δεν προχώρησαν σε αποζημείωση; Μίλησε και με το live chat πιστεύω θα σε βοηθήσουν. 

Για την πτήση που είχε καθυστέρηση 24+ ώρες επειδή αφετηρία ήταν η Αθήνα πήρα αποζημίωση βάση της EU261. H δεύτερη πτήση που ακυρώθηκε τελείως ήταν εσωτερική στην Αυστραλία (Virgin Australia) όπου δεν έχουν τέτοια διαδικασία, απλά επιστροφή του κόστους του εισιτηρίου. Η αεροπορική πρότεινε να μας κλείσει εισιτήρια σε άλλη πτήση 2 μέρες αργότερα αλλά δεν κάναμε αποδεκτή την πρότασή τους. Και για τις 2 πτήσεις δεν είχα έξτρα έξοδα για διαμονή/φαγητό αλλά μόνο το έξτρα κόστος του εισιτηρίου το οποίο ήταν αρκετά υψηλό όταν το βγάζεις λίγο πριν την πτήση.

Δεν υπάρχει live chat ούτε τηλέφωνο στην XCOVER, συμπληρώνεις τη φόρμα, κάνεις upload τα έγγραφα που ζητάνε και περιμένεις και όλη η επικοινωνία είναι μέσω email.

Στις καλύψεις αναφέρει τα παρακάτω οπότε θεωρώ οτι και για τις 2 περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχει κάποια αποζημίωση

 

image.png.072e0bb5f77bbb63d9b0e79cfe3a11d8.png

image.png.4ededbe972ed298723cb546d40142454.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε μου χρειάστηκε ακόμη, γιατί οι απορίες μου μέχρι τώρα ήταν λίγες και μου τις έλυσαν κάποιοι γνώστες μέσα εδώ. 

Επειδή όμως με τη revolut έχω κάνει αρκετή χρήση και όσο περνάει ο καιρός, κάνω όλο και περισσότερο.

Από περιέργεια για να γνωρίζω, επειδή δεν ξέρω ξένες γλώσσες.

Αν χρειαστεί να επικοινωνήσω με το  live chat, μιλάνε ελληνικά;

Επεξ/σία από ΓΙΩΡΓΟΣ-2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ΓΙΩΡΓΟΣ-2 είπε

Δε μου χρειάστηκε ακόμη, γιατί οι απορίες μου μέχρι τώρα ήταν λίγες και μου τις έλυσαν κάποιοι γνώστες μέσα εδώ. 

Επειδή όμως με τη revolut έχω κάνει αρκετή χρήση και όσο περνάει ο καιρός, κάνω όλο και περισσότερο.

Από περιέργεια για να γνωρίζω, επειδή δεν ξέρω ξένες γλώσσες.

Αν χρειαστεί να επικοινωνήσω με το  live chat, μιλάνε ελληνικά;

Μια φορά που χρειάστηκε να μιλήσω μαζί τους με ρώτησε ο υπάλληλος σε ποια γλώσσα θέλω να μιλήσουμε, του έγραφα στα ελληνικά κι αυτός επίσης, από μεταφραστή. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, alxandros_gr είπε

Δεν ξέρω αν είναι το καταλληλότερο μέρος εδώ αλλά έχει χρησιμοποιήσει κανείς την ταξιδιωτική ασφάλεια που προσφέρει η Revolut στα συνδρομητικά πακέτα μέσω της XCOVER; Είχα πρόσφατα 1 πτήση ακυρωμένη και 1 πτήση με καθυστέρηση πάνω απο 24 ώρες κι ενώ και στις 2 περιπτώσεις αγόρασα νέα εισιτήρια για να φτάσω στον προορισμό μου, δεν μου κάλυψαν τίποτα. Κλείσανε και τα 2 cases αρνητικά λέγοντας οτι δεν καλύπτομαι και να διαβάσω τις καλύψεις στο συμβόλαιο. Ψάχνωντας λίγο παραπάνω είδα οτι όλοι μόνο αρνητικά έχουν να πουν για την συγκεκριμένη εταιρεία και δεν βρήκα κάποιον να έκλεισε η υποθεσή του θετικά και να πήρε κάποια λεφτά πίσω.

 

Στη θέση σου ταξιδιωτική ασφάλεια θα έκανα με N26 ή Curve που έχουν καλύτερους όρους και είναι με την Allianz. Kαι έχεις την δυνατότητα να μιλήσεις και ελληνικά γιατί όταν τη χρειαστείς επικοινωνείς με το παράτημα Ελλάδας, για ότι αξιώσεις έχεις. Νομίζω έχει και app για να κάνεις αιτήματα για αποζημιώσεις.

Δημοσ.
25 minutes ago, katsiletra said:

Στη θέση σου ταξιδιωτική ασφάλεια θα έκανα με N26 ή Curve που έχουν καλύτερους όρους και είναι με την Allianz. Kαι έχεις την δυνατότητα να μιλήσεις και ελληνικά γιατί όταν τη χρειαστείς επικοινωνείς με το παράτημα Ελλάδας, για ότι αξιώσεις έχεις. Νομίζω έχει και app για να κάνεις αιτήματα για αποζημιώσεις.

Δεν ήταν επιλογή μου η XCOVER, ούτε πλήρωσα κάτι έξτρα, πάει πακέτο με το Metal plan της Revolut. Είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή να κάνω λογαριασμό στη Ν26 αλλά μου έριξαν άκυρο χωρίς να εξηγήσουν το λόγο. Θα κοιτάξω και για την Curve, ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...