asdfnikos Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Για εισοδήματα που απέκτησες στο εξωτερικό αν θυμάμαι καλα ειναι ο συγκεκριμένος κωδικος. όχι για τους λογαριασμους που έχεις στο εξωτερικό.
Doubt Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 15 λεπτά πριν, asdfnikos είπε Για εισοδήματα που απέκτησες στο εξωτερικό αν θυμάμαι καλα ειναι ο συγκεκριμένος κωδικος. όχι για τους λογαριασμους που έχεις στο εξωτερικό. Αλλάζει το πράγμα τότε. Θυμάμαι πέρσι υπήρχε απλά μια επιλογή να δηλώσεις αν έχεις κατάθεση στο εξωτερικό. Επέλεγες "ναι" κι αυτό ήταν όλο.
runner69 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, asdfnikos είπε Για εισοδήματα που απέκτησες στο εξωτερικό αν θυμάμαι καλα ειναι ο συγκεκριμένος κωδικος. όχι για τους λογαριασμους που έχεις στο εξωτερικό. 11 λεπτά πριν, Doubt είπε Αλλάζει το πράγμα τότε. Θυμάμαι πέρσι υπήρχε απλά μια επιλογή να δηλώσεις αν έχεις κατάθεση στο εξωτερικό. Επέλεγες "ναι" κι αυτό ήταν όλο. Πάντα για καταθέσεις ήταν η περιγραφή στον κωδικό 029 αλλά πλέον άλλαξε και περιλαμβάνει και τα εισοδήματα. Μέχρι περσι ήταν : Έχετε περιουσία (ακίνητα, καταθέσεις κλπ.) στην αλλοδαπή; Ενώ τώρα έγινε: Έχετε εισοδήματα ή/και περιουσία (ακίνητα, καταθέσεις κλπ.) στην αλλοδαπή;Πατήστε ΕΔΩ Και μέσα δηλώνεις τις χώρες Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από runner69
asdfnikos Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Μιάς όμως δεν είναι κανονικός τραπεζικός λογαριασμός η Revolut Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να γίνει η δήλωση της διότι δεν θα γίνει ανταλλαγή πληροφοριών του ΗΒ με την Ελλάδα για τα e-wallet.
smpetros Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Καλησπέρα σας. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την κάρτα revolut την οποία έπρεπε να έχω παραλάβει από τις 13 του μήνα και ακόμη περιμένω. Άν και δεν καίγομαι ιδιαίτερα παρ' όλα αυτά τι με συμβουλεύεται, να περιμένω μερικές μέρες ακόμη ή να ξεκινήσω διαδικασία για έκδοση καινούργιας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Doubt Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, smpetros είπε Καλησπέρα σας. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την κάρτα revolut την οποία έπρεπε να έχω παραλάβει από τις 13 του μήνα και ακόμη περιμένω. Άν και δεν καίγομαι ιδιαίτερα παρ' όλα αυτά τι με συμβουλεύεται, να περιμένω μερικές μέρες ακόμη ή να ξεκινήσω διαδικασία για έκδοση καινούργιας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Να περιμένεις ή να ρωτήσεις το ταχυδρομείο σου. Όλοι έχουν καθυστερήσεις. 1
POS Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, asdfnikos είπε Μιάς όμως δεν είναι κανονικός τραπεζικός λογαριασμός η Revolut Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να γίνει η δήλωση της διότι δεν θα γίνει ανταλλαγή πληροφοριών του ΗΒ με την Ελλάδα για τα e-wallet. αν ειναι επαγγελματικος λογ/μος, βαση Ελληνικης νομοθεσιας πρεπει να δηλωθει Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από POS
asdfnikos Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, POS είπε αν ειναι επαγγελματικος λογ/μος, βαση Ελληνικης νομοθεσιας πρεπει να δηλωθει Εκεί πάει αλλού το πράγμα. Άλλα για απλό λογαριασμό ιδιώτη στην Revolut δεν πιστεύω οτι χρειάζεται .
smpetros Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 6 λεπτά πριν, Doubt είπε Να περιμένεις ή να ρωτήσεις το ταχυδρομείο σου. Όλοι έχουν καθυστερήσεις. Ευχαριστώ πολύ.
runner69 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, asdfnikos είπε Μιάς όμως δεν είναι κανονικός τραπεζικός λογαριασμός η Revolut Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να γίνει η δήλωση της διότι δεν θα γίνει ανταλλαγή πληροφοριών του ΗΒ με την Ελλάδα για τα e-wallet. 1 ώρα πριν, asdfnikos είπε Εκεί πάει αλλού το πράγμα. Άλλα για απλό λογαριασμό ιδιώτη στην Revolut δεν πιστεύω οτι χρειάζεται . Και εγώ αυτό θεωρώ, όσο δεν είναι επίσημα τράπεζα τότε δεν χρείαζεταi να το δηλώσουμε. Διαφορετικά θα έπρεπε να δηλώσουμε ακόμα και το paypal σε περίπτωση που είχες υπόλοιπο εκεί. Αντίστοιχο e-wallet είναι μόνο που δεν σου δίνει κάρτα.
Doubt Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Ήρθε ενημέρωση για την αλλαγή στο ποσοστό προμήθειας για τα κρυπτονομίσματα. Αναφορά σε κείμενο ενημερώνουμε τους όρους κρυπτονομισμάτων μας για τους χρήστες Standard Όταν ξεκινήσαμε την υπηρεσία κρυπτονομισμάτων μας το 2017, ήταν διαθέσιμη μόνο στους πελάτες μας Premium και Metal. Την προηγούμενη βδομάδα, την καταστήσαμε διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες μας. Όπως κάθε επιχείρηση, πρέπει να υπολογίσουμε σωστά τα οικονομικά, ενώ πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι η συμφωνία για τους πελάτες μας Premium και Metal είναι δίκαιη. Επομένως, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με ορισμένες αλλαγές που πραγματοποιούμε στις προμήθειές μας για τους χρήστες Standard. Οι προμήθειες αλλάζουν για τους χρήστες Standard Όταν καταστήσαμε διαθέσιμα τα κρυπτονομίσματα σε όλους την προηγούμενη βδομάδα, σας ενημερώσαμε ότι για την ώρα διατηρούμε την ίδια τιμολογιακή πολιτική για τους πελάτες Standard και για τους χρήστες Premium και Metal, ωστόσο η προμήθεια για τους χρήστες Standard θα αυξηθεί σε 2,5% τον Μάιο. Τελικά, αποφασίσαμε να σας δώσουμε την ίδια τιμή για λίγο περισσότερο. Ωστόσο, στις 25 Μαΐου 2020, θα αυξήσουμε την προμήθεια για τους πελάτες Standard από 1,5% σε 2,5%. Η προσαύξηση για πελάτες Premium και Metal θα παραμείνει αμετάβλητη στο 1,5%. Όσοι από σας καταπιάνονται με τα νομικά ίσως έχουν παρατηρήσει πως έχουμε ήδη επεξηγήσει αυτήν την αλλαγή στη σελίδα προμηθειών μας. Για να είμαστε απόλυτα διαφανείς με τους πελάτες, η τιμή που βλέπετε στην οθόνη ανταλλαγών περιλαμβάνει την προσαύξησή μας, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιβεβαιώσετε πως είστε ικανοποιημένοι προτού πραγματοποιήσετε κάποια ανταλλαγή. Για να δείτε αυτούς τους ενημερωμένους όρους, απλώς πατήστε εδώ. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την ενημέρωση, μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων που παρέχουμε. Γιατί το κάνουμε αυτό; Όπως αναφέρουμε και πιο πάνω, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε υπολογίσει σωστά τα οικονομικά αυτού του προϊόντος, έτσι ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε και να βελτιώνουμε την υπηρεσία κρυπτονομισμάτων μας στο μέλλον. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι είναι δίκαιο για τους πελάτες μας Premium και Metal. Έρχονται περισσότερα πράγματα Έχουμε μεγάλα σχέδια για τη βελτίωση και την επέκταση της υπηρεσίας κρυπτονομισμάτων μας στο μέλλον και ανυπομονούμε να τα μοιραστούμε μαζί σας. Να έχετε το νου σας για ενημερώσεις μέσω της εφαρμογής, των email και των καναλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής μας. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από Doubt
kleo1 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 μόλις πετάχτηκε notification στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και μου ζητάνε πληροφορίες.. Έχω στείλει μήνυμα τι ακριβώς θέλουν και περιμένω Αυτό είναι απαράδεκτο στα καλά καθούμενα να σου μπλοκάρουν το λογαριασμό. Δηλαδή αν ήμουν στο εξωτερικό τώρα και βασιζόμουν στη revolut (εντάξει δεν είμαι τόσο χαζός να το κάνω) τι θα γινόταν; Ποτέ ελληνική τράπεζα δεν έκανε κάτι τέτοιο. Εντάξει κάνω χρήση της κάρτας, αλλά δε διακινώ και μεγάλα ποσά για να πω ότι χτύπησε καμπανάκι. και ειδικά τώρα είχα 100€ στο λογαριασμό μου. Εκτός αν έφταιγε ότι αυτό το ποσό είχε μπει από τρίτο. Ενώ όλες τις άλλες φορές σχεδόν γινόταν top up από δική μου κάρτα. Περιμένω να δω σε πόσο χρόνο θα βγάλω άκρη Πόση ώρα κάνουν αυτοί να απαντήσουν; εδώ και μια ώρα έχω στείλει μήνυμα μέσω της εφαρμογής και τίποτα..... Τι κάνω; απλά περιμένω;
alfeios Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 31 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Εμφανίστηκε το ATM nearby στο dashboard Τι εμφανίστηκε;
ProponitisTouKanape Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, kleo1 είπε μόλις πετάχτηκε notification στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και μου ζητάνε πληροφορίες.. Έχω στείλει μήνυμα τι ακριβώς θέλουν και περιμένω Αυτό είναι απαράδεκτο στα καλά καθούμενα να σου μπλοκάρουν το λογαριασμό. Δηλαδή αν ήμουν στο εξωτερικό τώρα και βασιζόμουν στη revolut (εντάξει δεν είμαι τόσο χαζός να το κάνω) τι θα γινόταν; Ποτέ ελληνική τράπεζα δεν έκανε κάτι τέτοιο. Εντάξει κάνω χρήση της κάρτας, αλλά δε διακινώ και μεγάλα ποσά για να πω ότι χτύπησε καμπανάκι. και ειδικά τώρα είχα 100€ στο λογαριασμό μου. Εκτός αν έφταιγε ότι αυτό το ποσό είχε μπει από τρίτο. Ενώ όλες τις άλλες φορές σχεδόν γινόταν top up από δική μου κάρτα. Περιμένω να δω σε πόσο χρόνο θα βγάλω άκρη Πόση ώρα κάνουν αυτοί να απαντήσουν; εδώ και μια ώρα έχω στείλει μήνυμα μέσω της εφαρμογής και τίποτα..... Τι κάνω; απλά περιμένω; Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πειραιώς μου ακύρωσε πιστωτική χωρίς να με ειδοποιήσει για "λόγους ασφαλείας". Και ήμουν όντως στο εξωτερικό τότε και σχεδίαζα να πληρώσω ξενοδοχείο με αυτή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα