Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και πιο συγκεκριμένα ενός Honda Innova 125, 10ετίας ή νεότερου. Δε θέλω να  με πιάσουν Κώτσο και να πληρώνω σπασμένα άλλων, οπότε ακούω συμβουλές για το τί να τσεκάρω πριν δώσω το χρήμα. 

Επεξ/σία από Skylined
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Skylined είπε

και πιο συγκεκριμένα ενός Honda Innova 125, 10ετίας ή νεότερου. Δε θέλω να  με πιάσουν Κώτσο και να πληρώνω σπασμένα άλλων, οπότε ακούω συμβουλές για το τί να τσεκάρω πριν δώσω το χρήμα. 

Δισκόπλακες φρένων, την αλυσίδα , εαν κουμπώνει όλες τις ταχύτητες , καλύτερα θα ήταν να το πάς σε κάποιον εάν δεν γνωρίζεις.

Και το αριθμό κινητήρα -πλαισίου

Δημοσ.

Δεν έχω εργαλεία για να μετρήσω συμπίεση. Τα βασικά που εγώ σκεφτόμουν να ελέγξω είναι ταχύτητες, επιδόσεις φρένων και επιτάχυνση, αν όλα τα ηλεκτρικά δουλεύουν, σκουριά, δισκοπλακες φρένων και αλυσίδα που αναφέρθηκαν, και να ρίξω μια ματιά από κάτω μήπως τρέχουν τίποτα λάδια. Και αν γέρνει όταν σηκώνω τα χέρια απ'το τιμόνι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρω πως οταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο παπί απλά κάνεις τον σταυρό σου να σου βγει καλό. 

Τωρα καποια πράγματα που είπατε καλο ειναι να τα ελέγξουμε, αλλα τα φρένα , η αλυσίδα κτλ ειναι πραγματα που αλλαζουν χωρις μεγαλο κοστος.

Επεξ/σία από thant
Δημοσ.

το πας σε μαστορα, ποσα να σου παρει για παπι; παρα πολυ λιγοτερα απο την περιπτωση που πεσεις σε φολα

διαφορετικα

1) κοιτας αν καιει λαδια

2) αν ειναι ολα original

3) ρωτας ασφαλιστη για την πινακιδα του για να ξερεις αν εχει εμπλακει σε ατυχημα

4) σε ενδιαφερει κυριως το πλαισιο λαιμος καλαμια κτλ κτλ να ειναι ολα ισια να μην εχουν φαει στουκες στραβωματα ή ατελειωτες σουζες :)

5) κοιτας για διαβρωσεις / σαπιλες ειδικα αμα μιλαμε για κανα νησι που τα τρωει η αλμυρα

γιατι αν ειναι να εχει εκει θεματα αστο καλυτερα

τα μοτερ αμα δεν εχουν χοντραδες φτιαχνονται και χωρις μεγαλο κοστος στα παπια

6) ηλεκτρικα αν ειναι ολα οκ

και γενικα ηλικια αναβατη και αν εχει κανει παρεμβασεις - καγκουριες στο μηχανακι

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xrhstosiak είπε

το πας σε μαστορα, ποσα να σου παρει για παπι; παρα πολυ λιγοτερα απο την περιπτωση που πεσεις σε φολα

διαφορετικα

1) κοιτας αν καιει λαδια

2) αν ειναι ολα original

3) ρωτας ασφαλιστη για την πινακιδα του για να ξερεις αν εχει εμπλακει σε ατυχημα

4) σε ενδιαφερει κυριως το πλαισιο λαιμος καλαμια κτλ κτλ να ειναι ολα ισια να μην εχουν φαει στουκες στραβωματα ή ατελειωτες σουζες :)

5) κοιτας για διαβρωσεις / σαπιλες ειδικα αμα μιλαμε για κανα νησι που τα τρωει η αλμυρα

γιατι αν ειναι να εχει εκει θεματα αστο καλυτερα

τα μοτερ αμα δεν εχουν χοντραδες φτιαχνονται και χωρις μεγαλο κοστος στα παπια

6) ηλεκτρικα αν ειναι ολα οκ

και γενικα ηλικια αναβατη και αν εχει κανει παρεμβασεις - καγκουριες στο μηχανακι

Οτι ειπε + τη συμπιεση.

Για μενα ομως το πας σε δικο σου μαστορα.

Δημοσ.

Ένα παπί 10-ετίας δεν είναι στα όρια ζωής του κινητήρα; Εννοώ, δε βγάζουν και 200.000 χιλιόμετρα τα παπιά...

Δημοσ.

Καλή ερώτηση αυτό για τα όρια ζωής του κινητήρα, αυτά που κοιτάω είναι γύρω στα 30000 χιλιόμετρα. Πάντως μηχανικό δεν έχω (έχω για το αυτοκίνητο) γιατί πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που είχα μηχανάκι, οπότε θέλω να κάνω κάποια βασικά τσεκ μόνος μου. Και αν μου βγει κάποια ζημιά στην πορεία, αφού είναι φθηνό να επιδιορθωθεί όπως λέτε.. ας πάει στο καλό. 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Haldol είπε

Ένα παπί 10-ετίας δεν είναι στα όρια ζωής του κινητήρα; Εννοώ, δε βγάζουν και 200.000 χιλιόμετρα τα παπιά...

εχω ενα honda astra grand δευτερο χερι απο το 95-96 ....

εδω και χρονια εχει περασει τα 200k και εχει δουλεψει και χρονια σε διανομες

σοβαρο σερβις μεσα δεν εχει γινει ποτε, κατι ελατηρια μια φορα και κατι τετοιες μουφες

φυσικα παντα μεσα του εχει ολοφρεσκα λαδια ... τσαμπα ειναι τα λαδια στο παπι δεν ζηταει και τιποτα αλλο :)

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που καταστρέφετε τα παπιά μερικοί από λάδια είναι μεγάλο κρίμα. Θα έπρεπε να βάλουν ένα διακόπτη στο κάρτερ και όταν ξεμένεις από λάδι, να μη μπορείς να βάλεις μπροστά. Όπως και στις γεννήτριες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...