Skylined Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) και πιο συγκεκριμένα ενός Honda Innova 125, 10ετίας ή νεότερου. Δε θέλω να με πιάσουν Κώτσο και να πληρώνω σπασμένα άλλων, οπότε ακούω συμβουλές για το τί να τσεκάρω πριν δώσω το χρήμα. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2018 από Skylined
meletis_m Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 11 ώρες πριν, Skylined είπε και πιο συγκεκριμένα ενός Honda Innova 125, 10ετίας ή νεότερου. Δε θέλω να με πιάσουν Κώτσο και να πληρώνω σπασμένα άλλων, οπότε ακούω συμβουλές για το τί να τσεκάρω πριν δώσω το χρήμα. Δισκόπλακες φρένων, την αλυσίδα , εαν κουμπώνει όλες τις ταχύτητες , καλύτερα θα ήταν να το πάς σε κάποιον εάν δεν γνωρίζεις. Και το αριθμό κινητήρα -πλαισίου
lary7 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Εκτός απο τα παραπάνω, ελεγχεις την ΣΥΜΠΙΕΣΗ, ειναι το α-ω για την κατάσταση του κινητήρα. 2
Skylined Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δεν έχω εργαλεία για να μετρήσω συμπίεση. Τα βασικά που εγώ σκεφτόμουν να ελέγξω είναι ταχύτητες, επιδόσεις φρένων και επιτάχυνση, αν όλα τα ηλεκτρικά δουλεύουν, σκουριά, δισκοπλακες φρένων και αλυσίδα που αναφέρθηκαν, και να ρίξω μια ματιά από κάτω μήπως τρέχουν τίποτα λάδια. Και αν γέρνει όταν σηκώνω τα χέρια απ'το τιμόνι.
thant Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Θεωρω πως οταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο παπί απλά κάνεις τον σταυρό σου να σου βγει καλό. Τωρα καποια πράγματα που είπατε καλο ειναι να τα ελέγξουμε, αλλα τα φρένα , η αλυσίδα κτλ ειναι πραγματα που αλλαζουν χωρις μεγαλο κοστος. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2018 από thant
xrhstosiak Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 το πας σε μαστορα, ποσα να σου παρει για παπι; παρα πολυ λιγοτερα απο την περιπτωση που πεσεις σε φολα διαφορετικα 1) κοιτας αν καιει λαδια 2) αν ειναι ολα original 3) ρωτας ασφαλιστη για την πινακιδα του για να ξερεις αν εχει εμπλακει σε ατυχημα 4) σε ενδιαφερει κυριως το πλαισιο λαιμος καλαμια κτλ κτλ να ειναι ολα ισια να μην εχουν φαει στουκες στραβωματα ή ατελειωτες σουζες 5) κοιτας για διαβρωσεις / σαπιλες ειδικα αμα μιλαμε για κανα νησι που τα τρωει η αλμυρα γιατι αν ειναι να εχει εκει θεματα αστο καλυτερα τα μοτερ αμα δεν εχουν χοντραδες φτιαχνονται και χωρις μεγαλο κοστος στα παπια 6) ηλεκτρικα αν ειναι ολα οκ και γενικα ηλικια αναβατη και αν εχει κανει παρεμβασεις - καγκουριες στο μηχανακι 1 1
talibanakos Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, xrhstosiak είπε το πας σε μαστορα, ποσα να σου παρει για παπι; παρα πολυ λιγοτερα απο την περιπτωση που πεσεις σε φολα διαφορετικα 1) κοιτας αν καιει λαδια 2) αν ειναι ολα original 3) ρωτας ασφαλιστη για την πινακιδα του για να ξερεις αν εχει εμπλακει σε ατυχημα 4) σε ενδιαφερει κυριως το πλαισιο λαιμος καλαμια κτλ κτλ να ειναι ολα ισια να μην εχουν φαει στουκες στραβωματα ή ατελειωτες σουζες 5) κοιτας για διαβρωσεις / σαπιλες ειδικα αμα μιλαμε για κανα νησι που τα τρωει η αλμυρα γιατι αν ειναι να εχει εκει θεματα αστο καλυτερα τα μοτερ αμα δεν εχουν χοντραδες φτιαχνονται και χωρις μεγαλο κοστος στα παπια 6) ηλεκτρικα αν ειναι ολα οκ και γενικα ηλικια αναβατη και αν εχει κανει παρεμβασεις - καγκουριες στο μηχανακι Οτι ειπε + τη συμπιεση. Για μενα ομως το πας σε δικο σου μαστορα.
Haldol Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Ένα παπί 10-ετίας δεν είναι στα όρια ζωής του κινητήρα; Εννοώ, δε βγάζουν και 200.000 χιλιόμετρα τα παπιά...
Skylined Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Καλή ερώτηση αυτό για τα όρια ζωής του κινητήρα, αυτά που κοιτάω είναι γύρω στα 30000 χιλιόμετρα. Πάντως μηχανικό δεν έχω (έχω για το αυτοκίνητο) γιατί πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που είχα μηχανάκι, οπότε θέλω να κάνω κάποια βασικά τσεκ μόνος μου. Και αν μου βγει κάποια ζημιά στην πορεία, αφού είναι φθηνό να επιδιορθωθεί όπως λέτε.. ας πάει στο καλό.
xrhstosiak Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 16 ώρες πριν, Haldol είπε Ένα παπί 10-ετίας δεν είναι στα όρια ζωής του κινητήρα; Εννοώ, δε βγάζουν και 200.000 χιλιόμετρα τα παπιά... εχω ενα honda astra grand δευτερο χερι απο το 95-96 .... εδω και χρονια εχει περασει τα 200k και εχει δουλεψει και χρονια σε διανομες σοβαρο σερβις μεσα δεν εχει γινει ποτε, κατι ελατηρια μια φορα και κατι τετοιες μουφες φυσικα παντα μεσα του εχει ολοφρεσκα λαδια ... τσαμπα ειναι τα λαδια στο παπι δεν ζηταει και τιποτα αλλο 1
Skylined Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2018 Έχω κάψει παπί γιατί ξέχασα να βάλω λάδια, νομίζω χρειάστηκε 5000χλμ μέχρι να βαρεσει μπιελα
De@th L0rd Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Αυτό που καταστρέφετε τα παπιά μερικοί από λάδια είναι μεγάλο κρίμα. Θα έπρεπε να βάλουν ένα διακόπτη στο κάρτερ και όταν ξεμένεις από λάδι, να μη μπορείς να βάλεις μπροστά. Όπως και στις γεννήτριες. 1
nightmaire Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Για εμένα το πιο σωτό ειναι να το πας σε κανεναν μηχανικό να το δει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα