Προς το περιεχόμενο

H Nikon θα κυκλοφορήσει σύντομα τη δική της full-frame mirroless κάμερα και όχι μόνο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην αγορά των φωτογραφικών μηχανών mirrorless full-frame (πλήρους κάδρου) ετοιμάζεται να μπει η Nikon σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

Με βάση το δελτίο τύπου της Nikon, η εταιρεία εκτός από την πρώτη της full-frame φωτογραφική μηχανή «επόμενης γενιάς», ετοιμάζει και νέους φακούς Nikkor οι οποίοι θα διαθέτουν και νέα μοντούρα (mount) ενώ για την υλοποίηση όλων αυτών, η εταιρεία «συνεργάστηκε με αρκετούς επαγγελματίες δημιουργούς ανά τον κόσμο».

Ακόμα η Nikon έχει στα σκαριά και έναν νέο προσαρμογέα για τη νέα της φωτογραφική μηχανή ο οποίος θα λειτουργεί με τους DSLR φακούς Nikkor και με μοντούρα F που αποτελούν μέρος του ψηφιακούς συστήματος SLR της εταιρείας, εμπλουτίζοντας έτσι την ποικιλία επιλογών για τους φωτογράφους. Η κίνηση αυτή της Nikon θεωρείται αναμενόμενη προκειμένου η εταιρεία να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Sony η οποία κυριαρχεί στη mirrorless κατηγορία. Ήδη η Ιαπωνική εταιρεία διαθέτει στην αγορά το μοντέλο A7 III με κόστος $2000 και με μια διαθέσιμη συλλογή 63 φακών, με τη Nikon να ξεκινά από την αρχή το «χτίσιμο» των δικών της λύσεων στην κατηγορία.

Αν και δεν έχουν διαρρεύσει ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η αξιόπιστη ιστοσελίδα Nikon Rumors αναφέρει ότι δε θα πρέπει να περιμένουμε μία αλλά δύο κάμερες, με την πρώτη να έχει ανάλυση 48Megapixel και τιμή $4000 ενώ το δεύτερο μοντέλο θα προωθηθεί ως η πιο οικονομική πρόταση με κόστος $2500 αλλά και ανάλυση 25Megapixel. Συγκριτικά, και οι δύο προτάσεις αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, θα έχουν μεγαλύτερη ανάλυση από τα μοντέλα της Sony που καλούνται να ανταγωνιστούν και συγκεκριμένα από την A7R III των 42,4Megapixel και την A7 III των 24Megapixel.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πριν την φετινή photokina όπως όλα δείχνουν θα ανακοινώσει και η canon την πρώτη της ff mirroless. Kαιρός ήταν δλδ και για τους δύο ιστορικούς κατασκευαστές να μπουν στο παιχνίδι γιατί η sony αλωνίζει στην συγκεκριμένη κατηγορία.

και για την nikon είναι δεδομένο ότι θα χει νέα μοντούρα γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς..το μεγάλο ερώτημα είναι όμως τι θα κάνει η canon η οποία θεωρητικά μπορεί να διατηρήσει την ef μοντούρα χωρίς αντάπτορες και να κάνει πάταγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αργά ξυπνήσανε, η σονυ είναι πολύ μπροστα (και πιθανοτατα θα παραγει και τους αισθητηρες της νικον για ακόμα μια φορά) και σε τεχνολογία τέτοια και σε σειρά φακών κατασκευασμένων για mirrorless. Η δε Α7iii στα 2 χιλιάρικα είναι το απολυτό τρολάρισμα στην κανον ...

Βέβαια οι γιαπωνέζικες εταιρίες μεταξύ τους βοηθιούνται πολύ περισσότερο από όσο νομίζει ο πολύς κόσμος..

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, stryder είπε

 Το εξώφυλλο του άρθρου πριν το ανοίξουμε για να το διαβάσουμε, μόνο εγώ το είδα σαν να παριστάνει έναν σκύλο ??? 😛 😛 😛

Δες εδώ για κάποιες πιο καθαρές φωτό άλλα αυτό φυσικά μπορεί να είναι ένα mockup και μόνο . Η αναπτυξη Autofocus σε τεχνολογια mirrorless θα ειναι δυσκολη υποθεση για την "κανονικον".

https://www.mirrorlessrumors.com/these-are-the-first-images-of-the-new-nikon-full-frame-mirrorless/

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, makedon1 είπε

Αργά ξυπνήσανε, η σονυ είναι πολύ μπροστα (και πιθανοτατα θα παραγει και τους αισθητηρες της νικον για ακόμα μια φορά) και σε τεχνολογία τέτοια και σε σειρά φακών κατασκευασμένων για mirrorless. Η δε Α7iii στα 2 χιλιάρικα είναι το απολυτό τρολάρισμα στην κανον ...

Βέβαια οι γιαπωνέζικες εταιρίες μεταξύ τους βοηθιούνται πολύ περισσότερο από όσο νομίζει ο πολύς κόσμος..

Στην πράξη δεν είναι σε τπτ απολύτως μπροστά αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί..εκτός κι αν πιστεύεις ότι η 850 έχει κάτι να ζηλέψει από την 7riii ή η επερχόμενη 760 από την a7iii..στα ίδια χρήματα είναι και προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα..και το ίδιο θα συμβεί και με τις ff mirrorless της nikon..εφάμιλλες των αντίστοιχων sony θα ναι..

το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα κάνει η canon που είναι με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο στην κορυφή των πωλήσεων παρόλο που υστερούν οι αισθητήρες της σε DR και στα iso κατά μισό με ένα στοπ..καλώς ή κακώς η canon κινεί τα νήμματα στο χώρο όντας ο απόλυτος κυρίαρχος στις πωλήσεις και γι αυτό ακολουθεί πολύ πιο συντηρητική πολιτική από την sony που ναι φουλ επιθετικη (βάζω ανώριμη τεχνολογία στις μηχανές μου μόνο και μόνο για να φαίνεται στα χαρτιά να εντυπωσιάσω)..

προσωπικά πιστεύω ότι αν η canon κρατήσει την ef μοντούρα και προσφέρει μια βελτιωμένη mirroless εκδοχή της markiiii we have a winner..και θα ναι ο συνήθης ύποπτος..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, laradoomed123 είπε

Στην πράξη δεν είναι σε τπτ απολύτως μπροστά αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί..εκτός κι αν πιστεύεις ότι η 850 έχει κάτι να ζηλέψει από την 7riii ή η επερχόμενη 760 από την a7iii..στα ίδια χρήματα είναι και προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα..και το ίδιο θα συμβεί και με τις ff mirrorless της nikon..εφάμιλλες των αντίστοιχων sony θα ναι..

το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα κάνει η canon που είναι με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο στην κορυφή των πωλήσεων παρόλο που υστερούν οι αισθητήρες της σε DR και στα iso κατά μισό με ένα στοπ..καλώς ή κακώς η canon κινεί τα νήμματα στο χώρο όντας ο απόλυτος κυρίαρχος στις πωλήσεις και γι αυτό ακολουθεί πολύ πιο συντηρητική πολιτική από την sony που ναι φουλ επιθετικη (βάζω ανώριμη τεχνολογία στις μηχανές μου μόνο και μόνο για να φαίνεται στα χαρτιά να εντυπωσιάσω)..

προσωπικά πιστεύω ότι αν η canon κρατήσει την ef μοντούρα και προσφέρει μια βελτιωμένη mirroless εκδοχή της markiiii we have a winner..και θα ναι ο συνήθης ύποπτος..

Δεν θα συμφωνήσω μαζι σου στο τεχνολογικό σκέλος γιατί πρόκειται περί τελείως διαφορετικής τεχνολογίας που πήρε στην σονυ πολύ καιρό να τελειοποιήσει και πλέον είναι ώριμη.

Το autofocus πχ, είναι εντελώς διαφορετικό από ότι εφαρμοζόταν σε dslr, οπότε θέλει ανάπτυξη από το μηδέν, ενώ ο τρόπος που δουλεύει το AF απαιτεί ανάλογους φακούς με ανάλογα πολύ γρήγορα μοτερ.

Οπότε θέλουν πολύ καιρό από την μια να αναπτύξουν την τεχνολογία τους και από την άλλη να βγάλουν σώματα και φακούς ικανά να χτυπήσουν την σονυ.

Η νικον κρέμεται από την σονυ μερικώς να κατασκευάσει τους αισθητήρες (άσχετα με τις αιτιάσεις ότι τους "σχεδιάζει") ενώ η κάνον και πίσω είναι σε δυναμικό εύρος των αισθητήρων της και τα cropped bodies της ήταν από κάκιστα μέχρι μετριότατα ενώ το επαγγελματικό της τμήμα δεν αφήνει επ'ουδενι να πάει σοβαρό βίντεο σε μη-επαγγελματικα και όχι πανάκριβα σώματα..

Για να ανταγωνιστεί μια εταιρία την νέα Α7ιιι θα πρέπει  να πληρεί τα παρακάτω:

1) Παρομοια ικανότητα αυτόματης εστίασης (χλωμό με την πρώτη προσπάθεια και από οτι έχουμε δει μέχρι τώρα από την κανον-ειδικα σε άτακτα κινουμενους στόχους)

2)IBIS

3) Πολύ καλό 4κ (εξαιρετικό στην σόνυ α7ιιι, μην αρχίζουμε για 10 μπιτ και δεν συμμαζεύεται που είναι για καθαρά επαγγελματίες) με βοηθήματα όπως zebra κλπ.... Εδώ της κανον θα πλακώνονται μεταξύ τους...   Επίσης, σε λογικό codec το βίντεο και όχι τρελλά τύπου mjpeg

4) Φακούς κατάλληλους για mirrorless (άλλο οι adapted dslr φακοι που θα επιδιώξει μέσω ανταπτορα να χρησιμοποιεί η κανον και η νικον, που όμως τεχνολογικά δεν θα αποδώσουν το μέγιστο σε θέματα εστίασης)

5 ) Μεγάλη ευαισθησία του αισθητήρα χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο (η νεα Α7ιιι βλέπει στο σκοτάδι σχεδόν όσο η παλιά A7sii πλέον ) -  εύρος ανάλογο της σονυ (καλά κρασιά εδώ , η σονυ έγινε υπερδύναμη σε αυτό τον τομέα)

6) Όλα τα παραπάνω για δυο χιλιαρικα περίπου....

Έχουμε υπόψιν ότι η σονυ έχει μπόλικα άλλα να δώσει γιατί και αυτή περιμένει την κόντρα τόσο καιρό...

 

Συμφωνώ μαζί σου ότι η κανον είναι μεγαθήριο κλπ και να προσθέσω ότι τα φωτογραφικά τμήματα των εταιριών είναι μικρά αναλογικά, η κανον πχ πολύ περισσότερα χρήματα βγάζει από ιατρικά μηχανήματα  που χρησιμοποιούν και οπτική τεχνολογία... Εξίσου οι αισθητήρες της σονυ χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικές παράγωγες κατά κόρον και εκεί είναι και τα μεγάλα έσοδα.

Σε κάθε περίπτωση μακάρι να είναι ανταγωνισιμες και οι τρεις εκπληρώνοντας τα παραπάνω 6 κριτήρια γιατί κερδισμένοι θα είμαστε μονό εμείς... 

Επεξ/σία από makedon1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπ' ότι φαίνεται, η "ταρίφα" των 3 χιλιάρικων για ένα μέσο τρεχον μοντέλο full-frame καλά κρατεί...  Είναι πρόοδος αυτό?  Πριν 30 χρόνια αγόραζες το μέσο μοντέλο "full frame" φιλμάτη για λιγότερο από το 1/3 αυτής της τιμής (σε πραγματικές τιμές "αγοραστικής δύναμης", δηλ. λαμβάνοντας υπ΄όψη και τον πληθωρισμό) !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ φοβάμαι ότι η Sony θα εξακολουθήσει να ηγείται στις mirrorless.

Η Canon άσχετα των πωλήσεων, υπολείπεται σε specs των υπολοίπων και έχει πολύ δρόμο ακόμα..

Όσο για την Nikon, με το quality control των τελευταίων 5 ετών, καλό είναι στην συσκευασία της επερχόμενης mirrorless να εσωκλείσουν....γραμματόσημα ώστε να διευκολύνουν τις ανακλήσεις.

Και το μεγάλο ερώτημα που (μου) γεννάται είναι το εξής: με νέο mount και με την χρήση αντάπτορα για τους f-mount φακούς, ποιός ο λόγος να μεταπηδήσει κάποιος σε Nikon mirrorless και όχι σε όποια άλλη?

Με το άλλη, φυσικά εννοώ Α7xxx που πλέον φαίνεται να έχει ωριμάσει σαν σύστημα.

Αναφορά σε κείμενο

Aπ' ότι φαίνεται, η "ταρίφα" των 3 χιλιάρικων για ένα μέσο τρεχον μοντέλο full-frame καλά κρατεί...  Είναι πρόοδος αυτό?  Πριν 30 χρόνια αγόραζες το μέσο μοντέλο "full frame" φιλμάτη για λιγότερο από το 1/3 αυτής της τιμής (σε πραγματικές τιμές "αγοραστικής δύναμης", δηλ. λαμβάνοντας υπ΄όψη και τον πληθωρισμό) !

 

δεν τα λες και άσχημα, αλλά καλό είναι να λαμβάνουμε υπόψη ότι αναφερόμαστε σε high end καταναλωτικά προιόντα, που απευθύνονται σε επαγγελματίες ή......μερακλήδες. δεν είναι ζυμαρικά ή αυτοκίνητο ώστε να αναφερθούμε στην σχέση ζήτησης/κόστους.

Τα πάθη και τα λάθη, ως γνωστόν, πληρώνονται.

Άσε που αυτό το τρέxο "μέσο" μοντέλο full frame .... τι σημαίνει μέσο? για ποιά 3000 μιλάμε?

 

 

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολύ μιζέρια στις φωτογραφικές μηχανές.. είτε με καθρέφτη ή χωρίς. Στις ακάθρεφτες όμως ανακατεύουν το βίντεο με την φωτογράφιση για να ανεβάζουν τις τιμές. Με αποτέλεσμα πολύ μέτρια εργαλεία να δίνουν όταν προορίζονται για πιο επαγγελματική χρήση. Και να σε έχουν δεμένο οτι και καλά σου παρέχουν λίγο απ΄ολα. Μιλάω ως προς τον κινηματογράφο και τα βασικά.  Σε τέτοια νούμερα ο σοβαρός άνθρωπος πάει άμεσα σε επαγγελματικές λύσεις δεν αναφέρομαι στους γαμους (οσον αφορά στο βίντεο φυσικά). Μονο η Canon θα χει ενδιαφέρον να δει κανέις του χώρου πως θα τα πάει. Αλλά ως συνήθως βήμα βήμα..γιατί έχει πιάσει το νόημα. Οι χρήστες της Nikon προφανώς θα χαρούν για την ff τους σε φωτογραφία, σε βίντεο υπάρχει ήδη η σειρά της Sony a7. Είναι θέμα φιλοσοφίας και στόχων. Αλλοι θέλουν πολύ γρήγορο af σε 4κ για εραστιχνική χρήση και slowmotion, άλλοι ταχύτητα 1/48 για επαγγελματική. Και ό,τι συνεπάγεται. Χρόνοι αποθήκευσης, μπαταρία, θερμοκρασία, και συνδεσιμότητα με περιφερειακά και άλλα.  Aν Nikon και Sony είναι τόσο προοδευτικές εταιρίες γιατί δεν βάζουν 1/48 στις μιρρορλες τους; Γιατι ντρέπονται να παραδεχτούν στον καταναλωτή ότι ξέρεις τα ποιόντα μας προορίζονται μόνο για να σου τρων την ώρα και τα λεφτά και για διασκέδαση : ) Καλή τύχη λοιπόν.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τι θα ψάρια πιάνει η νέα Mirrorless δεν το γνωρίζουμε. Ένα κομμάτι όμως που δείχνει τις προθέσεις της Nikon για το μέλλον ειναι η νέα μοντούρα. Με μία τόσο μεγάλη διάμετρο και το ήδη πατεντάρισμα των Noct φακών της πιστεύω ότι θα δούμε φακούς με πολύ ανοικτά διαφράγματα κάτι που οι Nikon χρήστες έχουν στερηθεί τόσα χρόνια λόγω της μοντούρας F. Αυτό είναι θετική εξέλιξη.

Επίσης είναι πολύ πιθανό σύντομα να δούμε και Medium Format Mirrorless από τη Nikon καθώς μια τόσο μεγάλη διάμετρος μοντούρας σίγουρα μπορεί να υποστηρίξει MF φακους.

Το άμεσο ζήτημα πάντως ειναι πόσο καλά θα δουλέψουν οι ήδη υπάρχοντες F φακοί με τον αντάπτορα πάνω στο νέο σώμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και Nikonάκιας με αφήνει αδιάφορο. DSLR FF και μόνο (δεν ασχολούμαι καθόλου με βίντεο). Είμαι περίεργος να δω πως θα δείχνουν οι φακοί κάλυψης FF σε ένα μικρό σώμα. Ουσιαστικά ακυρώνουν τα πλεονεκτήματα της φορητότητας και του χαμηλού βάρους. Το σημαντικότερο: Η μοντούρα. Το F-mount είναι αυτό που μέσα στις δεκαετίες κρατάει συμβατότητες και φίλους στο στρατόπεδο Nikon. Αν φτιάξει άλλο ένα πρότυπο μοντούρας, όποιος ξεκινήσει με αυτή τη μηχανή, πρέπει να φτιάξει  "προίκα" των φακών από την αρχή. Και ένα σημαντικό ερώτημα: Τυπώνετε φωτογραφίες? κι αν ναι σε τι διάσταση? Βασικά ερωτήματα για FF.

Επεξ/σία από CyanBlue
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, laradoomed123 είπε

Επίσης πριν την φετινή photokina όπως όλα δείχνουν θα ανακοινώσει και η canon την πρώτη της ff mirroless. Kαιρός ήταν δλδ και για τους δύο ιστορικούς κατασκευαστές να μπουν στο παιχνίδι γιατί η sony αλωνίζει στην συγκεκριμένη κατηγορία.

και για την nikon είναι δεδομένο ότι θα χει νέα μοντούρα γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς..το μεγάλο ερώτημα είναι όμως τι θα κάνει η canon η οποία θεωρητικά μπορεί να διατηρήσει την ef μοντούρα χωρίς αντάπτορες και να κάνει πάταγο.

βασικα αυτο που λες ειναι λαθος ολοι μπωρουν να κρατησουν μια μοντουρα για φακους ολο το θεμα αλλαγης μοντουρας ειναι καθαρα θεμα μαρκετινκ αμα βγαλω αλλη μοντουρα θα παρεις και μηχανη και φακους και ανταπτορα αμα στη δωσω με παλια μοντουρα χανω τζηρο τοσο απλο ειναι!

 

6 ώρες πριν, mandos είπε

megapixel και κατοστάρικο

(να είχαν και καμια σημασία τa τόσα μεγα εκτός στούντιο...)

ουτε στο στουντιο εχουν ουσια πανω απο 8-12 mpixel γενικως δεν εχει ουσια ουτε καν για αφησες δρομου αφου αυτες τυπωνονται σε πολυ χαμηλα dpi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Sony αυτή την στιγμή είναι πολύ μπροστά, οι άλλοι τώρα που θέλουν να μπουν στον χώρο το μόνο που θα καταφέρουν θα είναι να "ανεβάσουν" στην συγκεκριμένη κατηγορία την Sony. 

 

Το δυστύχημα στην ψηφιακή φωτογραφία  είναι  ότι μιλάμε για έναν αγώνα  δρόμου και εκεί είναι που έχει χαθεί η ουσία στον ερασιτέχνη φωτογράφο και κατ επέκταση στην φωτογραφία γενικότερα. 

 

Ένας αγώνας δρόμου στα εργαστήρια των κατασκευαστών, ένας αγώνας δρόμου στα χαρακτηριστικά, το φετινό μοντέλο βγάζει καλύτερες φωτογραφίες από το περσινό και το μοντέλο που έχει κλείσει τα πέντε χρόνια πλέον είναι άχρηστο. 

Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που μπήκαμε για τα καλά στην ψηφιακή τεχνολογία της φωτογραφίας. Το φιλμ όμως δεν το έχουν πλησιάσει καν ούτε για πλάκα. 

 

Επίσης στα πράγματα μου έχω ακόμα τα αρνητικά (35mn) από φωτογραφίες του παρελθόντος ,όλες τις φωτογραφίες που εμφάνισα τις έχω σε άλμπουμ και κατά καιρούς τις βλέπω. Ψηφιακές φωτογραφίες έχω χάσει εκατοντάδες! 

 

Οι κερδισμένοι τελικά δεν είμαστε εμείς οι καταναλωτές που γλυτώσαμε λίγα ευρώ για το κάθε καρουλι Fuji Film που δεν αγοράσαμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...