Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 minutes ago, aggelos 2 said:

Με μήκος 4,36 μ το θεωρείς κατάλληλο για εντός πόλης διαδρομές; Μήπως το μπερδεύεις με το Αygo; 😂

Καλά λέω πως έπεσες σε σαΐνι πωλητή...

Γιατί προφανώς με το κτήνος το 4.36 ολόκληρων μέτρων που να πας στην πόλη! 

 

  • Like 4
  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ge0rge42 είπε

Γνωρίζω ότι υπάρχει ζεστό στους βενζινοκινητήρες χρόνια τώρα, κρύο δεν υπάρχει και αυτό έκανε η toyota για να μειώσει τα πιράκια.

Και η Mazda και η Suzuki. Και όχι, δεν γίνεται πρωτίστως για τα πιράκια.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε

Α κατάλαβα

Τίποτα δεν κατάλαβες, καθώς είσαι θύμα κάποιου πωλητή της toyota.😂

Τα υπόλοιπα που γράφεις, απαξιώ να τα σχολιασω, καθώς αποτελούν λογικά άλματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατάθεση εμπειριών από κατόχους Prius. Το αυτοκίνητο έχει κλείσει πολλα χρόνια πλέον. 

Αναρωτιέμαι επίσης αν πάρει σήμερα κάποιος ένα Prius του 2006 τι έξοδα θα έχει να αντιμετωπίσει. Εκτός από τα κλασσικά φυσικά. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, aggelos 2 είπε

Με μήκος 4,36 μ το θεωρείς κατάλληλο για εντός πόλης διαδρομές; Μήπως το μπερδεύεις με το Αygo; 😂

Καλά λέω πως έπεσες σε σαΐνι πωλητή...

Πες οτι μας κανεις πλακα.Θεωρεις 4.36 αυτοκινητο μεγαλο για  κινηση στην πολη, γιατι εγω μετα 4.49 ειμαι νταλικιερης και με ρυμουλκα.Εννοειται βεβαια οτι οσο πιο μεγαλο μειωνονται οι θεσεις σταθμεσης.Αλλα εσυ μιλας μονο για κινηση.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Εννοειται βεβαια οτι οσο πιο μεγαλο μειωνονται οι θεσεις σταθμεσης.

Μειωση θεσεων σταθμευσης, δυσκολια ελιγμων οταν στριβεις σε στενα.

Η διαφορα που εχει μεσα στην πολη το προσωπικο μου Golf 6 σε συγκριση με το εταιρικο Fiat Panda που οδηγω καθε μερα στην Αθηνα, ειναι απλα χαοτικη υπερ του Panda σε ευκολια.

Τελος παντων, ο καθενας οπως βολευεται.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών, δεν ξέρω τι να πω. Το μαλακό δέρμα πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου και στις πόρτες με ψάρωσε μόλις μπήκα μέσα. Δεν είναι κάτι που βλέπεις σε εκδόσεις χωρίς δερμάτινο σαλόνι. 

2016_toyota-chr_hybrid_mte_interior_01.jpg

Αν δεν κάνω λάθος, στα 2,5 χρόνια κάνουν έναν έλεγχο, αν είναι οκ δίνουν 11 χρόνια εγγύηση και αν δεν είναι την αλλάζουν εντός εγγύησης. Και ξανά έλεγχος στα 2,5 χρόνια. Θα σου έλεγα όμως να περάσεις από το service μιας Toyota και να ρωτήσεις για να είσαι σίγουρος. Μέσα από φόρουμ και περιοδικά δεν γίνονται αγορές αυτοκινήτων....

5 χρονια ειναι η εγγυηση και απο εκει και περα οταν περναει με επιτυχια τον ελεγχο (ετησιο)  ανανεωνεται για 1 χρονο μεχρι τα 11 χρονια. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Και η Mazda και η Suzuki. Και όχι, δεν γίνεται πρωτίστως για τα πιράκια.

"Improved exhaust gas recirculation

The exhaust gas recirculation system has an EGR cooler which lowers the temperature of the gas being circulated, thereby reducing the temperature of the intake mixture and reducing risk of engine knock. This allows ignition timing to be fully optimized, which contributes to better thermal efficiency."

Πηγή: https://newsroom.toyota.eu/2016-toyota-c-hr/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aggelos 2 είπε

Μειωση θεσεων σταθμευσης, δυσκολια ελιγμων οταν στριβεις σε στενα.

Η διαφορα που εχει μεσα στην πολη το προσωπικο μου Golf 6 σε συγκριση με το εταιρικο Fiat Panda που οδηγω καθε μερα στην Αθηνα, ειναι απλα χαοτικη υπερ του Panda σε ευκολια.

Τελος παντων, ο καθενας οπως βολευεται.

Μήπως υπερβάλλεις λίγο? Χαοτική διαφορά ανάμεσα σε Golf και σε Panda? 

Και στα στενάκια του Ψυρρη και της Πλάκας να ήσουν κάθε μέρα το "χαοτική" πάλι υπερβολή το βρίσκω. 

Τέλος πάντων με ότι βολεύεται ο καθένας όπως λες .

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, aggelos 2 είπε

Μειωση θεσεων σταθμευσης, δυσκολια ελιγμων οταν στριβεις σε στενα.

Η διαφορα που εχει μεσα στην πολη το προσωπικο μου Golf 6 σε συγκριση με το εταιρικο Fiat Panda που οδηγω καθε μερα στην Αθηνα, ειναι απλα χαοτικη υπερ του Panda σε ευκολια.

Τελος παντων, ο καθενας οπως βολευεται.

Το golf δεν στρίβει, έχει διάμετρο στροφής 10,9 μέτρα, ενώ το panda 9.3 αν είδα καλά και το C-HR έχει 10,4 μέτρα. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

οκ, αλλά γιατί δεν το έχουν εφαρμόσει στους βενζινοκινητήρες? Μήπως υπάρχει κάποιος περιορισμός? 

Έτσι ακριβώς. Κάντε ένα τεστ drive και αφήστε τα περιοδικά. Η αίσθηση που σου δίνει το CVT με τον ηλεκτροκινητήρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα. Και αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι με το δεξί του χέρι, ας χαϊδεύει τα μπουτάκια της συνοδηγού του. Δ' εν' κακό.

Που δηλαδή να πέσει στα χέρια σου κάνα golf GTD με DSG ... Μάλλον τρολαρεις για το cvt με το hybrid κινητήρα . Επίσης το να αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο 28-35Κ ευρώ και ν φορτώνει 5 ατομα με αποσκευές και να τρέμει η ψυχή σου όταν κάνεις προσπεράσεις ...να μου λείπει. Δυστυχώς στην Ελλάδα λόγω φορολογίας τα 2.0 είναι στην απέξω αλλιώς ποιος θα αγόραζε οτιδήποτε εκτός από ενα καλο 2.0 diesel  .Έχει ο father και έχει βγάλει 370.000 μόνο με τα προβλεπόμενα service χωρίς ούτε καν να θέλει αλλαγή η επισκευή το τούρμπο

  • Like 3
Δημοσ.

Έχω το auris υβριδικό. Δεν θα το άλλαζα με άλλο αυτοκίνητο. Για την ηρεμία του και την ευκολία οδήγησης. Όσο για την Μπαταριά η toyota δίνει 10 χρόνια εγγύηση και κάθε χρόνο σε ξεχωριστό βιβλιαράκι από το service για τον έλεγχο του υβριδικού συστήματος. Επίσης η μπαταριά πάει από 20 -80 εκεί έχει όρια για την προστασία της. Είμαι σε εθνική κάθε μέρα και μέσος Όρος είναι 5 - 5,2 . Για 1800 κυβικά και τοι βάρος του η κατανάλωση είναι super.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Που δηλαδή να πέσει στα χέρια σου κάνα golf GTD με DSG ... Μάλλον τρολαρεις για το cvt με το hybrid κινητήρα . Επίσης το να αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο 28-35Κ ευρώ και ν φορτώνει 5 ατομα με αποσκευές και να τρέμει η ψυχή σου όταν κάνεις προσπεράσεις ...να μου λείπει. Δυστυχώς στην Ελλάδα λόγω φορολογίας τα 2.0 είναι στην απέξω αλλιώς ποιος θα αγόραζε οτιδήποτε εκτός από ενα καλο 2.0 diesel  .Έχει ο father και έχει βγάλει 370.000 μόνο με τα προβλεπόμενα service χωρίς ούτε καν να θέλει αλλαγή η επισκευή το τούρμπο

Σε πληροφορώ ότι προσπερνάς και πολύ άνετα κιόλας. Τα τελευταία 15 χρόνια έχω κάνει σχεδόν μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα και έχω οδηγήσει δεκάδες αυτοκίνητα, από supermini έως και πάνω από 2000 κυβικά με αρκετά περισσότερα από 200 άλογα. Σου λέω συνειδητά ότι το C-HR δεν το αλλάζω με τίποτα. Αν δεν το οδηγήσει κάποιος μερικά χιλιόμετρα για να μπει στην φιλοσοφία του, γιατί δεν μοιάζει με τα "κλασικά" αυτοκίνητα, δεν μπορεί να καταλάβει για τι συζητάμε. Με την είσοδο στο αυτοκίνητο ψαρώνεις από το σχέδιο, το δέρμα και τα μαλακά υλικά. Ακουμπάς το χερούλι με το μαλακό δέρμα και λες όπα. Σίγουρα μπήκα σε Toyota? Ακουμπάς το γκάζι για να ξεπαρκάρεις και ψαρώνεις με την απόλυτη ησυχία και την παντελή απουσία κραδασμών. Επιταχύνεις, φρενάρεις και ψαρώνεις από την στιβαρότητα του πλαισίου. Στρίβεις και σε πάει τραίνο. Μηδέν κλίσεις. Πέφτεις σε λακκούβα και ψαρώνεις από την ηρεμία του αυτοκινήτου και χωρίς να πονάει ο κώλος σου λόγο σκληρών αμορτισέρ. Τιμόνι που παραδίδει μαθήματα. Καταλαβαίνεις και το χαλικάκι στην άσφαλτο. Ανοίγεις το στερεοφωνικό και ψαρώνεις από τα πολύ λίγα "λάθη" που κάνει στην αναπαραγωγή της μουσικής. Ξεκινάς ηλεκτρικά από το φανάρι με μηδενικούς ρύπους, θόρυβο και κραδασμούς, με ένα απαλό ηλεκτρικό σφύριγμα και βλέπεις δίπλα σου το βρωμοντίζελ να βγάζει τα άντερά του, να γρλίζει και να χτυπιέται πάνω κάτω. Πολιτισμός ε? Επιστροφή στην εποχή του μαζούτ.... Άντε καληνύχτα σας. I rest my case. Αντί να το θάβεται θεωρητικά, άντε να το οδηγήσετε, να αποκτήσετε σωστή άποψη.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

 δεν κάνω λάθος, στα 2,5 χρόνια κάνουν έναν έλεγχο, αν είναι οκ δίνουν 11 χρόνια εγγύηση και αν δεν είναι την αλλάζουν εντός εγγύησης. Και ξανά έλεγχος στα 2,5 χρόνια. Θα σου έλεγα όμως να περάσεις από το service μιας Toyota και να ρωτήσεις για να είσαι σίγουρος. Μέσα από φόρουμ και περιοδικά δεν γίνονται αγορές αυτοκινήτων....

Οπου ευκολα σου λενε ολα οκ μεχρι την χρονια που το διαγνωστικο δειξει health  x % δεν ανανεωνουμε..

Υπηρχε και το 6χρονια ή 180κ km οποιο ερθει πρωτο μετα καθε χρονο ελεγχος για επεκταση που νομιζω εχει και καποιο εξτρα ποσο...

Και αντε και κανεις σερβις φανοποια εκει και ειναι " ελαστικοι"αφου σε αρμεγαν...αν δεν κανεις σε αντ.πεια τι πιθανοτητες παιζουν να περασουν τετοιες βλαβες?καπου ειχα γραψει οτι το auris εβγαλε προβλημα στο ινβερτερ  με κοστος μερικα χιλιαρικα αντ.πειας.οπως και για την αθλια ηχομονωση +αποδοση της μηχανης... 

Εν ολιγης παντου τα ιδια θα αντιμετωπίσεις.. 

Επεξ/σία από kage
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...