Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάνε ταξίδι Εθνική οδό  με ένα 1.0 κάνε και με τον 1.8 του chr στο 1480kg αμάξωμα του, με σταθερή ταχύτητα 120-130km και δες μόνος σου , οικονομία κάνει μόνο στην κίνηση και μέχρι ένα ορισμένο χρονικό διάστημα μιας και είναι hybrid όχι plug in electric, να μην αναφέρω ότι και από επιδόσεις υστερεί κατά πολύ και ας έχει 1.800αρι κινητήρα αφού ο κινητήρας αυτος δυστυχώς είναι ψόφιος.

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nickokin είπε

Κάνε ταξίδι Εθνική οδό  με ένα 1.0 κάνε και με τον 1.8 του chr στο 1480kg αμάξωμα του, με σταθερή ταχύτητα 120-130km και δες μόνος σου , οικονομία κάνει μόνο στην κίνηση και μέχρι ένα ορισμένο χρονικό διάστημα μιας και είναι hybrid όχι plug in electric, να μην αναφέρω ότι και από επιδόσεις υστερεί κατά πολύ και ας έχει 1.800αρι κινητήρα αφού ο κινητήρας αυτος δυστυχώς είναι ψόφιος.

Καταρχήν το υβριδικό chr είναι 1380 κιλά, και όχι 1480.

Επίσης δεν έχει νόημα να κάνεις σύγκριση σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες που από πριν γνωρίζεις ότι το ένα μειονεκτεί και το άλλο υπερτερεί, αν είναι να τα συγκρίνουμε σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος για να δούμε αν το χιλιάρι θα κάψει τα διπλά ή τα τριπλά... Μόνο η σύγκριση σε μικτό κύκλο έχει νόημα.

Το Seat Ateca 1.0 TSi 115ps πχ σύμφωνα με το εργοστάσιο σε μικτό κύκλο καταναλώνει 5.2l, ενώ σε δοκιμή δημοσιογράφων κατανάλωσε 6,7l/100km.

Το chr 1.8 hybrid αντίστοιχα σύμφωνα με το εργοστάσιο καταναλώνει 3,9l. ενώ σε δοκιμή κατανάλωσε 5.0l/100km.

https://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/1600/NEWS/4916ateca-TEXN.jpg

https://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/1600/NEWS/317chr-DSC_txn.jpg

Όσο για τις επιδόσεις δεν υστερεί καθόλου, και τα δύο 11" χρειάζονται για το 0-100, μόνο τελική έχει μικρότερη το c-hr. Λέμε τώρα, γιατί ούτως ή άλλως οι επιδόσεις είναι αδιάφορες για όποιον επιλέγει υβριδικό.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ούτε για αστείο...

Έχεις κάποιο στη κατοχή σου ή υποθέτεις,?

Kodiaq 1.4 με στα 10.000 χλμ είμαι στα 6.9 με 7.1 λτ/100.

400cc και πολύ μεγαλύτερο σκάφος από τα 1.0 SUV. Διόλου απίθανο να καίνε κάπου στα 6lt

Δημοσ.
Μόλις τώρα, amagawd είπε

Έχεις κάποιο στη κατοχή σου ή υποθέτεις,?

Στο αμέσως προηγούμενο post έχω τεκμηριώσει τον ισχυρισμό μου.

 

4 λεπτά πριν, amagawd είπε

Kodiaq 1.4 με στα 10.000 χλμ είμαι στα 6.9 με 7.1 λτ/100.

400cc και πολύ μεγαλύτερο σκάφος από τα 1.0 SUV. Διόλου απίθανο να καίνε κάπου στα 6lt

Αυτά που γράφεις είναι λίγο άσχετα με αυτά που συζητάμε.

Επισκέπτης
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sargus είπε

Σιγά μην καίει το kodiaq και 5.0!! Μόνο σε ανοικτό δρόμο και με πολύ ευαίσθητο αυγό κάτω από το πόδι μπορείς να έχεις τέτοια νούμερα στο περίπτερο...

https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1575-Kodiaq.html?fueltype=2&power_s=120&power_e=160&powerunit=2

7 γράφω αλλά μάλλον δεν έκανες το κόπο να διαβάσεις 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτά που γράφεις είναι λίγο άσχετα με αυτά που συζητάμε

Για κατανάλωση suv ήταν η παράθεση μου.. καθόλου άσχετη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, sargus said:

Πολύ ωραία και ψύχραιμη ανασκόπηση!

Τι εννοείς όμως με τα ηχεία; Σε ακούνε έξω από το αμάξι; Γιατί οι μέσα είναι δεδομένο ότι θα ακούνε τη συνομιλία σου όπου και να είναι τα ηχεία.

Ακριβώς. Εκεί που είναι μπροστά, ακριβώς πίσω από το παρμπρίζ, ο ήχος βγαίνει και προς τα έξω όσο και μέσα. Μεγάλο φάουλ. 

8 hours ago, Nickokin said:

Όντως πραγματικά ωραία και αντικειμενική άποψη ενός κατόχου , να σημειωθεί εδώ ότι η κατανάλωση είναι εφάμιλλη ή και μεγαλύτερη ενός εφάμιλλου suv με 1.0 κινητήρα άρα αυτομάτως χάνεται το avantage της οικονομίας το ίδιο και τα τέλη, αν το συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο 1.8 ναι υπάρχει διαφορά αλλά με ένα αντίστοιχο 1.0 η διαφορά μειώνεται κατά πολύ . Τακάκια μηδαμινό σχετικά κόστος αντικατάστασης που δεν συντρέχει λόγος να αναφερθεί καν. Τα service ναι λόγω ηλεκτροκινητήρα μπορεί να είναι φθηνότερα αλλά  αν σε αυτά προστεθεί το κόστος αντικατάστασης μπαταριών χάνεται οποιοδήποτε κέρδος το αντίθετο μάλιστα μπαίνεις μέσα συγκριτικά με την συντήρηση πάντα ενός αντίστοιχου 1.0.

Τα τακάκια είναι μικρό κόστος αλλά μπορούν να συμπαρασυρουν τις δισκόπλακες. Για τη φθορά του αυτοκινήτου γενικότερα ήταν η αναφορά μου. Κινητήρας 1800 κυβικά, που φτάνει μέχρι 5500 στροφές και λειτουργεί στο 60% των μετακινήσεων (ίσως και λιγότερο ανάλογα τη διαδρομή). 

Και επιτέλους σταματήστε το αυτό με την αντικατάσταση μπαταρίας. Δεν είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί. Ούτε πως θα το κρατήσω πάνω από 11 χρόνια. 

4 hours ago, Nickokin said:

Και το chr αν το ζορίσεις παραπάνω θα κάψει....άσε που το υβριδικό του συστήμα είναι άχρηστο για κάποιον που κινείται κυρίως εκτός αστικού κύκλου ή κάνει ταξίδια

Εννοείται. Εγώ σε όποιον δεν κυκλοφορεί κυρίως στην πόλη δεν το προτείνω. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με την ίδια κατανάλωση αρκετά φθηνότερα. 

Και επίσης σημαντικό είναι το τεκμήριο 7600. Αν έχεις και κάτι άλλο στο όνομά σου φορολογείται με 22% για πλάκα. 

Επεξ/σία από freco
Δημοσ.
2 ώρες πριν, amagawd είπε

Για κατανάλωση suv ήταν η παράθεση μου.. καθόλου άσχετη 

Μα δεν μιλούσαμε γενικώς για κατανάλωση suv, μιλούσαμε για την κατανάλωση 2 συγκεκριμένων suv που δεν έχουν καμία σχέση με το kodiaq.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που λέτε για τα μεγάφωνα είναι τεράστιο λάθος. Κατ αρχήν στο ταμπλό είναι τοποθετημένα τα tweeter και όχι τα κυρίως μεγάφωνα, τα οποία tweeter παίζουν συνήθως από τα 2KHz και πάνω. Τα μεγάφωνα είναι στις πόρτες. 

Η μεγαλύτερη συχνότητα που μπορεί να πιάσει ένας άνθρωπος με την φωνή του δεν ξεπερνάει το 1,1ΚΗz, άρα τα τηλεφωνήματα ακούγονται από τα μεγάφωνα στις πόρτες και όχι από τα tweeter!!

Δεύτερον. Οι υψηλες συχνότητες (αυτές που αναπαράγουν τα tweeter) είναι κατευθυντικές, οπότε η τοποθέτησή των tweeter από πλευρας ακουστικής στο ταμπλό είναι ιδανική, διότι μέσω αντανάκλασης στο τζάμι ο ήχος φτάνει κατευθείαν στο αυτί του ακροατή, εκεί που πρεπει δηλαδή και όχι στο γάμο του Καραγκιόζη.

Τριτον και μιλάω εκ πείρας από το ηχοσύστημα των 4000€ που έχω σπίτι μου, των €1000 που έχω στο άλλο αυτοκινητο με αυτόματη ισοστάθμιση, για όποιον γνωρίζει τι είναι αυτό και από το Bose που είχε το παλιο που οδηγουσα. Ο ήχος του C-HR του υβριδικου είναι απίστευτος για βασικό εργοστασιακό σύστημα. Αν δεν ξέρετε να το ρυθμισετε ρωτήστε, δεν βλάπτει. Bass: -4, Mid: -4, Treble: +1. Δουλεύει σχεδόν για τα πάντα, παίξτε +/-1 για μικροδιορθωσεις. Αν δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε τον καλό ήχο από τα σκουπίδια, είναι δικό σας θέμα να εκπαιδεύσετε το αυτί σας.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Μα τι να κάνω, έχω διαβάσει τόσα πράγματα δεξιά και αριστερά συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών... Κάγκελο η τρίχα σου λέω. Δεν είναι λέει αυτοκίνητο επιδόσεων, το 1000ρι και το 1200αρι πάνε καλύτερα. Ναι στην κατηφορα. Γιατί αν τα βάλεις να ανέβουν ανηφόρα, κλαφτα. Όποιος έχει ξερει τι λέω. Κάτσε να δεις τι θα γράψω το απόγευμα που θα έχω χρόνο...

Δημοσ.

Μας έχουν τρελάνει τα αυτιά με τα τουρμπατα 1200αρια σε μικρομεσαία και suv αυτοκίνητα. Ήθελα να ήξερα έχει οδηγήσει κανεις από αυτούς που τα λένε το πολυβραβευμένο qushqai 1200 turbo για παράδειγμα, να το δει να λαχανιαζει στην ανηφόρα και να καίει όπως είναι αναμενόμενο 9-10 λίτρα τα 100χλμ μέσα στην πόλη λόγο του βάρους του? Έχει κάνει τον κόπο να βάλει ένα C-HR κόντρα σε polo 1200 turbo που λέει 0-100 σε 10,5 δεύτερα? Πόσο λάδι συμπληρωνουν στους τουρμπατους πιεαμενους βενζινοκινητήρες μετά από 70-80.000 χλμ? Αν δεν βάλουν 100αρα βενζίνη ακούνε το γκλου γκλου από τα πυρακια?

Διαβάστε τι έχουν κάνει στον κινητήρα του C-HR οι Ιάπωνες για να μην έχει ανάγκη την 100αρα βενζίνη και να προστατεύσουν τον κινητήρα από τα πυρακια. Ανοίξτε το κλιματιστικό το καλοκαίρι να δείτε την μηδενική επίπτωση που έχει στην απόδοση του κινητήρα και τις στροφές του CH-R. Σαν να μην άνοιξε ποτε. Βάλτε ένα 1200άρι τούρμπο να βγάλει μια ανηφόρα της εθνικής με κλιματιστικό σε ταξίδι με την οικογένειά το καλοκαίρι και αν δεν φτάσετε να κατεβάσετε σε τρίτη και 80χλμ/ώρα να με φτυσετε. Το C-HR έχει 305Νm ροπής που σημαίνει ότι δεν μασάει τίποτα. Πατάς γκάζι και φεύγεις. Τόσο απλά. Πειράζει που τα 100 τα πιάνει 1 δευτερόλεπτο αργότερα? Έχω κάνει 3000χλμ σε ταξίδια. Το αυτοκίνητο δεν παίζετε. Μέχρι τα 140 που με ενδιαφέρει εμένα, είναι ισυχο, σταθερό και πάρα πολύ άνετο. 1400+ κιλά δεν είναι και λίγα. Οκ αν ανέβεις ανηφορα κάνει παραπάνω θόρυβο, αλλά εδώ η παγίδα είναι ότι δεν το συγκρίνουν με τον θόρυβο που κάνουν άλλα αυτοκίνητα στις ίδιες συνθήκες, αλλά με την προηγούμενη ισυχια που είχε η καμπίνα του στην ευθεία, δηλαδή τον θόρυβο απο τα λάστιχα στον δρόμο και τον αέρα που χτυπάει το παρμπριζ ουσιαστικά. Οπότε ναι, το C-HR κάνει θόρυβο.

Το marketing της Toyota το προωθεί για αυτοκίνητο πόλης, γιατί εκεί πραγματικα δεν έχει ανταγωνισμό. Εκτός πόλης μπορουν να το ανταγωνιστούν κατά την γνώμη μου, ΜΟΝΟ αυτοκίνητα με μεγαλύτερους κινητήρες. Εκτός αν το ταξίδι γίνεται σε κατηφορα :)

Αλλα και πάλι 7λιτρα /100χλμ εκτός πόλης δεν το λες και μεγάλη κατανάλωση όταν πας με 130-140χλμ/ώρα.

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε

...

Διαβάστε τι έχουν κάνει στον κινητήρα του C-HR οι Ιάπωνες για να μην έχει ανάγκη την 100αρα βενζίνη και να προστατεύσουν τον κινητήρα από τα πυρακια. ..

Τι μαγικά έχουν κάνει; 🤔

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πυρακια σημαίνει προαναφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα που οδηγεί σε αποσυντονισμο της κινησης των εμβολων. Σε όλα τα αυτοκίνητα μέρος των καυσαερίων εισέρχεται ξανά στο έμβολο και ξανά καίγεται για να μειώσουν τους ρύπους και να αυξήσουν την απόδοση. Οι 100ρες βενζίνες έχουν υψηλότερη θερμοκρασία καύσης, άρα μειώνονται και οι προαναφλεξεις οποτε προτείνονται. Όταν το καυσαέριο εισέρχεται στο εμβολο έχει υψηλή θερμοκρασία, άρα προδιαθέτει για προαναφλεξη. Τα τσακάλια έχουν βάλει μια διάταξη στο C-HR που ψύχει τα καυσαέρια πριν ξαναεισελθουν στον κινητήρα....

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...