Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να προσθέσω και εγω σαν κάτοχος υβριδικού και τον εξής παράγοντα.

Κάποιος που αγόρασε υβριδικό το 2018, έχει εγγύηση στην μπαταριά μέχρι το 2029.

Μπορεί το κόστος της μπαταρίας σήμερα να ειναι 4000 ευρώ(Δεν ξέρω ακριβώς δεν έχω ρωτήσει).

Με τις ανακοινώσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή από όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες για νέα μοντέλα Hybrid και plug in για το επομενο ετος και αυτες που θα ακολουθησουν μελλοντικα, θεωρώ οτι σε 10 χρόνια , το κόστος για τις μπαταρίες θα είναι σημαντικά μειωμένο μέχρι τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 hours ago, tyxeros said:

Να προσθέσω και εγω σαν κάτοχος υβριδικού και τον εξής παράγοντα.

Κάποιος που αγόρασε υβριδικό το 2018, έχει εγγύηση στην μπαταριά μέχρι το 2029.

Μπορεί το κόστος της μπαταρίας σήμερα να ειναι 4000 ευρώ(Δεν ξέρω ακριβώς δεν έχω ρωτήσει).

Με τις ανακοινώσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή από όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες για νέα μοντέλα Hybrid και plug in για το επομενο ετος και αυτες που θα ακολουθησουν μελλοντικα, θεωρώ οτι σε 10 χρόνια , το κόστος για τις μπαταρίες θα είναι σημαντικά μειωμένο μέχρι τότε.

συμφωνω,ειναι ομως μια 'θεωρια' και οχι κατι στανταρ. σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tyxeros είπε

Να προσθέσω και εγω σαν κάτοχος υβριδικού και τον εξής παράγοντα.

Κάποιος που αγόρασε υβριδικό το 2018, έχει εγγύηση στην μπαταριά μέχρι το 2029.

Μπορεί το κόστος της μπαταρίας σήμερα να ειναι 4000 ευρώ(Δεν ξέρω ακριβώς δεν έχω ρωτήσει).

Με τις ανακοινώσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή από όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες για νέα μοντέλα Hybrid και plug in για το επομενο ετος και αυτες που θα ακολουθησουν μελλοντικα, θεωρώ οτι σε 10 χρόνια , το κόστος για τις μπαταρίες θα είναι σημαντικά μειωμένο μέχρι τότε.

Συμφωνω, αλλα οχι για τα τοτε υβριδικα των 10 ετων. Θα κοστιζει λιγοτερο για τα νεα υβριδικα. Τότε πχ το CHR θα εχει κοστος αλλαγης μπαταριας 4k και το νεο μοντελο θα εχει κοστος αλλαγης 1k.

Δεν ειναι συσσίτιο του δημου, τα λεφτα θελουν να βγαλουν και προφανως οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα βγαζουν απο τα ανταλλακτικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, kostakiss είπε

συμφωνω,ειναι ομως μια 'θεωρια' και οχι κατι στανταρ. σωστα?

 

8 ώρες πριν, alkis13 είπε

Συμφωνω, αλλα οχι για τα τοτε υβριδικα των 10 ετων. Θα κοστιζει λιγοτερο για τα νεα υβριδικα. Τότε πχ το CHR θα εχει κοστος αλλαγης μπαταριας 4k και το νεο μοντελο θα εχει κοστος αλλαγης 1k.

Δεν ειναι συσσίτιο του δημου, τα λεφτα θελουν να βγαλουν και προφανως οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα βγαζουν απο τα ανταλλακτικά.

Σαφώς είναι θεωρία. Όσο αυξάνει η παράγωγη σε μπαταρίες και θα υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα, τόσο θα πέφτει και το κόστος παράγωγης και οι τιμές.  Σε μια δεκαετία πιστεύω οτι κόστος θα είναι μακράν χαμηλότερο.

Για παράδειγμα στο παρακάτω βίντεο ,

https://www.youtube.com/watch?v=Q3RCdrh666w

Κόστος νέας μπαταρίας απο Toyota 4000$.

Και επειδή έπιαναν τα χέρια του ανθρώπου αγόρασε, δικά του Battery Cells με 1500$ και επισκεύασε την μπαταρία μόνος.

Το αναφέρω ενδεικτικά μόνο για το κόστος των υλικών σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tyxeros είπε

 Όσο αυξάνει η παράγωγη σε μπαταρίες και θα υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα, τόσο θα πέφτει και το κόστος παράγωγης και οι τιμές.  Σε μια δεκαετία πιστεύω οτι κόστος θα είναι μακράν χαμηλότερο.

Ισως πριν δογμα θατσερ. Τωρα οτι πουλαει ειναι πιο ακριβο.Οσο ανεβαινει η ζητηση, ανεβαινει και η τιμη.

Προφανέστατα ειναι θεωρίες ολα αυτα.

 

Ωραιος ο chri fix, αλλα μη πραγματικός. Μπορει να φτιαξει ουρανοξύστη σε 30' βιντεο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/3/2019 στις 1:13 ΜΜ, tyxeros είπε

Να προσθέσω και εγω σαν κάτοχος υβριδικού και τον εξής παράγοντα.

Κάποιος που αγόρασε υβριδικό το 2018, έχει εγγύηση στην μπαταριά μέχρι το 2029.

Μπορεί το κόστος της μπαταρίας σήμερα να ειναι 4000 ευρώ(Δεν ξέρω ακριβώς δεν έχω ρωτήσει).

Με τις ανακοινώσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή από όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες για νέα μοντέλα Hybrid και plug in για το επομενο ετος και αυτες που θα ακολουθησουν μελλοντικα, θεωρώ οτι σε 10 χρόνια , το κόστος για τις μπαταρίες θα είναι σημαντικά μειωμένο μέχρι τότε.

Αν εχεις toyota υβριδικο δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα με την εγγυηση της μπαταριας. Φαινομενικα φαινεται οτι ειναι 11 χρονια. Ουσιαστικα ειναι 5 χρονια και απο εκει και περα καθε χρονο περνας καποιον ελεγχο μπαταριας στην αντιπροσωπια κι αν ειναι επιτυχης, επεκτεινετε η εγγυηση για αλλον ενα χρονο. Αυτο μεχρι να φτασει την 11ετια. 

Αν για καποιο λογο δεν περασει ας πουμε τον ελεγχο στα 8 χρονια, δεν ξερω τι γινεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Μάκαρος said:

Αν εχεις toyota υβριδικο δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα με την εγγυηση της μπαταριας. Φαινομενικα φαινεται οτι ειναι 11 χρονια. Ουσιαστικα ειναι 5 χρονια και απο εκει και περα καθε χρονο περνας καποιον ελεγχο μπαταριας στην αντιπροσωπια κι αν ειναι επιτυχης, επεκτεινετε η εγγυηση για αλλον ενα χρονο. Αυτο μεχρι να φτασει την 11ετια. 

Αν για καποιο λογο δεν περασει ας πουμε τον ελεγχο στα 8 χρονια, δεν ξερω τι γινεται. 

Έχω την εντύπωση ότι πληρώνεις 30€ για επέκταση αλλου ένα χρόνου , αν κάνω λάθος κάποιος ιδιοκτητης υβριδικού να με διορθώσει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kostakiss είπε

Έχω την εντύπωση ότι πληρώνεις 30€ για επέκταση αλλου ένα χρόνου , αν κάνω λάθος κάποιος ιδιοκτητης υβριδικού να με διορθώσει 

Αυτο δεν το γνωριζω. Αλλα για τα φαινομενικα 11 χρονια το λεω 100% γτ προσφατα αγορασε ο κολλητος μου το υβριδικο yaris και ισχυει αυτο που εγραψα παραπανω. Ουτε αυτος το ηξερε και καπου το πηρε το ματι μου εδω μεσα που το ανεφερε καποιος, του το ειπα, πηρε τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια και του το επιβεβαιωσαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι εγω αγόρασα υβριδικο toyota προσφατα και μου είπαν το ίδιο πράγμα για την μπαταρία, "δωρεάν επέκταση εγγύησης εως 11 χρόνια" που σημαίνει μετά τα 6 χρόνια που λήγει η εγγύηση την τσεκάρουν  και αν έχει την φυσιολογική φθορα, δεν υπαρχει προβλημα και ανανεώνεται η εγγύηση για ενα χρόνο. Αν σε 6 χρόνια έχεις κάνει 500.000 χλμ μάλλον θα επικαλεστούν κάποια ψιλά γραμματακια. 3-4 ταξιτζήδες που βρηκα πάντως με prius,  πρωτης γενιάς κιολας, μου είπαν οτι λειτουργουν απροβληματιστα ακομα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος 1.8 Hybrid.
Υπέρ.
Η κατανάλωση δεν είναι 6,5.  Είναι 5- 5,8 πραγματική , εντός εκτός πόλης, με φυσιολογική οδήγηση.
Η μπαταρία αν και όταν χρειαστεί αλλαγή θα δείξει. Δεν μπορεί να υπολογίζεται πιθανό κόστος στην καθημερινή κατανάλωση.
Τα τέλη είναι μηδενικά. Σε 2 χρόνια έχω κέρδος 2*265=530 ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου.
Η φθορά κινητήρα, τακάκια  (φρενάρει με τον ηλεκτροκινητήρα  περισσότερο) κλπ  είναι σαφώς μικρότερη από συμβατικό αυτοκίνητο.
Τα σέρβις είναι σχετικά φθηνότερα.
Οδηγική συμπεριφορά.
Ξεκούραστη οδήγηση.

Κατά.
Θόρυβος αυτόματου κιβωτίου CVT.
Κλειστοφοβικό πίσω, κυρίως για παιδιά.
Λάθος θέση μπροστινών ηχείων. Ακούν όλοι όταν μιλάω στο κινητό μέσω bluetooth.
Ποιότητα κατασκευής.  Τριγμοί,  ανακλήσεις,  καθρέφτες που ξεκολλάνε, πλαφονιέρες, (made in Turkey).
Πανάκριβο και χάλια σύστημα πολυμέσων/χαρτών. Αργό και δύσχρηστο. Επιπλέον σε 3 χρόνια πρέπει να ξαναπληρώσεις για να συνεχίσεις να έχεις πχ πληροφορίες κίνησης, ενημερώσεις χαρτών κλπ 

Συμπέρασμα:
Δεν έχω μετανοιώσει που το πήρα. Όμως δεν είναι αυτό που περίμενα από ένα σύγχρονο Toyota.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία και ψύχραιμη ανασκόπηση!

Τι εννοείς όμως με τα ηχεία; Σε ακούνε έξω από το αμάξι; Γιατί οι μέσα είναι δεδομένο ότι θα ακούνε τη συνομιλία σου όπου και να είναι τα ηχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως πραγματικά ωραία και αντικειμενική άποψη ενός κατόχου , να σημειωθεί εδώ ότι η κατανάλωση είναι εφάμιλλη ή και μεγαλύτερη ενός εφάμιλλου suv με 1.0 κινητήρα άρα αυτομάτως χάνεται το avantage της οικονομίας το ίδιο και τα τέλη, αν το συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο 1.8 ναι υπάρχει διαφορά αλλά με ένα αντίστοιχο 1.0 η διαφορά μειώνεται κατά πολύ . Τακάκια μηδαμινό σχετικά κόστος αντικατάστασης που δεν συντρέχει λόγος να αναφερθεί καν. Τα service ναι λόγω ηλεκτροκινητήρα μπορεί να είναι φθηνότερα αλλά  αν σε αυτά προστεθεί το κόστος αντικατάστασης μπαταριών χάνεται οποιοδήποτε κέρδος το αντίθετο μάλιστα μπαίνεις μέσα συγκριτικά με την συντήρηση πάντα ενός αντίστοιχου 1.0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το chr αν το ζορίσεις παραπάνω θα κάψει....άσε που το υβριδικό του συστήμα είναι άχρηστο για κάποιον που κινείται κυρίως εκτός αστικού κύκλου ή κάνει ταξίδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nickokin είπε

να σημειωθεί εδώ ότι η κατανάλωση είναι εφάμιλλη ή και μεγαλύτερη ενός εφάμιλλου suv με 1.0 κινητήρα

Ούτε για αστείο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...