Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, saverb είπε

Καλησπερα και απο εμενα,ειμαι και εγω κατοχος ενος Toyota Chr Hybrid. Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι,οχι ομως απο το after sales service...εχει κανεις αλλος την ιδια γνωμη? Ευχαριστω και καλη συνεχεια σε ολους!

 

Καλησπέρα, αν θέλεις γράψε γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος από το after sales service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καλησπέρα, αν θέλεις γράψε γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος από το after sales service.

Καλησπερα και παλι, εδω και μερικες εβδομαδες εχει βγει  μια ανακλιση για πιθανο προβλημα τον υβριδικων λογω  της καλωδίωσης, το after sale μετα απο 5 φορες που επικοινωνησα και με ειχαν συνεχεια στην αναμονη,αφου τελικα επεμενα μιλησα με υπευθηνη του τμηματος οπου αρχικα μου απαντησε να περιμενω γιατι δεν εχουν καμια ενημερωση και αφου πιεσα με διαβεβαιωσε οτι οταν εχουν απαντηση θα με ενημερωσουν με επιστολη και πιθανον τηλεφωνικα..ΑΚΟΜΑ περιμενω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, saverb είπε

Καλησπερα και παλι, εδω και μερικες εβδομαδες εχει βγει  μια ανακλιση για πιθανο προβλημα τον υβριδικων λογω  της καλωδίωσης, το after sale μετα απο 5 φορες που επικοινωνησα και με ειχαν συνεχεια στην αναμονη,αφου τελικα επεμενα μιλησα με υπευθηνη του τμηματος οπου αρχικα μου απαντησε να περιμενω γιατι δεν εχουν καμια ενημερωση και αφου πιεσα με διαβεβαιωσε οτι οταν εχουν απαντηση θα με ενημερωσουν με επιστολη και πιθανον τηλεφωνικα..ΑΚΟΜΑ περιμενω...

Ε συνήθως έτσι γίνεται, οι αντιπροσωπείες δεν κάνουν τίποτα αν δεν έχουν ενημέρωση από τα κεντρικά.

Μήπως το δικό σου δεν συμπεριλαμβάνεται στην συγκεκριμένη ανάκληση? Από ότι είδα όλα και όλα είναι 1349 οχήματα prius και c-hr κατασκευασμένα στην Ιαπωνία και παραγωγής Ιούλιο 2015 έως Ιούνιο 2018.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ε συνήθως έτσι γίνεται, οι αντιπροσωπείες δεν κάνουν τίποτα αν δεν έχουν ενημέρωση από τα κεντρικά.

Μήπως το δικό σου δεν συμπεριλαμβάνεται στην συγκεκριμένη ανάκληση? Από ότι είδα όλα και όλα είναι 1349 οχήματα prius και c-hr κατασκευασμένα στην Ιαπωνία και παραγωγής Ιούλιο 2015 έως Ιούνιο 2018.

Δυστηχως ειναι και το δικο μου μεσα στην ανακληση, το προβλημα αν διαβασεις ειναι στα υβριδικα στην καλωδιωση και υπαρχει φοβος μεχρι πυρκαγιας...κατα τα αλλα περιμενω ποτε θα βγει οδηγια...!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά πριν 15 μέρες ανακοίνωσε η ΤΟΥΟΤΑ ότι θα γίνουν recall. Πρέπει να βγει ένα πλάνο, να ενημερωθούν επίσημα οι αντιπροσωπίες, να  παραδοθούν τα ανταλλακτικά σε αυτές, και μετά θα σε καλέσουν. Ένα συμβάν με βραχυκύκλωμα καταγράφηκε με αποτέλεσμα καπνό. Δεν άρχισαν να αναφλέγονται οχήματα έτσι στα καλά καθούμενα για να τα αποσύρουν άμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, saverb είπε

Δυστηχως ειναι και το δικο μου μεσα στην ανακληση, το προβλημα αν διαβασεις ειναι στα υβριδικα στην καλωδιωση και υπαρχει φοβος μεχρι πυρκαγιας...κατα τα αλλα περιμενω ποτε θα βγει οδηγια...!

Βασικά αυτό που διάβασα είναι η είδηση πως ΘΑ γίνει ανάκληση, και δεν έχει περάσει ούτε μήνας από τότε, λογικά δεν έχουν ενημερωθεί ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, είναι να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και το chr ήταν μέσα στις 3 επιλογές μου.Το μελέτησα αρκετά πιστεύω ,άσε που όποιον βλέπω να το οδηγάει τον σταματάω για να μάθω.Το έκανα και test drive.Λοιπον το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν θα το πάρω μάλλον γιατί: Μπορεί να ειναι εμφανισιακά ότι πιο όμορφο έχω δει ( στα δικά μου μάτια) , μπορεί να το οδήγησα μέσα στην πόλη 5 χιλιόμετρα και να πήγαινα με 90% ηλεκτρικα ( δηλαδή 10% βενζίνη) γιατί είχε κίνηση και πηγαίναμε σημείοτον, όταν βγήκα από την πόλη εκεί είναι το θέμα.το πόδι έπρεπε να γίνει πιο βαρύ και η κατανάλωση ξέφυγε,το αμάξι μουγκρίζε και μου έδινε την αίσθηση ότι συμπλεκταριζε συνεχώς(όταν ρώτησα γιατί μου είπαν γιατί δούλευαν και οι δυο κινητήρες) άσε που στα 150 νόμιζα ότι το γονάτισα.περα από αυτό δεν μου άρεσε η ορατότητα που είχα γύρω από το σκάφος.

Έπειτα οι χώροι δεν μου φάνηκαν άνετοι κυρίως το Πορτ μπαγαζ μικρό

Πάντως για τις μπαταρίες που αναφέρατε δεν θα με προβλημάτιζε γιατί δίνουν 11 χρόνια εγγύηση.

Και κάτι ακόμη συνήθως αυτοί που το έχουν αγοράσει δύσκολα θα πουν κακά λόγια εκτός της κατανάλωσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lampakis είπε

Καλησπέρα, είναι να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και το chr ήταν μέσα στις 3 επιλογές μου.Το μελέτησα αρκετά πιστεύω ,άσε που όποιον βλέπω να το οδηγάει τον σταματάω για να μάθω.Το έκανα και test drive.Λοιπον το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν θα το πάρω μάλλον γιατί: Μπορεί να ειναι εμφανισιακά ότι πιο όμορφο έχω δει ( στα δικά μου μάτια) , μπορεί να το οδήγησα μέσα στην πόλη 5 χιλιόμετρα και να πήγαινα με 90% ηλεκτρικα ( δηλαδή 10% βενζίνη) γιατί είχε κίνηση και πηγαίναμε σημείοτον, όταν βγήκα από την πόλη εκεί είναι το θέμα.το πόδι έπρεπε να γίνει πιο βαρύ και η κατανάλωση ξέφυγε,το αμάξι μουγκρίζε και μου έδινε την αίσθηση ότι συμπλεκταριζε συνεχώς(όταν ρώτησα γιατί μου είπαν γιατί δούλευαν και οι δυο κινητήρες) άσε που στα 150 νόμιζα ότι το γονάτισα.περα από αυτό δεν μου άρεσε η ορατότητα που είχα γύρω από το σκάφος.

Έπειτα οι χώροι δεν μου φάνηκαν άνετοι κυρίως το Πορτ μπαγαζ μικρό

Πάντως για τις μπαταρίες που αναφέρατε δεν θα με προβλημάτιζε γιατί δίνουν 11 χρόνια εγγύηση.

Και κάτι ακόμη συνήθως αυτοί που το έχουν αγοράσει δύσκολα θα πουν κακά λόγια εκτός της κατανάλωσης

Το μούγκρισμα και η αίσθηση ότι "συμπλεκτάριζε" κατά την επιτάχυνση οφείλεται κυρίως στο κιβώτιο CVT(continuously variable transmission=συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων), και όχι τόσο στο ότι δούλευαν και οι δύο κινητήρες μαζί. Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τέτοιο κιβώτιο, για όσο διάστημα επιταχύνεις με βαθύ πάτημα στο γκάζι το CVT αλλάζει συνεχώς τη σχέση μετάδοσης ώστε ο κινητήρας να δουλεύει συνεχώς στο εύρος στροφών που έχει τη μεγαλύτερη ροπή, πετυχαίνοντας έτσι και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, και καλύτερες επιδόσεις, αλλά με μειονέκτημα τον μονότονο αυτό θόρυβο συνοδευόμενο από την αίσθηση ότι πατινάρει.

Όσο για την κατανάλωση εκτός πόλης, αν είναι να το πηγαίνεις με 150km/h σίγουρα το συγκεκριμένο δεν είναι κατάλληλη επιλογή. Γενικότερα τα υβριδικά δεν είναι φτιαγμένα για επιδόσεις, ενώ απαιτούν πιο "ευγενικό" στυλ οδήγησης για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση.

Στο yaris hybrid πάντως που το έχω ψάξει αρκετά(έχω κάνει και test drive, 56% με μέτρησαν), όταν κινείσαι μέχρι τα 110km/h είναι πιο οικονομικό ακόμα και από το αντίστοιχο diesel, σε μεγαλύτερες ταχύτητες όμως η κατανάλωση του υβριδικού ξεφεύγει και ξεπερνά την κατανάλωση του diesel. Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα ισχύει και για το c-hr.

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να διαλέξεις υβριδικό μόνο αν έχεις την πρόθεση να το οδηγείς με χαλαρό τρόπο οδήγησης, αλλιώς δεν αξίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα η μηχανή τους δεν είναι κατασκευασμένη για υψηλές ταχύτητες. <100 ίππους βγάζουν και το κιβώτιο είναι cvt και optimized για πόλη και αυτοκινητόδρομο. Το αυτοκίνητο έχει βάρος 1.5 τόνο και είναι και SUV. Προφανώς και θα ζoρίζονται όταν πηγαίνεις με 150km/h. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα.Κάτοχος μεταχειρισμένου Auris hybrid 2012 απο Γερμανία 3 χρόνια τώρα έχω γράψει πάνω απο 200.000 χλμ. και δεν μου εχει παρουσιάσει το παραμικρό.Service 1 φορά τον χρόνο στην αντιπροσωπεία κι όλα καλά.Ούτε τακάκια δεν έχω αλλάξει!0 τέλη ,3.8/100l τι άλλο θελω;Υπόψιν οτι το πήρα με 120.000χλμ.

 

 

 

IMG_20180907_113142_crop_673x512.jpg

Επεξ/σία από [email protected]
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό που είναι επίσης πολύ σημαντικό για μένα,

με τα συγκεκριμένα υβριδικά, εκτός της οικονομίας,

είναι η πολή ήσυχη λειτουργία μέσα στην πόλη, ξεκινάς κατά 95% ηλεκτρικά χωρίς καθόλου θόρυβο (εκτός και επιταχύνεις απότομα από στάση)

και μετά (από μικρότερη ή μεγαλύτερη απόσταση αναλόγως φόρτισης μπαταρίας και συνθηκών)

παίρνει μπρος ο κινητήρας, χωρίς να ακούς τον ενοχλητικό ήχο της μίζας (αφού δεν υπάρχει μίζα)

Επεξ/σία από koufs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ οτι βλέπω γράφονται πολλές ανακρίβειες εδω και ειδικα απο ανθρώπους που απλα υποθέτουν αλλα δεν κατέχουν 

Ειμαι κάτοχος ενός CHR hybrid και εχω να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται τα εξής:

1) Η μέση πραγματική του κατανάλωση απο την μερα που το εχω πάρει ειναι 4.6 λίτρα Το αυτοκινητο «ψωφαει» για μποτιλιάρισμα οπου η κατανάλωση μπορει να πέσει και στα 3.9 λίτρα ανά 100 χλμ Στην εθνική οδό καίει περιπου 5 με 5,5 λίτρα τα 100 αναλόγως ποσο βαρύ πόδι διαθέτετε.Μεση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ομως κατανάλωση ειναι τα 4,6 σε εμένα με νορμαλ οδήγηση (ουτε σέρνομαι ουτε το παταω τέρμα )

2) Η Toyota δίνει ισόβια ζωη στην μπαταρία γι αυτο άλλωστε δίνει και 11 χρονια εγγύηση Ολοι οι άλλοι υπολογισμοί για κόστος αλλαγησ μπαταρίας κτλ ειναι άνευ σημασίας Δεν θα ρίσκαρε 11 χρονια εγγύηση αν δεν ήταν σίγουρη για το προϊόν της

3) Το αυτοκινητο ειναι αθόρυβο σε σημείο απίστευτο Νομίζεις οτι οδηγάς αμιγώς ηλεκτρικό 

4) Το αυτοκινητο ειναι αξιόπιστο σαν γνήσιο Toyota  και οποίος εχει αμφιβολίες ας πάρει κανένα γερμανικό για να δουλέψουν καθολου και τα συνεργεία (δηλ κλέφτες θα γίνουν οι μηχανικοί ηλεκτρολόγοι κτλ?) 

5) Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν ειναι για καγκουρες καυλογκαζακηδες που νομίζουν οτι ειναι πιλότοι φόρμουλα 1

 

Επεξ/σία από Malitzatsos
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καγκουρας καυλογκαζακιας καποιος που γκρινιαζει αν ενα καινουριο αυτοκινητο 25,000 ευρω βογκαει στα 150. Και 50 αλογα να εβαζε η Toyota, σιγουρα θα βρισκατε θετικα να το παρετε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καγκουρας καυλογκαζακιας καποιος που γκρινιαζει αν ενα καινουριο αυτοκινητο 25,000 ευρω βογκαει στα 150. Και 50 αλογα να εβαζε η Toyota, σιγουρα θα βρισκατε θετικα να το παρετε. 

Εδώ τα 11 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας μεταφραστηκαν ισόβια εγγύηση... Τι δεν καταλαβαίνεις? 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...