Narayan Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Ευτηχώς που το ανακάλυψες εσύ, ώστε να σταματήσει η Toyota και όλες οι άλλες που προσπαθούν να βγάλουν υβριδικά, την παραγωγή τους, γιατί δεν σκέφτηκαν ότι έτσι καταναλώνουν πιο πολύ καύσιμο.. Το αστείο είναι ότι και στο Αμέρικα αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι στο προσεχές μέλλον, το κέρδος θα έρθει από τα υβριδικά. Τα υβριδικά δουλεύουν καλά σε συνθήκες πόλης με τα πολλά σταμάτα ξεκίνα και τις χαμηλές ταχύτητες. Το να πάρεις υβριδικό για να κάνεις πάνω κάτω την εθνική δεν θα σου δώσει κάτι καλύτερο από την σκέτη βενζίνη. Έτσι όπως έχει η κατάσταση τώρα, ούτε μέσα στην πόλη έχει μεγάλο όφελος το υβριδικό. Με κόστος αγοράς 20-30% πάνω από τα συμβατικά και ανάγκη αλλαγής μπαταριών μετά από κάποια χιλιόμετρα, το μόνο ουσιαστικό όφελος για τον αγοραστή είναι οι χαμηλότερα ρύποι και το (όποιο) κέρδος από τα τέλη κυκλοφορίας. Όμως ακόμα και οι συμβατικοί κινητήρες έχουν βελιτωθεί πάρα πολύ στο θέμα ρύπων, οπότε... Σε 15-20 χρόνια συμφωνώ πως θα οδηγούμε όλοι υβριδικά ή 100% ηλεκτρικά οχήματα.
tyxeros Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Να σας πω τις δικες μου εντυπωσεις απο Auris Hybrid. Σε ταξιδι Εθνικη οδο μe ταχυτητα (Cruse Control) 100 -120 ΧΛΜ αναλογα ποσο γρηγορα ηθελα να παω , ο υπολογιστης εγραφε 4,7 εως 5,4 l/100km. Θεωρω πως τα Diesel σε αυτες τις διαδρομες ειναι ποιο οικονομικα. Γενικα σημαντικο ρολο παιζει αν ο δρομος ειναι ανηφορικος οπου αυξανει την καταναλωση. Παραδειγμα στην διαδρομη Πεντελη-Βριλησσια-Αττικη Οδο-Εθνικη οδο-Πειραιας εχω καταφερει πηγαινοντας χαλαροτατα (μεχρι 85χλμ) 2.4L/100χλμ. Αντιστροφα ειναι περιπου μεταξυ 5-6L. Μέσα στην πολη η καταναλωση μπορει να παιξει αναλογα με το βαρος του ποδιου σου και την οδηγικη υπομονη σου(κατι που σαν Ελληνες δεν φημιζόμαστε). Κατανάλωση απο 0 μεχρι 6.5.
bjj-p Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 9 λεπτά πριν, Narayan είπε Έτσι όπως έχει η κατάσταση τώρα, ούτε μέσα στην πόλη έχει μεγάλο όφελος το υβριδικό. Με κόστος αγοράς 20-30% πάνω από τα συμβατικά και ανάγκη αλλαγής μπαταριών μετά από κάποια χιλιόμετρα, το μόνο ουσιαστικό όφελος για τον αγοραστή είναι οι χαμηλότερα ρύποι και το (όποιο) κέρδος από τα τέλη κυκλοφορίας. Όμως ακόμα και οι συμβατικοί κινητήρες έχουν βελιτωθεί πάρα πολύ στο θέμα ρύπων, οπότε... Σε 15-20 χρόνια συμφωνώ πως θα οδηγούμε όλοι υβριδικά ή 100% ηλεκτρικά οχήματα. Απο τη θερμικη και κινητικη ενεργεια πηγες στη μελετη της τιμης και το ουσιαστικο οφελος.... Αφου δεν το ξερεις το θεμα γιατι τοποθετησε και μαλιστα αναλυοντας βασιζομενος σε επιστημονικες αναλυσεις, μπερδευοντας τον ανθρωπο που ρωτησε για μια γνωμη; Το κοστος αποκτησης υβριδικου ειναι αυξημενο τοσο οσο εκτιμουν (μετα απο δικες τους μελετες) οτι θα σου εξοικονομησει σε καυσιμο. Οσο αυξανεται η τιμη του καυσιμου τοσο περισσοτερο σε συμφερει το υβριδικο. Οσο αυξανεται η χρηση εντος πολης τοσο σε συμφερει το υβριδικο. Οσον αφορα τις μπαταριες δεν υπαρχει ακριβες νουμερο χιλιομετρων μεχρι να αντικαταστηθουν. Οσο αντεξουν.... απο εκει κ περα αποφασιζεις τι θα κανεις. Θα βαλεις καινουριες ή θα συνεχισεις να το χρησιμοποιεις μονο με καυσιμο. Επίσης επειδη η μπαταρια αποτελειται απο πολαπλα στοιχεια συνδεδεμενα, θα ερθει σιγα σιγα και εδω η αντικατασταση (απο τριτες εταιρειες οχι απο την αντιπροσωπεια φυσικα) μονο των προβληματικων στοιχειων, φυσικα σε πολυ μικροτερο κοστος. Στο εξωτερικο υπαρχει ηδη αυτο σε συγκεκριμενα μοντελα. Στην καταναλωση τωρα... Εγω δεν εχω δει αμαξι εντος πολης απο τα μικρα συγχρονα 1000ρια που εχουν γνωστοι να καινε κατω απο 5.5 l/ 100km κατα μεσο ορο...(δηλ συμπεριλαμβανομενου της περιοδου που ανοιγεις κλιματισμο ή οταν το πατας παραπανω το γκαζι κλπ ). Τα μονα που εχουν χαμηλοτερη καταναλωση ειναι τα diesel. Περα απο αυτα, τα υβριδικα αν και περισσοτερα κυβικα απο 1000 συνηθως κυμαινονται σε χαμηλοτερες καταναλωσεις... Φυσικα υπαρχουν και καποια μοντελα diesel υβριδικα που θεωρω οτι πεφτει ακομη περισσοτερο η καταναλωση. Συμπερασμα... νομιζω οτι συμφερει η αποκτηση σου τους αν εχεις το παραδακι... Αν δεν το εχεις τι συμφερει , τι δεν συμφερει δεν μπορεις να το αποκτησεις!
Narayan Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 5 λεπτά πριν, bjj-p είπε Οσον αφορα τις μπαταριες δεν υπαρχει ακριβες νουμερο χιλιομετρων μεχρι να αντικαταστηθουν. Οσο αντεξουν.... απο εκει κ περα αποφασιζεις τι θα κανεις. Θα βαλεις καινουριες ή θα συνεχισεις να το χρησιμοποιεις μονο με καυσιμο. Επίσης επειδη η μπαταρια αποτελειται απο πολαπλα στοιχεια συνδεδεμενα, θα ερθει σιγα σιγα και εδω η αντικατασταση (απο τριτες εταιρειες οχι απο την αντιπροσωπεια φυσικα) μονο των προβληματικων στοιχειων, φυσικα σε πολυ μικροτερο κοστος. Στο εξωτερικο υπαρχει ηδη αυτο σε συγκεκριμενα μοντελα. Άρα εσύ λοιπόν που το "κατέχεις" το αντικείμενο, παραδέχεσαι πως ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών (και ως εκ τούτου η χρήση του οχήματος ως υβριδικού μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων), είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών και στο συνεργείο του μάστρο-Μπάμπη Επιμένω πως αν συνυπολογιστούν όλοι οι παράγοντες, η χρήση υβριδικού εν έτοι 2018 έχει ελάχιστο όφελος. Ναι, και ανεξάρτητα από πόση χρήση γίνεται. Κι εγώ θα ήθελα ένα υβριδικό που να μπορεί να δουλεύει εντός πόλης σε ποσοστό 90% με τον ηλεκτροκινητήρα μόνο και να έχει σχεδόν ίδιο κόστος με ένα συμβατικό, αλλά τέτοια θα δούμε τις επόμενες δεκαετίες. Προσωπικά αν ήμουν σε φάση αγοράς τώρα θα αγόραζα το συμβατικό C-HR επειδή μου αρέσει σαν σχεδίαση, και κάποιο υβριδικό νέας τεχνολογίας σε 10-15 χρόνια.
bjj-p Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Ρε παιχταρα εχουν γραψει 10 απαντησεις για να διορθωνουν τις υποθεσεις που κανεις.... οτι δεν φορτιζει στην πριζα κλπ. 6 λεπτά πριν, Narayan είπε Άρα εσύ λοιπόν που το "κατέχεις" το αντικείμενο, παραδέχεσαι πως ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών (και ως εκ τούτου η χρήση του οχήματος ως υβριδικού μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων), είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών και στο συνεργείο του μάστρο-Μπάμπη Αυτο καταλαβες απο αυτη την παραγραφο; ή αυτο ηθελες να καταλαβεις; Εγραψα 3 παραγραφους με διαφορετικους λογους και εσυ σταθηκες στο "πως ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών" για το μετατρεψεις στο συνεργειο του κυρ-Μπαμπη. Απαντησε μου σε παρακαλω, θεωρεις οτι μετα απο 10-12 χρονια (δηλ αντικατασταση )το κοστος αποκτησης νεων μπαταριων θα ειναι το ιδιο με σημερα; γιατι αν ειναι μικροτερο... ΔΕΝ ειναι ''ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών''.
Whargoul Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 20 λεπτά πριν, Narayan είπε Προσωπικά αν ήμουν σε φάση αγοράς τώρα θα αγόραζα το συμβατικό C-HR επειδή μου αρέσει σαν σχεδίαση, και κάποιο υβριδικό νέας τεχνολογίας σε 10-15 χρόνια. Σε άλλα αμάξια θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά στο CHR νομιζω το υβριδικό είναι μονόδρομος λόγω έλλειψης εναλλακτικών κινητήρων (εκτός εάν θέλεις μόνο τη βασική έκδοση για οικονομικούς λόγους).Η μεσαία έκδοση που βγαίνει σε 2 μορφές, έχει 23 100E το 1.2T 116hp manual, και 24 400 το hybrid e-cvt. Εάν ήταν μια 1.6L των 140 ίππων το εναλλακτικό, θα συμφωνούσα μαζί σου 100%. Λόγος για να μην το αγοράσει κάποιος δεν είναι οι μπαταρίες και ο υβριδισμός, αλλά το cvt κιβώτιο που είναι μονότονο.
Narayan Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 13 λεπτά πριν, bjj-p είπε Ρε παιχταρα εχουν γραψει 10 απαντησεις για να διορθωνουν τις υποθεσεις που κανεις.... οτι δεν φορτιζει στην πριζα κλπ. Αυτο καταλαβες απο αυτη την παραγραφο; ή αυτο ηθελες να καταλαβεις; Εγραψα 3 παραγραφους με διαφορετικους λογους και εσυ σταθηκες στο "πως ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών" για το μετατρεψεις στο συνεργειο του κυρ-Μπαμπη. Απαντησε μου σε παρακαλω, θεωρεις οτι μετα απο 10-12 χρονια (δηλ αντικατασταση )το κοστος αποκτησης νεων μπαταριων θα ειναι το ιδιο με σημερα; γιατι αν ειναι μικροτερο... ΔΕΝ ειναι ''ο μόνος τρόπος που μπορεί να συμφέρει η αντικατάσταση μπαταριών είναι αν γίνει με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών''. Μα δεν θα χρειαστούν 10-12 χρόνια μέχρι την αλλαγή φίλτατε. Σε 5-6 χρόνια το αυτοκίνητο θα έχει πάνω από 100.000 χλμ, πόσο μάλλον αν γίνεται και περισσότερη χρήση μέσα στην πόλη για να δούμε και το όφελος, όπως γράφεις στο προηγούμενο μύνημα. Το Lexus 400h είναι 13 ετών πλέον και οι μπαταρίες του στοίχιζαν €5000, του C-HR στοιχίζουν €4000 μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης. Μακάρι να βγει κάποιο νέο πολυμερές στο μεσοδιάστημα που να επιτρέπει την πτώση των τιμών αλλά με τα δεδομένα που ξέρουμε τώρα δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο, ακόμα κι αν μιλάμε για τρίτο κατασκευαστή. 3 λεπτά πριν, Whargoul είπε Σε άλλα αμάξια θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά στο CHR νομιζω το υβριδικό είναι μονόδρομος λόγω έλλειψης εναλλακτικών κινητήρων (εκτός εάν θέλεις μόνο τη βασική έκδοση για οικονομικούς λόγους).Η μεσαία έκδοση που βγαίνει σε 2 μορφές, έχει 23 100E το 1.2T 116hp manual, και 24 400 το hybrid e-cvt. Εάν ήταν μια 1.6L των 140 ίππων το εναλλακτικό, θα συμφωνούσα μαζί σου 100%. Λόγος για να μην το αγοράσει κάποιος δεν είναι οι μπαταρίες και ο υβριδισμός, αλλά το cvt κιβώτιο που είναι μονότονο. Μονότονο υπό ποία έννοια; Ναι για τη μικρή έκδοση έλεγα.
Whargoul Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, Narayan είπε Μονότονο υπό ποία έννοια; Ναι για τη μικρή έκδοση έλεγα. Οδηγητικά και ακουστικά. Τα CVT κιβώτια είναι από τη μια καλύτερα από τα παραδοσιακά σε θέματα κατανάλωσης ή και επιδόσεων επειδή βρίσκονται συνεχώς στο sweet-spot του κινητήρα, αλλά είναι μονότονα καθώς ο κινητήρας είναι συνεχώς σε σταθερές στροφές και για κάποιους αυτό δεν είναι και ότι πιο συναρπαστικό. Γίνονται κάτι προσπάθειες να τα ¨μπασταρδέψουν" ακουστικά αλλά δεν ξέρω εάν τα έβαλαν ακόμα σε αυτοκίνητο παραγωγής. Btw, στο θέμα μπαταριών, η Toyota ξεκίνησε συνεργασία με την Panasonic για να χρησιμοποιεί μελλοντικά (~10 χρόνια) solid state μπαταρίες Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2018 από Whargoul
NickTG Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 2 hours ago, Narayan said: Μα δεν θα χρειαστούν 10-12 χρόνια μέχρι την αλλαγή φίλτατε. Σε 5-6 χρόνια το αυτοκίνητο θα έχει πάνω από 100.000 χλμ, πόσο μάλλον αν γίνεται και περισσότερη χρήση μέσα στην πόλη για να δούμε και το όφελος, όπως γράφεις στο προηγούμενο μύνημα. Και όπως είδαμε από τα ατράνταχτα στοιχεία σου το πολύ σε 100000 χιλιόμετρα πάνε για πέταμα οι μπαταρίες. Θες να μας πεις και πόση εγγύηση έχει στις μπαταρίες το CHR για παράδειγμα?
nurse Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2018 Από τα λεγόμενα στο φόρουμ (και ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας) και έπειτα από προσωπική έρευνα, καταλαβαίνω ότι το υβριδικό CHR για εμένα πιθανότατα δεν κάνει αφού κυρίως κινούμαι σε επαρχιακό δρόμο ή εθνική και πάνω από 100km/h. (Αδυνατώ να πιστέψω ότι θα οδηγώ με 70-80 στην εθνική). Το CHR είναι ένα αμάξι που μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών, και καθηλώνει οδηγό και συνοδηγό. Τα πίσω καθίσματα όμως.... Όποιος καθίσει εκεί το σίγουρο είναι ότι δεν θα πρέπει να έχει κλειστοφοβικές τάσεις. Και ένα τέτοιο αμάξι δεν το πέρνεις μόνο για τους μπροστά. Παρόλα αυτά σκέφτομαι σοβαρά το Mitsubishi ASX. Κοστίζει η πλήρης έκδοσή του περίπου 20000 (5500 λιγότερο από τη μέση έκδοση του CHR). Θα ξαναρωτήσω εδώ για να μην ανοίξω άλλο topic, εάν ξέρει κανένας κάτι για αυτό το αμάξι καθώς και τις πραγματικές καταναλώσεις του. \ Ευχαριστώ. 1
toyo73 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 Εγω θα επαιρνα το 1.2 το τουρπακι.Ζωηρο, οικονομικο και με μακρυες σχεσεις για ανετα, οικονομικα, χαμηλοστροφα ταξιδια στην εθνικη.
kage Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Μην γραφετε $$$#@ αν δεν ξερετε... https://www.toyota.gr/hybrid/hybrid-faq.json Οι μπαταριες δεν αλλαζονται κ εχουν εγγυηση 11 χρονια...μπορει 1η γενια prius και rx να ισχυει αλλα μιλαμε παλι για 15 ετων αμαξια.. Οι μπαταριες δεν αδειαζουν.ο ηλεκτροκινητηρας δουλευει αποκλειστικά το a.c. και φορτιζει με φρενο ,κυληση χωρις γκαζι.. Προσωπικη αποψη τα υβριδικα ΑΠΛΑ σε παρακινούν να πηγαινεις ομαλα...υπαρχει θορυβος βενζινομηχανης οταν ανεβαινουν οι στροφες λες και ξεχασαν να βαλουν ηχομονωση.Χαλασε το inventor εντος εγγυησης(εκτος εγγυησης κανει ~4κ) Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2018 από kage
kgkatzi Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2018 Εγώ που έχω Yaris υβριδικό, την καλύτερη κατανάλωση την έχω εκτός πόλης με μέση ταχύτητα 100-110 km/ ώρα περίπου 4-4,3 λίτρα. Εντός πόλης μπορεί άνετα να φτάσει και στα 6 αν ο δρόμος έχει πολλές ανηφόρες. Μέσος όρος 5,2 λίτρα. Αν αναλογιστείς ότι οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας έχει μέσο όρο τουλάχιστον 7,4 δεν είναι και κακιά η κατανάλωση. Οσον αφορά τις μπαταρίες η Toyota δίνει 11 χρόνια εγγύηση σε όλο το υβριδικό σύστημα, πέρα από τα 6 χρόνια ή 180.000 χλμ που δίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Επομενως τα 80.000-100.000 χιλιόμετρα που αναφέρθηκαν πιο πάνω είναι στη σφαίρα της φαντασίας και καλό είναι πριν γράψουμε κάτι να έχουμε δει έστω την ιστοσελίδα της εταιρίας που το αναφέρει μπροστά μπροστά. Η Toyota υποστηρίζει ότι οι μπαταρίες που δουλεύουν 40-80% της φόρτισης τους για μέγιστη διάρκεια ζωής δε θα χρειαστούν αλλαγή στην τυπική διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου που την υπολογίζουν στα 15 έτη. Σε πρώτης γενιάς Prius που τα είχαν δώσει σε ταξιτζήδες για δοκιμή οι μπαταρίες ήθελαν αλλαγή στα 400.000 χλμ. Επομενως πρακτικά σε χρήση πόλης με 1 ταξίδι το χρόνο, εκτός αν προκύψει βλάβη, δε θα χρειαστούν ποτέ αλλαγή πριν πάει το αυτοκίνητο για ανακύκλωση. 1
TRIANTAFILLOSDIM Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 26/7/2018 στις 9:13 ΜΜ, nurse είπε Αυτή τη στιγμή το κόστος των μπαταριών είναι περίπου 4000 χωρίς εργατικά. Με 50 ευρώ το χρόνο κάνεις επέκταση εγγύησης μετά τα 11 χρόνια που σου δίνει και δεν κάνεις τίποτα. Ταξιτζης μου το είπε με 460 χιλιάδες χιλιόμετρα prius. Ρωτάτε πριν γράφετε. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2018 από TRIANTAFILLOSDIM 1
saverb Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Καλησπερα και απο εμενα,ειμαι και εγω κατοχος ενος Toyota Chr Hybrid. Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι,οχι ομως απο το after sales service...εχει κανεις αλλος την ιδια γνωμη? Ευχαριστω και καλη συνεχεια σε ολους!
Προτεινόμενες αναρτήσεις