Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο υπολογιστης ταξιδιου συνηθως κλεβει 0,3-0,6 λ/100χλμ και σε ορισμενες περιπτωσεις και 1λ/100χλμ , η αξιοπιστη μετριση γινεται με τον κλασικο τροπο,  ξεκινας με γεματο ρεζερβουαρ μηδενιζεις χιλιομετριτη καταναλωνεις σχεδον ολο το ρεζερβουαρ , ξαναφουλαρεις βλεπεις τα λιτρα που καταναλωσες και τα διαιρεις με τα χιλιομετρα . το κανεις δυο τρις φορες γιατι ειμαστε και στην Ελλαδα και παιζει το σεναριο πειραγμενης αντλιας βενζιναδικου .

τα 5,7 λ του Mitsubishi ASX τα ξεχνας , ο μετριτης θα σου δειχνει 8λ μικτα οποτε υπολογιζε 8,2-8,6λ πραγματικα , εχει και 5αρι σασμαν !!!!!

για το Copper S, 1.6T 180Hp πιστευω οτι δεν πεφτει κατω απο 9λ πραγματικα , στα 9,4 σε υπολογιζω, οι 180 φοραδες θελουν ταισμα οσο και εξελιγμενος να ειναι ενας κινητηρας με πορδες δεν βαφεις αυγα

Επεξ/σία από george kesoglu
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

για το Copper S, 1.6T 180Hp πιστευω οτι δεν πεφτει κατω απο 9λ πραγματικα , στα 9,4 σε υπολογιζω, οι 180 φοραδες θελουν ταισμα οσο και εξελιγμενος να ειναι ενας κινητηρας με πορδες δεν βαφεις αυγα

Για να πάει μικτά πάνω από 9, πρέπει να βγάζω καθημερινά όλες τις φοράδες στον ιππόδρομο. Είναι μετρημένο με τον τρόπο που λες (με app στο κινητό (μετρήσεις στο spoiler κάτω) και ο υπολογιστής του αμαξιού πέφτει αρκετά κοντά (τουλάχιστο στο συγκεκριμένο αμάξι). Κάνει ~6.4-6.7lt/100km σε αυτοκινητόδρομο με AC ανoiκτό και 120-130km/h. και στην πόλη με φανάρια κίνηση κλπ, χωρίς το start-stop ~9lt/100km. 

Spoiler

image.png.60f487dfe0f8b07abd910b39aa327295.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Narayan είπε

πραγματική κατανάλωση του υβριδικού δεν είναι 6.5 λ στα 100 Χμ, πρέπει να προσθέσεις και το κόστος απόσβεσης των μπαραριών. Ένα αισιόδοξο σενάριο είναι πως θα χρειαστούν αλλαγή στα 100.000 χλμ, επομένως διαιρείς το κόστος τους (π.χ. €5000) δια τα χιλιόμετρα που έκαναν και το προσθέτεις στο κόστος ανά χιλιόμετρο του καυσίμου.

Άρα στο παράδειγμά μας:

6.5 λίτρα x €1.60 / λίτρο = €10.40 / 100 χλμ = €10.400 / 100.000 χλμ

Μπαταρίες €5.000 / 100.000 χλμ

Συνολικό κόστος €15.400 / 100.000 χλμ

Στην ουσία είναι σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση 9.6 λίτρα / 100 χλμ συν το άγχος και κόστος της καθημερινής φόρτισης. Αν είναι φθηνότερες οι μπαταρίες από το ποσό που έγραψα βέβαια πέφτει ανάλογα και το κόστος.

Επίσης πρέπει να προσθέσουμε και την διαφορά κόστους κτήσης του αυτοκινήτου

Συνάδελφος έχει το Auris Hybrid (νομίζω ίδιο μοτέρ φοράνε) και είναι στα 5,5 lt/100 με χρήση πόλης, άρα αν το παλικάρι με το CHR το χρησιμοποιεί λίγο πιο έξω, το 6.5 δε νομίζω να είναι λανθασμένο νούμερο

Τώρα το κανονικό να καίει πάνω από 8 ; Δε το νομίζω...

Τελικά μου φαίνεται τα υβριδικά είναι μια μλκια και μισή :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, NickTG είπε

Έχουμε καμιά έρευνα/πηγή πως χρειάζονται αλλαγή αισιόδοξα στα 100000 χιλιόμετρα?

Το χρονικό διάστημα στο οποίο θα χρειαστούν αντικατάσταση εξαρτάταται από το αν ο οδηγός τις αφήνει να αποφορτιστούν πλήρως συχνά (κακό), όπως ισχύει στις υπόλοιπες μπαταρίες της ίδιας τεχνολογίας. Λέω αισιόδοξα 100000 επειδή το πρώτο υβριδικό της Toyota, το Lexus 400h, ήθελε αλλαγή περίπου ανάμεσα σε 80.000 - 140.000. Το γνωρίζω επειδή ήθελα να πάρω μεταχειρισμένο και όλα όσα είδα ήθελαν αλλαγή μπαταριών και είχαν κάνει τόσα χιλιόμετρα.  

12 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν το βάζεις στην μπρίζα να φορτιστεί.

Άρα φορτίζουν μόνο από το φρενάρισμα, ΟΚ δεν το γνώριζα. Έτσι εξηγείται και η σχετικά υψηλή κατανάλωση για υβριδικό που σχολιάστηκε πιο πάνω.

1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε

Επίσης πρέπει να προσθέσουμε και την διαφορά κόστους κτήσης του αυτοκινήτου

Συνάδελφος έχει το Auris Hybrid (νομίζω ίδιο μοτέρ φοράνε) και είναι στα 5,5 lt/100 με χρήση πόλης, άρα αν το παλικάρι με το CHR το χρησιμοποιεί λίγο πιο έξω, το 6.5 δε νομίζω να είναι λανθασμένο νούμερο

Τώρα το κανονικό να καίει πάνω από 8 ; Δε το νομίζω...

Τελικά μου φαίνεται τα υβριδικά είναι μια μλκια και μισή :P 

Δεν είναι μλκια, είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Απλά δεν έχει ωριμάσει ακόμα η τεχνολογία σε τέτοιο βαθμό που να είναι χαμηλού βάρους οι μπαταρίες και να έχουν και χαμηλό κόστος, ίσως και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Narayan είπε

Δεν είναι μλκια, είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Απλά δεν έχει ωριμάσει ακόμα η τεχνολογία σε τέτοιο βαθμό που να είναι χαμηλού βάρους οι μπαταρίες και να έχουν και χαμηλό κόστος, ίσως και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία.

Δε διαφωνώ μαζί σου, απλά λέω ότι στην παρούσα φάση πάντως δε νομίζω ότι αξίζει η αγορά Hybrid αυτοκινήτου

Ειρήσθω εν παρόδω, να πω ότι όσα βλέπω στο δρόμο είναι υβριδικά, μόνο εγώ ο κακομοίρης ζαχαρώνω το απλό ;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Δε διαφωνώ μαζί σου, απλά λέω ότι στην παρούσα φάση πάντως δε νομίζω ότι αξίζει η αγορά Hybrid αυτοκινήτου

Ειρήσθω εν παρόδω, να πω ότι όσα βλέπω στο δρόμο είναι υβριδικά, μόνο εγώ ο κακομοίρης ζαχαρώνω το απλό ;;;

Έχουν αρκετό ζουμί ακόμα τα υβριδικά διαφόρων κατηγοριών όπως και οι ICE που κουβαλούν. Αλλά τώρα εάν αξίζει εξαρτάται από τη χρήση που θες να του κάνεις. Για πόλη, όπου το εκμεταλλεύεσαι πλήρως (φόρτιση μπαταρίας από τα φρεναρίσματα, σβήσιμο κινητήρα στο μποτιλιάρισμα, χρήση του ηλεκτροκινητήρα κατά την αρχική επιτάχυνση κλπ) αξίζει. Για κάποιον που κάνει συχνά ταξίδια εκτός πόλης και ουσιαστικά κουβαλά άδικα το υβριδικό σύστημα, δεν αξίζει καθόλου.

Πάντως ουσιαστικά από τώρα είναι μονόδρομος για όποιο θέλει χαμηλή κατανάλωση στην πόλη καθώς οι κινητήρες πετρελαίου σταματούν. πχ toyota σε Αγγλία, Γερμανία (και μάλλον σε όλη την Ευρώπη) δεν βγάζει πλέον με Diesel το Yaris, Auris, Rav-4 εδώ και 6+ μήνες. (εκτός από Ελλάδα που νομίζω και πάλι μειώθηκαν τα διαθέσιμα σε Diesel μοντέλα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Narayan είπε

Το χρονικό διάστημα στο οποίο θα χρειαστούν αντικατάσταση εξαρτάταται από το αν ο οδηγός τις αφήνει να αποφορτιστούν πλήρως συχνά (κακό), όπως ισχύει στις υπόλοιπες μπαταρίες της ίδιας τεχνολογίας. Λέω αισιόδοξα 100000 επειδή το πρώτο υβριδικό της Toyota, το Lexus 400h, ήθελε αλλαγή περίπου ανάμεσα σε 80.000 - 140.000. Το γνωρίζω επειδή ήθελα να πάρω μεταχειρισμένο και όλα όσα είδα ήθελαν αλλαγή μπαταριών και είχαν κάνει τόσα χιλιόμετρα.  

Άρα φορτίζουν μόνο από το φρενάρισμα, ΟΚ δεν το γνώριζα. Έτσι εξηγείται και η σχετικά υψηλή κατανάλωση για υβριδικό που σχολιάστηκε πιο πάνω.

Δεν είναι μλκια, είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Απλά δεν έχει ωριμάσει ακόμα η τεχνολογία σε τέτοιο βαθμό που να είναι χαμηλού βάρους οι μπαταρίες και να έχουν και χαμηλό κόστος, ίσως και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία.

 

Οι μπαταρίες στα hybrid της Toyota ούτε αποφορτίζονται πλήρως ούτε φορτίζουν μόνο με το φρενάρισμα. Τις φορτίζει και ο κινητήρας όποτε χρειάζεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οι μπαταρίες στα hybrid της Toyota ούτε αποφορτίζονται πλήρως ούτε φορτίζουν μόνο με το φρενάρισμα. Τις φορτίζει και ο κινητήρας όποτε χρειάζεται.

 

3 ώρες πριν, Narayan είπε

Έτσι εξηγείται και η σχετικά υψηλή κατανάλωση για υβριδικό που σχολιάστηκε πιο πάνω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Whargoul είπε

Και πάλι δεν είναι πολλά? Το δικό μου Copper S, 1.6T 180Hp, (1300kg) δεκαετίας μικτά μου κάνει 8.2-8.4

δεν πιστευω να μετρας σωστα ή οδηγεις σαν την 85αρα γιαγια μου :) 

εμενα κατω απο 12 δεν πεφτει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Κάπως έτσι, αλλά καμία σχέση.

Αφού το λες εσύ. Κάποιος από τους δυό μας πάντως δεν έχει καταλάβει καλά. Από την Toyota:

Αναφορά σε κείμενο

2. How does a Hybrid engine work during normal cruising?

This is when the normal petrol engine is used as it is most efficient. The engine can also power the generator while cruising, which produces electricity and stores it in the batteries for later use.

Εγώ από τα λίγα που έμαθα στο σχολείο είναι πως ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται καύσιμο για να δουλέψει, οπότε είναι ανούσιο να μετατρέπεται αυτή η ενέργεια πρώτα σε ηλεκτρική και μετα σε κινητική για τους τροχούς, ενώ θα μπορούσε να γίνει απευθείας κινητική. Αντιθέτως είναι πιο λογικό να συσσωρευτεί η ενέργεια από τα φρένα, που θα ήταν 100% θερμική απώλεια σε άλλη περίπτωση.

Ο λόγος που γίνεται αυτό στα υβριδικά της Toyota είναι καθαρά πρακτικός και όχι επειδή προσφέρει κάποια οικονομία, αν μη τι άλλο η κατανάλωση αυξάνεται λόγω της φόρτισης από τον κινητήρα.

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, mclein είπε

δεν πιστευω να μετρας σωστα ή οδηγεις σαν την 85αρα γιαγια μου :) 

εμενα κατω απο 12 δεν πεφτει..

Πρέπει να οδηγά τρελούτσικα η γιαγιά σου. Μπράβο της. Δες τα δεδομένα μου από γεμίσματα 1+ χρονών. Και στο internet η κατανάλωση αν ψάξεις κάπου τόσο είναι οπότε σίγουρα δεν φταίω εγώ γι αυτήν την κατανάλωση αλλά μάλλον κάποιοι άλλοι για μεγαλύτερη.

12l/100km σε καλοσυντηρημένο R56 cooper S με 98οκτανίων βενζίνη μόνο σε πίστα θα δείς και όχι σε καθημερινή χρήση. Εάν όντως έχεις τόσο κάτι πάει λάθος. Κοίταξε για missfires και μπίχλα στις βαλβίδες εισαγωγής εάν δεν καθαρίστηκαν ποτέ.

 

Spoiler

https://www.mini2.com/forum/second-generation-mini-cooper-s/197546-r56-mcs-real-mpg-figures.html

  • Sorry my figures aren't mpg but maybe still helps.
    Highway driving I can get it down to 6.4l/100km.
    In town driving convservatively best is 8.3l/100km.
    In town driving having fun is currently sitting on 10l/100km.
  • I have seen a best of 41.4mpg...avearge 36ish with a spirited blast on a certain bit     (36mpgUK~ 7.85)
  • These are decent cars for mpg bearing in mind the are quick and have a good amount of power. I ave averaged 44 mpg on a long run with a light foot  (44mpgUk ~6.42

 

 

18 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αφού το λες εσύ. Κάποιος από τους δυό μας πάντως δεν έχει καταλάβει καλά. Από την Toyota:

Εγώ από τα λίγα που έμαθα στο σχολείο είναι πως ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται καύσιμο για να δουλέψει, οπότε είναι ανούσιο να μετατρέπεται αυτή η ενέργεια πρώτα σε ηλεκτρική και μετα σε κινητική για τους τροχούς, ενώ θα μπορούσε να γίνει απευθείας κινητική. Αντιθέτως είναι πιο λογικό να συσσωρευτεί η ενέργεια από τα φρένα, που θα ήταν 100% θερμική απώλεια σε άλλη περίπτωση.

Ο λόγος που γίνεται αυτό στα υβριδικά της Toyota είναι καθαρά πρακτικός και όχι επειδή προσφέρει κάποια οικονομία, αν μη τι άλλο η κατανάλωση αυξάνεται λόγω της φόρτισης από τον κινητήρα.

Δεν έχουν σταθερή απόδοση οι κινητήρες. Μπορείς να γεμίζεις την μπαταρίες όταν ο κινητήρας δουλεύει σε συνθήκες υψηλής απόδοσης (40%) και να την επιστρέφεις πίσω στο σύστημα σε συνθήκες χαμηλής (20-25%), οπότε βγαίνεις αρκετά κερδισμένος αρκετές φορές γεμίζοντας τις από τον κινητήρα όταν πρέπει. Γι αυτό η Toyota κινείται προς atkinson κινητήρες στα υβριδικά της. Ο 1.5L που χρησιμοποιεί βγάζει μόνο 75-80 ίππους  αλλά με υψηλή απόδοση. Ο 1.8L στο CHR βάζει 90. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αφού το λες εσύ. Κάποιος από τους δυό μας πάντως δεν έχει καταλάβει καλά. Από την Toyota:

Εγώ από τα λίγα που έμαθα στο σχολείο είναι πως ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται καύσιμο για να δουλέψει, οπότε είναι ανούσιο να μετατρέπεται αυτή η ενέργεια πρώτα σε ηλεκτρική και μετα σε κινητική για τους τροχούς, ενώ θα μπορούσε να γίνει απευθείας κινητική. Αντιθέτως είναι πιο λογικό να συσσωρευτεί η ενέργεια από τα φρένα, που θα ήταν 100% θερμική απώλεια σε άλλη περίπτωση.

Ο λόγος που γίνεται αυτό στα υβριδικά της Toyota είναι καθαρά πρακτικός και όχι επειδή προσφέρει κάποια οικονομία, αν μη τι άλλο η κατανάλωση αυξάνεται λόγω της φόρτισης από τον κινητήρα.

Ευτηχώς που το ανακάλυψες εσύ, ώστε να σταματήσει η Toyota και όλες οι άλλες που προσπαθούν να βγάλουν υβριδικά, την παραγωγή τους, γιατί δεν σκέφτηκαν ότι έτσι καταναλώνουν πιο πολύ καύσιμο..

Το αστείο είναι ότι και στο Αμέρικα αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι στο προσεχές μέλλον, το κέρδος θα έρθει από τα υβριδικά.

 

Τα υβριδικά δουλεύουν καλά σε συνθήκες πόλης με τα πολλά σταμάτα ξεκίνα και τις χαμηλές ταχύτητες.

Το να πάρεις υβριδικό για να κάνεις πάνω κάτω την εθνική δεν θα σου δώσει κάτι καλύτερο από την σκέτη βενζίνη.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Πρέπει να οδηγά τρελούτσικα η γιαγιά σου. Μπράβο της. Δες τα δεδομένα μου από γεμίσματα 1+ χρονών. Και στο internet η κατανάλωση αν ψάξεις κάπου τόσο είναι οπότε σίγουρα δεν φταίω εγώ γι αυτήν την κατανάλωση αλλά μάλλον κάποιοι άλλοι για μεγαλύτερη.

12l/100km σε καλοσυντηρημένο R56 cooper S με 98οκτανίων βενζίνη μόνο σε πίστα θα δείς και όχι σε καθημερινή χρήση. Εάν όντως έχεις τόσο κάτι πάει λάθος. Κοίταξε για missfires και μπίχλα στις βαλβίδες εισαγωγής εάν δεν καθαρίστηκαν ποτέ.

μαλλον οδηγεις πολυ αργα...

το αμαξι δουλευει χωρις start/stop + μονο με 100αρα shell απο ιδιοκτητο βενζιναδικο.

end of story & off-topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, mclein είπε

μαλλον οδηγεις πολυ αργα...

το αμαξι δουλευει χωρις start/stop + μονο με 100αρα shell απο ιδιοκτητο βενζιναδικο.

end of story & off-topic.

Ok. Πρόβλημα δικό σου. Εγώ σου λέω ότι έχει πρόβλημα το αμάξι σου εάν έχει τόση κατανάλωση σε φυσιολογικές συνθήκες, εσύ επέμενε ότι εγώ και το υπόλοιπο internet οδηγούμε αργά. Η οδηγάς ανουσίος σπάταλα επειδή το βενζινάδικο είναι ιδιόκτητο. 

Και βίντεο με τις καταναλωσεις ακόμη και με 200Κm/h αφού συνεχίζεις να μην πιστέυεις

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...