KAKADI Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, amagawd είπε Βλακεία έκανε ο πατέρας σου με το σκουντα.. Γιατί δεν του είπες να πάρει την αμαξαρα? Ειχε κολλησει με τους γερμανικους χαρους που κυκλοφορουν βλεπεις... Επεξ/σία 6 Απριλίου 2019 από KAKADI
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Να προτείνω κάτι? Είναι ότι πρέπει για την εθνική οδό και οικονομικό. Spoiler
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, KAKADI είπε Ειχε κολλησει με τους γερμανικους χαρους που κυκλοφορουν βλεπεις... Δηλαδή με γιο μηχανικό, με τόσες γνώσεις και τον άφησες να πετάξει έτσι 30.000 ? Καλή προσπάθεια αλλά δε πείθεις.
KAKADI Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, amagawd είπε Δηλαδή με γιο μηχανικό, με τόσες γνώσεις και τον άφησες να πετάξει έτσι 30.000 ? Καλή προσπάθεια αλλά δε πείθεις. Δυστυχως οταν ελειπα το πηρε φιλε... Μηχανικος σε LNG tankers ειμαι.. 7 μηνες το χρονο λειπω.. Το μονο σιγουρο ειναι οτι τουλαχιστον θα προσπαθουσα να μη παρει VAG.. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2019 από KAKADI
karaLRS Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 23 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Μα είναι δυνατόν να συγκρίνεται ανόμοια αυτοκίνητα? Ούτε η κατηγορία είναι ίδια, ούτε ο κυβισμός. Είστε 200-300 κιλά ελαφρύτερος αν είδα καλά και με 400 κυβικά μικρότερο κινητήρα. Το Πορτ μπαγκαζ δεν έχει σχέση με την κατηγορία. Είναι δυνατόν με τόση διαφορά βάρους να έχουν την ίδια ευστάθεια αυτά τα δύο αυτοκίνητα στην εθνική οδό? Έχετε οδηγήσει βαρύ αυτοκίνητο σε μεγάλο ταξίδι με δυνατό κινητήρα? Δεν μιλάω για 60-70 χλμ, αλλά για 600χλμ. Με το δικό σας θα φτάσετε κομμάτια στην κούραση με το βαρύ θα πάτε και για ένα ποτό μόλις φτάσετε. 1) 180 κιλά ελαφρύτερο / 300 κυβικά μικρότερο / 20 εκατοστά μικρότερο μήκος / 1 εκατοστά ψηλότερο / 1 εκατοστό πλατύτερο/ ίδιο μεταξόνιο / 40 λίτρα περισσότερο χώρο / φυσιολογικός χώρος πίσω. ίσως είναι κάτι ανάμεσα σε B-SUV και C-SUV. αν θέλει να το λέει C-SUV η toyota σίγουρα έκανε μια κακή σχεδίαση όταν μικρότερα αμάξια έχουν περισσότερη άνεση 2) μετά από ταξίδι δεν πάω για ποτό. 3)ναι συμφωνώ βαρύτερο το chr αλλά γιατί δυνατότερος κινητήρας;
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 43 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Με το δικό σας θα φτάσετε κομμάτια στην κούραση με το βαρύ θα πάτε και για ένα ποτό μόλις φτάσετε. Με τη merc θα βγάλεις και το μωρό να πας, δεν θα πας μπακουρι
aggelos 2 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 44 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Μα είναι δυνατόν να συγκρίνεται ανόμοια αυτοκίνητα? Ούτε η κατηγορία είναι ίδια, ούτε ο κυβισμός. Είστε 200-300 κιλά ελαφρύτερος αν είδα καλά και με 400 κυβικά μικρότερο κινητήρα. Το Πορτ μπαγκαζ δεν έχει σχέση με την κατηγορία. Είναι δυνατόν με τόση διαφορά βάρους να έχουν την ίδια ευστάθεια αυτά τα δύο αυτοκίνητα στην εθνική οδό? Έχετε οδηγήσει βαρύ αυτοκίνητο σε μεγάλο ταξίδι με δυνατό κινητήρα? Δεν μιλάω για 60-70 χλμ, αλλά για 600χλμ. Με το δικό σας θα φτάσετε κομμάτια στην κούραση με το βαρύ θα πάτε και για ένα ποτό μόλις φτάσετε. Mονο ενας χαζος και ανιδεος ταυτοχρονα θα εγραφε οτι βαρος αυτοκινητου σημαινει ευσταθεια και ξεκουραστο ταξιδι.
karaLRS Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 34 λεπτά πριν, KAKADI είπε Τι βλεπω εγω απ το παραπανω??? Οτι το diesel τον πινει και επισημα... Δηλαδη το Skoda Karoq του πατερα μου ας πουμε 1600 diesel που του κοστισε 30000 ευρω τον πινει ασχημα απ το C-HR των 26500 ειδικα μεσα στη πολη.. C-suv και τα δυο... Το μικροτερο πορτπαγκαζ του C-HR οφειλεται στη κουπε σχεδιαση του.. Μη μπερδευεστε καποιοι καποιοι εδω περα.. Τωρα αν μου συγκρινεις C3 βαλτο διπλα με το yaris και καλοφαγωτο και παλι.. Τωρα αν πηγαινεις μονο εθνικη απο μονος μου σου ειπα πριν οτι εκανες καλη επιλογη... Οσο αφορα την πολη ομως μη το ζοριζεις γτ εισαι λαθος.. Πολυ λαθος μαλιστα.. 16000 εχει και το yaris. Α και αφου πρεπει να τα πουμε και ολα καλη τυχη με την μεταπωληση μετα το 20.. Που ολος ο κοσμος μονο diesel δε θα παιρνει με την αβεβαιοτητα που θα υπαρχει στον αερα.. 1) AN δεν κάνω λάθος η toyota Θεωρεί το C-HR compact SUV και όχι SUV (δηλαδή crossover ή αλλιώς B-SUV) 2) Το karoq diesel έχει 6.74 μέση κατανάλωση δηλαδή 8.7€ .ποία έκδοση πήρε ο πατέρας σου και έφτασε 30κ? DSG μάλλον γιαυτό η τόσο μεγάλη διαφορά. 22 χιλιάρικα έχει η 1.6 ambition karoq. ΟΠΟΤΕ δεν νομίζω να το πίνει και επίσημα. 3) δεν μπορεί να συγκριθεί το c3 aircross με το yaris. πολύ μεγάλη διαφορά σε όγκο και χώρους 4) Σε χωρίο της Πάτρας που μένω δεν με πολύ ενδιαφέρει και η μεταπώληση όταν κινούμαι τόσο φτηνά με τόσο χαμηλό κόστος απόκτησης.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, karaLRS είπε ποία έκδοση πήρε ο πατέρας σου και έφτασε 30κ? DSG Ακόμα και την ακριβή style να πήρε 1.6 με μεταλλικό εκπτώσεις κτλπ δεν περνάει τα 27.000 με τίποτα. 4χ4 δεν υπάρχει σε 1.6 Για να φτάσει 30 ή έβαλε όλα τα extra που έχει ο ελληνικός κατάλογος ή πήρε την scout που ακόμα δεν έχει έρθει Ελλάδα.. θέλει μερικούς μήνες παράδοση
KAKADI Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, karaLRS είπε 1) AN δεν κάνω λάθος η toyota Θεωρεί το C-HR compact SUV και όχι SUV (δηλαδή crossover ή αλλιώς B-SUV) 2) Το karoq diesel έχει 6.74 μέση κατανάλωση δηλαδή 8.7€ .ποία έκδοση πήρε ο πατέρας σου και έφτασε 30κ? DSG μάλλον γιαυτό η τόσο μεγάλη διαφορά. 22 χιλιάρικα έχει η 1.6 ambition karoq. ΟΠΟΤΕ δεν νομίζω να το πίνει και επίσημα. 3) δεν μπορεί να συγκριθεί το c3 aircross με το yaris. πολύ μεγάλη διαφορά σε όγκο και χώρους 4) Σε χωρίο της Πάτρας που μένω δεν με πολύ ενδιαφέρει και η μεταπώληση όταν κινούμαι τόσο φτηνά με τόσο χαμηλό κόστος απόκτησης. To chr τοποθετειται επισημα στην κατηγορια των mazda cx3, skoda karoq, vw troc και παει λεγοντας.. οτι εχει μικροτερους αποθηκευτικους χωρους ισχυει αλλα ειναι λογο σχεδιασμου και οχι λογω μεγαθους... Επειδη ειναι κουπε.. Το απλο c3 ειναι στη κατηγορια του yaris.. Το aircross που εχεις ειναι στη κατηγορια for ecosport ας πουμε αλλα η toyota δεν βγαζει καποιο υπερυψωμενο yaris μεχρι στιγμης οποτε το κοντινοτερο ειναι αυτο... 4 λεπτά πριν, amagawd είπε Ακόμα και την ακριβή style να πήρε 1.6 με μεταλλικό εκπτώσεις κτλπ δεν περνάει τα 27.000 με τίποτα. 4χ4 δεν υπάρχει σε 1.6 Για να φτάσει 30 ή έβαλε όλα τα extra που έχει ο ελληνικός κατάλογος ή πήρε την scout που ακόμα δεν έχει έρθει Ελλάδα.. θέλει μερικούς μήνες παράδοση Με το DSG ειναι και πολλα πολλα εξτρα οντως... keyless entry, φωτισμους με το logo στις πορτες και δε συμμαζευται.. Μη σας μπερδευει αν βλεπετε το configurator στο σαιτ γτ απο ενα σημειο και μετα αλλαζει κλιμακα στα τελη ταξινομησης.. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2019 από KAKADI 1
karaLRS Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, KAKADI είπε To chr τοποθετειται επισημα στην κατηγορια των mazda cx3, skoda karoq, vw troc και παει λεγοντας.. οτι εχει μικροτερους αποθηκευτικους χωρους ισχυει αλλα ειναι λογο σχεδιασμου και οχι λογω μεγαθους... Επειδη ειναι κουπε.. Το απλο c3 ειναι στη κατηγορια του yaris.. Το aircross που εχεις ειναι στη κατηγορια for ecosport ας πουμε αλλα η toyota δεν βγαζει καποιο υπερυψωμενο yaris μεχρι στιγμης οποτε το κοντινοτερο ειναι αυτο... κάτω από 4.2 μέτρα θεωρείται compact suv όντως. παρόλα αυτά τι να το κάνω τα 4.32 μέτρα του chr αν έχει χώρους χειρότερους δυο κατηγορίες κάτω; όντως ο συνάδελφος που το πήρε 25 ετών είναι χωρίς οικογένεια. το μεταξόνιο που παίζει μεγάλο ρόλο είναι ίδιο.
KAKADI Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, karaLRS είπε κάτω από 4.2 μέτρα θεωρείται compact suv όντως. παρόλα αυτά τι να το κάνω τα 4.32 μέτρα του chr αν έχει χώρους χειρότερους δυο κατηγορίες κάτω; όντως ο συνάδελφος που το πήρε 25 ετών είναι χωρίς οικογένεια. το μεταξόνιο που παίζει μεγάλο ρόλο είναι ίδιο. Ο καθεις με τις επιλογες του αδερφε... Βασικη προυποθεση ηταν να μ αρεσει κ ολας.. Εγω που μπηκα μεσα ηταν λιγο καλυτερο απ το auris σε χωρους.. Οικογενεια ακομα δεν εχω ουτε εγω.. 2 ατομα ειμαστε και ειναι υπεραρκετο.. Η επομενη υβριδικη λυση που μου αρεσε ηταν το rav το οποιο ομως βγαινει 2λιτρο και οπως εχω πει πολλακις φορο πολυτελειας δε ξαναδινω... κ ας εχει 100 ευρω σημα.. Ειναι ισως το μονο που δικαιολογουσε στο μυαλο μου τη διαφορα χρηματων λογω χωρων και οικονομιας μεχρι που ειδα τα κυβικα. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2019 από KAKADI
karaLRS Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, KAKADI είπε Ο καθεις με τις επιλογες του αδερφε... Εγω που μπηκα μεσα ηταν λιγο καλυτερο απ το auris σε χωρους.. Οικογενεια ακομα δεν εχω ουτε εγω.. 2 ατομα ειμαστε και ειναι υπεραρκετο.. Η επομενη υβριδικη λυση που μου αρεσε ηταν το rav το οποιο ομως βγαινει 2λιτρο και οπως εχω πει πολλακις φορο πολυτελειας δε ξαναδινω... κ ας εχει 100 ευρω σημα.. αν είχαμε όλοι τις ίδιες ανάγκες θα υπήρχε μόνο ένα μοντέλο αμαξιού. σε υβριδικό έχω σκοπό να πάω το 2022 αν έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
KAKADI Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, karaLRS είπε αν είχαμε όλοι τις ίδιες ανάγκες θα υπήρχε μόνο ένα μοντέλο αμαξιού. σε υβριδικό έχω σκοπό να πάω το 2022 αν έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Και σου ξανα λεω ασχετα με το τι πηρα.. Το παν ειναι να σε βολευει.. Αν σε βολευει δεν εχει νοημα να συζηταμε και να διαφωνουμε.. Και το diesel μια χαρα ειναι ειδικα για τη χρηση που εσυ κανεις.. Ισως ειναι καλυτερη επιλογη και απο υβριδικο για τετοια χρηση. Αν οντως σκοπευεις να το δωσεις τοτε ισως να μη χασεις.. Προσωπικα να δεν ειχε δημιουργηθει αυτη η αβεβαιοτητα ισως να κοιτουσα και γω πιο σοβαρα τα diesel. Απλα επειδη πλεον κανεις δε κραταει απο οσους ξερω δηλαδη αυτοκινητο για μια ζωη καλο θα ειναι να κοιταμε και λιγο πως θα πωληθει αργοτερα. Κ αν φαινεται οτι εχω κολλημα εναντιων τον γερμανικων δεν ειναι ετσι.. Το μονο κολλημα μου ειναι με το group εγω προσωπικα και δε θα επαιρνα ποτε για δικους μου λογους..
karaLRS Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, KAKADI είπε Και σου ξανα λεω ασχετα με το τι πηρα.. Το παν ειναι να σε βολευει.. Αν σε βολευει δεν εχει νοημα να συζηταμε και να διαφωνουμε.. Και το diesel μια χαρα ειναι ειδικα για τη χρηση που εσυ κανεις.. Ισως ειναι καλυτερη επιλογη και απο υβριδικο για τετοια χρηση. Αν οντως σκοπευεις να το δωσεις τοτε ισως να μη χασεις.. Προσωπικα να δεν ειχε δημιουργηθει αυτη η αβεβαιοτητα ισως να κοιτουσα και γω πιο σοβαρα τα diesel. Απλα επειδη πλεον κανεις δε κραταει απο οσους ξερω δηλαδη αυτοκινητο για μια ζωη καλο θα ειναι να κοιταμε και λιγο πως θα πωληθει αργοτερα. Κ αν φαινεται οτι εχω κολλημα εναντιων τον γερμανικων δεν ειναι ετσι.. Το μονο κολλημα μου ειναι με το group εγω προσωπικα και δε θα επαιρνα ποτε για δικους μου λογους.. δεν βάζω στο μυαλό μου ποτέ την μεταπώληση. αγοράζω αυτό που με καλύπτει την στιγμή που ψάχνω. τα 4-5 χρόνια είναι πολλά για να σχεδιάσεις τι και πως. 🙂
Προτεινόμενες αναρτήσεις