Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Δεν μας ενδιαφέρει το σημείο που παράγεται η δύναμη, αλλά το σημείο που εφαρμόζεται και αυτό είναι οι ρόδες. Άνοιξε να φρεσκάρεις φυσική λυκείου και συγκεκριμένα τι είναι η συνισταμένη δύο δυνάμεων που έχουν κοινό σημείο εφαρμογής και ίδια κατεύθυνση και πως υπολογίζεται. Και η ιπποδύναμη, δύναμη είναι με διαφορετικά χαρακτηριστικά, γιατί την προσθέτουν αν το πας έτσι? Όπως και να 'χει αποδεικνύεται και στην πράξη ότι αυτό που λες δεν ισχύει.

 ...

Όταν η μέγιστη ροπή Α του ηλεκτροκινητήρα είναι στις 0-1000 στροφές και η μέγιστη ροπή Β του βενζινοκινητήρα είναι στις 4000 στροφές, ΤΥΧΑΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, δεν μπορείς να πεις ότι έχεις μέγιστη ροπή συνολικά Α+Β.

Αυτό το καταλαβαίνεις;

Το ίδιο και με την ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, KAKADI είπε

Γενικα εισαι ευχαριστημενος απ το yaris hybrid?? 

Αν και σπανίως το οδηγώ ο ίδιος ναι, ευχαριστημένη είναι η οικογένεια, δεν έχουμε μετανιώσει για την επιλογή μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αν και σπανίως το οδηγώ ο ίδιος ναι, ευχαριστημένη είναι η οικογένεια, δεν έχουμε μετανιώσει για την επιλογή μας.

Ειναι καλη επιλογη για το ετερον ημισυ για πολη... Ομορφο ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.greencarreports.com/news/1120320_lithium-ion-vs-nickel-metal-hydride-toyota-still-likes-both-for-its-hybrids

Αρα οντως φανταζεστε οτι υπαρχει σουπερ μπαταρια στα αυτοκ..... ni mh δηλ που υπαρχει δεκαετιες...να σας πληροφορήσω οτι και τουοτα κ tesla μεσω panasonic τις φτιαχνουν με διαφορετικο "δεσιμο" μεταξυ τους

Το diesel gate στην ουσια σου πουλαγαν δυνατοτερο αμαξι με φαινονενικα λιγοτερους ρυπους...ο αγοραστης δεν εχανε κερδιζε απο μειωμενα τελη κυκλοφοριας...οι υπολοιποι ολοι χανουμε με τον καθε μλκ που βγαζει φιλτρα dpf κ καταλύτες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όταν η μέγιστη ροπή Α του ηλεκτροκινητήρα είναι στις 0-1000 στροφές και η μέγιστη ροπή Β του βενζινοκινητήρα είναι στις 4000 στροφές, ΤΥΧΑΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, δεν μπορείς να πεις ότι έχεις μέγιστη ροπή συνολικά Α+Β.

Αυτό το καταλαβαίνεις;

Το ίδιο και με την ισχύ.

Το συμπέρασμα σου δεν έχει καμία βάση μια και τα νούμερα που αναφέρεις είναι τυχαία.

Σύμφωνα με την Toyota πάντως η χαμηλή συνδυαστική ισχύς/ροπή του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα είναι χαμηλή επειδή το Hybrid Synergy Drive έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη δυνατή κατανάλωση, και όχι για την καλύτερη απόδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kage είπε

https://www.greencarreports.com/news/1120320_lithium-ion-vs-nickel-metal-hydride-toyota-still-likes-both-for-its-hybrids

Αρα οντως φανταζεστε οτι υπαρχει σουπερ μπαταρια στα αυτοκ..... ni mh δηλ που υπαρχει δεκαετιες...να σας πληροφορήσω οτι και τουοτα κ tesla μεσω panasonic τις φτιαχνουν με διαφορετικο "δεσιμο" μεταξυ τους

Το diesel gate στην ουσια σου πουλαγαν δυνατοτερο αμαξι με φαινονενικα λιγοτερους ρυπους...ο αγοραστης δεν εχανε κερδιζε απο μειωμενα τελη κυκλοφοριας...οι υπολοιποι ολοι χανουμε με τον καθε μλκ που βγαζει φιλτρα dpf κ καταλύτες 

Και πουυυυυλαγε η VW τεχνολογια με τη σεσουλα, σε premium τιμες κ ολας, οτι δηθεν εχουν βρει τη λυση με τους ρυπους ενω στην ουσια σε κοροιδευε και παραπληροφορουσε για να τα σκασεις σε αυτην και στο γκρουπ για να πετυχουν τους στοχους τους και να πληγωσουν τον οποιο ανταγωνισμο που οντως ισως καινοτομουσε....

Αυτοι φιλε δεν επρεπε να την πληρωσουν με προστιματα και απολυσεις.. Αυτους επρεπε να τους κλεισουν αν δεν εβγαιναν δημοσια να παραδεχτουν πως "ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΛΑΚΕΣ"..

Τα μειωμενα τελη φιλε για να κανει αυτος οτι γουσταρει με λαμογιες μου θυμιζει πρακτικες του ελληνικου δημοσιου... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Το συμπέρασμα σου δεν έχει καμία βάση μια και τα νούμερα που αναφέρεις είναι τυχαία.

Σύμφωνα με την Toyota πάντως η χαμηλή συνδυαστική ισχύς/ροπή του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα είναι χαμηλή επειδή το Hybrid Synergy Drive έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη δυνατή κατανάλωση, και όχι για την καλύτερη απόδοση.

Καλά.

Πάντως η Toyota λέει μέγιστη ισχύς κινητήρα, 72 kW, μέγιστη ισχύ ηλεκτροκινητήρα, 53 kW, συνολική ισχύ συστήματος 90 kW. Μάλλον θα θέλει να κάνει οικονομία και στην μέγιστη ισχύ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Καλά.

Πάντως η Toyota λέει μέγιστη ισχύς κινητήρα, 72 kW, μέγιστη ισχύ ηλεκτροκινητήρα, 53 kW, συνολική ισχύ συστήματος 90 kW. Μάλλον θα θέλει να κάνει οικονομία και στην μέγιστη ισχύ;

Σωστα... Οι συγκεκριμενες υλοποιησεις αποβλεπουν στην οικονομια και τους ρυπους και οχι στην απολυτη ισχυ..

Κατι θα ξερουν περισσοτερο απο μας δε νομιζεις??

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

Καλά.

Πάντως η Toyota λέει μέγιστη ισχύς κινητήρα, 72 kW, μέγιστη ισχύ ηλεκτροκινητήρα, 53 kW, συνολική ισχύ συστήματος 90 kW. Μάλλον θα θέλει να κάνει οικονομία και στην μέγιστη ισχύ;

Δεν κατάλαβες, έγραψα πως το HSD μειώνει ΚΑΙ τη συνδυασμένη ισχύ ΚΑΙ τη συνδυασμένη ροπή για χάρη της κατανάλωσης.

Το "οικονομία στη μέγιστη ισχύ" είναι δική σου πατάτα.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά σχετικά με το ζήτημα υβριδικό/ηλεκτρικό να ενημερώσω ότι η βιομηχανία πηγαίνει ολοταχώς προς το ηλεκτρικό. Λόγω δουλειάς είδα προχτές εμπιστευτική μελέτη (μεγάλη μελέτη από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά οικονομικά πρακτορεία) που αναφέρει ότι παίζουν 2 σενάρια (το γρήγορο είναι το 2030 το 100% των αυτοκινήτων που πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά εντελώς και το αργό σενάριο, μιλούσε για 45% ηλεκτρικά λόγω αρχικών δυσκολιών. Το σίγουρο ήταν ότι στην 20ετια μιλάμε πλέον για μόνο ηλεκτρικά χωρίς κανένα καύσιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Ωραία αφού τα κάνει όλα αυτά, δεν έχει μέγιστη συνδυασμένη ροπή 305 Nm σώστα;

Κοιτα εγω θα κανω το βιογραφικο μου στη Toyota για να μαθω τεχνικες λεπτομερειες αλλα δεν υποσχομαι πολλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KAKADI είπε

Κοιτα εγω θα κανω το βιογραφικο μου στη Toyota για να μαθω τεχνικες λεπτομερειες αλλα δεν υποσχομαι πολλα...

Αν σε βολεύει. Αλλά δεν χρειάζεται, μιας και σύστημα αυτό υπάρχει σε διάφορες εκδόσεις 15 χρόνια τώρα, το έχουν αναλύσει χιλιάδες άτομα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ωραία αφού τα κάνει όλα αυτά, δεν έχει μέγιστη συνδυασμένη ροπή 305 Nm σώστα;

Δεν ξέρω, η Toyota δεν έχω δει να ανακοινώνει νούμερο συνδυασμένης ροπής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Και ποτέ να μην καταργηθούν η τεχνολογία προχώρησε. Είναι θέμα χρόνου αν δεν τα απορρίψουν οι κυβερνήσεις να τα απορρίψει η αγορά από μόνη της. Κάνε μόνος σου σύγκριση με οποιοδήποτε αυτοκίνητο φοράει 1,6TDI σε πραγματικές συνθήκες, για ιπποδύναμη, ροπή, θόρυβο, εκπομπές και τέλος κατανάλωση και θα δεις ότι το υβριδικό είναι καλύτερο σε όλα. Δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα diesel πλέον.

μάλλον κάνω κάτι λάθος που έδωσα 10 χιλιάρικα λιγότερο από ένα υβριδικό και πάω στην δουλειά με πέντε λίτρα πετρέλαιο αντί για τον συνάδελφο που έχει 7 λίτρα βενζίνη. μιλάω για 20 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο με 70% σε εθνική οδό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...