Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Ποίος βαράει την Toyota ρε παιδιά?

Δεν αναφέρομαι στο φόρουμ, αλλά στη γενικότερη συζήτηση και τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί γύρω από τις μπαταρίες των υβριδικών της toyota. Παρακολούθησε κι όλας πόσες παραφιλολογίες υπάρχουν γύρω από το C-HR. Έχω διαβάσει ακόμα και ότι δεν μπορεί λέει να ανέβει πάνω από 140χλμ/ώρα. Έλεος. Και σε επίσημο τεστ κι ολας, δημοσιευμένο.

Άνοιξε οποίο περιοδικό θέλεις και οποίο επίσημο τεστ στο internet και δες τι αναφέρουν για την ροπή του. Η ροπή είναι από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά κύλισης ενός αυτοκινητου, αναφορικά με την ικανότητα που έχει να μετακινήσει το βάρος του με ότι άλλο έχει μέσα. Ολοι μα όλοι αναφέρουν την ροπή του βενζινοκινητήρα, εκτός από ενα που έχει πέσει στην αντίληψη μου, αλλά και αυτός αν θυμάμαι καλά δεν τα προσθέτει, απλα τα αναφέρει ξεχωριστα. Γιατί ρε παιδιά? Που είναι το ηλεκτρικό μοτέρ. Αυτό δεν έχει δύναμη. Δεν προστίθεται σε αυτή του βενζινοκινητήρα και μάλιστα από την στιγμή που ακουμπάς το γκάζι? Γιατί προσθέτουν μόνο τα αλογα. Εμένα, δεν με ενδιαφέρει αν θα πιάσω τα 100 σε 1 η 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα. Θέλω όταν ανεβαίνω μια ανηφόρα να μπορώ να επιταχύνω ακόμα και φορτωμένος, ακόμα και με ανοιχτό το κλιματιστικό.

Εκεί που ήμουν να το παραγγείλω, μόλις διάβασα την ροπή 182Νm που δίνουν σε συνδυασμό με τα 1400 κιλά και την άλλη δημοσίευση που έλεγε ότι δεν πιάνει πάνω από 140 ήμουν έτοιμος να την κάνω προς το 3008 της Peugeot. Λέω αυτό είναι ψώφιο, θα μου βγάλει το λάδι. Ξέρεις πόσες μέρες ψάξιμο μου πήρε για να βρώ την άκρη; Γι' αυτό τα έχω παρει. 

Προσωπικά ήμουν της γερμανικής σχολής. Και όλη μου η οικογένεια στενότερη και ευρυτερη ήμασταν των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. VW, Opel, mercedes, Volvo, seat, peugeot., Renault, Citroen. Όπως και να το κάνουμε ήταν πάντα ποιο προσεγμένα, με καλύτερη εργονομία και ποιότητα υλικών στην καμπίνα. Αλλά αυτό είναι Άλλο αυτοκίνητο. Δεν είναι σαν αυτά που έφτιαχνε η Toyota και γενικά οι Ιάπωνες μέχρι σημερα που "πετούσαν" στο ταμπλό τα αξεσουάρ χωρίς εργονομία και χωρίς ποιότητα στα υλικά και το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να λειτουργούν σωστά. Σε αυτό το αυτοκίνητο έχουν προσέξει κατά την γνώμη μου και την τελευταία λεπτομέρεια, μέχρι αηδίας. Και οι αυτοματισμοί που έχει λειτουργούν άψογα, δεν το περίμενα από Ιαπωνεζικο αυτοκίνητο. Φίλε 18.000 χλμ, εντός και εκτός πόλης, δεν έχω βάλει ούτε 1 psi αέρα στα λάστιχα. Πώς στα γ@μιδια το έκαναν αυτό μου λες? Έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα, γιατί εμένα πρώτη φορά μου τυχαίνει. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ολα τα υβριδικα ειναι για οικολογικη αργη ομαλη οδηγηση...οταν κανεις κατι διαφορετικο και αντιστοιχα αργα ειναι για τα αλογα τους και ΘΟΡΥΒΟ κανουν ...

Παραμενει να μην ειναι real η εγγυηση 11ετων στο υβριδικο και fail ο ετησιος ελεγχος /15χιλ km που αμεσως ακυρωνει την εγγυηση αφου βλεπουν health status..πιο πανω καποιος εγραψε για lifetime και τελικα με το ζορι 6ετια εμπιστευονται...

Ισως να ξεφευγει στο θεμα ηλεκτροκινηση η tesla..αλλα ξερω οτι υπαρχει ενα συγκεκριμενο ποσο για αλλαγη της μπαταριας και εκει..

Δεν ξερω τι κανουν bmw /vw με τις μπαταριες. Μακαρι να μην εχουν δηθεν εγγυηση...Αν δεν κανω λαθος κ τα lexus ιδια πραγματα φορανε με τα υπολοιπα toyota και ας ειναι πιο ακριβα..

 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα, γιατί εμένα πρώτη φορά μου τυχαίνει. 

Έτσι και καλύτερα είναι τα καινούργια αυτοκίνητα, και είναι ιεροσυλία να βάζεις την Merc ,Lexus και Volvo στην ίδια κατηγορία με τα Toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν προστίθεται η ροπή του βενζινοκινητήρα με την ροπή του ηλεκτροκινητήρα γιατί είναι σε άλλα σημεία λειτουργίας.

Δεν μας ενδιαφέρει το σημείο που παράγεται η δύναμη, αλλά το σημείο που εφαρμόζεται και αυτό είναι οι ρόδες. Άνοιξε να φρεσκάρεις φυσική λυκείου και συγκεκριμένα τι είναι η συνισταμένη δύο δυνάμεων που έχουν κοινό σημείο εφαρμογής και ίδια κατεύθυνση και πως υπολογίζεται. Και η ιπποδύναμη, δύναμη είναι με διαφορετικά χαρακτηριστικά, γιατί την προσθέτουν αν το πας έτσι? Όπως και να 'χει αποδεικνύεται και στην πράξη ότι αυτό που λες δεν ισχύει.

Δεν συγκρίνω Merc, Volvo και Lexus με Toyota, είπα ότι η οικογένειά μου ήταν των Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων όπως κι εγώ και έδωσα παράδειγμα από αυτοκίνητα που κατείχαν ή κατέχουν σήμερα. Διάβασε καλύτερα τι γράφω σε παρακαλώ, δεν είναι σωστό να απομονώνεις προτάσεις και να παραφράζεις.

3 ώρες πριν, kage είπε

ολα τα υβριδικα ειναι για οικολογικη αργη ομαλη οδηγηση...οταν κανεις κατι διαφορετικο και αντιστοιχα αργα ειναι για τα αλογα τους και ΘΟΡΥΒΟ κανουν ...

Παραμενει να μην ειναι real η εγγυηση 11ετων στο υβριδικο και fail ο ετησιος ελεγχος /15χιλ km που αμεσως ακυρωνει την εγγυηση αφου βλεπουν health status..πιο πανω καποιος εγραψε για lifetime και τελικα με το ζορι 6ετια εμπιστευονται...

Ισως να ξεφευγει στο θεμα ηλεκτροκινηση η tesla..αλλα ξερω οτι υπαρχει ενα συγκεκριμενο ποσο για αλλαγη της μπαταριας και εκει..

Δεν ξερω τι κανουν bmw /vw με τις μπαταριες. Μακαρι να μην εχουν δηθεν εγγυηση...Αν δεν κανω λαθος κ τα lexus ιδια πραγματα φορανε με τα υπολοιπα toyota και ας ειναι πιο ακριβα..

Η εγγύηση ισχύει με την προϋπόθεση ότι θα γίνεται ετήσιος έλεγχος και αν διαπιστωθεί πρόβλημα προβαίνουν σε αντικατάσταση χωρίς κόστος για τον πελάτη. Όπως το έγραψες, βγαίνει λάθος συμπέρασμα. Σου δίνει 5 χρόνια εγγύηση που είναι όνειρο απατηλό για άλλες εταιρείες και φτάνει στα εξωφρενικό νούμερο των 11 ετών εγγύηση με μια και μόνη προϋπόθεση. Να κάνεις ετήσιο έλεγχο. Κακό είναι? Και να σου πω και κάτι άλλο? Προστατεύουν και τη φήμη τους με αυτό τον τρόπο, γιατί δεν αφήνουν τον πελάτη να κυκλοφορεί με μπαταρία που δεν αποδίδει. Πέρνα τον έλεγχο σου λέει για να έχεις σωστή μπαταρία για 11 χρόνια τουλάχιστον και να μην υπάρχει περίπτωση να βγεις στην 6ετία για παράδειγμα και να πεις ότι η Toyota σου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Και ναι, η Toyota δηλώνει παντού, αν ανοίξεις την ιστοσελίδα τους θα το διαπιστώσεις, ότι ΔΕΝ προβλέπετε αντικατάσταση των μπαταριών των υβριδικών, για όλη την διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων. Και κοπανάει 11 χρόνια εγγύηση για να δείξει στον κόσμο την σοβαρότητα των λεγόμενών της και κάποιοι βγαίνουν και λένε ότι έχουν υπολογίσει τη ζωή του αυτοκινήτου στα 10 χρόνια. Ναι το έχω διαβάσει και αυτό. Είναι τουλάχιστον τραγελαφικό κατά την γνώμη μου.

Λάθος κάνεις, Lexus και Toyota είναι "ίδια" εταιρεία, μοιράζονται κάποια μηχανικά μέρη, αλλά η Lexus έχει καλύτερη ποιότητα υλικών στην καμπίνα, καλύτερη μόνωση απ' όσο ξέρω, έχει κάποιες αποκλειστικές τεχνολογίες, καλύτερο design, μεγαλύτερους κινητήρες.... Το LS500 με μασαζ σιάτσου στα καθήσματα, ηχοσύστημα Marc Levinson και άλλα πολλά, δεν το συγκρίνεις.... με το Avensis για παράδειγμα... λέμε τώρα. Και πάλι ο τρόπος που το έγραψες είναι "παρεξηγήσιμος". Είναι σαν να λες ότι η Lexus είναι ποιο ακριβή από την toyota χωρίς λόγο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kage είπε

ολα τα υβριδικα ειναι για οικολογικη αργη ομαλη οδηγηση...οταν κανεις κατι διαφορετικο και αντιστοιχα αργα ειναι για τα αλογα τους και ΘΟΡΥΒΟ κανουν ...

Παραμενει να μην ειναι real η εγγυηση 11ετων στο υβριδικο και fail ο ετησιος ελεγχος /15χιλ km που αμεσως ακυρωνει την εγγυηση αφου βλεπουν health status..πιο πανω καποιος εγραψε για lifetime και τελικα με το ζορι 6ετια εμπιστευονται...

Ισως να ξεφευγει στο θεμα ηλεκτροκινηση η tesla..αλλα ξερω οτι υπαρχει ενα συγκεκριμενο ποσο για αλλαγη της μπαταριας και εκει..

Δεν ξερω τι κανουν bmw /vw με τις μπαταριες. Μακαρι να μην εχουν δηθεν εγγυηση...Αν δεν κανω λαθος κ τα lexus ιδια πραγματα φορανε με τα υπολοιπα toyota και ας ειναι πιο ακριβα..

Ξαναδιαβασε πιο πανω... Μου εδωσαν προσωπικα 11χρονη γραπτη εγγυηση για τις μπαταριες πριν την παραγγελια μου... Ουτε αν, ουτε αμα... 11 χρονια απ τα κεντρικα.. Τελος.. πριν 3 μηνες εγινε αυτο.. Ηταν η απαιτηση μου για να προχωρησω σε παραγγελια..

2 ώρες πριν, amagawd είπε

Έτσι και καλύτερα είναι τα καινούργια αυτοκίνητα, και είναι ιεροσυλία να βάζεις την Merc ,Lexus και Volvo στην ίδια κατηγορία με τα Toyota.

Εξαρταται... Μιλας για το υβριδικο συστημα??? Η Toyota εχει 20ετη εμπειρια πανω στα υβριδικα την οποια εμπειρια μοιραζεται με τη Lexus ως αδελφη εταιρεια.

Προφανως και θεωρω ιεροσυλια να μου συγκρινεις Volvo και Merc με Toyota και Lexus στο υβριδικο συστημα.. Θα θελαν πολυ αυτη την τεχνογνωσια..

Απο ποιοτητα προφανως και ειναι σε αλλη κατηγορια τιμης... Αλλα και για εκει υπαρχει η Lexus..

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, KAKADI είπε

Δε πειραζει ρε τρελε μη σκας.. και ποιοι θα παρουν VAG στο τελος??  Να κλεισουν? Εχουν το T-Roc σε diesel αυτοι απο κει.. 

https://www.theguardian.com/environment/2017/may/15/diesel-emissions-test-scandal-causes-38000-early-deaths-year-study

https://www.autoblog.gr/2017/05/18/38-000-thanatoi-ethsiws-eksaitias-twn-diesel/

Όταν το βρωμοντίζελ ζητάει κάθε 150.000χλμ φίλτρο μικροσωματιδίων που κοστίζει 500+ euro διότι βουλώνει (απ' ότι διάβασα γιατί diesel δεν είχα ποτέ) και ο άλλος αντί να το αντικαταστήσει απλά το αφαιρεί και όταν είναι εξοπλισμένο με το τελευταίας έκδοσης λογισμικό (αχαχαχαχα)…. πάρε κόσμε... 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε προσπαθει κανεις να θεοποιησει την Toyota εδω.. Απλα οταν εχει ξεκινησει πριν πολλα πολλα χρονια σε σχεση με αλλους να επενδυει στα υβριδικα, μαντεψτε σημερα ποιος θα εχει τη τεχνογνωσια... Συν το ονομα της που αν το κοσμο εχει το δικο της στατους οσον αφορα την αξιοπιστια..

Το υβριδικο ειναι μια καλη μεση λυση.. Η απολυτη λυση ειναι η ηλεκτροκινηση αλλα στο ελλαντα που κλειστα παρκινγκ εχουν πολυ λιγοι και δεν εχουμε σταθμους φορτισης μεχρι νεωτερας δεν πολυ τραβει ακομα η φαση..

Για καποιον που κανει τα περισσοτερα χιλιομετρα εντος μεγαλουπολης τοτε ειναι μονοδρομος αν θελει οικονομια.. Εν ετη 2019 οποιος παρει diesel euro 6 και κινειται σε πολη και μια χαρα ειναι και θα τον ευχαριστει.. Ας μας πει ομως τι θα γινει αν θελησει να το πουλησει μετα απο 4-5 χρονια ή το απαγορεψουν.. Ποιος θα το αγορασει μεσα στην πολη..

Καλα για euro 5 μετα το 2020 τελος.. Tο euro 6 βλεπω να το κοβουν μετα το 23.. Ετσι κ αλλιως ειναι τοσο ακριβη η εξελιξη του για να αναπτυχθουν οι κινητηρες αυτοι περισσοτερο που κανεις απ τους κατασκευαστες δεν προκειται να φερει αντιρρηση..

Απλα για μενα, και ειναι προσωπικη μου αποψη αυτο, πως αν καποιος παρει diesel καλυτερα απλα να μεινει μακρια απο VAG. Οι ανθρωποι ειναι αναξιοπιστοι τουλαχιστον μετα το σκανδαλο και τη γλυτωσαν πολυ φθηνα σε σχεση με το τι εχουν προκαλεσει..

Αν και δυστυχως ιο περισσοτεροι γερμανοι ειναι μεσα στο κολπο.. Κατι σαν ομερτα!! 

https://www.autoblog.gr/2019/04/05/h-e-e-kathgorei-tis-bmw-daimler-kai-vw-group-gia-systash-kartel/

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουσα ότι στην Γαλλία πειραματιζόντουσαν με έναν δρόμο όπου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο περνούσε διαμέσου ενός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου και φορτιζόταν εν κινήσει, αλλά τελικά δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη λόγο περιορισμών από βηματοδότες κτλ. Δεν ξέρω αν ισχύει, δεν το διασταύρωσα ποτέ.

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα νομίζω ότι είναι ακόμα ακριβά,  δεν είναι για όλα τα πορτοφόλια. Αυτό που έκανε η Toyota με τα υβριδικά, την ενδιάμεση λύση, ήταν μεγάλη ιστορία και τελικά αποδείχθηκε ότι είχε δίκιο που ξεκίνησε να επενδύει από τόσο νωρίς. Τώρα απ' ότι ακούγεται ετοιμάζονται να ανοίξουν και εγκατάσταση με την Panasonic στην Κίνα για παραγωγή μπαταριών. Τρεχάτε ποδαράκια μου για τους υπόλοιπους και ας πρόσεχαν....

https://www.reuters.com/article/us-toyota-panasonic/toyota-panasonic-setting-up-ev-battery-jv-amid-rising-china-competition-source-idUSKCN1PE05R 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KAKADI είπε

Δε προσπαθει κανεις να θεοποιησει την Toyota εδω.. Απλα οταν εχει ξεκινησει πριν πολλα πολλα χρονια σε σχεση με αλλους να επενδυει στα υβριδικα, μαντεψτε σημερα ποιος θα εχει τη τεχνογνωσια... Συν το ονομα της που αν το κοσμο εχει το δικο της στατους οσον αφορα την αξιοπιστια..

Το υβριδικο ειναι μια καλη μεση λυση.. Η απολυτη λυση ειναι η ηλεκτροκινηση αλλα στο ελλαντα που κλειστα παρκινγκ εχουν πολυ λιγοι και δεν εχουμε σταθμους φορτισης μεχρι νεωτερας δεν πολυ τραβει ακομα η φαση..

Για καποιον που κανει τα περισσοτερα χιλιομετρα εντος μεγαλουπολης τοτε ειναι μονοδρομος αν θελει οικονομια.. Εν ετη 2019 οποιος παρει diesel euro 6 και κινειται σε πολη και μια χαρα ειναι και θα τον ευχαριστει.. Ας μας πει ομως τι θα γινει αν θελησει να το πουλησει μετα απο 4-5 χρονια ή το απαγορεψουν.. Ποιος θα το αγορασει μεσα στην πολη..

Καλα για euro 5 μετα το 2020 τελος.. Tο euro 6 βλεπω να το κοβουν μετα το 23.. Ετσι κ αλλιως ειναι τοσο ακριβη η εξελιξη του για να αναπτυχθουν οι κινητηρες αυτοι περισσοτερο που κανεις απ τους κατασκευαστες δεν προκειται να φερει αντιρρηση..

Απλα για μενα, και ειναι προσωπικη μου αποψη αυτο, πως αν καποιος παρει diesel καλυτερα απλα να μεινει μακρια απο VAG. Οι ανθρωποι ειναι αναξιοπιστοι τουλαχιστον μετα το σκανδαλο και τη γλυτωσαν πολυ φθηνα σε σχεση με το τι εχουν προκαλεσει..

Αν και δυστυχως ιο περισσοτεροι γερμανοι ειναι μεσα στο κολπο.. Κατι σαν ομερτα!! 

https://www.autoblog.gr/2019/04/05/h-e-e-kathgorei-tis-bmw-daimler-kai-vw-group-gia-systash-kartel/

τα τέλη του  2018 βγήκε το euro 6d. δεν παίζει να απαγορευτεί το 2023 ειδικά αν δεις τα specs του που σε μερικά σημεία είναι Πιο καθαρό από βενζινοκίνητα ίδιας χρονολογίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, karaLRS είπε

τα τέλη του  2018 βγήκε το euro 6d. δεν παίζει να απαγορευτεί το 2023 ειδικά αν δεις τα specs του που σε μερικά σημεία είναι Πιο καθαρό από βενζινοκίνητα ίδιας χρονολογίας.

Το προβλημα δεν ειναι αυτο καθαυτο.. Το προβλημα οτι ισως η εκδοση που λες ειναι και η τελευταια για τα diesel αφου ολοι σιγα σιγα αποσυρρονται απ το χορο...

Οι βενζινοκινητηρες θα συνεχισουν να αναπτυσονται ειτε σολο ειτε για υβριδικες υλοποιησεις.. Τα μετρα οσο πανε και θα γινονται και πιο σκληρα. 

Οποτε θα σου ελεγα να μην κοιτας με τα τωρινα δεδομενα αλλα κοιτα το μελλον που οι κανονισμοι οσο πανε και θα αλλαζουν και θα γινονται ολο και πιο πιεστικοι..

Τα diesel στα αστικα κεντρα πλεον σε μια 4ετια-5ετια απο τωρα θα τα σκοτωνεις.. Ηδη καποιος μετα τις ανακοινωσεις των απαγορευσεων το σκεφτεται 2 φορες..

Γτ ξερει οτι μεθαυριο μπορει ο κανονισμος να πιασει το δικο του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποτέ να μην καταργηθούν η τεχνολογία προχώρησε. Είναι θέμα χρόνου αν δεν τα απορρίψουν οι κυβερνήσεις να τα απορρίψει η αγορά από μόνη της. Κάνε μόνος σου σύγκριση με οποιοδήποτε αυτοκίνητο φοράει 1,6TDI σε πραγματικές συνθήκες, για ιπποδύναμη, ροπή, θόρυβο, εκπομπές και τέλος κατανάλωση και θα δεις ότι το υβριδικό είναι καλύτερο σε όλα. Δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα diesel πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η επεκταση στις αλλες εταιρειες ηταν χωρις ετησιο ελεγχο...και ξαναρωταω αφου ζητανε επανελεγχο καθε ετος μπορουν να πουν την επομενη χρονια δεν σε ασφαλιζουμε π.χ. κακη χρηση ?επειδη βλεπουν οτι εχουν πεσει οι μπαταριες ή να μην αποδιδει το ινβερτερ και να φας πακετο τις επομενες χρονιες?τι γραφει στα μικρα  γραμματα ?εννοειται ολα τα ανταλακτικα και σερβις πρεπει να ναι σε αντ.πεια(αυτο ισχυει εν μερη και στις αλλες εταιρειες)

@KAKADI το διαβασα αυτο που γραψες αλλα δεν μας ειπες αν ειναι με την προϋπόθεση ετησιου επανελεγχου με τα χ ευρω μετα τα 6 ετη ή 180k km..

5 6 7 ετη εχουν και τα audi citroen renault dacia kia hyundai honda mitsubishi suzuki

Στα ντιζελ σταματαει η εξελιξη τους γιατι δεν μπορουν να μειωσουν επιπλεον τους ρυπους...ποσο μαλλον με τις νεες τεχνικες μετρησεων... οσα ντιζελ κυκλοφορουν με euro 5+ δεν θα απαγορευτεί η εισοδος τους στην αθηνα..οι νεες ταξινομησεις μονο θα απαγορευτουν..

Προσωπικα θα ελεγα οτι πλεον αρκετα βενζινοκινητα κανουν οσο οικονομια κανουν τα hybrid και τα πετρελαιοκινητα...τα εξτρα χιλιαρικα αγορας και καποιες βλαβες π.χ.στα ντιζελ αλλαγη dpf αντλια μπεκ λογω βιοντιζελ τα κανουν bad value για καποιον που δεν κανει πολλα km...

 

Υ.γ. 

Nissan guarantees the batteryin the LEAF will have at least 66% of original capacity after 100,000 miles ;) αρκετα μεγαλη πτωση για τα km του... αν ισχυει και στις υπολοιπες υπαρχει ενα θεμα...

υ.γ2 πριν λιγους μηνες το auris εκανε αντικατασταση inverter εντος 5ετιας...κοστος εκτος εγγυησης.. μερικα χιλιαρικα 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kage είπε

Η επεκταση στις αλλες εταιρειες ηταν χωρις ετησιο ελεγχο...και ξαναρωταω αφου ζητανε επανελεγχο καθε ετος μπορουν να πουν την επομενη χρονια δεν σε ασφαλιζουμε π.χ. κακη χρηση ?επειδη βλεπουν οτι εχουν πεσει οι μπαταριες ή να μην αποδιδει το ινβερτερ και να φας πακετο τις επομενες χρονιες?τι γραφει στα μικρα  γραμματα ?εννοειται ολα τα ανταλακτικα και σερβις πρεπει να ναι σε αντ.πεια(αυτο ισχυει εν μερη και στις αλλες εταιρειες)

@KAKADI το διαβασα αυτο που γραψες αλλα δεν μας ειπες αν ειναι με την προϋπόθεση ετησιου επανελεγχου με τα χ ευρω μετα τα 6 ετη ή 180k km..

5 6 7 ετη εχουν και τα audi citroen renault dacia kia hyundai honda mitsubishi suzuki

Στα ντιζελ σταματαει η εξελιξη τους γιατι δεν μπορουν να μειωσουν επιπλεον τους ρυπους...ποσο μαλλον με τις νεες τεχνικες μετρησεων... οσα ντιζελ κυκλοφορουν με euro 5+ δεν θα απαγορευτεί η εισοδος τους στην αθηνα..οι νεες ταξινομησεις μονο θα απαγορευτουν..

Υ.γ. Nissan guarantees the batteryin the LEAF will have at least 66% of original capacity after 100,000 miles ;) αρκετα μεγαλη πτωση για τα km του... αν ισχυει και στις υπολοιπες υπαρχει ενα θεμα...

υ.γ2 πριν λιγους μηνες το auris εκανε αντικατασταση inverter εντος 5ετιας...κοστος εκτος εγγυησης.. μερικα χιλιαρικα 

Στο email που εχω στα χερια μου απο την toyota γραφει 11χρονια η' 180000 χιλιομετρα. Δε γραφει ουτε να δωσω χρηματα ουτε ετησιος ελεγχος τιποτα τετοιο.. 

Ηξερα τι ζητησα φιλε.. Ναυτικος ειμαι και υπαρχει πιθανοτητα να μη τα πιασω τα χιλιομετρα σε 11 χρονια... Αν δεν μπορουσαν δε θα μου την εδιναν την επεκταση. 

Επρεπε ομως να μιλησουν με τα κεντρικα... Απο αυτα που ακουω γυρω γυρω παιζει να μου το εκαναν και δωρο μαζι με την αγορα γτ εκτος απ αυτο και το συνεγερμο δε μου εκαναν τιποτα αλλο..

Δεν αναφερθηκε ετσι ακριβως αλλα αυτο υπεθεσα αργοτερα.. Που δε με χαλαει κ ολας..

Προφανως ομως και εννουν οτι αν το πας σε εξωτερικο συνεργειο τοτε ακυρωνονται ολα.. Αλλα αυτο ισχυει για ολων των ειδων τις εγγυησεις..

Ρε φιλαρακι.. Για το leaf λεει ΑΝ εχει το λιγοτερο 66%... Εσυ το εδεσες οτι θα εχει 66%???? Και γτ να μην εχει 90% ας πουμε??? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...