Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 minutes ago, amagawd said:

Χαχαχαχα , το πέτυχα σήμερα το πρωί δίπλα σε φανάρι. Με τη merc εγώ (w164 FL),  σαν μυγοχεσμα ήταν σιγά μην έχει θέμα στη πόλη.  

 

Μιλάμε για διαστάσεις που έχουν πλέον σχεδόν όλα τα κατηγορίας C. 

Σίγουρα ένα αμάξι 2 κατηγορίες κάτω θα είναι πιο άνετο αλλά προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με κάτι τέτοιο. 

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ge0rge42 είπε

Ναι το έγραψα. Κάνοντας τον έλεγχο κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ επεκτείνεται η εγγύηση αυτόματα. Αν βρεθεί σε κάποιον έλεγχο ότι η μπαταρία έχει θεμα, την αντικαθηστουν. Μπες σε μια Toyota και ρώτα.

Κάτι δεν μου κάθεται καλά πάντως, εφόσον ούτως ή άλλως θα σου ανανεώσουν την εγγύηση, τότε ποιο το νόημα του ελέγχου? Εκτός και αν το κάνουν μόνο και μόνο για να εισπράξουν τα 56€, που και πάλι θα μπορούσαν να σου πουν ότι η επέκταση εγγύηση έχει αυτό το κόστος και τέλος.

Πάντως εδώ και 5 μήνες έχουμε στην οικογένεια yaris hybrid, όταν το πήραμε δεν δώσαμε και πολύ σημασία στο "έως 11 έτη εγγύηση υβριδικής μπαταρίας", σαφώς και θα το ρωτήσω στην Toyota. Απλά μια διευκρίνηση ζήτησα από σένα που - από ότι έγραψες - μόλις το ρώτησες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτι δεν μου κάθεται καλά πάντως, εφόσον ούτως ή άλλως θα σου ανανεώσουν την εγγύηση, τότε ποιο το νόημα του ελέγχου? Εκτός και αν το κάνουν μόνο και μόνο για να εισπράξουν τα 56€, που και πάλι θα μπορούσαν να σου πουν ότι η επέκταση εγγύηση έχει αυτό το κόστος και τέλος.

Πάντως εδώ και 5 μήνες έχουμε στην οικογένεια yaris hybrid, όταν το πήραμε δεν δώσαμε και πολύ σημασία στο "έως 11 έτη εγγύηση υβριδικής μπαταρίας", σαφώς και θα το ρωτήσω στην Toyota. Απλά μια διευκρίνηση ζήτησα από σένα που - από ότι έγραψες - μόλις το ρώτησες.

Η κάθε εταιρεία έχει τους κανόνες της.

Μπορεί σε έναν έλεγχο, κάποιο στοιχείο να βρεθει προβληματικο και να το αντικαταστήσουν. Οπότε γλυτώνουν ολόκληρη μπαταρία από ενδεχόμενη φθορά και των υπολοίπων στοιχείων. Δεν γνωρίζω ακριβώς τι παίζει και ποιος ο λόγος τακτικού ελεγχου.

Καλύτερα να απευθυνθείς σε αυτούς για περισσότερες λεπτομέρειες, ας μην κάνουμε υποθέσεις.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να παραθεσω και εγω λοιπον τη δικη μου εμπειρια.. Παρηγγειλα πριν απο 3 μηνες το My2019 HYBRID και οταν μου ειπαν για τα 11 χρονια της μπαταριας το ζητησα γραπτως για να προχωρησω σε παραγγελια..

Μετα απο 2 εργασιμες μου εστειλαν γραπτως την 11χρονη εγγυηση των μπαταριων της Toyota απ τα κεντρικα. 

Επισης για τις μπαταριες μου ειπαν προφορικα οτι η toyota στοχευει σε lifetime χωρις αλλαγη των υβριδικων μπαταριων..

Το αυτοκινητο το παρηγγειλα απ την Toyota Νεου Κηφισου. Δυστυχως δεν το εχω οδηγησει ακομα, καθοτι ναυτικος, περιμενει καρτερικα στο παρκινγκ της αντιπροσωπιας εχοντας 3 χιλιομετρα στο οδομετρο...

Το test drive του υβριδικου που εκανα παντως ηταν απιστευτο. Βασικα και τα 3 test drive που του εχω κανει.. Και υποψην προερχομαι απο bmw X5.. Πολυ σταθερο στο δρομο και στη πολη παιχνιδι..

Προσωπικα κινηθηκα κατα 70% ηλεκτρικα για 5-6 χιλιομετρα συνολο.. Ενθουσιαστικα με την απουσια θορυβου μεσα στη πολη και με το απιστευτο τιμονι του..

Πραγματικα σε βαζει στην πριζα να οδηγεις ηρεμα για να δεις που θα πεσει η καταναλωση. Τρελη εντυπωση το A/C που στο φαναρι με σταματημενα τα παντα εβγαζε ψυχος αλλα και η αθορυβη εκκινηση σε φαση που κοιταζα ξανα και ξανα το καντραν για να δω αν πηρε μπροστα....

Επισης σου δινει την εντυπωση οτι κουβαλαει πολυ τεχνολογια πανω του την ωρα που το οδηγεις.. Ειδικα το γραφημα που σου δειχνει τη κατανομη της ενεργειας με αφησε αφωνο οταν το ειδα πρωτη φορα..

Δεν περιμενω σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου να πλησιασει το X5 σε σταθεροτητα και ανεση προφανως, αλλα επειδη τουλαχιστον το 70-80% κινουμαι στην πολη πιστευω εκει θα δωσει τα ρεστα του..

Να πω οτι εκανα και αλλα test drive οπως, Skoda Kodiaq, Skoda Karoq, Ford Kuga 2 φορες, Hyundai Tucson.

Δε με ενθουσιασαν τοσο οποτε στο τελος επελεξα αυτο που με εντυπωσιασε περισσοτερο με υποκειμενικα κριτηρια.

Τωρα οσο για τους χωρους αφου χωραω εγω ικανοποιητικα (1,95 και 96 κιλα) και πισω μου καθεται ανετα καποιος με 1,75 υψος ειμαι ικανοποιημενος. Ισως οχι απολυτα αλλα δεδομενης της εμφανισης που δεν θα ηθελα να ειναι διαφορετικη ικανοποιημενος..

 

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα μου αρέσει σαν σύνολο. Θεωρώ ότι για κάποιον που χρησιμοποιεί περισσότερο το αυτοκίνητο σε αστικό κύκλο τον συμφέρει. Αν δλδ κάνει 30.000 χλμ τον χρόνο και τα 20-25 είναι σε αστικό κύκλο ακόμα και 10λιτρ/100 να καίει στην εθνική απόσβεση έχει κάνει.

Για κάποιον που κάνει ταξίδια και τον ενδιαφέρει η κατανάλωση θεωρώ ότι είναι οριακός σε σχέση με κάποιο αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο. Η εμπειρία μου σε υβριδικά ήταν σε ένα prius της πρώτης γενιάς και ένα Lexus rx450 του 2013. Εντάξει άλλη κατηγορία το Lexus που στην πόλη ήταν οικονομικό και στην εθνική δυνατό παρόλο τον όγκο του. 

Θεωρώ ότι η λύση του υδρογονοκίνητου που παρουσίασε πριν αρκετο καιρό η ΤΟΥΟΤΑ στην Αμερική είναι ότι πρέπει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως εξήγησα και παραπάνω, το C-HR είναι διαφορετικό από τα αυτοκίνητα που έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε, είτε αυτόματα είτε με χειροκινητο κιβώτιο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμόσει κάποιος και τον τρόπο που οδηγεί για να μπορέσει να πάρει τα μέγιστα από αυτό.

Έχω διαβάσει πολλούς να γράφουν ότι κάνει σαν να πατηναρει. Ναι έτσι κάνει, όταν πας να το οδηγήσεις σαν "συμβατικό" αυτοκίνητο. Όπως επίσης πατηναρει και ένα αυτοκίνητο με χειροκινητο κιβώτιο, όταν αφήσεις λίγο το συμπλέκτη και πατήσεις το γκάζι τέρμα.

Αντίθετα από τα συμβατικά αυτοκίνητα που όταν πιέζουμε το γκάζι απότομα ανεβάζουν προοδευτικά στροφές, το C-HR πατώντας απότομα το γκάζι, ανεβάζει απότομα στροφές. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει να πιάσει για παράδειγμα τα 60χλμ/ώρα και πατήσει γκάζι που αντιστοιχεί σε ταχύτητα 120χλμ/ώρα (οι ταχυτητες στο κιβώτιο αλλάζουν αυτόματα), φτάνει στα 60χλμ/ώρα και αφήνει το γκάζι για να ανακόψει την επιτάχυνση και να διατηρήσει την επιθυμητή ταχυτητα. Τότε ακούγετε το πατηναρισμα, οπότε ΝΑΙ το C-HR πατηναρει.

Δεν μπορούμε όμως να το οδηγήσουμε όπως τα συμβατικά αυτοκίνητα που έχουν δισκο-πλατω, πολύ απλά γιατί δεν έχει δίσκο. Στο C-HR, το γκάζι πρέπει να πιέζεται προοδευτικα, οπως επιταχύνει το αυτοκίνητο. Ιδανικά, η βελόνα του κοντέρ αριστερά, πρέπει να διατηρείται πανω-κατω στο ίδιο σημειο, ανάλογα με την επιτάχυνση που θέλουμε να πετύχουμε. Για παράδειγμα αν θέλουμε να επιταχύνουμε γρηγορότερα, η βελόνα θα είναι περισσότερο προς το power, αν θέλουμε να επιταχύνουμε ποιο χαλαρά, θα είναι περισσότερο προς το ECO. Αν θέλουμε φουλ επιτάχυνση, πατάμε όλο το γκαζι. Και εκεί που θα κάτσει η βελόνα, πιέζουμε το γκάζι προοδευτικά, για να την διατηρήσουμε στο ίδιο σημείο πανω-κατω.

Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνουμε μέγιστη οικονομια, ελάχιστους ρύπους και αποφεύγουμε τον περιττό θορυβο και την αίσθηση του πατηναρισματος.

Δοκιμάστε το όσοι το έχετε και θα με θυμηθειτε. Θα οδηγήσετε ένα άλλο αυτοκίνητο, ποιο ήσυχο και με μικρότερη κατανάλωση.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος θελει ας ριξει μια ματια στο παρακατω βιντεο αλλα και στα σχολια των κατοχων κατω απ το βιντεο... Ακρως ενθαρρυντικα θα ελεγα..

 

https://www.youtube.com/watch?v=DtR2zH5-7d0

Επεξ/σία από KAKADI
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Οποιος θελει ας ριξει μια ματια στο παρακατω βιντεο αλλα και στα σχολια των κατοχων κατω απ το βιντεο... Ακρως ενθαρρυντικα θα ελεγα..

https://www.youtube.com/watch?v=DtR2zH5-7d0

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Το αυτοκίνητο δεν έχει μπουζί, δεν έχει δισκο-πλατω, τα τακάκια διαρκούν παραπάνω, ο κινητήρας δουλεύει σε χαλαρούς ρυθμούς, δεν καίει λάδια (αν κάψει μου ειπαν έχει πρόβλημα). Και δεν καταλαβαίνω πραγματικά την συζήτηση με τις μπαταρίες. Όταν ενας κατασκευαστής σου δίνει εγγύηση Χ χρόνια στο προϊόν που έχει κατασκευασει, δεν σημαίνει ότι αυτό που αγόρασες θα διαρκέσει όσο και η εγγύηση. Σε όλα τα πράγματα, η εγγύηση είναι πολύ μικρότερη του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή χρόνου ζωής, αλλιώς χάθηκαν, θα είχαν κλείσει όλες οι εταιρείες. Γιατί στις μπαταρίες της Toyota να μην ισχύει το ίδιο. Εξάλλου η εταιρεία πάντα κατασκεύαζε αξιόπιστα και με ελάχιστα προβλήματα αυτοκίνητα και η τεχνολογία δεν είναι καινουρια για την Toyota, ειναι προϊόν έρευνας 20 ετών.

Α! Άσε και το άλλο. Ξέρετε πόσο στοιχιζει μια μπαταρία ενός αυτοκινήτου που έχει start stop? Αυτό το ξεχνάμε από το κόστος συντήρησης? Για ψάξτε το όσοι δεν το ξέρετε. Όταν άκουσα τον αδερφό μου πόσα πλήρωσε για μια μπαταρία που κατά τα άλλα θα κόστιζε σε ένα κοινό αυτοκηνιτο 50-60€, πόνεσε ο κωλος μου. 

Για το C-HR δεν έχω ρωτήσει, αλλά εκτιμώ πως δεν έχει ανάγκη από ενισχυμένη μπαταρία, μιας και πολλές από τις λειτουργίες τις αναλαμβάνει η υβριδική.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Το αυτοκίνητο δεν έχει μπουζί, δεν έχει δισκο-πλατω, τα τακάκια διαρκούν παραπάνω, ο κινητήρας δουλεύει σε χαλαρούς ρυθμούς, δεν καίει λάδια (αν κάψει μου ειπαν έχει πρόβλημα). Και δεν καταλαβαίνω πραγματικά την συζήτηση με τις μπαταρίες. Όταν ενας κατασκευαστής σου δίνει εγγύηση Χ χρόνια στο προϊόν που έχει κατασκευασει, δεν σημαίνει ότι αυτό που αγόρασες θα διαρκέσει όσο και η εγγύηση. Σε όλα τα πράγματα, η εγγύηση είναι πολύ μικρότερη του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή χρόνου ζωής, αλλιώς χάθηκαν, θα είχαν κλείσει όλες οι εταιρείες. Γιατί στις μπαταρίες της Toyota να μην ισχύει το ίδιο. Εξάλλου η εταιρεία πάντα κατασκεύαζε αξιόπιστα και με ελάχιστα προβλήματα αυτοκίνητα και η τεχνολογία δεν είναι καινουρια για την Toyota, ειναι προϊόν έρευνας 20 ετών.

Α! Άσε και το άλλο. Ξέρετε πόσο στοιχιζει μια μπαταρία ενός αυτοκινήτου που έχει start stop? Αυτό το ξεχνάμε από το κόστος συντήρησης? Για ψάξτε το όσοι δεν το ξέρετε. Όταν άκουσα τον αδερφό μου πόσα πλήρωσε για μια μπαταρία που κατά τα άλλα θα κόστιζε σε ένα κοινό αυτοκηνιτο 50-60€, πόνεσε ο κωλος μου. 

Για το C-HR δεν έχω ρωτήσει, αλλά εκτιμώ πως δεν έχει ανάγκη από ενισχυμένη μπαταρία, μιας και πολλές από τις λειτουργίες τις αναλαμβάνει η υβριδική.

Δε πειραζει ρε τρελε μη σκας.. και ποιοι θα παρουν VAG στο τελος??  Να κλεισουν? Εχουν το T-Roc σε diesel αυτοι απο κει.. 

https://www.theguardian.com/environment/2017/may/15/diesel-emissions-test-scandal-causes-38000-early-deaths-year-study

https://www.autoblog.gr/2017/05/18/38-000-thanatoi-ethsiws-eksaitias-twn-diesel/

Επεξ/σία από KAKADI
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Δεν έχει μπουζί ο κινητήρας του CHR; Το διαβάσαμε και αυτό.

Οποιοσδηποτε βενζινοκινητηρας εχει μπουζι. Ειναι απαραιτητο λογω καυσης καθως η βενζινη δεν αυταναφλεγεται οπως το diesel. Εκανε ισως λαθος ο φιλος πιο πανω..

Γενικοτερα ομως εκτος του να απομονωνεις 3 λεξεις απο ολο το κειμενο καλο θα ηταν αν θες να μας γραψεις που διαφωνεις και αν..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν έχει μπουζί ο κινητήρας του CHR; Το διαβάσαμε και αυτό.

Λάθος μην βαράς. Εκτός από αυτό όμως τι άλλο έχεις διαβάσει από εμενα και δεν συμφωνείς? Διότι έτσι όπως το έγραψες δημιουργείς λάθος εντυπωσεις.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, KAKADI είπε

Δε πειραζει ρε τρελε μη σκας.. και ποιοι θα παρουν VAG στο τελος??  Να κλεισουν? Εχουν το T-Roc σε diesel αυτοι απο κει.. 

https://www.theguardian.com/environment/2017/may/15/diesel-emissions-test-scandal-causes-38000-early-deaths-year-study

https://www.autoblog.gr/2017/05/18/38-000-thanatoi-ethsiws-eksaitias-twn-diesel/

Μα δεν είναι περίεργο που όλοι "βαράνε" την Toyota αλλά για τις μπαταρίες της bmw και της vw στα ηλεκτρικά τους και στα plug-in hybrids δεν λένε τίποτα? Και δίνουν και 10 χρόνια εγγύηση, σκέψου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...