panoskatos Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, fsbmaniac είπε Που δηλαδή να πέσει στα χέρια σου κάνα golf GTD με DSG ... Μάλλον τρολαρεις για το cvt με το hybrid κινητήρα . Επίσης το να αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο 28-35Κ ευρώ και ν φορτώνει 5 ατομα με αποσκευές και να τρέμει η ψυχή σου όταν κάνεις προσπεράσεις ...να μου λείπει. Δυστυχώς στην Ελλάδα λόγω φορολογίας τα 2.0 είναι στην απέξω αλλιώς ποιος θα αγόραζε οτιδήποτε εκτός από ενα καλο 2.0 diesel .Έχει ο father και έχει βγάλει 370.000 μόνο με τα προβλεπόμενα service χωρίς ούτε καν να θέλει αλλαγή η επισκευή το τούρμπο Ο κάτοχος του αυτοκινήτου όπου γίνεται λόγος στο συγκεκριμένο θέμα δηλώνει ευχαριστημένος και του λες ότι τρολαρει! Εσενα που δεν σου αρέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν το έχεις κιόλας δεν τρολαρεις! Μάλιστα.. Δεύτερον : Το διλιτρο golf δεν ξέρω με ποία λογική το βάζεις στην κουβέντα ,γιατί είναι διλιτρο ας πούμε? Οι εποχές έχουν αλλάξει, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα για την Ελλάδα της κρίσης, υπάρχει σε πανευρωπαϊκή κλίμακα αποστροφή των πολλών κυβικών για κάποιους ευνόητους και μη λόγους. Επίσης αν έχεις 5μελη οικογένεια το golf και κάθε golf το ξεχνάς, το πουλάς, μαζί με τα μπαγαζια όπως λες δεν χωράς. Τέλος ασχέτως κυβισμού και ιπποδυναμης ενός αυτοκινήτου όταν το αυτοκίνητο μεταφέρει 5μελη οικογένεια μαζί με αποσκευές τις προσπεράσεις τις ξεχνάς με την λογικη τουλάχιστον που τις αναφέρεις . Όταν είσαι φορτωμένος με 5μελη οικογένεια οδηγείς με την λογική να γίνεται ένα ευχάριστο,ασφαλες και ξεκούραστο ταξίδι για τους επιβαίνοντες του και ας κάνεις το ταξίδι περισσότερη ώρα . Αλλιώς θα εισπράξεις γκρινια και εμετούς στα πίσω καθίσματα. Όταν είσαι μόνος σου πήγαινε στα κόκκινα και προσπέρασε τους πάντες. Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από panoskatos 7 1
Conan2046 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Τα υβριδικά γενικότερα δεν επηρεάζονται λιγότερο από το στυλ οδήγησης; Εννοώ πως σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο αν οδηγάς με συνεχείς επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις η κατανάλωση αυξάνει. Στα υβριδικά η ενέργεια από τα φρεναρίσματα αποθηκεύεται ενώ στις επιταχύνσεις βοηθάει ο ηλεκτροκινητήρας που έχει φορτίσει προηγουμένως σωστά; Άρα εκτός περιπτώσεων μεγάλων διαδρομών με σταθερές ταχύτητες η κατανάλωση δεν πρέπει να είναι πάνω κάτω σταθερή ανεξαρτήτως στυλ οδήγησης;
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, η κατανάλωση εξαρτάται από το πόσο βαθιά βάζεις το πόδι σου στο γκάζι. Μέχρι ένα σημείο λειτουργεί ηλεκτρικά και μετά μπαίνει μέσα και ο βενζινοκινητήρας. Η συνδυαστική τους χρήση οδηγεί σε οικονομία καυσίμου. Όσο πατάς το γκάζι ανεβαίνει η βελόνα αριστερά του κοντέρ ταχύτητας. Μέχρι το ECO, η κίνηση είναι ηλεκτρική. Όταν πατάς φρένο στα πρώτα στάδια το αυτοκίνητο φρενάρει με το ηλεκτρικό μοτερ, η βελόνα πέφτει στο CHG και η μπαταρία φορτίζει σχετικά γρηγορα, ανάλογα και με την ταχύτητα του αυτοκινητου. Γι αυτό λέμε ότι αν είσαι μέσα στην κίνηση κάνεις πολύ μεγαλη οικονομία με ελάχιστη προσπάθεια. Και αν σκεφτείς ότι συζητάμε για ένα αυτοκίνητο 1400 κιλών, με άριστη ηχομονωση, ένα κιβώτιο που του δίνει γραμμική επιτάχυνση, δηλαδή ο οδηγός δεν αισθάνεται αυτό το μπρος-πισω όταν αλλάζει ταχύτητα, καταλαβαίνεις γιατί όσοι το έχουν οδηγήσει μέσα στην πόλη έχουν κολλήσει άσχημα. Να επισημάνω κατι ακομα. Το κιβώτιο δεν λειτουργεί ακριβώς όπως τα CVT που έχουν ιμαντα. Αυτό δεν έχει ιμαντα, αλλά γρανάζια σε επίπεδη διάταξη, για αυτό και το λένε eCVT και έχουν προσθέσει αν δεν κάνω λάθος και μια ταχύτητα όπως των συμβατικών αυτοκινήτων, που όμως την χρησιμοποιεί μόνο όταν ξεκινάει από στάση. Πατέντες της Toyota λογικά. Γι αυτό τα έχουν κάνει όλοι πάνω τους και τρέχουν να μαζέψουν ότι μπορούν. Γιατί κανείς δεν έχει παρόμοια τεχνολογία (κατά την γνώμη μου παντα). Και κάτι τελευταίο. Σας λέει τίποτα το start-stop? Πόσο σπαστικό είναι το καλοκαίρι που σταματάει ο κλιματισμός και βρωμάει ο αέρας που βγαινει από τους αεραγωγούς.. Μαντεψτε. Το C-HR, χρησιμοποιεί την υβριδικη μπαταρία, οπότε όταν σταματάς στο φανάρι, το αυτοκίνητο γυρίζει σε ηλεκτρικό mode, φυσικά ο βενζινοκινητήρας σταματάει, αλλά όλα τα συστήματα λειτουργούν κανονικότητα.... Καλησπέρα σας! Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Vagosman Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Απλά να παραθέσω οτι ο CHR Hybrid δεν ειναι η καλύτερη υλοποίηση hybrid της toyota. Παρόλα αυτά είναι πολύ καλύτερο απο τα συμβατικά που κυκλοφορούν εκεί έξω. Πρωτοπόρος της υβριδικής πλατφόρμας και βασιλιάς, είναι το Prius, μετα το Αuris και δυστυχώς το Υaris εχει πολύ μικρή μπαταρία. Μετα μιλάμε για pure EV οπου ειναι και το ζητούμενο για τις μεγαλουπόλεις. Το CVT επίσης ειναι απο τα πιο ψαγμένα κιβώτια που υπάρχουν εκει έξω. Δεν ειναι για υψηλές στροφές λόγω του θορύβου αλλα ενα υβριδικό πάντα παίζει σε πολύ χαμηλές στροφές (κάτω των 1.500), εκτός αν το ζορίσεις που χάνεις ομως το νόημα. Τέλος για όσους δοκίμασαν και αισθανόντουσαν περίεργα να αναφέρω οτι ο κινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson αντι για Otto οπως και οτι δουλεύει μη γραμικά ως προς το γκάζι. Ο οδηγός δεν έχει άμεσο έλεγχο του κινητήρα παρα μόνο του συνόλου. Αυτα ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota. Αν πας σε παλαιότερο υβριδικό της Honda (Civic, Jazz,Insight), εκει υπάρχει κανονικός κινητήρας με στροφόμετρο, και ο ηλεκτροκινητήρας έχει τη μορφή του ηλεκτρικού τούρμπο να καλύψει τα κενά που προκύπτουν απο τους αργούς ICE. Εκει με το γκάζι έχεις άμεσο έλεγχο του κινητήρα. 2
n4sleep Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Πάντως τα υβριδικά δεν με έχουν πείσει. Έχεις κάποια από τα βασικά μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων--> βλέπε μπαταρίες, χωρίς όμως το χαμηλό κόστος χρήσης που αυτά έχουν. Δηλαδή όταν το υβριδικό σου έχει κατανάλωση 5,5λ/100χλμ = 8,5€/100km και με το ηλεκτρικό είσαι στα 2€/100km, δεν ξέρω αν αξίζει να μπει κανείς στο μεταβατικό (για εμένα) στάδιο που λέγεται υβριδικό. Το vitara diesel 1.6 του 2017 που έχει ο κολλητός μου πάντως έχει μέση κατανάλωση 5,6λ/100km.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Μόλις βγήκα από Toyota. Μου είπαν ότι για την εγγύηση των 11 ετών για την μπαταρια, πρέπει στην εξαετία που θα λήξει η εγγύηση της (5 χρόνια έχει εγγυηση) να γίνεται ένας έλεγχος ανά έτος ή κάθε 15.000χλμ οποίο έρθει πρώτο, ο οποίος κοστίζει 56€ και εφοσον υπάρξει πρόβλημα πριν τα 11 χρόνια η μπαταρία αντικαθηστατε. Νταξ εμένα το Prius δεν μου αρέσει και τα παλιότερα που είχαν μπαταρία λιθίου έχουν θέμα με την χωρητικότητα. Το διάβασα στο βιβλιαράκι, μου το είπαν και πρίν λίγο στο service. Για τα καινούρια δεν ξέρω. Πάντως η Toyota δηλώνει επισήμως ότι το CH-R είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ποτέ. Και το έχει δηλώσει αν θυμάμαι καλά περισσότερες από μία φορές και έτσι όπως το λέω παραπάνω, αλλά και σε στιλ ότι φτάσαμε πλέον την υβριδική τεχνολογία όσο ψηλότερα μπορούσαμε και ότι δεν πάει άλλο. Ίσως απόδειξη είναι ότι το C-HR ετοιμάζεται να βγει σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δυστυχώς Κίνα σε πρώτη φάση και άγνωστο αν θα έρθει Ευρώπη, αλλά είπαν ότι είναι ακριβό και δεν ξέρουν αν τα οφέλη αξίζουν του κόστους. Θα δείξει. Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
panoskatos Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, n4sleep είπε Πάντως τα υβριδικά δεν με έχουν πείσει. Έχεις κάποια από τα βασικά μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων--> βλέπε μπαταρίες, χωρίς όμως το χαμηλό κόστος χρήσης που αυτά έχουν. Δηλαδή όταν το υβριδικό σου έχει κατανάλωση 5,5λ/100χλμ = 8,5€/100km και με το ηλεκτρικό είσαι στα 2€/100km, δεν ξέρω αν αξίζει να μπει κανείς στο μεταβατικό (για εμένα) στάδιο που λέγεται υβριδικό. Και ομως στην κοινωνία που ζούμε η μόνη λύση είναι τα υβριδικά και απο άποψη ρύπων και απο την άποψη οικονομίας στην μετακίνηση και το σημαντικότερο απο άποψη υλοποίησης και χρηστικότητας . Τα εντελώς ηλεκτρικά είναι για λίγους και όνειρο απατηλό των πολλών . Για να έχει κάποιος ηλεκτρικό πρέπει να έχει και δικό του γκαράζ, δεν εννοώ χώρο στάθμευσης σε πιλοτή αλλά δικό του γκαράζ. Δεν μπορω να φανταστώ εναν κόσμο με κρεμασμένες μπαλαντέζες απο τα μπαλκόνια και παράθυρα που προϋποθέτει φυσικά κάποιος να έχει σταθμεύσει κάτω απο το σπίτι και να τα φορτίζει. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην σημερινή του μορφή δεν έχει μέλλον.Είναι μια φούσκα που θα ξεφουσκώσει. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπάρχουν πάνω απο 60 χρόνια και όμως δεν μπορούν να καθιερωθούν. 1 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Ge0rge42 είπε Μόλις βγήκα από Toyota. Μου είπαν ότι για την εγγύηση των 11 ετών για την μπαταρια, πρέπει στην εξαετία που θα λήξει η εγγύηση της (5 χρόνια έχει εγγυηση) να γίνεται ένας έλεγχος ανά έτος ή κάθε 15.000χλμ οποίο έρθει πρώτο, ο οποίος κοστίζει 56€ και εφοσον υπάρξει πρόβλημα πριν τα 11 χρόνια η μπαταρία αντικαθηστατε. Μια διευκρίνηση, αυτός ο "έλεγχος" είναι το ίδιο πράγμα με το σέρβις που επίσης γίνεται ανά 12 μήνες ή 15.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο? Ή τα 56€ του ελέγχου είναι ξεχωριστό κόστος το οποίο προστίθεται στο κόστος του σέρβις?
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μια διευκρίνηση, αυτός ο "έλεγχος" είναι το ίδιο πράγμα με το σέρβις που επίσης γίνεται ανά 12 μήνες ή 15.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο? Ή τα 56€ του ελέγχου είναι ξεχωριστό κόστος το οποίο προστίθεται στο κόστος του σέρβις? Απ' ότι κατάλαβα, τα 56€ είναι για τον έλεγχο της μπαταρίας και αν θέλεις το κάνεις από το 6ο έως το 11ο έτος. Είναι προϋπόθεση για να πάρεις την επέκταση της εγγυησης στην μπαταρία για 11 χρονια. Δεν είναι service, είναι έλεγχος. Αν δεν θέλεις επέκταση εγγύησης στην μπαταρία δεν το κάνεις ή σταματάς να το κάνεις όποτε θελεις. Τα υπόλοιπα ως εχουν. 27 λεπτά πριν, panoskatos είπε Και ομως στην κοινωνία που ζούμε η μόνη λύση είναι τα υβριδικά και απο άποψη ρύπων και απο την άποψη οικονομίας στην μετακίνηση και το σημαντικότερο απο άποψη υλοποίησης και χρηστικότητας . Τα εντελώς ηλεκτρικά είναι για λίγους και όνειρο απατηλό των πολλών . Για να έχει κάποιος ηλεκτρικό πρέπει να έχει και δικό του γκαράζ, δεν εννοώ χώρο στάθμευσης σε πιλοτή αλλά δικό του γκαράζ. Δεν μπορω να φανταστώ εναν κόσμο με κρεμασμένες μπαλαντέζες απο τα μπαλκόνια και παράθυρα που προϋποθέτει φυσικά κάποιος να έχει σταθμεύσει κάτω απο το σπίτι και να τα φορτίζει. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην σημερινή του μορφή δεν έχει μέλλον.Είναι μια φούσκα που θα ξεφουσκώσει. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπάρχουν πάνω απο 60 χρόνια και όμως δεν μπορούν να καθιερωθούν. Το ίδιο ισχύει κατά την ταπεινή μου άποψη και για τα plug in hybrids. Και με την σταδιακή απαγόρευση του diesel έχουν ήδη αρχίσει να κλαίνε κάποιοι, γιατί όταν η Toyota ρίχνει λεφτά εδώ και 20 χρόνια για να αναπτυξει την υβριδική τεχνολογία, κάποιοι άλλοι επιδίδονταν σε άλλες πρακτικές.... Το 'πα, δεν μπορούσα θα εσκαγα.... Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 18 ώρες πριν, NickTG είπε Γιατί προφανώς με το κτήνος το 4.36 ολόκληρων μέτρων που να πας στην πόλη! Χαχαχαχα , το πέτυχα σήμερα το πρωί δίπλα σε φανάρι. Με τη merc εγώ (w164 FL), σαν μυγοχεσμα ήταν σιγά μην έχει θέμα στη πόλη.
Joshua21 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 18 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Απ' ότι κατάλαβα, τα 56€ είναι για τον έλεγχο της μπαταρίας και αν θέλεις το κάνεις από το 6ο έως το 11ο έτος. Είναι προϋπόθεση για να πάρεις την επέκταση της εγγυησης στην μπαταρία για 11 χρονια. Δεν είναι service, είναι έλεγχος. Αν δεν θέλεις επέκταση εγγύησης στην μπαταρία δεν το κάνεις ή σταματάς να το κάνεις όποτε θελεις. Τα υπόλοιπα ως εχουν. Και πάλι δεν είναι ξεκάθαρο πως λειτουργεί η επέκταση εγγύησης. Εφόσον μετά την 6ετία το πηγαίνεις για έλεγχο μπαταρίας κάθε έτος ή 15k km πληρώνοντας 56€, είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχεις εγγύηση για 11 έτη? Ή εξαρτάται και από τα ευρήματα των ελέγχων? Πχ σε κάποιον από αυτούς τους ελέγχους διαπιστώνεται πως η μπαταρία είναι αρκετά πεσμένη, θα σου ανανεώσουν την εγγύηση κανονικά? 1
Narayan Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και πάλι δεν είναι ξεκάθαρο πως λειτουργεί η επέκταση εγγύησης. Εφόσον μετά την 6ετία το πηγαίνεις για έλεγχο μπαταρίας κάθε έτος ή 15k km πληρώνοντας 56€, είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχεις εγγύηση για 11 έτη? Ή εξαρτάται και από τα ευρήματα των ελέγχων? Πχ σε κάποιον από αυτούς τους ελέγχους διαπιστώνεται πως η μπαταρία είναι αρκετά πεσμένη, θα σου ανανεώσουν την εγγύηση κανονικά? Αυτό ακριβώς φοβάμαι κι εγώ και δεν προχωράω σε αγορά. Μπορούν κάλιστα να πουν πως η μπαταρία είναι σε κακή κατάσταση λόγω εσφαλμένης χρήσης (αυτοί ξέρουν ποιά θεωρείται έτσι) και να μην αντικαταστήσουν την μπαταρία ούτε να ανανεώσουν την εγγύηση. Και το πεντοχίλιαρο για μπαταρία στα έξι χρόνια χρήσης σβήνει την όποια οικονομία έχει γίνει μέχρι τότε.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και πάλι δεν είναι ξεκάθαρο πως λειτουργεί η επέκταση εγγύησης. Εφόσον μετά την 6ετία το πηγαίνεις για έλεγχο μπαταρίας κάθε έτος ή 15k km πληρώνοντας 56€, είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχεις εγγύηση για 11 έτη? Ή εξαρτάται και από τα ευρήματα των ελέγχων? Πχ σε κάποιον από αυτούς τους ελέγχους διαπιστώνεται πως η μπαταρία είναι αρκετά πεσμένη, θα σου ανανεώσουν την εγγύηση κανονικά? Ναι το έγραψα. Κάνοντας τον έλεγχο κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ επεκτείνεται η εγγύηση αυτόματα. Αν βρεθεί σε κάποιον έλεγχο ότι η μπαταρία έχει θεμα, την αντικαθηστουν. Μπες σε μια Toyota και ρώτα.
NickTG Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 8 minutes ago, Joshua21 said: Και πάλι δεν είναι ξεκάθαρο πως λειτουργεί η επέκταση εγγύησης. Εφόσον μετά την 6ετία το πηγαίνεις για έλεγχο μπαταρίας κάθε έτος ή 15k km πληρώνοντας 56€, είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχεις εγγύηση για 11 έτη? Ή εξαρτάται και από τα ευρήματα των ελέγχων? Πχ σε κάποιον από αυτούς τους ελέγχους διαπιστώνεται πως η μπαταρία είναι αρκετά πεσμένη, θα σου ανανεώσουν την εγγύηση κανονικά? Ο έλεγχος γίνεται εντός εγγύησης. Αν έχει θέμα λογικά θα την αλλάξουν στην εγγύηση.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, NickTG είπε Ο έλεγχος γίνεται εντός εγγύησης. Αν έχει θέμα λογικά θα την αλλάξουν στην εγγύηση. Έτσι. Το είπα παραπάνω, αλλά μπείτε σε ένα service Toyota και ρωτήστε. Αγορές από περιοδικά και από forum δεν γινονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις