nurse Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Τι άποψη έχετε για το συγκεκριμένο; Toyota CHR hybrid; Το έχετε οδηγήσει; Βγάζει προβλήματα; Ενδιαφερόμουν για το Auris αλλά πρόσφατα η Toyota άλλαξε τα δεδομένα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.Με χάλασε αρκετά αυτή η εξέλιξη οφείλω να πω. Μήπως είναι κακή στιγμή για αγορά αυτοκινήτου ενόψει της νέας νομοθεσία για τη μέτρηση ρύπων;;; Ευχαριστώ
NT1G Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Αν τα άλλαξε για το Auris, θα τα αλλάξει και για το CHR.
nurse Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 4 λεπτά πριν, NT1G είπε Αν τα άλλαξε για το Auris, θα τα αλλάξει και για το CHR. Ναι το υποπτεύομαι αυτό. Μόνο που στο Auris βγαίνει νέα έκδοση τον Ιανουάριο και πιστεύω ότι αρχίσανε τη φθορά του παλιού... (το νέο είναι οικολογικότερο κλπ)
nik0laus Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δεν "φθείρουν" το παλιό για να προμοτάρουν το νέο . Απλά ανακοινώνουν πιο σωστά νούμερα από τις παπάτζες που έλεγαν παλιότερα.... 1
george kesoglu Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 το chr hydrid το εχει ενας φιλος μου το εχω οδηγησει μερικες φορες και ειναι πολυ καλο , εχει σπορτιφ οδηγηση για suv , καλες ρεμπριζ μεχρι τα 120χλμ/ω , ομως μετα τα 140 χλμ/ω ''κρεμαει'' το cvt αργει πολυ να επιταχυνει και κανει λιγο θορυβο , τα φρενα ειναι πολυ καλα και θελουν λιγη συνηθεια , η πραγματικη μικτη καταναλωση ειναι στα 6,5λ/100χλμ , πιστευω οτι ειναι η χρυση τομη μεταξυ επιδοσεων και οικονομιας με παραπανω εμφαση στην οικονομια , μου αρεσε πολυ , σιγουρα θα ηταν στην λιστα μου για αγορα νεου αυτοκινητου ,
AristidisZ Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Με 6.5 λίτρα στα 100 αξίζει όμως ή παίρνεις το απλό, βάζεις τα ρέστα βενζίνες και δεν έχεις και το "άγχος" με τις μπαταρίες ;;; 1
Narayan Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 7 ώρες πριν, AristidisZ είπε Με 6.5 λίτρα στα 100 αξίζει όμως ή παίρνεις το απλό, βάζεις τα ρέστα βενζίνες και δεν έχεις και το "άγχος" με τις μπαταρίες ;;; Η πραγματική κατανάλωση του υβριδικού δεν είναι 6.5 λ στα 100 Χμ, πρέπει να προσθέσεις και το κόστος απόσβεσης των μπαραριών. Ένα αισιόδοξο σενάριο είναι πως θα χρειαστούν αλλαγή στα 100.000 χλμ, επομένως διαιρείς το κόστος τους (π.χ. €5000) δια τα χιλιόμετρα που έκαναν και το προσθέτεις στο κόστος ανά χιλιόμετρο του καυσίμου. Άρα στο παράδειγμά μας: 6.5 λίτρα x €1.60 / λίτρο = €10.40 / 100 χλμ = €10.400 / 100.000 χλμ Μπαταρίες €5.000 / 100.000 χλμ Συνολικό κόστος €15.400 / 100.000 χλμ Στην ουσία είναι σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση 9.6 λίτρα / 100 χλμ συν το άγχος και κόστος της καθημερινής φόρτισης. Αν είναι φθηνότερες οι μπαταρίες από το ποσό που έγραψα βέβαια πέφτει ανάλογα και το κόστος. 1
Whargoul Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Σαν πολλά δεν είναι 6.5lt/100km μικτό για hybrid των 120 ίππων? Μήπως είναι περισσότερο αυτοκινητόδρομος παρά πραγματικό μικτό πόλης?
NickTG Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 1 hour ago, Narayan said: Η πραγματική κατανάλωση του υβριδικού δεν είναι 6.5 λ στα 100 Χμ, πρέπει να προσθέσεις και το κόστος απόσβεσης των μπαραριών. Ένα αισιόδοξο σενάριο είναι πως θα χρειαστούν αλλαγή στα 100.000 χλμ Έχουμε καμιά έρευνα/πηγή πως χρειάζονται αλλαγή αισιόδοξα στα 100000 χιλιόμετρα?
nurse Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Με τα αναφερόμενα ποιο πάνω και τις αλλαγές που επίκεινται αρχίζω να σκέφτομαι το Mitsubishi ASX βενζίνη που έχει κατανάλωση 5,7 και κάνει 8000ε φθηνότερα.. Έχετε κάποια εμπειρία με αυτό;
NT1G Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, Narayan είπε ... Στην ουσία είναι σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση 9.6 λίτρα / 100 χλμ συν το άγχος και κόστος της καθημερινής φόρτισης. Αν είναι φθηνότερες οι μπαταρίες από το ποσό που έγραψα βέβαια πέφτει ανάλογα και το κόστος. Δεν το βάζεις στην μπρίζα να φορτιστεί. 3
george kesoglu Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, Whargoul είπε Σαν πολλά δεν είναι 6.5lt/100km μικτό για hybrid των 120 ίππων? Μήπως είναι περισσότερο αυτοκινητόδρομος παρά πραγματικό μικτό πόλης? δεν ειναι πολλα , εχω το qashqai 1,6 βενζινη μικτη πραγματικη καταναλωση εχω στα 8,5 λ , τωρα εαν συμφερει με το κοστος της αντικαταστασης μπαταριων δεν ξερω και δεν εχω ασχοληθει περαιτέρω
nurse Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 4 λεπτά πριν, george kesoglu είπε δεν ειναι πολλα , εχω το qashqai 1,6 βενζινη μικτη πραγματικη καταναλωση εχω στα 8,5 λ , τωρα εαν συμφερει με το κοστος της αντικαταστασης μπαταριων δεν ξερω και δεν εχω ασχοληθει περαιτέρω Αυτή τη στιγμή το κόστος των μπαταριών είναι περίπου 4000 χωρίς εργατικά.
Whargoul Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, george kesoglu είπε δεν ειναι πολλα , εχω το qashqai 1,6 βενζινη μικτη πραγματικη καταναλωση εχω στα 8,5 λ , τωρα εαν συμφερει με το κοστος της αντικαταστασης μπαταριων δεν ξερω και δεν εχω ασχοληθει περαιτέρω Και πάλι δεν είναι πολλά? Το δικό μου Copper S, 1.6T 180Hp, (1300kg) δεκαετίας μικτά μου κάνει 8.2-8.4, και το volvo XC60 των γονιών μου 20 diesel 190Hp, 2.5 τόνους αμάξι κάνει 7.4. Το CHR hybrid o κατασκευαστής δίνει <4 lt/100km, οπότε με μικτή χρήση χωρίς πολλούς αυτοκινητόδρομους ( με >120km/h που αναβαίνει η κατανάλωση) θα υπέθετα μικτή κατανάλωση κάπου στα 5 lt/100km. Υποθέσεις δικές μου φυσικά με βάση τα προηγούμενα 2 παραδείγματα Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2018 από Whargoul
chill Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Το xc60 7,4 lt? Γιατί μικτή μου εμφάνιζε πάνω από 12....Στην δε εθνική ο μετρητης μου εμφάνιζε 25lt και παραλίγο να είχα καρδιακό επεισόδιο. Αναφέρομαι στο T5 250hp. Ακόμα και με το eco επιλεγμένο δεν είδα τρομακτικη αλλαγή. Άκυρο ok λες για το D εσύ....
Προτεινόμενες αναρτήσεις