Fubar.gr Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 12 ώρες πριν, Omnigeek είπε Και ουραγός στην εξέλιξη και τα δεδομένα από δεκάδες δισεκατομμύρια χιλιόμετρα άχρηστα; Μάλιστα. Η ποσότητα δέν εγγυάται ποιότητα. 12 ώρες πριν, Omnigeek είπε Η φράση που παραθέτεις επίσης δεν είναι ψέμματα. Το hardware ήδη από το '16 μπορούσε να οδηγεί μόνο του (εκτός αν πιστεύεις ότι τα video που υπάρχουν είναι ψεύτικα), σε αυτό που έπεσαν έξω είναι το πόσο γρήγορα μπορεί να φτάσει στην σουπερ υψηλή απόδοση και ασφάλεια που απαιτείται για να το κάνει σε όλες τις πραγματικές συνθήκες, όπως έχουν πέσει το ίδιο έξω και πολλοί άλλοι. Η Τεσλα δέν είχε ποτέ σύστημα αυτοοδήγησης για να μιλάμε για βελτίωση. Το Autopilot είναι ένα σύστημα Lane Keep Assist, που πλέον έχουν και τα Hyundai. Έδινε την εντύπωση οτι "οδηγεί μόνο του" γιατι εντελώς ανεύθυνα η Tesla αφηνε το σύστημα να λειτουργεί χωρίς επιτήρηση απο τον οδηγό, με τα γνωστά θανατηφόρα ατυχήματα. Απο το Μάιο που μίκρυνε το διάστημα που ο οδηγός μπορεί να αφήσει τα χέρια του απο το τιμόνι, ώς δια μαγείας σταμάτησαν και τα ατυχήματα. 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Αβάσιμα σενάρια που τα παρουσιάζεις σαν πραγματικότητα. Καμία απόδειξη πέρα από κάτι αστήρικτες ερμηνείες 2 λέξεων που είπε ο Musk. Να θυμίσω ότι τα ίδια έλεγαν για το model S (το στοίχημα 1 εκατομμυρίου που έχασε ο κορυφαίος auto-journalist Dan Neal), τα ίδια για το X, τα ίδια για το 3 (βασικό στόρι ότι είναι εντελώς αδύνατο με αυτές τις μπαταρίες να γίνει κερδοφόρο που παπαγαλίζαν όλοι μέχρι τον Monro και το >30% margin). Δέν ξέρω για το S και τα στοιχήματα. Για το Semi με την τιμή που ανακοινώθηκε πρέπει οι μπαταρίες να πέσουν κάτω απο $70/KWh πράγμα που απέχει παρασαγκας απο την πραγματικότητα. Επίσης τα Megachargers με το ρεύμα των 7 cents ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας, όταν αυτή τη στιγμή χρεώνει 25+ στους απλούς φορτιστές. 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Πάλι παρουσιάζεις ότι φαντάζεσαι σαν την πραγματικότητα. “We now have several hundred solar roofs now,” Musk told CleanTechnica Director Zachary Shahan during the conference call. Πάλι πιστεύεις τυφλά τα λεγόμενα ενός αποδεδειγμένου ψέυτη. Inside Tesla's troubled New York solar factory In a call with Tesla investors last week, Musk said “hundreds” of homes already had solar roofs, but the company clarified the estimate in its statement to Reuters, saying it included systems that had been partially installed or were “being scheduled for install.” In California, the nation’s leading solar market, there were twelve Tesla roof systems connected to the grid as of May 31, all in Northern California, according to records from the state’s three investor-owned utilities. 14 ώρες πριν, Omnigeek είπε Πρώτον το powerwall 1 κυκλοφόρησε για ελάχιστο διάστημα (σχεδόν όλες οι πρώτες μονάδες δοκιμαστικά σε επιλεγμένους beta tester χρήστες και εργαστήρια σαν αυτό που έκανε τις δοκιμές για έβαλες) και πολύ σύντομα αντικαταστάθηκε από το 2 (το οποίο δεν δοκιμάστηκε) Αυτοί που το αγόρασαν το ξέρουν οτι ήταν beta testers? LOL 14 ώρες πριν, Omnigeek είπε Δεύτερον, το powerwall 1 δεν δοκιμάστηκε υπό τις ίδιες συνθήκες όπως λέει ακριβώς από κάτω από το διάγραμμα στο άρθρο που έβαλες The original Tesla Powerwall () suffered the worst but its testing conditions were not the same as the others Μπορεί να του κάνανε πιό γρήγορη φόρτιση-εκφόρτιση σε σχέση με τις άλλες μπαταρίες, όμως το C-rate παραμένει πολύ χαμηλό, και επίσης η μέση ισχύς σημαντικά κάτω απο την rated continuous. 14 ώρες πριν, Omnigeek είπε Και γράφει παρακάτω: The Battery Test Centre says they screwed up the testing of the SimpliPhi battery, so there is no reason to believe it will deteriorate as these results suggest. I have not yet received information on if they also made a mistake with the GNB or other batteries. Χωρίς να ξέρω αν ακολούθησαν σωστή μεθοδολογία για το τέστ, τα νούμερα αυτά είναι λίγο-πολύ τυπικά για μπαταρίες λιθίου. Για αυτό σε στατικές εφαρμογές χρησιμοποιούν άλλες χημείες με μεγαλύτερη αντοχή. Βέβαια αυτές είναι βαριές και ογκώδεις και δέν έρχονται σε σέξυ συσκευασία για να τη μοστράρεις στο γείτονα. 14 ώρες πριν, Omnigeek είπε Πάλι μια δικιά σου πρόβλεψη που παρουσιάζεις σαν απόδειξη. Ο ίδιος ο Musk παραδέχτηκε σε tweet του οτι αν βγάλουν το φτηνό μοντέλο θα φαλιρήσουν. Για τα ακριβά μοντέλα, τα margins όπως προκύπτουν απο τα τελευταία στοιχεία είναι χαμηλά μονοψήφια.
Skylined Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η Τεσλα δέν είχε ποτέ σύστημα αυτοοδήγησης για να μιλάμε για βελτίωση. Το Autopilot είναι ένα σύστημα Lane Keep Assist, που πλέον έχουν και τα Hyundai. Αν κρίνω από τ' ότι φαίνεται να ασχολείσαι αρκετά με το συγκεκριμένο θέμα, αποκλείεται να μη γνωρίζεις ότι αυτό που γράφεις απλά δεν ισχύει. 2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο ίδιος ο Musk παραδέχτηκε σε tweet του οτι αν βγάλουν το φτηνό μοντέλο θα φαλιρήσουν. Για τα ακριβά μοντέλα, τα margins όπως προκύπτουν απο τα τελευταία στοιχεία είναι χαμηλά μονοψήφια. Γράφεις μισή αλήθεια. Είπε στο twitter ότι αν βγάλουν το 35000 μοντέλο αυτή τη στιγμή θα χρεοκοπήσουν. Το χρονοδιάγραμμα λέει για αρχές του 2019. Επίσης τα margins αλλάζουν όσο βελτιώνεται η διαδικασία παραγωγής, η οποία είναι ακόμα σε αρχικά στάδια. Πριν μερικούς μήνες δεν έβγαζαν καν κέρδος.
Fubar.gr Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 41 λεπτά πριν, Skylined είπε Αν κρίνω από τ' ότι φαίνεται να ασχολείσαι αρκετά με το συγκεκριμένο θέμα, αποκλείεται να μη γνωρίζεις ότι αυτό που γράφεις απλά δεν ισχύει. Ναί, έχω ασχοληθεί πολύ. Πού ακριβώς είναι η αντίρρηση σου? 43 λεπτά πριν, Skylined είπε Γράφεις μισή αλήθεια. Είπε στο twitter ότι αν βγάλουν το 35000 μοντέλο αυτή τη στιγμή θα χρεοκοπήσουν. Το χρονοδιάγραμμα λέει για αρχές του 2019. Επίσης τα margins αλλάζουν όσο βελτιώνεται η διαδικασία παραγωγής, η οποία είναι ακόμα σε αρχικά στάδια. Πριν μερικούς μήνες δεν έβγαζαν καν κέρδος. Όντως έτσι είπε, αλλά δέν βλέπω τι πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον. Δέν είναι στα αρχικά στάδια, εχει περάσει ένας χρόνος και 2 μήνες απο τότε που το Model 3 μπήκε στη μαζική παραγωγή.
isay Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 ΚΑι να προσθέσω πόσες φορές ο supreme leader εχει αλλάξει τα χρονοδιαγράμματα. Αυτό το αρχές 2019, με βάση το ιστορικό του, ειναι ασαφές εως αοριστο (εκτός αν εννοεί το 2119 οποτε μεσα ειμαστε). Γνώμη μου θα αργήσει πάρα πολύ περισσότερο με πολύ πιθανό να μην βγουν καθολου. Για να ασχοληθεί να δώσει το 35αρι, θα δώσει πρώτα πολλα 50αρια+, θα δώσει πολλά (γενικά μοντέλα) σε αλλες χώρες, απο τα κερδη (που και καλα θα ερθουν) θα προσπαθήσει να φτιάξει νεο εργοστάσιο και νεα προϊοντα και ΜΕΤΑ ισως βγάλει και μερικά 35αρια για αυτους που τον πιστεψαν 3+ χρονια πριν. Επιπλεον το μοντέλο των 35000 ήταν η βασική του διαφήμιση (και έσοδα απο μετοχές και προ-κρατήσεις), χωρια το δόλωμα για φορολογικές ελαφρύνσεις, που ουσιαστηκα "δοθηκε" σε αλλα μοντέλα. Μη μου πει κανεις οτι είχε στο μυαλο του να "τιμήσει" το 35αρι οταν ειπε για προκρατήσεις. Τα χιλιαρικα ήθελε και τζάμπα διαφημιση.
Skylined Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε Ναί, έχω ασχοληθεί πολύ. Πού ακριβώς είναι η αντίρρηση σου? Eκτός από lane assistant, επιταχύνει, φρενάρει, αλλάζει λωρίδες, στρίβει, σε πάει σε προορισμό της επιλογής σου, παρκάρει μόνο του, και μπορείς να το κάνεις summon, δηλαδή να έρχεται σε σένα. 1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε Όντως έτσι είπε, αλλά δέν βλέπω τι πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον. Δέν είναι στα αρχικά στάδια, εχει περάσει ένας χρόνος και 2 μήνες απο τότε που το Model 3 μπήκε στη μαζική παραγωγή. Για μέτρο σύγκρισης μια καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει μαζικές γραμμές παραγωγής και τεχνογνωσία δεκαετιών οπότε συγκριτικά, και πρακτικά η Tesla είναι ακόμα στην αρχή. Υποτίθεται, και θα δούμε αν όντως έτσι είναι, ότι τα περιθώρια κέρδους θα αυξηθούν όσο θα βελτιστοποιείται η γραμμή παραγωγής. Πριν 3 μήνες δεν έβγαζαν καθόλου κέρδος. Οπότε αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.
Omnigeek Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η ποσότητα δέν εγγυάται ποιότητα. Τα δεδομένα δηλαδή που συλλέγει η Tesla από εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα σε πραγματικούς δρόμους σε ολόκληρο τον πλανήτη είναι χειρότερα ποιοτικά από τα δεδομένα που συλλέγουν άλλοι από μερικά πρωτότυπα και εξομοιωτές, και η Tesla είναι τελευταία από όλους ακόμα και αυτούς που τα συστήματά τους δεν είναι τίποτα παραπάνω από παρουσιάσεις powerpoint και ευχολόγια. ΟΚ. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η Τεσλα δέν είχε ποτέ σύστημα αυτοοδήγησης για να μιλάμε για βελτίωση. Το Autopilot είναι ένα σύστημα Lane Keep Assist, που πλέον έχουν και τα Hyundai. Έδινε την εντύπωση οτι "οδηγεί μόνο του" γιατι εντελώς ανεύθυνα η Tesla αφηνε το σύστημα να λειτουργεί χωρίς επιτήρηση απο τον οδηγό, με τα γνωστά θανατηφόρα ατυχήματα. Απο το Μάιο που μίκρυνε το διάστημα που ο οδηγός μπορεί να αφήσει τα χέρια του απο το τιμόνι, ώς δια μαγείας σταμάτησαν και τα ατυχήματα. Ώστε η αναγνώριση αυτοκινήτων, πεζών, εμποδίων, το summon, είναι ένα απλό lane keeping όπως των Hyundai; Όπως σου απάντησε και ο Skylined το ξέρεις πολύ καλά ότι το AP έχει πολύ παραπάνω δυνατότητες και από αυτές που έχουν επιτρέψει να χρησιμοποιούνται στον δρόμο για λόγους ασφαλείας. Εξελιγμένη αναγνώριση εμποδίων (π.χ. κώνους στο δρόμο), πινακίδες κυκλοφορίας, φανάρια, πλήρως αυτόματη αναζήτηση και παρκάρισμα, π.χ. ξαναλέω τα έχουν επιδείξει ήδη από το '16, εκτός αν πιστεύεις ότι αυτά τα video που υπάρχουν είναι ψεύτικα. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Δέν ξέρω για το S και τα στοιχήματα. Για το Semi με την τιμή που ανακοινώθηκε πρέπει οι μπαταρίες να πέσουν κάτω απο $70/KWh πράγμα που απέχει παρασαγκας απο την πραγματικότητα. Επίσης τα Megachargers με το ρεύμα των 7 cents ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας, όταν αυτή τη στιγμή χρεώνει 25+ στους απλούς φορτιστές. Κανείς δεν ξέρει τις λεπτομέρειες, οπότε είναι ανούσιο να κάνουμε αναλύσεις χωρίς δεδομένα. Αυτό που έχω καταλάβει όμως διαβάζοντας για τον Musk είναι ότι, όπως έχει επανειλημμένως αποδειχθεί στο παρελθόν και έχουν μάθει με δυσάρεστο τρόπο οι ανταγωνιστές του, είναι μάλλον ανόητο να ποντάρεις εναντίον του. 10-15 χρόνια τώρα με τις εταιρίες του πετυχαίνει συνεχώς αυτά που οι περισσότεροι θεωρούν εντελώς αδύνατα. Οι πάμφθηνοι ιδιωτικοί πυραυλικοί τροχιακοί φορείς, τα ιδιωτικά διαστημόπλοια, η προσγείωση τροχιακών φορέων με supersonic retropropulsion και η φθηνή και γρήγορη επαναχρησιμοποίηση ήταν όλα στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας όταν τα πρότεινε ο Musk σαν στόχους της μικροσκοπικής startup SpaceX. 8 χρόνια μετά έχουν καταντήσει συνηθισμένη ρουτίνα. Το ίδιο και τα προσιτά (στις κατηγορίες τους), γρήγορα, αποδοτικά, μεγάλης εμβέλειας μαζικής παραγωγής ηλεκτρικά αυτοκίνητα ικανά να ανταγωνίζονται ισάξια τα αντίστοιχα συμβατικά. Και σήμερα τα αυτοκίνητά του κυριαρχούν απόλυτα σε όσες κατηγορίες ανταγωνίζονται. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Πάλι πιστεύεις τυφλά τα λεγόμενα ενός αποδεδειγμένου ψέυτη. Inside Tesla's troubled New York solar factory In a call with Tesla investors last week, Musk said “hundreds” of homes already had solar roofs, but the company clarified the estimate in its statement to Reuters, saying it included systems that had been partially installed or were “being scheduled for install.” In California, the nation’s leading solar market, there were twelve Tesla roof systems connected to the grid as of May 31, all in Northern California, according to records from the state’s three investor-owned utilities. Ο Musk είπε συγκεκριμένα " “We now have several hundred solar roofs now,”, και ότι εγκατεστημένα συστήματα δοκιμάζονται μακροχρόνια για να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις όχι αυτά που γράφει το σοβαρό άρθρο που έβαλες (γεμάτο ανακρίβειες παραποιήσεις και καρφιά βασισμένα σε ανώνυμες "πηγές" όπως όλα τα hitpieces). 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αυτοί που το αγόρασαν το ξέρουν οτι ήταν beta testers? LOL Αυτό είπα. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Μπορεί να του κάνανε πιό γρήγορη φόρτιση-εκφόρτιση σε σχέση με τις άλλες μπαταρίες, όμως το C-rate παραμένει πολύ χαμηλό, και επίσης η μέση ισχύς σημαντικά κάτω απο την rated continuous. Χωρίς να ξέρω αν ακολούθησαν σωστή μεθοδολογία για το τέστ, τα νούμερα αυτά είναι λίγο-πολύ τυπικά για μπαταρίες λιθίου. Για αυτό σε στατικές εφαρμογές χρησιμοποιούν άλλες χημείες με μεγαλύτερη αντοχή. Βέβαια αυτές είναι βαριές και ογκώδεις και δέν έρχονται σε σέξυ συσκευασία για να τη μοστράρεις στο γείτονα. Το γεγονός παραμένει ότι οι δοκιμές ήταν για τα πανηγύρια και αποκαλύφθηκαν μόνο όταν τους έπιασαν στα πράσα. Τα υπόλοιπα είναι υποθέσεις σου χωρίς δεδομένα (η χημεία των μπαταριών της Tesla είναι μυστική). Επίσης ένα pack το ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είναι μόνο μερικές μπαταρίες πονταρισμένες μαζί. Η τεχνολογία υλοποίησης του είναι εξίσου σημαντική, ένα noname Κινέζικο pack δεν μπορεί να συγκριθεί σε οτιδήποτε με ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό προϊόν μιας Αμερικάνικης εταιρίας υψηλής τεχνολογίας. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο ίδιος ο Musk παραδέχτηκε σε tweet του οτι αν βγάλουν το φτηνό μοντέλο θα φαλιρήσουν. Για τα ακριβά μοντέλα, τα margins όπως προκύπτουν απο τα τελευταία στοιχεία είναι χαμηλά μονοψήφια. Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις βασικά και απλούστατα πράγματα. Δεν έχει νόημα να ξαναλέμε τα ίδια. Όλα τα "σενάρια καταστροφολογίας που βγήκαν αληθινά" που παρουσίασες είναι πράγματα που ακόμα είναι υπό εξέλιξη και δεν έχει κριθεί τίποτα. Αυτά παραμένουν από τα εκατοντάδες άλλα σενάρια και ψέμματα που γράφονται και παρουσιάζονται σαν πραγματικότητα τόσα χρόνια από επαγγελματίες απατεώνες τύπου montana septic και του Τζίμη του Χανου.
Fubar.gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 17 ώρες πριν, Skylined είπε Eκτός από lane assistant, επιταχύνει, φρενάρει, αλλάζει λωρίδες, στρίβει, σε πάει σε προορισμό της επιλογής σου, παρκάρει μόνο του, και μπορείς να το κάνεις summon, δηλαδή να έρχεται σε σένα. Αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν εδώ και χρόνια και σε άλλα αυτοκίνητα, κάποια απο αυτά πρίν κάν ιδρυθεί η Tesla. Δέν έχουν καμία σχέση με αυτοοδήγηση. Αυτοοδήγηση σημαίνει οτι το αυτοκίνητο θα πρέπει να παίρνει μόνο του αποφάσεις, για παράδειγμα όταν φτάσει σε μία διασταύρωση, να κρίνει μόνο του πότε είναι ασφαλές να περάσει, με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί και ένας άνθρωπος οδηγός. Τέτοιες λειτουργίες αυτή τη στιγμή έχουν μόνο πειραματικού επιπέδου αυτοκίνητα, πχ Waymo Τα εμπορικά αυτοκίνητα όπως Tesla και άλλα, το μόνο που κάνουν είναι να βλέπουν τις γραμμές στο δρόμο και να κρατάνε μέσα στη λωρίδα το αυτοκίνητο, και να φρενάρουν αν φρενάρει το μπροστινό αυτοκίνητο (adaptive cruise control) Και αυτά δέν τα καταφέρνουν πάντα καλά. Τα πιό πολλά αυτοκίνητα δέν μπορούν να εντοπίσουν ακίνητα εμπόδια και πέφτουν πάνω τους. Η αυτοοδήγηση απέχει δεκαετίες ακόμα.
Fubar.gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 12 ώρες πριν, Omnigeek είπε Τα δεδομένα δηλαδή που συλλέγει η Tesla από εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα σε πραγματικούς δρόμους σε ολόκληρο τον πλανήτη είναι χειρότερα ποιοτικά από τα δεδομένα που συλλέγουν άλλοι από μερικά πρωτότυπα και εξομοιωτές, και η Tesla είναι τελευταία από όλους ακόμα και αυτούς που τα συστήματά τους δεν είναι τίποτα παραπάνω από παρουσιάσεις powerpoint και ευχολόγια. ΟΚ. Τα έχουμε ξανασυζητησει αυτά. Τα δισεκατομύρια χιλιόμετρα είναι απλά ένα νούμερο για να χαίρονται τα fanboys. Δές εδώ για να μην τα ξαναγράφω: https://www.insomnia.gr/forums/topic/666971-εισαγωγείς-αυτοκινήτων-καμία-παροχή-κινήτρων-στην-ελλάδα-για-την-ηλεκτροκίνηση/?page=9&tab=comments#comment-56290121 Επίσης δέν ξέρω αν πήρες χαμπάρι, αλλά απο κεί που λέγανε οτι θα βγούν κάποια "full self driving features" τον Αυγουστο, τώρα αλλάξανε το χρονοδιάγραμμα και τα "features" θα βγούν μαζί με το καινούριο hardware, σε 4 με 6 μήνες. ΛΟΛ! 12 ώρες πριν, Omnigeek είπε Ώστε η αναγνώριση αυτοκινήτων, πεζών, εμποδίων, το summon, είναι ένα απλό lane keeping όπως των Hyundai; Όπως σου απάντησε και ο Skylined το ξέρεις πολύ καλά ότι το AP έχει πολύ παραπάνω δυνατότητες και από αυτές που έχουν επιτρέψει να χρησιμοποιούνται στον δρόμο για λόγους ασφαλείας. Εξελιγμένη αναγνώριση εμποδίων (π.χ. κώνους στο δρόμο), πινακίδες κυκλοφορίας, φανάρια, πλήρως αυτόματη αναζήτηση και παρκάρισμα, π.χ. ξαναλέω τα έχουν επιδείξει ήδη από το '16, εκτός αν πιστεύεις ότι αυτά τα video που υπάρχουν είναι ψεύτικα. Δές την απάντηση που έδωσα πιό πάνω στον Skylined. Αυτή τη στιγμή ούτε κάν το lanekeeping δεν μπορεί να κάνει αξιόπιστα, ενώ συνεχίζει να μήν εντοπίζει ακίνητα αντικείμενα. Ας καταφέρουν πρώτα να κάνουν αυτά αξιόπιστα και μετά βλέπουμε για full self driving. 12 ώρες πριν, Omnigeek είπε Ο Musk είπε συγκεκριμένα " “We now have several hundred solar roofs now,”, και ότι εγκατεστημένα συστήματα δοκιμάζονται μακροχρόνια για να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις όχι αυτά που γράφει το σοβαρό άρθρο που έβαλες (γεμάτο ανακρίβειες παραποιήσεις και καρφιά βασισμένα σε ανώνυμες "πηγές" όπως όλα τα hitpieces). Το νούμερο 12 προέρχεται απο τις αιτήσεις σύνδεσης που κατατέθηκαν στους διαχειριστές δικτύου. Πιό επίσημο δέν γίνεται. Η ίδια η Tesla παραδέχτηκε οτι το "hundreds" περιλαμβάνει και proposed installations. Δές και αυτό για την απάτη του solar roof, μέχρι και η φωτογραφία που χρησιμοποιούν είναι photoshopped: https://mansionengineer.com/2018/08/10/elon-musk-tesla-and-the-solar-roof-tile-fraud/ Το "hundreds" είναι ψεφτιά ίδιου επιπέδου με το "Funding Secured" 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Όλα τα "σενάρια καταστροφολογίας που βγήκαν αληθινά" που παρουσίασες είναι πράγματα που ακόμα είναι υπό εξέλιξη και δεν έχει κριθεί τίποτα. Αυτά παραμένουν από τα εκατοντάδες άλλα σενάρια και ψέμματα που γράφονται και παρουσιάζονται σαν πραγματικότητα τόσα χρόνια από επαγγελματίες απατεώνες τύπου montana septic και του Τζίμη του Χανου. Όταν η εταιρία φαληρίσει θα λές οτι ήταν τόσο κοντά να πετύχει τους στόχους της, αλλά τη φάγανε οι σορτάκηδες και το λόμπυ του πετρελαίου!
Omnigeek Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Τα έχουμε ξανασυζητησει αυτά. Τα δισεκατομύρια χιλιόμετρα είναι απλά ένα νούμερο για να χαίρονται τα fanboys. Δές εδώ για να μην τα ξαναγράφω: https://www.insomnia.gr/forums/topic/666971-εισαγωγείς-αυτοκινήτων-καμία-παροχή-κινήτρων-στην-ελλάδα-για-την-ηλεκτροκίνηση/?page=9&tab=comments#comment-56290121 Επίσης δέν ξέρω αν πήρες χαμπάρι, αλλά απο κεί που λέγανε οτι θα βγούν κάποια "full self driving features" τον Αυγουστο, τώρα αλλάξανε το χρονοδιάγραμμα και τα "features" θα βγούν μαζί με το καινούριο hardware, σε 4 με 6 μήνες. ΛΟΛ! Δές την απάντηση που έδωσα πιό πάνω στον Skylined. Αυτή τη στιγμή ούτε κάν το lanekeeping δεν μπορεί να κάνει αξιόπιστα, ενώ συνεχίζει να μήν εντοπίζει ακίνητα αντικείμενα. Ας καταφέρουν πρώτα να κάνουν αυτά αξιόπιστα και μετά βλέπουμε για full self driving. Τα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα δεδομένα δεν είναι απλά ένα νούμερο. Αν δεν καταλαβαίνεις τι αξία έχουν τα δεδομένα από πραγματικές συνθήκες σε ένα deep learning σύστημα μάλλον δεν έχεις την παραμικρή ιδέα από ΑΙ. Επίσης δείξε μας ένα σύστημα που έκανε τα ίδια που κάνουν τα tesla ap στα βίντεο (αυτόνομη οδήγηση μέσω οπτικής αναγνώριση φαναριών, σημάτων, αυτοκινήτων, πεζών κτλ) πριν κιόλας της ίδρυσης της Tesla (15+ χρόνια). Τρίτον, για τις αποφάσεις του ΑΙ είτε πάλι δεν έχεις ιδέα είτε ή είσαι τόσο τυφλωμένος που δεν μπορείς να παραδεχτείς τα αυτονόητα. Το να διαβάζει ένα ΑΙ το φανάρι ή την πινακίδα στοπ, να διαβάζει την κίνηση, αν έρχεται π.χ και με τι ταχύτητα κάποιο αυτοκίνητο στην διασταύρωση, αν περνάει ένας πεζός ή ένα ποδήλατο μπροστά, να συνδυάζει όλα τα δεδομένα να τα εξετάζει με τα κριτήρια ασφαλούς κυκλοφορίας και να αποφασίζει μόνο του πότε είναι πρόσφορο να κινηθεί δεν είναι κρίση και απόφαση; Και τι είναι τότε; Μήπως θες να σφυρίζει και στα όμορφα κορμιά στο πεζοδρόμιο LOL. Το σύστημα της Waymo που λες είναι το μόνο που πλησιάζει τι παραπάνω κάνει; Πάλι κρίνεις το σύστημα από το πως του επιτρέπουν να λειτουργεί σήμερα και όχι από τις πραγματικές δυνατότητες που έχει. Σήμερα η Tesla το χρησιμοποιεί μόνο σαν ADAS (το κατά πολύ καλύτερο ADAS που υπάρχει) επειδή δεν έχει φτάσει ακόμα στο υψηλότατο επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται για να επιτραπεί η χρήση του για όλους. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το νούμερο 12 προέρχεται απο τις αιτήσεις σύνδεσης που κατατέθηκαν στους διαχειριστές δικτύου. Πιό επίσημο δέν γίνεται. Η ίδια η Tesla παραδέχτηκε οτι το "hundreds" περιλαμβάνει και proposed installations. Δές και αυτό για την απάτη του solar roof, μέχρι και η φωτογραφία που χρησιμοποιούν είναι photoshopped: https://mansionengineer.com/2018/08/10/elon-musk-tesla-and-the-solar-roof-tile-fraud/ Το "hundreds" είναι ψεφτιά ίδιου επιπέδου με το "Funding Secured" Καταρχήν 12 αιτήσεις σύνδεσης στο δίκτυο στην Καλιφόρνια δεν συνεπάγεται ότι υπάρχουν μόνο 12 συστήματα σε διάφορους βαθμούς εγκατάστασης/ελέγχου. Δεύτερον, 12 συστήματα ολοκληρωμένα, εγκατεστημένα με άδειες από την πολεοδομία, την πυροσβεστική, και όλες τις επίσημες αρχές, με αίτηση να μπουν στο δίκτυο δείχνει ότι, αντίθετα από τα ψέμματα που σπρώχνουν οι πολέμιοι 2 χρόνια τώρα, τα solar roof είναι αληθινά προϊόντα, που πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές. Τρίτον, το να έχουν βγει από το εργοστάσιο μέχρι σήμερα 12 ή 100 ή 1000 συστήματα δεν είναι απόδειξη ότι δεν πρόκειται να γίνει το ramp up που είπαν το '19. Πάλι παραθετεις τους προσωπικούς σου πόθους σαν αποδείξεις αποτυχίας. 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Όταν η εταιρία φαληρίσει θα λές οτι ήταν τόσο κοντά να πετύχει τους στόχους της, αλλά τη φάγανε οι σορτάκηδες και το λόμπυ του πετρελαίου! Η εταιρία μην ανησυχείς δεν πρόκειται να φαλιρίσει. Ο Χάνος αυτή την φορά βρήκε τον μάστορα του και δεν θα καταφέρει να εκτελέσει την αποστολή του. Έπρεπε να το καταλάβει όταν έφαγε το ξύλο της αρκούδας με την solaricity (τον αδύναμο κρίκο του Musk που χτύπαγε σοβαρά και την SpaceX με τα ομόλογα) που ήταν εταιρία του στυλ που αρέσει να καταστρέφει. Τώρα πάει και το Bear Raid (που δεν κατάλαβα γιατί το λένε έτσι όταν μόνο 2-3 είναι αρκούδες και οι υπόλοιπα είναι βλαμμένα πρόβατα που τα πάει ο τσοπάνος στον γκρεμνό LOL) που έφτιαχνε περίτεχνα τόσους μήνες (που έβαλε μέχρι τα μεγάλα μέσα που δεν εκτίθενται κανονικά, τα ομόλογα είναι βαρύ παιχνίδι). Αποτυχία μαύρη, δεν θα έχει στο τέλος να πληρώσει ούτε τα παπαγαλάκια στο CNBC και μπορεί να αρχίσουν τίποτα παράξενα και αποκαλύψιες και να πάνε πάλι οι κολλητοί του hitmen φυλακή!
Fubar.gr Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Τα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα δεδομένα δεν είναι απλά ένα νούμερο. Αν δεν καταλαβαίνεις τι αξία έχουν τα δεδομένα από πραγματικές συνθήκες σε ένα deep learning σύστημα μάλλον δεν έχεις την παραμικρή ιδέα από ΑΙ. Η Waymo έχει αυτοκίνητα με 10 φορές παραπάνω αισθητήρες τα οποία συλλέγουν terrabyte δεδομένων, ενώ οδηγούνται απο επαγγελματίες οδηγούς που βγαίνουν στους δρόμους επι τούτου για την ανάπτυξη του συστήματος. Τα δεδομένα που συλλέγουν τα Tesla είναι κάποια screenshots και βίντεο μερικών δευτερολέπτων απο ασχετους οδηγούς. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι οτι στα Tesla δέν υπάρχει τρόπος ανάλυσης των προβλημάτων που οδήγησαν σε disengagement ωστε να βελτιωθεί το σύστημα. Και σε shadow mode οπου δέν υπάρχει κάν disengagement τα δεδομένα είναι ακόμα πιό άχρηστα. Αλλο θέμα είναι οτι αν κάποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για commute, τότε το σύστημα θα βλέπει κάθε μέρα τους ίδιους δρόμους και τις ίδιες διασταυρώσεις. Δέν υπάρχει νόημα να συλλέγεις τα ίδια και τα ίδια δεδομένα ξανά και ξανά. Οπότε τα χιλιόμετρα είναι ένα φουσκωμένο και ανούσιο νούμερο απο κάθε άποψη. Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Επίσης δείξε μας ένα σύστημα που έκανε τα ίδια που κάνουν τα tesla ap στα βίντεο (αυτόνομη οδήγηση μέσω οπτικής αναγνώριση φαναριών, σημάτων, αυτοκινήτων, πεζών κτλ) πριν κιόλας της ίδρυσης της Tesla (15+ χρόνια). Τα αυτοκίνητα της Tesla δέν έχουν ακόμη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης. Το Autopilot είναι ένα πακέτο ADAS το οποίο περιλαμβάνει Lane Keep Assist, Adaptive Cruise Control, Automatic Emergency Braking. Είπα οτι κάποια απο αυτά τα συστήματα υπάρχουν σε αυτοκίνητα πρίν ακόμα ιδρυθεί η Tesla, πχ: https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_cruise_control_system#Timeline Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Τρίτον, για τις αποφάσεις του ΑΙ είτε πάλι δεν έχεις ιδέα είτε ή είσαι τόσο τυφλωμένος που δεν μπορείς να παραδεχτείς τα αυτονόητα. Το να διαβάζει ένα ΑΙ το φανάρι ή την πινακίδα στοπ, να διαβάζει την κίνηση, αν έρχεται π.χ και με τι ταχύτητα κάποιο αυτοκίνητο στην διασταύρωση, αν περνάει ένας πεζός ή ένα ποδήλατο μπροστά, να συνδυάζει όλα τα δεδομένα να τα εξετάζει με τα κριτήρια ασφαλούς κυκλοφορίας και να αποφασίζει μόνο του πότε είναι πρόσφορο να κινηθεί δεν είναι κρίση και απόφαση; Και τι είναι τότε; Μήπως θες να σφυρίζει και στα όμορφα κορμιά στο πεζοδρόμιο LOL. Τα κάνουν όλα αυτά τα Tesla? Η μόνη επίδειξη αυτόνομης οδήγησης ήταν στο γνωστό Paint it black βίντεο, το οποίο υπάρχουν σημαντικά στοιχεία οτι ήταν συρραφή απο αρκετές ημέρες γυρισμάτων. Τι έχει να επειδείξει απο τότε μέχρι σήμερα η Tesla? Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Το σύστημα της Waymo που λες είναι το μόνο που πλησιάζει τι παραπάνω κάνει; Λολ! Διαβάζω καλά, θέλεις να πείς οτι η Tesla είναι μπροστά απο τη Waymo? Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Πάλι κρίνεις το σύστημα από το πως του επιτρέπουν να λειτουργεί σήμερα και όχι από τις πραγματικές δυνατότητες που έχει. Σήμερα η Tesla το χρησιμοποιεί μόνο σαν ADAS (το κατά πολύ καλύτερο ADAS που υπάρχει) επειδή δεν έχει φτάσει ακόμα στο υψηλότατο επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται για να επιτραπεί η χρήση του για όλους. Είναι καλό σε κάποια πράγματα, κακό σε κάποια άλλα. Καλύτερο απο όλα τα άλλα δέν μπορείς να το πείς. Στις 11/8/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Καταρχήν 12 αιτήσεις σύνδεσης στο δίκτυο στην Καλιφόρνια δεν συνεπάγεται ότι υπάρχουν μόνο 12 συστήματα σε διάφορους βαθμούς εγκατάστασης/ελέγχου. Δεύτερον, 12 συστήματα ολοκληρωμένα, εγκατεστημένα με άδειες από την πολεοδομία, την πυροσβεστική, και όλες τις επίσημες αρχές, με αίτηση να μπουν στο δίκτυο δείχνει ότι, αντίθετα από τα ψέμματα που σπρώχνουν οι πολέμιοι 2 χρόνια τώρα, τα solar roof είναι αληθινά προϊόντα, που πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές. Τρίτον, το να έχουν βγει από το εργοστάσιο μέχρι σήμερα 12 ή 100 ή 1000 συστήματα δεν είναι απόδειξη ότι δεν πρόκειται να γίνει το ramp up που είπαν το '19. Πάλι παραθετεις τους προσωπικούς σου πόθους σαν αποδείξεις αποτυχίας. Mental gymnastics.
Omnigeek Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Τα lidar της waymo φτιάχνουν βαριά 3d μοντέλα τους χώρου (κοντά και σε ιδανικές συνθήκες, έντονη ηλιοφάνεια, ομίχλη, σκόνη, γρήγορα κινούμενα αντικείμενα όλα τα βγάζουν εκτός και χρειάζονται επιπλέον πόσα ραντάρ και κάμερες για να μπορούν να δουλέψουν αξιόπιστα), και παράγουν ίσως (έχεις κάποια στοιχείο;) μεγαλύτερο όγκο διαφορετικών δεδομένων. Πάνω από όλα σημασία έχουν τα χιλιόμετρα "εμπειρίας" όμως, γιαυτό και η waymo μετράει τα δεδομένα σε χιλιόμετρα (5 εκ νομίζω;) και όχι με terrabytes. Και από την μια έχεις εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που αυξάνονται καθημερινά, από την άλλη μερικά βανάκια. Δευτερον που ξέρεις τι συλλέγουν τα AP; Ξέρουμε μόνο ότι το chip επεξεργάζεται εικόνες από τις κάμερες σε 200 fps συνεχώς (shadow mode) που θα πάει στα 2000 με το νέο. Δεν ισχυρίζομαι ότι η Tesla είναι μπροστά ή πίσω από την Waymo (ποιος μπορεί να το ξέρει με βεβαιότητα). Λέω ότι το να λές ότι η Tesla είναι πίσω από όλους στην τεχνολογία είναι προφανώς λάθος. https://www.theverge.com/transportation/2018/4/19/17204044/tesla-waymo-self-driving-car-data-simulation Στις 13/8/2018 στις 1:25 ΠΜ, Fubar.gr είπε Mental gymnastics. ΟΚ.
Fubar.gr Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Ξεκινώ απο αυτό: 10 ώρες πριν, Omnigeek είπε Δεν ισχυρίζομαι ότι η Tesla είναι μπροστά ή πίσω από την Waymo (ποιος μπορεί να το ξέρει με βεβαιότητα). Λέω ότι το να λές ότι η Tesla είναι πίσω από όλους στην τεχνολογία είναι προφανώς λάθος. Η μία εταιρία έχει αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα τα οποία αποδεδειγμένα λειτουργούν εδώ και χρόνια. Η άλλη εταιρία δέν έχει ΤΙΠΟΤΑ που να λειτουργεί, πέρα απο ένα ψεύτικο βίντεο απο το 2016, και απο κει και μετά συνεχώς μετακινεί τα deadlines κατα 6 μήνες στο μέλλον. Νομίζω είναι ξεκάθαρο ποιά εταιρία είναι μπροστά και ποιά πίσω. 11 ώρες πριν, Omnigeek είπε Τα lidar της waymo φτιάχνουν βαριά 3d μοντέλα τους χώρου (κοντά και σε ιδανικές συνθήκες, έντονη ηλιοφάνεια, ομίχλη, σκόνη, γρήγορα κινούμενα αντικείμενα όλα τα βγάζουν εκτός και χρειάζονται επιπλέον πόσα ραντάρ και κάμερες για να μπορούν να δουλέψουν αξιόπιστα), Δέν αντιλέγω οτι το σύστημα της Waymo είναι πολύπλοκο, ακριβό, μη πρακτικό, κτλ, όμως ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Αντίθετα το σύστημα της Tesla δέν δουλεύει, μόνο υποσχέσεις έχουμε οτι κάποια απροσδιόριστη στιγμή στο μέλλον θα δουλέψει. Έχεις σκεφτεί οτι ίσως το πακέτο αισθητήρων που έχουν τα Tesla είναι ανεπαρκες? 11 ώρες πριν, Omnigeek είπε και παράγουν ίσως (έχεις κάποια στοιχείο;) μεγαλύτερο όγκο διαφορετικών δεδομένων. Πάνω από όλα σημασία έχουν τα χιλιόμετρα "εμπειρίας" όμως, γιαυτό και η waymo μετράει τα δεδομένα σε χιλιόμετρα (5 εκ νομίζω;) και όχι με terrabytes. Και από την μια έχεις εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που αυξάνονται καθημερινά, από την άλλη μερικά βανάκια. Απο τη στιγμή που η κάθε εταιρία συλλέγει διαφορετικού τύπου, ποιότητας και ποσότητας δεδομένα, τα χιλιόμετρα δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισης. Είναι σαν κάτι μπαρμπάδες που για να το παίξουν έμπειροι λένε "Εγώ οδηγώ 40 χρόνια" όμως οι διαδρομές τους είναι σπίτι-καφενείο, καφενείο-σπίτι. Ένας πιτσιρικάς που οδηγεί kart απο τα 10 μπορεί να έχει πιό πολύ εμπειρία. Ενα metric που έχει πιό πολύ νόημα είναι τα disengagements ανα εκατομμύριο χιλιόμετρα, οπου εκεί η Waymo είναι έτη φωτός μπροστά απο τον οποιοδήποτε. 11 ώρες πριν, Omnigeek είπε Δευτερον που ξέρεις τι συλλέγουν τα AP; Ναί, κάποιοι έχουν κάνει intercept τα δεδομένα και δέν είναι κάτι φοβερό: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/8znzxq/teslas_fleet_has_accumulated_over_12_billion/e2ls41h/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα