Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα νούμερα είναι η τυπική συμπεριφορά των μπαταριών λιθίου που προκύπτει απο δεκάδες διαφορετικές μελέτες εδώ δεκαετίες.

Αν θέλετε να αγνοήσετε όλα τα μέχρι τώρα εμπειρικά και πειραματικά δεδομένα και να πιστέψετε την Tesla, την BMW ή την BYD, ή οτι έχει ανακαλυφθεί η μαγική μπαταρία, αλλά το Big Oil δέν αφήνει την ανακάλυψη να βγεί προς τα έξω, be my guest.

Ο Munro δέν έκανε κανένα τέστ στην μπαταρία για να επιβεβαιώσει τα περι διάρκειας ζωής. Όσο για την έκτακτη επανεμφάνιση του, μάλλον έπεσε επείγον τηλεφώνημα και χαρτοφύλακας με λεφτά, όπως και με το Sierra Club: Musk Asked Sierra Club to Help Deflect Fury Over Donation to GOP

Παρεμπιπτόντως, πώς σου φαίνεται που ο Musk χρηματοδοτεί τον Trump? 😂

maga.jpeg.1ba051339902cab19d4f0d5ea47f1800.jpeg

Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ.

Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια.

Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών.

Αν είναι 20Κ, η τιμή είναι σούπερ, αλλά πιστεύω ότι θα είναι πάνω από από το διπλάσιο.

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ.

Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια.

Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών.

 

800x-1-1.png

 

Τα τελευταία 7 χρόνια η τιμή της μπαταρίας (pack) έχει πέσει από 1000 δολάρια/KWh το 2010 σε σχεδόν 200 δολάρια/KWh το 2017.

Μέχρι το 2025, δηλαδή πριν λήξουν τα 8 έτη εγγύησης αν αγοράσεις τώρα model 3, η τιμή προβλέπεται να έχει πέσει κάτω από 100 δολάρια/KWh.

https://insideevs.com/lithium-battery-pack-prices-to-fall-from-209-per-kwh-now-to-100-by-2025/

Δηλαδή για το model 3 των 44.000 δολαρίων θα χρειαστείς να ξοδέψεις περίπου 7.000 δολάρια, ενώ για το model 3 των 35.000 δολαρίων, το κόστος ανέρχεται σε περίπου 5.000 δολάρια (και πάλι δεν είναι σίγουρο είτε ότι θα χρειαστείς αλλαγή είτε ότι δεν θα σε έχει προλάβει η εγγύηση)

Πόσα θα έχεις γλυτώσει μόνο από την διαφορά καυσίμων/ρεύματος σε 8 χρόνια και 192.000 χλμ; Περίπου 17.000 ευρώ. Πόσα θα έχεις γλυτώσει από λάδια, φίλτρα λαδιών και καυσίμου, ιμάντες, τακάκια και δισκόφρενα (με το regen χρησιμοποιείς ελάχιστα τα φρένα αν οδηγείς συνετά), σασμαν, δίσκο πλατό κλπ; Πολλά χιλιάρικα.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Λοιπά troll (που έδειξαν ότι είναι όλοι συνεννοημένοι αφού έτρεξαν παρόλα αυτά να τον υπερασπίσουν και παραδέχτηκαν μάλιστα ότι συνεννοούνταν στο τηλέφωνο) έτρεξαν να επιτεθούν μαζικά μετά σε έναν δημοσιογράφο στην WSJ που τόλμησε να γράψει μια ισορροπημένη θετική αξιολόγηση στο 3 υποχρεώνοντάν τον να σβήσει τον λαγαριασμό του στο twitter.

 

Ειναι αλήθεια οτι ο Dan Neil έφαγε αρκετό κράξιμο για το άρθρο του: First Test Drive of the Tesla Model 3 Performance: A Thrilling, Modern Marvel

Όμως το κράξιμο δέν προερχόταν απο τους σορτάκηδες όπως αφήνει το electrek να εννοηθεί. Το κράξιμο ήταν γενικευμένο, ακόμα και απο άλλους δημοσιογράφους του χώρου της αυτοκίνησης.

Και κατα τη γνώμη μου, το κράξιμο ήταν δικαιολογημένο, καθώς το αρθρο δέν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα puff piece, ανεπίτρεπτο για ένα δημοσιογράφο που έχει εμπειρία με ότι αυτοκίνητο υπάρχει εκει έξω.

Μερικά παραδείγματα:

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel; but Tesla didn’t skimp on the suspension bits: upper and lower A arms (aluminum and steel) with virtual steer axis geometry, twin-tube coilovers and anti-roll bar in front; in the rear, a multi-link geometry, also with twin-tube shocks and anti-roll bar.

Το άρθρο αφήνει να εννοηθεί οτι η ανάρτηση έχει κάτι το πολύ εξεζητημένο, όμως όλα αυτά που αναφέρει είναι εντελώς συνηθισμένα. Για παράδειγμα,  anti-roll bar (ζαμφόρ) έχουν πρακτικά όλα τα αυτοκίνητα, παλιά καινούρια, απο τα πιό φτηνά εώς τα πιό ακριβά.

Upper and lower A arms, αλλιώς double wishbone ή διπλά ψαλίδια. Να μερικά αυτοκίνητα που έχουν ίδια διάταξη:

Honda Civic του 1988

civic.jpg.814d2a2ccf12b0f4474f65c649b96a75.jpg

Lada Niva

niva.jpg.79424cbf8fec6cbd55ddf10b1b7b96a9.jpg

Toyota Hilux

hilux.jpg.2bc72862e2ba346b2850ce89d13c7f05.jpg

 

Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, φαίνεται σαν αντιγραφή του Chrysler Crossfire, πιθανόν κατάλοιπο απο τη συνεργασία Tesla - Mercedes

 

 

Άλλο κομάτι απο το άρθρο:

Point out another $80,000 sedan that out-clouds a Rolls-Royce, out-punches a Porsche Boxster and gets an electric equivalent of 116 mpg. You can’t, unless you’re building something in your garage we don’t know about.

 

Out-clouds a Rolls-Royce: Το Model 3 έχει εντελώς σπαρτιάτικο εσωτερικό απο μέτριας ποιότητας υλικά, ενώ του λείπουν διάφορα βασικά χαρακτηριστικά που πλέον βρίσκεις σε αυτοκίνητα της σειράς, όπως ένδειξη τυφλού σημείου και κάμερα 360 μοιρών. Δηλαδή υστερεί σε σχέση με πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα, πόσο μάλισμα με μια Rolls.

Out-punches a Porsche Boxster: Επιφυλλάσομαι για αυτό, θα πρέπει να γίνουν δοκιμές σε πίστα.

Και γενικά όλος ο τόνος του άρθρου παραπέμπει πιό πολύ σε fan boy και όχι σε αμερόληπτο δημοσιογράφο επιπέδου Pulitzer

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, mpompo13 είπε

Έγγραψες ολόκληρη παράγραφο για να δικαιλογήσεις(;) μία εταιρία η οποία πρακτικά δεν υπάγεται σε καμία κατηγορία από αυτά που έγραψες. Να στο πω ντόμπρα: ζητάει μετρητά από τους προμηθευτές με νταβατζιλίκι. Η ανάλυση του @isay πιο πάνω είναι αρκετά κατατοπιστική (κ συμφωνώ με τα περισσότερα).

Το τι ζήτησε από ελάχιστους προμηθευτές "going forward" δεν το ξέρουμε. Η ανάλυση δεν βασίζεται σε τίποτα παραπάνω από κάποιες ανυπόστατες φήμες και εικασίες που έκαναν κάποια ασόβαρα αρθράκια.

16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα νούμερα είναι η τυπική συμπεριφορά των μπαταριών λιθίου που προκύπτει απο δεκάδες διαφορετικές μελέτες εδώ δεκαετίες.

Αν θέλετε να αγνοήσετε όλα τα μέχρι τώρα εμπειρικά και πειραματικά δεδομένα και να πιστέψετε την Tesla, την BMW ή την BYD, ή οτι έχει ανακαλυφθεί η μαγική μπαταρία, αλλά το Big Oil δέν αφήνει την ανακάλυψη να βγεί προς τα έξω, be my guest.

Είχα και εγώ ένα κινητό το 2000 που η μπαταρία δεν κράταγε καθόλου που λες. Τι να μας λένε τώρα τόσοι επιστήμονες, εταιρίες και αναλυτές! όλοι πάλι είναι άσχετοι και ψεύτες και μόνο εσύ ξέρεις τα πάντα.

Αναφορά σε κείμενο

Ο Munro δέν έκανε κανένα τέστ στην μπαταρία για να επιβεβαιώσει τα περι διάρκειας ζωής. Όσο για την έκτακτη επανεμφάνιση του, μάλλον έπεσε επείγον τηλεφώνημα και χαρτοφύλακας με λεφτά, όπως και με το Sierra Club: Musk Asked Sierra Club to Help Deflect Fury Over Donation to GOP

Ο Munro όταν θάβει το 3 είναι αντικειμενικός και όταν το επαινεί έχει δωροδοκηθεί από τον Musk. Καθαρή τρολοαπάντηση.

Και είπε συγκεκριμένα ο munro αφού αξιολόγησε την μπαταρία (όπως και όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου στην πλήρη μελέτη που πουλάει στην βιομηχανία για εκατοντάδες χιλιάδες δολλάρια) ότι η νέα χημεία της 2170 είναι η καλύτερη που υπάρχει

Tesla’s 2170 cells, which are fitted on the Model 3’s battery pack, have garnered widespread acclaim from industry experts such as Sandy Munro of Munro & Associates, who dubbed the cells as the best batteries in the world to date. In his conclusion to a thorough teardown and analysis of the Model 3, Munro noted that he was impressed with Tesla’s new 2170 batteries. Munro further stated that after tearing down the electric car, he now believes that Tesla is far above other battery manufacturers such as Samsung and LG in terms of technology.

“This is the new cell. This is called the 2170. It’s a little bit bigger; 20% bigger than the old one. It has new chemistry, and quite frankly, it gives you 50% more power. Twenty percent bigger but 50% more power. I’m pretty happy with that,” Munro said

Προφανώς δεν ρώτησε εσένα και τους λοιπούς "ειδικούς" του insomnia να του εξηγήσουν την αλήθεια.

Στην ίδια ανάλυση που παρεμπιπτόντως ο Munro ανέφερε ότι το 3 είναι τρελά κερδοφόρο με margins πάνω από 30%! Κάτι που φυσικά κανείς δεν άκουσε πουθενά.

 

Αναφορά σε κείμενο

Παρεμπιπτόντως, πώς σου φαίνεται που ο Musk χρηματοδοτεί τον Trump? 😂

maga.jpeg.1ba051339902cab19d4f0d5ea47f1800.jpeg

Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ.

Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια.

Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών.

Ωραία φωτοσοπιά, εσύ την έκανες ή ο Septic Montana Fossi L. Ότι νά'ναι. Έδωσε κάτι χιλιάρικα σε μια επιτροπή που σχετίζεται με τους ρεπουμπλικάνους άρα χρηματοδοτεί τον Trump ή/και δωροδοκεί τους ρεπουμπλικάνους (την ώρα που δίνει εκατομμύρια σε οικολογικές οργανώσεις και έχει αφιερώσει όλη την ζωή του για ένα καθαρότερο μέλλον. Keep on trolling.)

Για πραγματικούς trumpουκους ψαξε το φιλαράκι σου τον λομπίστα, αρχιπροπαγανδιστή και hitman του Big Oil Septic Montana Fossi Lawrence που το γραφείο του είναι έναν όροφο κάτω από του trump και είναι είναι προσωπικά φιλαράκια και η εταιρία του του έχει δώσει εκατομμύρια. Ξέρεις αυτόν που ήταν ένας από τους κύριους συντελεστές στην σκανδαλάρα της ENRON, και στην σκανδαλάρα με τις τεχνητές ελλείψεις στα φαρμακα στην Αμερική (θυμάσαι τότε που κάποια από μερικά δολλάρια έφτασαν να κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες και πέθανε πόσος κόσμος που δεν μπορούσε να το προμηθευτεί)

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ.

Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια.

Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών.

Οι εκτιμήσεις ποιών; Των τραμπουκο τρολλ που παραθέτεις συνέχεια; Αν έχεις σοβαρή ανάλυση που να λεει ότι το κόστος είναι 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level) και δεν μπορεί μάλιστα να πέσει και παραπάνω δείξτην

10 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Αυθαίρετα δηλαδή, με την ιδιότητα του σημαντικού πελάτη μπορεί ο καθένας να απαιτεί επιστροφές χρημάτων για να φτιάξει τα βιβλία του.

ΥΓ: Ακόμα περιμένω τις δοκιμές της Tesla για τις εξωγήινες μπαταρίες της, που διαρκούν 15 χρόνια.

Ναι

Βασίσου στα "δεδομένα" του fubar κατευθείαν από τα κιτάπια των επαγγελματιών απατεώνων που παραθέτει.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel; but Tesla didn’t skimp on the suspension bits: upper and lower A arms (aluminum and steel) with virtual steer axis geometry, twin-tube coilovers and anti-roll bar in front; in the rear, a multi-link geometry, also with twin-tube shocks and anti-roll bar.

Το άρθρο αφήνει να εννοηθεί οτι η ανάρτηση έχει κάτι το πολύ εξεζητημένο, όμως όλα αυτά που αναφέρει είναι εντελώς συνηθισμένα. Για παράδειγμα,  anti-roll bar (ζαμφόρ) έχουν πρακτικά όλα τα αυτοκίνητα, παλιά καινούρια, απο τα πιό φτηνά εώς τα πιό ακριβά.

 

Έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μπρος και πίσω anti-roll bar ή μήπως έχουν μόνο ένα (είτε πίσω είτε μπρος); Γιατί διαβάζω, ότι το model 3 έχει δύο. Μήπως εκεί είναι η άξια αναφοράς διαφορά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ειναι αλήθεια οτι ο Dan Neil έφαγε αρκετό κράξιμο για το άρθρο του: First Test Drive of the Tesla Model 3 Performance: A Thrilling, Modern Marvel

Όμως το κράξιμο δέν προερχόταν απο τους σορτάκηδες όπως αφήνει το electrek να εννοηθεί. Το κράξιμο ήταν γενικευμένο, ακόμα και απο άλλους δημοσιογράφους του χώρου της αυτοκίνησης.

Ήταν μια οργανωμένη επίθεση από τους τρολοτραμπούκους και τα αμέτρητα sockpuppets και παπαγαλάκια του καρτέλ του septic μαζί τους τα τσιράκια του "ειδικού" τύπου σε έναν σοβαρότατο δημοσιογράφο με βραβείο Pulitzer.

 

Αναφορά σε κείμενο

Και κατα τη γνώμη μου, το κράξιμο ήταν δικαιολογημένο, καθώς το αρθρο δέν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα puff piece, ανεπίτρεπτο για ένα δημοσιογράφο που έχει εμπειρία με ότι αυτοκίνητο υπάρχει εκει έξω.

Μερικά παραδείγματα:

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel; but Tesla didn’t skimp on the suspension bits: upper and lower A arms (aluminum and steel) with virtual steer axis geometry, twin-tube coilovers and anti-roll bar in front; in the rear, a multi-link geometry, also with twin-tube shocks and anti-roll bar.

Το άρθρο αφήνει να εννοηθεί οτι η ανάρτηση έχει κάτι το πολύ εξεζητημένο, όμως όλα αυτά που αναφέρει είναι εντελώς συνηθισμένα. Για παράδειγμα,  anti-roll bar (ζαμφόρ) έχουν πρακτικά όλα τα αυτοκίνητα, παλιά καινούρια, απο τα πιό φτηνά εώς τα πιό ακριβά.

Upper and lower A arms, αλλιώς double wishbone ή διπλά ψαλίδια. Να μερικά αυτοκίνητα που έχουν ίδια διάταξη:

Honda Civic του 1988

civic.jpg.814d2a2ccf12b0f4474f65c649b96a75.jpg

Lada Niva

niva.jpg.79424cbf8fec6cbd55ddf10b1b7b96a9.jpg

Toyota Hilux

hilux.jpg.2bc72862e2ba346b2850ce89d13c7f05.jpg

Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, φαίνεται σαν αντιγραφή του Chrysler Crossfire, πιθανόν κατάλοιπο απο τη συνεργασία Tesla - Mercedes

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel λέει το άρθρο. Τα υπόλοιπα είναι δικές σου ερμηνείες ότι νά'ναι. Η συσχέτιση του 3 με σαραβαλάκια είναι τρολοτακτική τύπου septic από seekingalpha

 

Αναφορά σε κείμενο

Άλλο κομάτι απο το άρθρο:

Point out another $80,000 sedan that out-clouds a Rolls-Royce, out-punches a Porsche Boxster and gets an electric equivalent of 116 mpg. You can’t, unless you’re building something in your garage we don’t know about.

Out-clouds a Rolls-Royce: Το Model 3 έχει εντελώς σπαρτιάτικο εσωτερικό απο μέτριας ποιότητας υλικά, ενώ του λείπουν διάφορα βασικά χαρακτηριστικά που πλέον βρίσκεις σε αυτοκίνητα της σειράς, όπως ένδειξη τυφλού σημείου και κάμερα 360 μοιρών. Δηλαδή υστερεί σε σχέση με πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα, πόσο μάλισμα με μια Rolls.

Out-punches a Porsche Boxster: Επιφυλλάσομαι για αυτό, θα πρέπει να γίνουν δοκιμές σε πίστα.

Και γενικά όλος ο τόνος του άρθρου παραπέμπει πιό πολύ σε fan boy και όχι σε αμερόληπτο δημοσιογράφο επιπέδου Pulitzer

Άρα λες ένας από τους πιο έγκριτους δημοσιογράφους στον κόσμο σε μια από τις μεγαλύτερες εφημερίδες τους κόσμου (και τις πιο εχθρικές έναντι στην Tesla και τον Musk, το shorters paradise που αποκάλεσε τον Musk πριν λίγες μέρες trotal fraud που δεν έχει καταφέρει τίποτα στην ζωή τους πέρα από ψέμματα!) όταν δηλώνει εντυπωσιασμένος που ένα ordinary car με minimalist interior όπως το λέει έχει ένα από τα πιο ευάερα εσωτερικά και επιτάχυνση καλύτερη από Porsche (και τα 2 αληθινά) είναι fan boy γιατί διαφωνεί μαζί του ο septic hitman και εσύ.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μπρος και πίσω anti-roll bar ή μήπως έχουν μόνο ένα (είτε πίσω είτε μπρος); Γιατί διαβάζω, ότι το model 3 έχει δύο. Μήπως εκεί είναι η άξια αναφοράς διαφορά;

Πολλά έχουν μπρος πίσω sway-bars. Ειδικά οι sporte εκδόσεις. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και έχει να κάνει με το συνολικό σχεδιασμό της ανάρτησης. Υπάρχουν και ηλεκτρικά anti-roll bars (πχ porsche, audi και μελλοντικά 48V συστήματα)) οπότε και κάτι τέτοιο να έχει, πάλι δεν είναι κάτι το καινούργιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Whargoul είπε

Πολλά έχουν μπρος πίσω sway-bars. Ειδικά οι sporte εκδόσεις. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και έχει να κάνει με το συνολικό σχεδιασμό της ανάρτησης. Υπάρχουν και ηλεκτρικά anti-roll bars (πχ porsche, audi και μελλοντικά 48V συστήματα)) οπότε και κάτι τέτοιο να έχει, πάλι δεν είναι κάτι το καινούργιο. 

Δεν νομιζω ο δημοσιογραφος να ειπε οτι ειναι κατι καινουριο, μονο ο Fubar.gr "μετεφρασε" οπως να 'ναι το τι ειπε ο δημοσιογραφος:

16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel; but Tesla didn’t skimp on the suspension bits: upper and lower A arms (aluminum and steel) with virtual steer axis geometry, twin-tube coilovers and anti-roll bar in front; in the rear, a multi-link geometry, also with twin-tube shocks and anti-roll bar.

Το άρθρο αφήνει να εννοηθεί οτι η ανάρτηση έχει κάτι το πολύ εξεζητημένο, όμως όλα αυτά που αναφέρει είναι εντελώς συνηθισμένα. Για παράδειγμα,  anti-roll bar (ζαμφόρ) έχουν πρακτικά όλα τα αυτοκίνητα, παλιά καινούρια, απο τα πιό φτηνά εώς τα πιό ακριβά.

Ο δημοσιογραφος αλλωστε το γραφει χαρακτηριστικα: η εξαιρετικη σταθεροτητα στις στροφες του model 3 ειναι ΚΥΡΙΩΣ αποτελεσμα του χαμηλου κεντρου βαρους λογω των μπαταριων, χωρις ταυτοχρονα η Tesla να τσιγκουνευτει στις αναρτησεις:

The Model 3’s uncanny stability while cornering is mostly the product of its lithium-battery keel; but Tesla didn’t skimp on the suspension bits..

 

Ο Fubar.gr "μεταφραζει" το "δεν τσιγκουνευτηκε στην αναρτηση" σε "η ανάρτηση έχει κάτι το πολύ εξεζητημένο".

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Με τον supreme leader που εχετε θεοποιήσει ... να κρατάμε πολύ μικρό καλάθι. Καταλαβαίνω οτι είναι δυσκολο αποδοχής, αλλά οπως λεει και ο λαος "το γουρουνάκι, θα γουρουνίσει".

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Βασίσου στα "δεδομένα" του fubar κατευθείαν από τα κιτάπια των επαγγελματιών απατεώνων που παραθέτει.

Εγώ θα βασιστώ στα δημοσιοποιημένα τεστ της Tesla που θα αναρτήσεις, τα οποία αναλύουν όλες τις δοκιμές που έκαναν και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα που συνεχώς διατυμπανίζεις.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μπρος και πίσω anti-roll bar ή μήπως έχουν μόνο ένα (είτε πίσω είτε μπρος); Γιατί διαβάζω, ότι το model 3 έχει δύο. Μήπως εκεί είναι η άξια αναφοράς διαφορά;

Πέρα απο κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις, ειδικά οχήματα, και κάποιες διατάξεις άξονα οπου ο ίδιος ο άξονας λειτουργεί σαν anti roll bar, όλα τα αυτοκίνητα έχουν και μπρός και πίσω.

Αυτό δέν είναι τίποτα άλλο απο ένα κομμάτι σίδερο που συνδέει τους δύο τροχούς του ίδιου άξονα μεταξύ τους και παράλληλα και με το σασί του αυτοκινήτου. Σκοπός του είναι να ελατώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.

Alfetta_front_suspension_antiroll.jpg

Ακόμα και αυτοκίνητα με συμπαγή άξονα έχουν anti roll bar. Γιατι ναι μεν οι τροχοί είναι σταθερά συνδεδεμένοι μεταξύ τους λόγω του άξονα, αλλά όχι ως προς το σασί, οπότε πάλι θα παίρνει κλίσεις στις στροφές χωρίς anti roll bar.

 

Τα μειονεκτήματα είναι τα εξής: Στις στροφές σηκώνει λίγο τον εξωτερικό τροχό και πιέζει τον εσωτερικό, οπότε κλέβει λίγη πρόσφυση απο τον "καλό" τροχό και την δίνει στον "κακό". Γι αυτό σε κάποια πολύ βελτιωμένα ή αγωνιστικά, τα οποία έτσι κι αλλιώς λόγω μεγάλης σκληρότητας της ανάρτησης δέν έχουν θέμα κλίσεων, δέν βάζουν anti roll bar.

Αλλο μειονέκτημα είναι οτι αν ένας τροχος βρεί ένα εξόγκωμα, τότε θα σηκώσει και τον άλλο, χαλώντας την άνεση. Έκει βοηθάνε τα ενεργά anti-roll bar που αναφέρει και ο @Whargoul

Αν βρούν και οι δύο εξόγκωμα πχ σαμαράκι, τοτε δέν υπάρχει θέμα γιατι η μπάρα απλά θα σηκωθεί ταυτόχρονα και απο τις δύο πλευρές και δέν λειτουργεί σαν ελατήριο.

Δημοσ.

Ο Musk κάνει πάλι σαν κακομαθημένο 5χρονο. Παρά το γεγονός οτι κατάφερε να σιωπήσει τον Montana Skeptic, δέν φτάνει αυτό, θέλει να τον ξεφτυλίσει εντελώς.

Χθές ανέβασε αυτό το tweet:

montana2.jpg.df3c307f347bc4132883a79c01268614.jpg

 

Σαν να μην έφτανε αυτό, στη συνέχεια έστειλε τα στοιχεία του σε όλα τα δημοσιογραφικά μέσα:

[Montana Skeptic's] employer, is a longtime Tesla supporter and was one of the first to purchase a Model S. When executives at [his place of employment] became aware of [Montana Skeptic's] actions, [Montana Skeptic] volunteered to stop and did.“

Here’s the number for [his employer's] office if you’d like to confirm: [redacted].

 

Όμως αυτό φαίνεται να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα, γιατί πλέον άρχισαν να ασχολούνται με τα άρθρα του και τα mainstream media: https://ftalphaville.ft.com/2018/07/27/1532692760000/Je-suis-Montana-Skeptic/

Και σε αντίθεση με το τι πιστεύει ο Fred του Electrek, o Montana κάθε άλλο παρά τρόλ είναι, οι οικονομικές του αναλύσεις είναι απόλυτα τεκμηριωμένες και μάλλον γι αυτό ενοχλούσαν τόσο πολύ

montana.png.24af415bfd2b9efbb6f51be96cc99c1d.png

 

Και σε άλλα νέα, άλλος ένας γνωστός σορτάκιας προστέθηκε στην παρέα: Big Short’s Eisman Is Shorting Tesla for ‘Execution Problems’

Steve Eisman, the Neuberger Berman Group money manager who famously predicted the collapse of subprime mortgages before the 2008 financial crisis, is shorting Tesla Inc. over a series of doubts about the electric-car maker.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/7/2018 στις 5:49 ΜΜ, Skylined είπε

Και εξέφρασες άποψη και ούτε το νήμα έκανες κόπο να διαβάσεις, ούτε ένα βασικό γουγλάρισμα για να έχεις ιδία άποψη but anyway, οι "πηγές" μου. Πες μου τις σκέψεις σου μια που έκανα τον κόπο να ψάξω για εσένα.

-Οι χρόνοι παράδοσης ενός Model 3 κυμαίνονται από 4 μήνες ως ένα χρόνο ενώ όσοι έχουν προπαραγγείλει το βασικό μοντέλο θα πρέπει να περιμένουν έως το 2020 προκειμένου να το οδηγήσουν.

https://3.tesla.com/model3/design#battery    Δύο-τέσσερις μήνες χρόνος παράδοσης για τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα τώρα.  Το 35Κ βασικό μοντέλο από το 2019, μάλλον στα μέσα. 

-Τον ισχυρισμό αυτό απορρίπτει η Needham & Co, αφού για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει η Tesla να παραδώσει 27% περισσότερα αυτοκίνητα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, απ' ότι στο πρώτο.

Από 500 Model 3 ανά εβδομάδα στην αρχή του έτους η παραγωγή έχει φτάσει τα 5000+ κομμάτια την εβδομάδα. https://www.cnbc.com/2018/06/29/tesla-q2-production-and-delivery-numbers.html

-Οι ακυρώσεις προπαραγγελιών Model 3 φαίνεται ότι έχουν κορυφωθεί τις τελευταίες εβδομάδες. 

Παραπάνω από 450000 reservations παγκοσμίως, αν το 25% ακυρώθηκαν τότε μένουν 337500 reservations το οποίο είναι πολύ μεγάλος αριθμός και επίσης γίνονται συνεχώς καινούριες παραγγελίες, βλέπε tweet του Musk πιο πάνω.  https://techcrunch.com/2018/06/28/tesla-opens-model-3-reservations/?guccounter=1 

Το είχα ξαναγράψει ότι νήματα που αφορούν τον Musk και ειδικά την Tesla είναι τίγκα στην πιπεριά. Το συγκεκριμένο δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ειλικρινά δεν με νοιάζει τι κάνει και τι θα κάνει η Tesla και ο Musk στην Μέρικα. Όταν αφιερώνω χρόνο να διαβάσω posts κοιτάω άλλα πράγματα. Σχετικά με την απάντησή σου οι ..."σκέψεις" μου: Αρχικά, πηγές από την Tesla και τον Musk δεν μπορεί να θεωρούνται "αξιόπιστες" γιατί κάθε εταιρία μπορεί να ισχυρίζεται ότι την συμφέρει. Όσο για την πηγή CNBC αυτό που αναφέρει είναι ότι η παραγωγή έφτασε τα 5000 τεμάχια εβδομαδιαία. κάτι που δεν αμφισβητήθηκε στο post. Μια και έκανες εσύ τον "κόπο" να ψάξεις για λογαριασμό μου, έκανα κι εγώ τον κόπο να ψάξω για λογαριασμό σου.
https://electrek.co/2018/07/03/tesla-model-3-long-backlog-reservations-production-rate/
και αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν θα συμβεί κανένα "ατύχημα"
https://electrek.co/2018/07/03/tesla-model-3-long-backlog-reservations-production-rate/

Γενικά η άποψή μου είναι ότι ο Musk δεν είναι ο πιο αξιόπιστος σε αυτά που λέει. Υπάρχει fanbase γύρω του, παρόλο που είναι βασικά ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας, περισσότερο ονειροπόλος παρά οραματιστής. Με τα κεφάλαια που υπάρχουν για επενδύσεις στην Μέρικα, πολλοί έχουν επενδύσει στην Tesla και, φυσικά, υπάρχει το σχετικό hype μια και οι ίδιοι που επενδύουν στην Tesla "επενδύουν" και σε ΜΜΕ κάθε είδους.

Το τι θα συμβεί τελικά με το Model 3, την Tesla και τον Musk κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει...
Ας το αφήσουμε εδώ.

Επεξ/σία από cp5120
Λαθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...