gakos1112 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Liquidity Crisis: Tesla Asks Suppliers For "Cash Back" https://www.zerohedge.com/news/2018-07-22/liquidity-crisis-tesla-asks-suppliers-cash-back Tesla Wants Its Money Back https://www.wsj.com/articles/tesla-wants-its-money-back-1532359705 Tesla bonds recover slightly after sharp prior-day selloff https://www.marketwatch.com/story/tesla-bonds-recover-slightly-after-sharp-prior-day-selloff-2018-07-24
georgepppo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, elorant είπε Το οκτώ χρόνια αφορούν την εγγύηση όχι την διάρκεια ζωής που είναι πολύ μεγαλύτερη. Εξαρταται την χρηση, 192.000 χιλομετρα ζωη εχουν του long range ,στα 8 χρονια ειναι 65 χιλιομετρα την ημερα, καλα ειναι αν το κοστος αντικαταστασης δεν υπερβαινει τα 2000€ γιατι αν σκεφτεις ενα αμαξι ποσα θα δωσεις στα 8 χρονια για σωστη συντηριση,οχι του ελληναρα μην παρεξηγουμαστε γιατι αμα το παμε με τα δεδομενα της ελλαδας ειχα αφησει το σταρλετ καμια πενταετια με μονο αλλαγη στα λαδια , και δεν ειναι μονο τα σερβις το κοστος ειναι και οι ζημιες , ειναι κανα δισκο πλατο ειναι πολλα
Omnigeek Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Άλλη μια σοβαρή ανάλυση από τα σοβαρά media. Άραγε αυτόν τον "αναλυτή" θα ασχοληθεί κανείς να τον ξεμπροστιάσει όπως την άλλη του BI που είχε ταράξει τον κόσμο στα ελεεινά ψέμματα και τελικά ήταν κολλητή με τον αρχιαλήτη τον Chanοs και το λοιπό καρτέλ τον shorters! @Fubar.gr Αυτά που λες για τις μπαταρίες είναι δικές σου ότι νά'ναι "αναλύσεις" πάλι, αντίθετες από τα δεδομένα και όσα επισήμως λένε οι ειδικο. H BMW π.χ. επίσημα δηλώνει ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα και η διάρκεια ζωής των μπαταριών στα αυτοκίνητα αναμένεται να ξεπερνά την ζωή του αυτοκινήτου. Πόσο μάλλον αυτές της Tesla που θεωρούνται κατά πολύ οι καλύτερες μπαταρίες που υπάρχουν (μέχρι ο ex-ford Munro που έθαψε το 3 αναγκάστηκε να το παραδεχτεί μήπως διατηρήσει λίγο από το κύρος του) 2 ώρες πριν, gakos1112 είπε Liquidity Crisis: Tesla Asks Suppliers For "Cash Back" https://www.zerohedge.com/news/2018-07-22/liquidity-crisis-tesla-asks-suppliers-cash-back Tesla Wants Its Money Back https://www.wsj.com/articles/tesla-wants-its-money-back-1532359705 Tesla bonds recover slightly after sharp prior-day selloff https://www.marketwatch.com/story/tesla-bonds-recover-slightly-after-sharp-prior-day-selloff-2018-07-24 Αυτό είναι πάγια τακτική σε όλες τις βιομηχανίες παγκοσμίως. Αυτό έλειπε να μην επαναδιαπραγματευόταν τις τιμές στις συμβάσεις με τους προμηθευτές την ώρα που αλλάζουν τόσο δραματικά οι ρυθμοί παραγωγής. Εσύ αν ζητάς από ένα προμηθευτή σου π.χ 500 κομμάτια και πας στα 5000 την ίδια τιμή θα πληρώσεις. Άλλη μια φοβερή ανάλυση καθαρό hitpiece. Ίσως αν η Tesla άρχιζε να αγοράζει μερικές δεκάδες δις διαφήμηση σαν τους υπόλοιπους κατασκευαστές να χαλάρωναν λιγάκι Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2018 από Omnigeek 1
Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Μου είχε διαφύγει μέχρι τώρα ότι τα διαφημιστικά έξοδα της Tesla είναι μηδέν. Το οποίο εξηγεί πράγματα που αφορούν τη δημοσιότητα που προσελκύει ο Musk και το hype που δημιουργεί. Πραγματικά ιδιοφυές. 3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Προσωπικά πιστεύω οτι είναι συνδυασμός και των δύο, δηλαδή και το πραγματικό νούμερο των παραγγελιών είναι πολύ μικρότερο, αλλά και δέν θέλουν να φτιάξουν το μοντέλο των $35000 Σωστή η σημείωση. Δε γνωρίζω αν λέει ψέματα για τον αριθμό των προπαραγγελιών, ούτε και εσύ βέβαια. Αλλά γνωρίζω ότι δήλωσε ξεκάθαρα πως αυτή τη στιγμή είναι οικονομικά ασύμφορο για την Tesla να παράξει το φθηνό μοντέλο. Οπότε είτε η άποψή σου είναι αληθής, είτε απλά η πλειονότητα των προπαραγγελιών είναι για το φθηνό βασικό μοντέλο (που λογικά έτσι συμβαίνει) οπότε υπάρχει δυνατότητα να καλυφθούν και καινούριες παραγγελίες τώρα που ανέβασε ταχύτητα η γραμμή παραγωγής. Και κάπου διάβασα ότι την πρώτη του Αυγούστου θα ανακοινωθούν οικονομικά στοιχεία
mpompo13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 59 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Αυτό είναι πάγια τακτική σε όλες τις βιομηχανίες παγκοσμίως. Αυτό έλειπε να μην επαναδιαπραγματευόταν τις τιμές στις συμβάσεις με τους προμηθευτές την ώρα που αλλάζουν τόσο δραματικά οι ρυθμοί παραγωγής. Εσύ αν ζητάς από ένα προμηθευτή σου π.χ 500 κομμάτια και πας στα 5000 την ίδια τιμή θα πληρώσεις. Άλλη μια φοβερή ανάλυση καθαρό hitpiece. Ίσως αν η Tesla άρχιζε να αγοράζει μερικές δεκάδες δις διαφήμηση σαν τους υπόλοιπους κατασκευαστές να χαλάρωναν λιγάκι Συνήθως οι εταιρίες επαναδιαπραγματεύονται τις τιμές για τις νέες παραγγελίες. Δεν ζητάνε επιστροφή χρημμάτων αναδρομικά από το 2016. 1
isay Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 32 λεπτά πριν, mpompo13 είπε Συνήθως οι εταιρίες επαναδιαπραγματεύονται τις τιμές για τις νέες παραγγελίες. Δεν ζητάνε επιστροφή χρημμάτων αναδρομικά από το 2016. Η απλή αλήθεια ειναι οτι στον ιδιωτικό τομέα υφίσταται κάποια μορφή αναδρομικής έκπτωσης η οποία ίσως γινει δεκτη (γιατί με τον τρόπο που το προσεγγισε ο supreme leader είναι innovative αξίωση) όταν ο προμηθευτής παραδίδει παρτίδες προβληματικών προϊόντων ή αθετεί κάποιους απο τους ΠΡΟ-συμφωνημένους όρους. Αν ο προμηθευτης εχει κάνει χαζομάρα, τοτε απο το να μπλέξουν με δικαστήρια, ίσως κάνει λίγο πισω για να λυθεί το προβλημα. Εδώ όμως δεν υφίσταται κάτι τετοιο και η πάγια τακτική στον ιδιωτικό τομέα ειναι οτι εφοσον παρέδωσα σωστά και ontime, σε κυνηγώ να πληρώσεις (οχι να θες και χρήματα cash) Επιπροσθετα αυτό γίνεται και απο κράτη προς ιδιώτες. Ενδεικτικά το έκανε και η Ελλάδα κάπου το 2010-2013 προς ιδιωτικές εταιρίες ιατρικών προϊόντων, φαρμάκων και υπηρεσιών. Κε τάδε εταιρεία σου χρωστώ λεφτα από 123456789 εξετάσεις που εχεις κάνει και τα χρήματα αυτά στατιστικά θα τα πάρεις σε 2+ χρόνια απο την εκδοση του τιμολογιου. Κάνε μου έκπτωση 15-20% στο χρέος και θ ατα πάρεις σε 6 μήνες. Και αυτό ειναι μια έμμεση αναδρομική έκπτωση ΑΛΛΑ ΟΧΙ με τον τρόπο σκέψης του supreme leader (δώσε μου πισω λεφτα, απο αυτά που σου εδωσα για να γινω κερδοφορος). Στην περιπτωση του ελληνικου κράτους, απο τη μια ήξερε οτι οι υπηρεσίες/προϊόντα ήταν υπερτιμολογημένα λόγω των καθυστερήσεων εξόφλησης (ειναι κοινο μυστικό) και απο την άλλη οι εταιρίες ήθελαν να κλείσει η εκκρεμότητα για λογιστικους λόγους και αποφυγή μελλοντικου κανονιου. Τέλος και η πίστωση, είναι μια μορφή έμμεσης δανειοδότησης και έμμεσου cashback. Σου παραδίδω και θα με πληρώσεις μετα απο Χ καιρό. Αυτό όμως, ξαναλεω, δεν ειχε καμια σχέση με την κουτοπονηρια του his master's 1 ώρα πριν, Omnigeek είπε Αυτό είναι πάγια τακτική σε όλες τις βιομηχανίες παγκοσμίως. Αυτό έλειπε να μην επαναδιαπραγματευόταν τις τιμές στις συμβάσεις με τους προμηθευτές την ώρα που αλλάζουν τόσο δραματικά οι ρυθμοί παραγωγής. Εσύ αν ζητάς από ένα προμηθευτή σου π.χ 500 κομμάτια και πας στα 5000 την ίδια τιμή θα πληρώσεις. Άλλη μια φοβερή ανάλυση καθαρό hitpiece. Ίσως αν η Tesla άρχιζε να αγοράζει μερικές δεκάδες δις διαφήμηση σαν τους υπόλοιπους κατασκευαστές να χαλάρωναν λιγάκι Για άλλη μια φορά διαστρευλώνεις την πραγματικότητα, για να δικαιολογήσεις τον supreme leader. ΔΕΝ ΠΗΓΕ να επαναδιαπραγματευτεί την τιμή αγορά προϊόντων, αλλά πήγε σε συγκεκριμένους (σημαντικο για την επομενη παραγρφο) προμηθευτές και τους ειπε ωμα "Σας εχω δώσει τόσα χρήματα απο παραγγελίες 2016-εως σήμερα και θέλω να μου δώσετε ΜΕΤΡΗΤΑ για να γίνει κεδροφόρα η εταιρεία μου". Πως στο @@τσο να σταθεί αυτό στη λογική του εμπορίου; (καλά εδώ τα μασκάκια θα λενε οτι ο supreme leasder ειναι innovator και του εμπορίου, αλλά θα γελασουμε αλλη φορα). Ο his master's voice, δεν ειπε θέλω δάνειο μετρητων, θα το κατανοούσα. Δεν είπε μου παραδώσατε σκάρτα υλικά, θα τον καταλάβαινα. Δεν ειπε αργήσατε τις παραδόσεις και δεν μπορουσα να παραγω αυτοκινητα (εδω θα γελουσαμε) αλλά θα ειχε κάποια βάση λογικής. ΕΙΠΕ σε συγκεκριμένους θελω να μου δώσετε λεφτα. Νταβατζηλίκι με βάση τη λογική του εμπορίου. Τι τολμώ να μαντέψω; Διαφαινόμενα προβλήματα ρευστότητας μετρητων, που μπορεις να του δημιουργήσουν πολύ μεγαλύτερα ή "θανατηφορα" προβλήματα (**). Πήγε λοιπον σε προμηθευτεύς που ξέρει οτι η ύπαρξη τους εξαρτάται απο τις παραγγελίες της tesla (*) και εκβιαστικά, αλλά πάντα με το γάντι, ζήτησε λεφτα ντουκου, (οχι δάνειο ή πιστωση για μελλοντικές παραγγελίες) για να φανει αυτός κερδοφόρος. Δηλαδη ζήτησε απο αλλες εταιρίες να χαλάσουν την λογιστική τους εικόνα, για να φτιάξει τη δικια του. Πρακτικά (και αναμεσα στις γραμμές) ήταν ξεκάθαρος. Αν δεν μου δώσετε χρήμα, μπορει να βαρέσω φουντο και επειδη η εταιρεία σου ζει απο τις παραγγελίες μου, θα βαρέσεις και εσύ φουντο (*), σκάστα λοιπον. Για μενα ειναι νταβατζηλικι. (*) Εστω Χ εταιρεία που πήρε δάνειο, μηχανήματα, συμφωνιες για να παράγει τα χερουλια του supreme leader, είναι λογιστικά οριακά στο θετικό και αν σταματήσει να φτιαχνει χερουλια, ξέρει οτι θα κλεισει. Είναι ο ορισμός στο εμποριο "θα σου πιάσω τον κώλο και θα μου πεις ευχαριστώ". (**) Οποιαδήποτε εταιρεία, οργανισμός, τράπεζα, κράτος, κλπ μπορει να έχει τόνους χρέους, υποπαραγωγκότητα, προβλήματα, κλπ αλλά οσο εχει ρευστοτητα μπορεί να ζει και να προσαρμόζεται ή και να αλλάξει τα πάντα (με οργάνωση ή απο τύχη). Οταν όμως δεν εχει ρευστό, τη στιγμή που θα σταματήσει το ρευστό, αυτη η οντότητα ΠΕΘΑΝΕ για πάντα. Δεν υπάρχει πισωγύρισμα. 1
Omnigeek Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mpompo13 είπε Συνήθως οι εταιρίες επαναδιαπραγματεύονται τις τιμές για τις νέες παραγγελίες. Δεν ζητάνε επιστροφή χρημμάτων αναδρομικά από το 2016. Οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ περισσότερο πολύπλοκες από αυτό. Τα rebate μπορεί να περιλαμβάνουν Volume Rebate, Growth Rebate, Retention Rebate και άλλα. (π.χ. εδώ). Με λίγα λόγια ένας προμηθευτής μπορεί να επιστρέψει χρήματα αναδρομικά στον εταιρικό πελάτη για πολλούς και διάφορους λόγους, π.χ. γιατί αύξησε την παραγωγή και έφτασε προσυμφωνημένους ή μη στόχους, , για να διατηρήσει την ανάπτυξη της παραγωγής, να τον διατηρήσει σαν πελάτη κ.α. 1 ώρα πριν, Skylined είπε Μου είχε διαφύγει μέχρι τώρα ότι τα διαφημιστικά έξοδα της Tesla είναι μηδέν. Το οποίο εξηγεί πράγματα που αφορούν τη δημοσιότητα που προσελκύει ο Musk και το hype που δημιουργεί. Πραγματικά ιδιοφυές. Τα χαμένα διαφημιστικά έσοδα από την Tesla (και ο φόβος μην διαμορφωθεί νέο trend) και τα δεκάδες δις που λαμβάνουν από τους φυσικούς της ανταγωνιστές (big oil, car industry είναι οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στον πλανήτη) είναι ένας σημαντικός λόγος για τις επιθέσεις των mainstream media. Άλλος είναι η τεράστια διασύνδεση με την wall street και τα δις που βγάζει από το σορτάρισμα. Για παράδειγμα ένα από τα μεγαλύτερα troll που ξεσκεπάστηκε πρόσφατα και αναγκάστηκε να αποχωρήσει κακήν κακώς σβήνοντας όλα τα ψεύτικα προφίλ του (ο Montana Sceptic μια από τις βασικές "πηγές" των απανταχού hater) αποκαλύφθηκε ότι εμπλεκόταν σε ένα fund με δις σορταρίσματα στην tesla! Λοιπά troll (που έδειξαν ότι είναι όλοι συνεννοημένοι αφού έτρεξαν παρόλα αυτά να τον υπερασπίσουν και παραδέχτηκαν μάλιστα ότι συνεννοούνταν στο τηλέφωνο) έτρεξαν να επιτεθούν μαζικά μετά σε έναν δημοσιογράφο στην WSJ που τόλμησε να γράψει μια ισορροπημένη θετική αξιολόγηση στο 3 υποχρεώνοντάν τον να σβήσει τον λαγαριασμό του στο twitter. Μετά λέμε γιατί ο Musk (που είναι επιπόλαιος και επιθετικός γενικά με μικρή αυτοσυγκράτηση) τα παίρνει τόσο με τα μέσα και ήθελε να κάνει μια υπηρεσία κατά των fake news. Tesla troll and short doxxed as heavily invested in oil industry, Musk reportedly calls his boss One of Tesla’s biggest anonymous trolls/shorts has been doxxed as an investment manager heavily invested in the oil industry. He has now deleted his Twitter account, which he used to promote his blog posts about Tesla and attack anyone saying anything that could be perceived as positive on Tesla He also used the platforms to send insults and attacks to Tesla bulls, bloggers, YouTubers, and reporters discussing anything that he saw as potentially being positive for Tesla, his real identity has been revealed to be Larry Fossi, a managing director at Rahr Enterprise, which is reportedly heavily invested in oil, we learn that his motivations could have originated from other reasons. Quoth the Raven @QTRResearch (αλλο αστεράκι) Guys - I'm beside myself & before you ask, this is NOT a joke - I just got off the phone with Montana Skeptic. He told me that he voluntarily deleted his Twitter account after Elon Musk personally called his boss to complain. I asked for Montana's permission to Tweet this. Interestingly, it comes after WSJ car reviewer Dan Neil reportedly deleted his Twitter account after he felt “attacked” on the social media by Tesla trolls and shorts, like Montana Skeptic, following his positive review of the Model 3. Fossi has often pushed narratives about Tesla that have been proven to be completely wrong. Όταν σορτάρεις και διαδίδεις αρνητικές φήμες, κάνεις επιθέσεις και καρτέλ με άλλους σορτσελερς είναι ποινικό αδίκημα με το SEC. Αλλά και αυτός όπως ο Chanos απολαμβάνει φαίνεται μια ιδιαίτερη μορφή προστασίας στην Αμ. 17 λεπτά πριν, isay είπε Η απλή αλήθεια ειναι οτι στον ιδιωτικό τομέα υφίσταται κάποια μορφή αναδρομικής έκπτωσης η οποία ίσως γινει δεκτη (γιατί με τον τρόπο που το προσεγγισε ο supreme leader είναι innovative αξίωση) όταν ο προμηθευτής παραδίδει παρτίδες προβληματικών προϊόντων ή αθετεί κάποιους απο τους ΠΡΟ-συμφωνημένους όρους. Αν ο προμηθευτης εχει κάνει χαζομάρα, τοτε απο το να μπλέξουν με δικαστήρια, ίσως κάνει λίγο πισω για να λυθεί το προβλημα. Εδώ όμως δεν υφίσταται κάτι τετοιο και η πάγια τακτική στον ιδιωτικό τομέα ειναι οτι εφοσον παρέδωσα σωστά και ontime, σε κυνηγώ να πληρώσεις (οχι να θες και χρήματα cash) Επιπροσθετα αυτό γίνεται και απο κράτη προς ιδιώτες. Ενδεικτικά το έκανε και η Ελλάδα κάπου το 2010-2013 προς ιδιωτικές εταιρίες ιατρικών προϊόντων, φαρμάκων και υπηρεσιών. Κε τάδε εταιρεία σου χρωστώ λεφτα από 123456789 εξετάσεις που εχεις κάνει και τα χρήματα αυτά στατιστικά θα τα πάρεις σε 2+ χρόνια απο την εκδοση του τιμολογιου. Κάνε μου έκπτωση 15-20% στο χρέος και θ ατα πάρεις σε 6 μήνες. Και αυτό ειναι μια έμμεση αναδρομική έκπτωση ΑΛΛΑ ΟΧΙ με τον τρόπο σκέψης του supreme leader (δώσε μου πισω λεφτα, απο αυτά που σου εδωσα για να γινω κερδοφορος). Στην περιπτωση του ελληνικου κράτους, απο τη μια ήξερε οτι οι υπηρεσίες/προϊόντα ήταν υπερτιμολογημένα λόγω των καθυστερήσεων εξόφλησης (ειναι κοινο μυστικό) και απο την άλλη οι εταιρίες ήθελαν να κλείσει η εκκρεμότητα για λογιστικους λόγους και αποφυγή μελλοντικου κανονιου. Τέλος και η πίστωση, είναι μια μορφή έμμεσης δανειοδότησης και έμμεσου cashback. Σου παραδίδω και θα με πληρώσεις μετα απο Χ καιρό. Αυτό όμως, ξαναλεω, δεν ειχε καμια σχέση με την κουτοπονηρια του his master's Για άλλη μια φορά διαστρευλώνεις την πραγματικότητα, για να δικαιολογήσεις τον supreme leader. ΔΕΝ ΠΗΓΕ να επαναδιαπραγματευτεί την τιμή αγορά προϊόντων, αλλά πήγε σε συγκεκριμένους (σημαντικο για την επομενη παραγρφο) προμηθευτές και τους ειπε ωμα "Σας εχω δώσει τόσα χρήματα απο παραγγελίες 2016-εως σήμερα και θέλω να μου δώσετε ΜΕΤΡΗΤΑ για να γίνει κεδροφόρα η εταιρεία μου". Πως στο @@τσο να σταθεί αυτό στη λογική του εμπορίου; (καλά εδώ τα μασκάκια θα λενε οτι ο supreme leasder ειναι innovator και του εμπορίου, αλλά θα γελασουμε αλλη φορα). Ο his master's voice, δεν ειπε θέλω δάνειο μετρητων, θα το κατανοούσα. Δεν είπε μου παραδώσατε σκάρτα υλικά, θα τον καταλάβαινα. Δεν ειπε αργήσατε τις παραδόσεις και δεν μπορουσα να παραγω αυτοκινητα (εδω θα γελουσαμε) αλλά θα ειχε κάποια βάση λογικής. ΕΙΠΕ σε συγκεκριμένους θελω να μου δώσετε λεφτα. Νταβατζηλίκι με βάση τη λογική του εμπορίου. Τι τολμώ να μαντέψω; Διαφαινόμενα προβλήματα ρευστότητας μετρητων, που μπορεις να του δημιουργήσουν πολύ μεγαλύτερα ή "θανατηφορα" προβλήματα (**). Πήγε λοιπον σε προμηθευτεύς που ξέρει οτι η ύπαρξη τους εξαρτάται απο τις παραγγελίες της tesla (*) και εκβιαστικά, αλλά πάντα με το γάντι, ζήτησε λεφτα ντουκου, (οχι δάνειο ή πιστωση για μελλοντικές παραγγελίες) για να φανει αυτός κερδοφόρος. Δηλαδη ζήτησε απο αλλες εταιρίες να χαλάσουν την λογιστική τους εικόνα, για να φτιάξει τη δικια του. Πρακτικά (και αναμεσα στις γραμμές) ήταν ξεκάθαρος. Αν δεν μου δώσετε χρήμα, μπορει να βαρέσω φουντο και επειδη η εταιρεία σου ζει απο τις παραγγελίες μου, θα βαρέσεις και εσύ φουντο (*), σκάστα λοιπον. Για μενα ειναι νταβατζηλικι. (*) Εστω Χ εταιρεία που πήρε δάνειο, μηχανήματα, συμφωνιες για να παράγει τα χερουλια του supreme leader, είναι λογιστικά οριακά στο θετικό και αν σταματήσει να φτιαχνει χερουλια, ξέρει οτι θα κλεισει. Είναι ο ορισμός στο εμποριο "θα σου πιάσω τον κώλο και θα μου πεις ευχαριστώ". (**) Οποιαδήποτε εταιρεία, οργανισμός, τράπεζα, κράτος, κλπ μπορει να έχει τόνους χρέους, υποπαραγωγκότητα, προβλήματα, κλπ αλλά οσο εχει ρευστοτητα μπορεί να ζει και να προσαρμόζεται ή και να αλλάξει τα πάντα (με οργάνωση ή απο τύχη). Οταν όμως δεν εχει ρευστό, τη στιγμή που θα σταματήσει το ρευστό, αυτη η οντότητα ΠΕΘΑΝΕ για πάντα. Δεν υπάρχει πισωγύρισμα. 'Ότι να'ναι υποθέσεις. Αυτά που τα ξέρεις και τα λες με τόση βεβαιότητα; Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2018 από Omnigeek 1
isay Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 12 λεπτά πριν, Omnigeek είπε 'Ότι να'ναι υποθέσεις. Αυτά που τα ξέρεις και τα λες με τόση βεβαιότητα; Πάντως οχι απο ενδοεταιρικά marketing how to's
zio10 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 10 ώρες πριν, elorant είπε Μερικές παρατηρήσεις. Υποδομή δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Σε άλλες χώρες και ειδικά Μ. Βρετανία και Σκανδιναβία υπάρχουν χιλιάδες σταθμοί φόρτισης. Μέσα στις πόλεις, στους αυτοκινητόδρομους, σε ξενοδοχεία και πανδοχεία, σε πολυκαταστήματα, παντού. Είναι πάρα πολύ εύκολο να κάνεις διαδρομές ακόμα και χιλιάδων χιλιομέτρων σταματώντας κάθε 200-300 χιλιόμετρα για μισή ωρίτσα. Όσο για τις μπαταρίες, κρατάνε τουλάχιστον μια εικοσαετία. Δες και τα Prius που κυλοφορούν, υπάρχουν μοντέλα του 2000 που δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Το να σταματάς κάθε 200 χιλιόμετρα για μισή ώρα δεν είναι καθόλου πρακτικό. Πρέπει οι μπαταρίες να φορτίζουν πιο γρήγορα, αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό τεχνικά.
mpompo13 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Omnigeek είπε Οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ περισσότερο πολύπλοκες από αυτό. Τα rebate μπορεί να περιλαμβάνουν Volume Rebate, Growth Rebate, Retention Rebate και άλλα. (π.χ. εδώ). Με λίγα λόγια ένας προμηθευτής μπορεί να επιστρέψει χρήματα αναδρομικά στον εταιρικό πελάτη για πολλούς και διάφορους λόγους, π.χ. γιατί αύξησε την παραγωγή και έφτασε προσυμφωνημένους ή μη στόχους, , για να διατηρήσει την ανάπτυξη της παραγωγής, να τον διατηρήσει σαν πελάτη κ.α. Έγγραψες ολόκληρη παράγραφο για να δικαιλογήσεις(;) μία εταιρία η οποία πρακτικά δεν υπάγεται σε καμία κατηγορία από αυτά που έγραψες. Να στο πω ντόμπρα: ζητάει μετρητά από τους προμηθευτές με νταβατζιλίκι. Η ανάλυση του @isay πιο πάνω είναι αρκετά κατατοπιστική (κ συμφωνώ με τα περισσότερα).
gakos1112 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Elon Musk Faces New Tesla Foes in Default-Swap Market The upstart derivatives are pricing in a greater than 40 percent chance of default in the next five years. https://www.bloomberg.com/view/articles/2018-07-25/elon-musk-faces-new-tesla-tsla-foes-in-default-swap-market
Fubar.gr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, Omnigeek είπε Αυτά που λες για τις μπαταρίες είναι δικές σου ότι νά'ναι "αναλύσεις" πάλι, αντίθετες από τα δεδομένα και όσα επισήμως λένε οι ειδικο. H BMW π.χ. επίσημα δηλώνει ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα και η διάρκεια ζωής των μπαταριών στα αυτοκίνητα αναμένεται να ξεπερνά την ζωή του αυτοκινήτου. Πόσο μάλλον αυτές της Tesla που θεωρούνται κατά πολύ οι καλύτερες μπαταρίες που υπάρχουν (μέχρι ο ex-ford Munro που έθαψε το 3 αναγκάστηκε να το παραδεχτεί μήπως διατηρήσει λίγο από το κύρος του) Τα νούμερα είναι η τυπική συμπεριφορά των μπαταριών λιθίου που προκύπτει απο δεκάδες διαφορετικές μελέτες εδώ δεκαετίες. Αν θέλετε να αγνοήσετε όλα τα μέχρι τώρα εμπειρικά και πειραματικά δεδομένα και να πιστέψετε την Tesla, την BMW ή την BYD, ή οτι έχει ανακαλυφθεί η μαγική μπαταρία, αλλά το Big Oil δέν αφήνει την ανακάλυψη να βγεί προς τα έξω, be my guest. Ο Munro δέν έκανε κανένα τέστ στην μπαταρία για να επιβεβαιώσει τα περι διάρκειας ζωής. Όσο για την έκτακτη επανεμφάνιση του, μάλλον έπεσε επείγον τηλεφώνημα και χαρτοφύλακας με λεφτά, όπως και με το Sierra Club: Musk Asked Sierra Club to Help Deflect Fury Over Donation to GOP Παρεμπιπτόντως, πώς σου φαίνεται που ο Musk χρηματοδοτεί τον Trump? 😂 6 ώρες πριν, georgepppo είπε Εξαρταται την χρηση, 192.000 χιλομετρα ζωη εχουν του long range ,στα 8 χρονια ειναι 65 χιλιομετρα την ημερα, καλα ειναι αν το κοστος αντικαταστασης δεν υπερβαινει τα 2000€ γιατι αν σκεφτεις ενα αμαξι ποσα θα δωσεις στα 8 χρονια για σωστη συντηριση,οχι του ελληναρα μην παρεξηγουμαστε γιατι αμα το παμε με τα δεδομενα της ελλαδας ειχα αφησει το σταρλετ καμια πενταετια με μονο αλλαγη στα λαδια , και δεν ειναι μονο τα σερβις το κοστος ειναι και οι ζημιες , ειναι κανα δισκο πλατο ειναι πολλα Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ. Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια. Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών.
freegr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Φυσικά εταιρίες έχουν αναφέρει ότι ετοιμάζουν σταθμούς φόρτωσης για τα νέα οχήματα σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας οπότε να δούμε τον βαθμό διείσδυσης των νέων αυτοκινήτων..
Jimmy08 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 9 ώρες πριν, Omnigeek είπε Οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ περισσότερο πολύπλοκες από αυτό. Τα rebate μπορεί να περιλαμβάνουν Volume Rebate, Growth Rebate, Retention Rebate και άλλα. (π.χ. εδώ). Με λίγα λόγια ένας προμηθευτής μπορεί να επιστρέψει χρήματα αναδρομικά στον εταιρικό πελάτη για πολλούς και διάφορους λόγους, π.χ. γιατί αύξησε την παραγωγή και έφτασε προσυμφωνημένους ή μη στόχους, , για να διατηρήσει την ανάπτυξη της παραγωγής, να τον διατηρήσει σαν πελάτη κ.α. Αυθαίρετα δηλαδή, με την ιδιότητα του σημαντικού πελάτη μπορεί ο καθένας να απαιτεί επιστροφές χρημάτων για να φτιάξει τα βιβλία του. ΥΓ: Ακόμα περιμένω τις δοκιμές της Tesla για τις εξωγήινες μπαταρίες της, που διαρκούν 15 χρόνια.
georgepppo Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2018 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Πιστεύω οτι για να πιάσει και 8 χρόνια, και το όριο των 192000 χιλιομέτρων, θα πρέπει να γίνεται πολύ ευλαβική χρήση του αυτοκινήτου, δηλαδη ποτέ να μή γίνει ταχεία φόρτιση, να μή ζορίζεται με γρήγορη οδήγηση, να μήν γίνεται πλήρης φόρτιση/βαθειά εκφόρτιση κτλ. Όσο για το κόστος της μπαταρίας, όλοι το κρατάνε μυστικό, αλλά οι εκτιμήσεις είναι στα 200-250 δολάρια / KWh (pack level όχι cell level). Για το Model 3 που έχει 80άρα μπαταρία, βγαίνει στα 16-20 χιλιάδες δολάρια. Μπορεί με τη βελτίωση της τεχνολογίας να πέσουν η τιμές, αλλά μήν περιμένετε θαύματα τύπου 2000 ευρώ. Αυτό είναι πιό κάτω και απο το κόστος των ανεπεξέργαστων υλικών. πόσα???? πέτα το στα σκουπίδια τότε μόλις χαλάσουν οι μπαταρίες η βάλε κανένα μοτέρ απο supra.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα