Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Οι ουρές εγγυώνται ένα επιτυχημένο προιόν δηλαδή; Ή βρέθηκαν κάποιες χιλιάδες κόσμου, με money to spare, για να γίνουν beta testers/αγοράσουν το latest and greatest; Και γω αν είχα κάποια εκκατομύρια που να μου δημιουργουν πρόβλημα στην τσέπη, θα με ενδιέφερε πολύ να αποκτήσω ένα τέτοιο για να το δοκιμάσω. Καθαρά ως tech enthusiast όμως και σίγουρα όχι για πρώτο αυτοκίνητο. Ναι, ψάξε στο internet να δεις το νέο όρο που χρησιμοποίησε ο Musk (factory gated και όχι produced) για τα Model 3. Τα οικονομικά αποτελέσματα τα έχω δει και βλέπω μια ρουφήχτρα κεφαλαίων μέχρι στιγμής. Μπορεί να μην εγγυώνται 100% επιτυχία αλλά. Καθαρά εμπορικά, οι ουρές υποψηφίων αγοραστών είναι κακό για μια εταιρία ή καλό; Ότι τα reservations έφτασαν το μισό εκατομμύριο είναι καλό ή κακό; Υπάρχουν πολλά reviews του model 3 και πάρα πολλοί πολλοί που ήδη το οδηγούν. Το beta tester που ακριβώς αναφέρεται; Πότε χρησιμοποίησε ο ίδιος ο Musk αυτό τον όρο και τί ακριβώς σημαίνει; https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/factory-Gate Συμφωνώ ότι μέχρι στιγμής είναι ρουφηχτρα. Αυτό περιμένω να δω ακριβώς, αν θα πάψει να είναι ρουφηχτρα και πότε. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2018 από Skylined
Jimmy08 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 3 λεπτά πριν, Skylined είπε Μπορεί να μην εγγυώνται 100% επιτυχία αλλά. Καθαρά εμπορικά, οι ουρές υποψηφίων αγοραστών είναι κακό για μια εταιρία ή καλό; Ότι τα reservations έφτασαν το μισό εκατομμύριο είναι καλό ή κακό; Υπάρχουν πολλά reviews του model 3 και πολλοί που ήδη το οδηγούν. Το beta tester που ακριβώς αναφέρεται; Πότε χρησιμοποίησε ο ίδιος ο Musk αυτό τον όρο και τί ακριβώς σημαίνει; https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/factory-Gate Συμφωνώ ότι μέχρι στιγμής είναι ρουφηχτρα. Εμπορικά σίγουρα είναι καλό να μαζεύεις πελάτες για το προϊόν σου, αλλά θα πρέπει παράλληλα να διατηρήσεις αυτή τη ζήτηση σε βιώσιμα επίπεδα. Προς το παρόν το μισό εκατομμύριο είναι backlog παραγγελιών που δε μπορούν να εξυπηρετηθούν στην ώρα τους. Δεν παύει βέβαια να είναι ένας σημαντικός αριθμός παραγγελιών σε κάθε περίπτωση. Το beta tester αναφέρεται στην επένδυση (των αγοραστών) σε μια τεχνολογία η οποία δεν είναι ακόμα πλήρως δοκιμασμένη (BEV), στην αξιοπιστία της, την πρακτικότητά της και εμπιστοσύνη σε μια εταιρία με μικρή ιστορία στο χώρο (με ότι συνεπάγεται αυτό για υποστήριξη, service κλπ). Αν διαφωνείς με το "beta tester", ας τους πούμε early adopters. Factory gated
georgepppo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 15 ώρες πριν, drakoulis είπε Μανιβέλα ??? ελα ρε συ στα παλιά άμαξια που είχαμε ένα μανιβελάκι που το γύρναγες και ανέβαιναν τα παράθυρα δεν θυμάσαι σε κανα lada σε κανα renault 5 btw το golf tgi που κοίταξα 4.1€/100km με φυσικό αέριο απο εργοστάσιο με τιμή κάπου 21 χιλιάρικα , οικονομία δεν κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό το tesla σε καμία περίπτωση σε αυτή την τιμή. οκ είναι πολύ πιο γρήγορο απο άλλα στα λεφτά αυτά , πόσο μάλλον απο το golf αλλά δεν έχει λόγο κάποιος να το πάρει για οικονομία γιατί θα πρέπει υποθετικά να μην καίει τίποτα σε ρεύμα για να κάνεις απόσβεση τα 14 χιλιάρικα διαφορά απο το golf σε 340.000 χιλιόμετρα και οι μπαταρίες μόνο του tesla (long range) έχουν διάρκεια ζωής 192.000 ενώ για να κάνεις απόσβεση τα χιλιόμετρα σε μια δεκαετία αν υποθέσουμε ότι οι μπαταρίες είναι το ίδιο με τα σέρβις σε κόστος 34.000 ανα χρόνο δηλαδή κάθε μέρα 93 χιλιόμετρα για μια δεκαετία. 1 1
Fubar.gr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Σχετικά με τη ζήτηση: Πρίν ένα μήνα περίπου, άνοιξαν το configurator σε όλους όσους είχαν κράτηση, κατι που μέχρι πρότινος γινόταν μόνο όταν κόντευε να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο. Δύο-τρείς εβδομάδες πρίν άνοιξαν το configurator σε όλους ακόμα και αυτούς που δέν είχαν κράτηση, με εκτιμώμενο χρόνο παράδωσης 1-3 μήνες. Υπάρχουν αναφορές οτι σε κάποιους έδωσαν χρόνο παράδωσης κατω του μήνα απο την ημέρα παραγγελίας. Χθές ή προχθές, άρχισαν να στέλνουν διαφημιστικά email σε όλο τον κόσμο, αυτούς που είχαν παραγγελία και την ακύρωσαν, αλλά και σε άσχετους. Τα παραπάνω δείχνουν οτι η ζήτηση έχει ξεφουσκώσει. Επομένως αν το νούμερο των 400 χιλιάδων κρατήσεων είναι αληθινό, και μέχρι τώρα έχουν παραδωθεί περίπου 50-60 χιλιάδες αυτοκίνητα, τότε οι υπόλοιπες 350 χιλιάδες περιμένουν το μοντέλο με τη μικρή μπαταρία. 1 ώρα πριν, elorant είπε Όσο για τις μπαταρίες, κρατάνε τουλάχιστον μια εικοσαετία. Δες και τα Prius που κυλοφορούν, υπάρχουν μοντέλα του 2000 που δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Οι μπαταρίες της Tesla έχουν ημερολογιακή ζωή γύρω στα 8 χρόνια. Η πραγματική ζωή είναι ακόμα μικρότερη όσο πιό έντονη χρήση γίνεται Τα Prius λόγω του υβριδικού συστήματος μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμα όταν η μπαταρία είναι σχεδόν νεκρή, οπότε δέν μπορεί να γίνει σύγκριση.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 36 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Οι μπαταρίες της Tesla έχουν ημερολογιακή ζωή γύρω στα 8 χρόνια. Η πραγματική ζωή είναι ακόμα μικρότερη όσο πιό έντονη χρήση γίνεται Τα Prius λόγω του υβριδικού συστήματος μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμα όταν η μπαταρία είναι σχεδόν νεκρή, οπότε δέν μπορεί να γίνει σύγκριση. Το οκτώ χρόνια αφορούν την εγγύηση όχι την διάρκεια ζωής που είναι πολύ μεγαλύτερη.
SilverMachine Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 4 ώρες πριν, vbeka9733 είπε Αυτο που ο καθε ελληναρας παπαρολογος που δε μπορει να γραψει ουτε μια γραμμη κωδικα ή να αλλαξει τα λαδια στο αμαξι του και το παιζει αυθεντια που βγαζει τον elon musk αχρηστο και χαζο ειναι κριμα που δε διωκεται ποινικα ή εστω να το τελειωσουμε με μια λοβοτομη. O Musk ειναι η μεγαλυτερη ιδιοφυια εν ζωη τουλαχιστον στο τι εχει καταφερει μονος του .Χαλαρα καθε βδομαδα ειναι πρωτοσελιδο με κατι που εκανε. εγω δεν εχω ακουσει κανενα ελληναρα να φτιαχνει κ να πουλαει στα 8 του χρονια 3d παιχνιδι για να ξεκινησουμε απο παιδικη ηλικια. Οτι ειναι τρελα παρατολμος και επιθετικος στις κινησεις του ειναι και ισως και για αυτο και πετυχε στην τελικη. Προφανως και θα φας τα μουτρα σου στη πορεια, οκ δε εβγαλε 5Κ/week model 3 τοτε που ειπε καθυστερυσε κατι μηνες. Δε ξερω κανεναν ελληναρα αλλα ουτε κ αυτοκινητοβιομηχανια να εχει βγαλει γραμμη παραγωγης τοσο γρηγορα. Οι αλλες εταιριες οταν καναν ταυτοχρονα δικες τους παρουσιασεις λεγανε για 2020 και βλεπουμε Υπαρχουν τοσες γνωμες στο ελλαντα οσα κ τα περιστερια στα παρκα μας.... Κ μαλιστα σε θεματα πολυ πιο σοβαρα απο την tesla κ τον Μασκ. Αν αρχιζαμε τις λοβοτομες για οποιαδηποτε λογο (φαντασου εσυ οτι θεωρεις πιο σοβαρο) θα ξεκινουσαμε εμφυλιο στο πρωτο μισαωρο. Τοσο ωραια ειναι η κατασταση κ τοσο ενωμενοι ειμαστε σαν λαος.... Ποσο σιγουρος εισαι οτι προτεινεις λυση με αυτο που λες λοιπον? Το τι εχει καταφερει ο Μασκ μονος του το ξερει μονο αυτος. Το οτι ειναι πρωτοσελιδο καθε βδομαδα δειχνει -κατα την δικια μου γνωμη- οτι αυτος κ η οικογενεια του ειναι καργα δικτυωμενοι στα μιντια. Οχι οτι αξιζει κ γι αυτο ειναι. Ισα ισα το οτι λενε (γιατι δεν ειμασταν μπροστα να δουμε οτι οντως ετσι εγινε) στα 8 να γραψει κωδικα.... αποδεικνυει τα λεγομενα μου... Αποδειξη? Εχω κορη 8 χρονων !! Τα οχταχρονα (κρινοντας κ απο τους συμμαθητες της) οχι κωδικα δεν μπορουν να γραψουν, αλλα βρισκονται σε σταδιο να αποστηθιζουν το αλφαβητο (καποια απο αυτα), μεχρι να μαθαινουν δεκαδικους (καποια αλλα). Γνωμες για "γραψιμο κωδικα" στα 8..... προωριζονται για τους κουτοχορτοφαγους, οπως λεω καποιες φορες, φιλε μου. Παιδια αυτης της ηλικιας μπορουν να αναπτυξουν ικανοτητες που εχουν σχεση με τις κινησεις (γυμναστικη, χορο, τραγουδι, τρεξιμο, μουσικα οργανα, οπλα/ πολεμικες τεχνες κλπ). Τα βιντεο υπαρχουν κ ειναι πολλα (κ χαιρομαι να τα βλεπω). Αλλα να μου πεις οτι ενας συμμαθητης της κορης μου ελυσε το προβλημα του τετραγωνισμου του κυκλου..... θα γελασω μαζι σου. Τετοια πραγματα ξεπερνανε τις δυνατοτητες των παιδιων σε αυτη την ηλικια. Κ, οχι, δεν πιστευω τιποτα, παρα μονο οτι βλεπω με τα ιδια μου τα ματια, πανω στα συγκεκριμενα θεματα. Αυτο θεωρω κ την μοναδικη ωριμη αντιδραση οπως καταλαβαινεις. Μιλας για πολυ "φρεσκα" σταδια της ανθρωπινης αναπτυξης, που δεν υπαρχει ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ η υποδομη για τετοιες νοητικες διεργασιες ακομα. Τελος να προσθεσω οτι μιλωντας για "ελληναρες" κ γραμμες παραγωγης, αδικεις τον Λεφα που προσπαθησε να κανει βιομηχανια παπιων κ τον σταματησε το κρατος, οπως κ τα τζιπακια Pony που επισης τα διελυσε το κρατος. Βαλε κ κανα-δυο ακομα που αυτη την στιγμη ξεχνω κ αξιζουν ψαξιμο. Ατυχη η αναφορα σου φιλε μου. Το ελλαδισταν σταματα οποιαδηποτε αντιστοιχη κινηση. Δεν λαμβανεις υποψη στον συλλογισμο σου, οτι αυτοι που μας κυβερνανε δουλευουν για τα αφεντικα του εξωτερικου (κ γι αυτο ειμαστε κ αθλιο προτεκτορατο) κ φυσικα δεν αφηνουν τετοιες κινησεις να ευδοκιμησουν. Φιλε vbeka, ξερεις ποσοι θελαν να κανουν εταιριες με αυτοκινητα? Θα υπαρχουν καμια δεκαρια σε καθε χωρα κυριολεκτικα !!! Λες οι bmw κ mercedes να ηταν τα ιερα τερατα που ξερουμε σημερα αν σε καθε χωρα επιτρεποταν να ανοιξουν βιοτεχνιες κατασκευης οχηματων (ακομα κ ευτελων παπιων)??? Ποιος ο λογος που οι Ανιελι (οικογενεια πισω απ την fiat που καποτε ηταν Νο1 στην παραγωγη) θελουν να ειναι μελη της Τριμερους Επιτροπης??? Τι κερδιζουν νομιζεις? Η νομιζεις οτι οι κινεζοι ειναι ευφυιες κ μολις τους επιτραπηκε να μπουν στον οργανισμο παγκοσμιου εμποριου ανοιξαν καμια 500αρια εταιριες auto/moto??? Οι μεγαλες μπιζνες φιλε μου ειναι λογος για πολεμο. Οχι κατι τυχαιο που αφηνεται στην θεληση του καθε ονειροπολου. Δυστυχως. Κ για χιλια πραγματα να κατηγορησουμε τους ελληναρες (κ γω μαζι σου οσο δεν φανταζεσαι). Οχι ομως σε τομεις που υπαρχει ρητο απαγορευτικο στην πορτα..... Ο Μασκ εχει "κλεισμενη θεση" στο πανελ των κατασκευαστων. Αλλοιως θα τον ειχαν "κλεισει" εδω κ χρονια. Ποιοι τον στηριζουν, ποια τα συμφεροντα απο πισω του, ποιο το "βαθος" κ το "κυρος" της οικογενειας του, δεν γνωριζω. Ουτε κ κανενας απο εμας ξερει, η θα ξερει στο μελλον. Παντως ξεκαρφωτος δεν ειναι, ουτε ηρθε εξ ουρανου (οπως καποιοι που σου λενε οτι εγραφε κωδικα στα 8 θελουν να νομιζεις). Θελω να πετυχει? Ναι, γιατι φαινεται καλος τυπακος (σε σχεση με αλλα τερατα που γνωριζουμε, στυλ Γκειτς κλπ). Θελω η tesla να παει καλα? Ναι, γιατι οσο πιο γρηγορα γινουν τα ηλεκτρικα πραγματικοτητα, τοσο πιο ομορφα θα ζησουν τα παιδια μου κ τα εγγονια μου σε καθαροτερες πολεις. Αμα η εταιρια του κατεβασει τιμη στα επιπεδα που μπορω, θα ειμαι απο αυτους που θα παρουν model P (=pleb LOL!!!). Aλλα ποτε δεν θα πιστεψω οτι εγραφε λειτουργικα στα 5 του, οτι ανακαλυψε την ανταρκτικη στα 6 του, οτι εφερε επανασταση στα 20 του κ οτι ενδιαφερεται εστω κ για ενα λεπτο για το καλο μου, μας, σας, τους. Ο Μασκ ειναι αλλος ενας της αρχουσας ταξης που μας κυβερνα. Τα μιντια των εκθειαζουν οπως ολους τους αλλους που μας κυβερνουν. Οι ευκαιριες του δινονται οπως σε ολους που μας κυβερνουν. Τα λεφτα του θα τα κανει οπως ολοι οσοι μας κυβερνουν. Κ η ζωη θα συνεχιστει με μενα να ψαχνω για λεφτα να ταισω την οικογενεια κ αυτον να ψαχνει καινουργιο εργοστασιο να αυξησει κ αλλο την γραμμη παραγωγης του. 2 1
coffeex Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Σχετικά με τη ζήτηση: Πρίν ένα μήνα περίπου, άνοιξαν το configurator σε όλους όσους είχαν κράτηση, κατι που μέχρι πρότινος γινόταν μόνο όταν κόντευε να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο. Δύο-τρείς εβδομάδες πρίν άνοιξαν το configurator σε όλους ακόμα και αυτούς που δέν είχαν κράτηση, με εκτιμώμενο χρόνο παράδωσης 1-3 μήνες. Υπάρχουν αναφορές οτι σε κάποιους έδωσαν χρόνο παράδωσης κατω του μήνα απο την ημέρα παραγγελίας. Χθές ή προχθές, άρχισαν να στέλνουν διαφημιστικά email σε όλο τον κόσμο, αυτούς που είχαν παραγγελία και την ακύρωσαν, αλλά και σε άσχετους. Τα παραπάνω δείχνουν οτι η ζήτηση έχει ξεφουσκώσει. Επομένως αν το νούμερο των 400 χιλιάδων κρατήσεων είναι αληθινό, και μέχρι τώρα έχουν παραδωθεί περίπου 50-60 χιλιάδες αυτοκίνητα, τότε οι υπόλοιπες 350 χιλιάδες περιμένουν το μοντέλο με τη μικρή μπαταρία. Οι μπαταρίες της Tesla έχουν ημερολογιακή ζωή γύρω στα 8 χρόνια. Η πραγματική ζωή είναι ακόμα μικρότερη όσο πιό έντονη χρήση γίνεται Τα Prius λόγω του υβριδικού συστήματος μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμα όταν η μπαταρία είναι σχεδόν νεκρή, οπότε δέν μπορεί να γίνει σύγκριση. + Tesla will be the first automaker to lose the federal tax credit for electric cars
Fubar.gr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 39 λεπτά πριν, elorant είπε Το οκτώ χρόνια αφορούν την εγγύηση όχι την διάρκεια ζωής που είναι πολύ μεγαλύτερη. Μια μπαταρία λιθίου στα 8 χρόνια, ακόμα και αν την έχεις αποθηκευμένη υπο ιδανικές συνθήκες, χωρ΄ςι να τη χρησιμοποιείς, θα χάσει περίπου 20% της χωρητικότητας της. Μπορεί να ακούγεται λίγο αυτό, όμως ταυτόχρονα ανεβαίνει και η εσωτερικη της αντίσταση. Μόλις πάς να πατήσεις ένα γκαζι πάνω στην προσπέραση, θα σβήσει το αυτοκίνητο, όπως το batterygate στα κινητά της Apple. Αν υπολογίσεις και τη φθορά που έρχεται απο τη χρήση, η μπαταρία θα φτάσει στο 80% πολύ πιό γρήγορα. Τα Tesla αρχισαν να πωλούνται μαζικά απο το 2013-2014, δηλαδή μόλις 4-5 χρόνια πρίν, και ήδη υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές αυτοκινήτων που βρίσκονται στην 2η ή 3η μπαταρία τους. Νομίζω οτι η εγγύηση των 8 χρόνων για τη μπαταρία είναι υποχρεωτική για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Αμερική, όμως στην πράξη η ζωή τους είναι μικρότερη απο αυτή. Και αυτός είναι και ένας απο τους βασικούς λόγους που οι άλλοι κατασκευαστές δέν θέλουν τα ηλεκτρικά. Δέν έχουν καμία όρεξη να ξοδεύουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ ανα αυτοκίνητο για να αλλάζουν μπαταρίες μέσα στην εγγύηση.
cp5120 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 11 ώρες πριν, Skylined είπε Έχω πηγές που μπορώ να αναφέρω (τις έχω έτοιμες) και σε αυτές στηρίζεται η άποψή μου. Εσύ στηρίζεις την άποψή σου σε κάποιες πηγές; Εγώ δεν εξέφρασα κάποια άποψη (αν το πρόσεξες). Εσύ εξέφρασες άποψη αλλά ακόμα περιμένει το φόρουμ τις "πηγές" σου.
Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 33 λεπτά πριν, coffeex είπε + Tesla will be the first automaker to lose the federal tax credit for electric cars Το οποίο σημαίνει ότι είναι ο πρώτος κατασκευαστής που έφτασε τις πωλήσεις 200000 ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Δηλαδή είναι πρώτη σε πωλήσεις.
Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Πρίν ένα μήνα περίπου, άνοιξαν το configurator σε όλους όσους είχαν κράτηση, κατι που μέχρι πρότινος γινόταν μόνο όταν κόντευε να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο. Δύο-τρείς εβδομάδες πρίν άνοιξαν το configurator σε όλους ακόμα και αυτούς που δέν είχαν κράτηση, με εκτιμώμενο χρόνο παράδωσης 1-3 μήνες. Υπάρχουν αναφορές οτι σε κάποιους έδωσαν χρόνο παράδωσης κατω του μήνα απο την ημέρα παραγγελίας. Χθές ή προχθές, άρχισαν να στέλνουν διαφημιστικά email σε όλο τον κόσμο, αυτούς που είχαν παραγγελία και την ακύρωσαν, αλλά και σε άσχετους. Τα παραπάνω δείχνουν οτι η ζήτηση έχει ξεφουσκώσει. Ότι ο ρυθμός παραγωγής έχει αυξηθεί (δεκαπλασιαστεί) σε σχέση με την αρχή της χρονιάς δεν παίζει να έχει καμία σχέση; Tα αποκαλυπτικά tweet κάποιου "εργαζόμενου στην εταιρία που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του για να μη χάσει τη δουλειά του". Εγκυρότητα, όχι αστεία Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2018 από Skylined 1
NT1G Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, Jimmy08 είπε Αγόρασες model 3 ή ακόμα; Εγγραφή σήμερα γιατί είχε καημό να γράψει στο θέμα για την Tesla. Seems legit.
Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, cp5120 είπε Εγώ δεν εξέφρασα κάποια άποψη (αν το πρόσεξες). Εσύ εξέφρασες άποψη αλλά ακόμα περιμένει το φόρουμ τις "πηγές" σου. Και εξέφρασες άποψη και ούτε το νήμα έκανες κόπο να διαβάσεις, ούτε ένα βασικό γουγλάρισμα για να έχεις ιδία άποψη but anyway, οι "πηγές" μου. Πες μου τις σκέψεις σου μια που έκανα τον κόπο να ψάξω για εσένα. -Οι χρόνοι παράδοσης ενός Model 3 κυμαίνονται από 4 μήνες ως ένα χρόνο ενώ όσοι έχουν προπαραγγείλει το βασικό μοντέλο θα πρέπει να περιμένουν έως το 2020 προκειμένου να το οδηγήσουν. https://3.tesla.com/model3/design#battery Δύο-τέσσερις μήνες χρόνος παράδοσης για τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα τώρα. Το 35Κ βασικό μοντέλο από το 2019, μάλλον στα μέσα. -Τον ισχυρισμό αυτό απορρίπτει η Needham & Co, αφού για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει η Tesla να παραδώσει 27% περισσότερα αυτοκίνητα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, απ' ότι στο πρώτο. Από 500 Model 3 ανά εβδομάδα στην αρχή του έτους η παραγωγή έχει φτάσει τα 5000+ κομμάτια την εβδομάδα. https://www.cnbc.com/2018/06/29/tesla-q2-production-and-delivery-numbers.html -Οι ακυρώσεις προπαραγγελιών Model 3 φαίνεται ότι έχουν κορυφωθεί τις τελευταίες εβδομάδες. Παραπάνω από 450000 reservations παγκοσμίως, αν το 25% ακυρώθηκαν τότε μένουν 337500 reservations το οποίο είναι πολύ μεγάλος αριθμός και επίσης γίνονται συνεχώς καινούριες παραγγελίες, βλέπε tweet του Musk πιο πάνω. https://techcrunch.com/2018/06/28/tesla-opens-model-3-reservations/?guccounter=1 Το είχα ξαναγράψει ότι νήματα που αφορούν τον Musk και ειδικά την Tesla είναι τίγκα στην πιπεριά. Το συγκεκριμένο δεν αποτελεί εξαίρεση. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2018 από Skylined 1
Fubar.gr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 40 λεπτά πριν, Skylined είπε Ότι ο ρυθμός παραγωγής έχει αυξηθεί (δεκαπλασιαστεί) σε σχέση με την αρχή της χρονιάς δεν παίζει να έχει καμία σχέση; Αν καταφέρουν να διατηρήσουν το burst rate των 5000 αυτοκινήτων ανα εβδομάδα, θέλουν ακόμα 1,5 χρόνο να εξυπηρετήσουν το backlog. Οπότε για ποιό λόγο άνοιξαν τις παραγγελίες για όλους, με χρόνο παράδωσης κάτω απο 4 μήνες σε όσους παραγγείλουν τώρα? Δύο υποθέσεις μπορώ να κάνω: 1) το νούμερο των 400 χιλιάδων παραγγελιών είναι μουφέξ 2) Φτύνουν όσους στήθηκαν στην ουρά και δεύσμευσαν 1000 δολάρια απο το 2016 για το μικρό μοντέλο, προκειμένουν να πουλήσουν τα πιό ακριβά Προσωπικά πιστεύω οτι είναι συνδυασμός και των δύο, δηλαδή και το πραγματικό νούμερο των παραγγελιών είναι πολύ μικρότερο, αλλά και δέν θέλουν να φτιάξουν το μοντέλο των $35000 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα