Hal9000 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Οι ακυρώσεις προπαραγγελιών Model 3 φαίνεται ότι έχουν κορυφωθεί τις τελευταίες εβδομάδες. Οι επιστροφές χρημάτων στις οποίες προχωρά η Tesla, είναι μεγαλύτερες από τις καταθέσεις χρημάτων που δέχεται η εταιρεία για νέες παραγγελίες του πιο οικονομικού της μοντέλου σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Needham & Co. Αν και η Tesla αποκρούει τους ισχυρισμούς αυτούς, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης οι λόγοι για το φαινόμενο αυτό είναι οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής, η πρόσφατη εκπνοή της φοροαπαλλαγής 7.500 δολαρίων από τη συνολική τιμή αλλά και το γεγονός ότι η Tesla δεν έχει ακόμα κυκλοφορήσει το βασικό και πιο οικονομικό μοντέλο των 35 χιλιάδων δολαρίων. Σύμφωνα με την αναφορά, μία στις τέσσερις παραγγελίες του Model 3 ακυρώνεται, ένας αριθμός διπλάσιος απ' ότι πριν ένα χρόνο. Για την προπαραγγελία ενός Model 3, κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να καταθέσει 1000 δολάρια τα οποία και του επιστρέφονται σε περίπτωση ακύρωσης. Οι χρόνοι παράδοσης ενός Model 3 κυμαίνονται από 4 μήνες ως ένα χρόνο ενώ όσοι έχουν προπαραγγείλει το βασικό μοντέλο θα πρέπει να περιμένουν έως το 2020 προκειμένου να το οδηγήσουν. Η εταιρεία Needham & Co. αναφέρει ακόμα ότι οι πωλήσεις των Model S και Model X κρίνονται "ανεπαρκής" ειδικά μετά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό που δέχεται η Tesla από κατασκευαστές αυτοκινήτων πολυτελείας. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Tesla ανακοίνωσε ότι οι παραγγελίες και οι παραδόσεις για τα συγκεκριμένα μοντέλα αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, παραμένοντας σε καλό δρόμο προς τον στόχο παράδοσης 100 χιλιάδων Model 3 τη φετινή χρονιά. Τον ισχυρισμό αυτό απορρίπτει η Needham & Co, αφού για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει η Tesla να παραδώσει 27% περισσότερα αυτοκίνητα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, απ' ότι στο πρώτο. Σε μία ακόμα προειδοποίηση τους, οι αναλυτές αναφέρουν ότι η κεφαλαιακή διάρθρωση της Tesla κρίνεται ως μη βιώσιμη καθώς η ταμειακή της ροή μειώνεται με γοργούς ρυθμούς. Η Needham & Co. πιστεύει ότι έως το 2020 η Tesla θα έχει ξοδέψει χωρίς αντίκρυσμα περισσότερα από έξι δισεκατομμύρια δολάρια ενώ πιστεύει ότι η μετοχή της είναι ακόμα υπερτιμημένη παρά το γεγονός ότι η αξία της μειώθηκε κατά 16% από το υψηλότερο σημείο που είχε φτάσει τον Ιούνιο του 2017. CNN Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Με Μανιβέλα για το άνοιγμα στα πίσω παράθυρα τι περιμένεις, να μην υπάρξουν ακυρώσεις? Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2018 από Επισκέπτης
drakoulis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 42 λεπτά πριν, fg9000 είπε Με χερούλια για το άνοιγμα στα πίσω παράθυρα τι περιμένεις, να μην υπάρξουν ακυρώσεις? Μανιβέλα ???
madtheo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Αυτά παθαίνεις όταν είσαι υποκριτής! Ο Musk που ήθελε να φέρει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην καθημερινότητα και άφηνε ανοιχτές τις πατέντες αλλά αχρηστευει τα μεταχειρισμένα Tesla και δεν αφήνει κανέναν να φτιάξει ούτε το χερούλι της πόρτας το οποίο και χαλάει σε όλα τα μοντέλα!
alejsalonica Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των Tesla δεν ήταν η ηλεκτροκίνηση, ήταν το αρκετά εξελιγμένο autopilot. Η AUDI όμως πρώτη έφερε την πλήρως αυτόνομη οδήγηση με το AUDI A8 οπότε τα πράγματα δυσκόλεψαν αρκετά για τα τα Tesla. Στα πιο φθηνά Leaf & e-Golf πάνε σφαίρα και παραδίδουν και σχετικά νωρίς, τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο. Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, όλα τα ''εναλλακτικά'' αυτοκίνητα (ηλεκτρικά - υβριδικά και CNG) έχουν μεγαλώσει κατά πολύ τις παραδόσεις τους λόγω της ξαφνικής μεγάλης ζήτησης. Π.χ. τα CNG GOLF της VW στην Ιταλία και Γερμανία σταμάτησαν να δέχονται παραγγελίες μέχρι να οργανώσουν την παραγωγή και στην Ελλάδα σου λένε σε 1 χρόνο παράδοση. Το καλύτερο που μπορεί να του συμβεί του Musk πλέον είναι να γίνει υπάλληλος του Cook και μάλλον εκεί πάει η ιστορία. Θα το είχε κάνει ήδη η Apple αν έβλεπε ότι η αξία της Tesla στο μέλλον θα ανέβει. Περιμένει πλέον να αγοράσει φθηνά και θα το κάνει. Ίσως για αυτό να εγκατέλειψε η apple το project της. Μην ξεχνάτε ότι τα ταμειακά διαθέσιμα (~ 250 δις) της Apple αρκούν να αγοράσουν το 100% της Tesla και να περισσέψουν και 200 δις... 1 5
White Wolf Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Περιμενω εναγωνιως να διαβασω τους μεγιστους αναλυτες του insomnia που θα προδιαγραψουν ακομη μια φορα το τελος του απατεωνα και ασχετου Musk.... 23
newton91 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 20 λεπτά πριν, White Wolf είπε Περιμενω εναγωνιως να διαβασω τους μεγιστους αναλυτες του insomnia που θα προδιαγραψουν ακομη μια φορα το τελος του απατεωνα και ασχετου Musk.... Εγώ να δεις. Εχω βάλει και στοιχήματα. Θα βγει ο κάθε πικραμένος πάλι και θα κράζει τον Ιλον.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 34 λεπτά πριν, White Wolf είπε Περιμενω εναγωνιως να διαβασω τους μεγιστους αναλυτες του insomnia που θα προδιαγραψουν ακομη μια φορα το τελος του απατεωνα και ασχετου Musk.... Ή τους πιστους του Musk-ισμου που θα καταγγειλουν τα fake news και θα προσπαθησουν να πεισουν τους υπολοιπους οτι σε ενα χρονο οι δρομοι θα εχουν γεμισει Tesla και οι υπολοιποι κατασκευαστες θα ειναι ενα βημα πριν τον φουντο. Κι αν καποια απο τις δυο κατηγοριες εχει καποια λιγα στοιχεια να στηριξει τους ισχυρισμους της, ειναι η πρωτη, οι μεγιστοι αναλυτες. 7 1
Skylined Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Πρώτα από όλα το CNN αυτή τη στιγμή βρίσκεται πιο κοντά στον πάτο της αντικειμενικοτητας παρά στην κορυφή. Στο θέμα μας, το model 3 έχει πάρα πολλές προπαραγγελίες οπότε και το 25% να ακυρωθεί, αν προχωρήσει το 75% τα νέα είναι καλά και όχι κακά για την Tesla. Επίσης οι χρόνοι παράδοσης που αναφέρει το άρθρο είναι λανθασμένοι και η Tesla θα παραδώσει σημαντικά περισσότερα αυτοκίνητα στο δεύτερο εξάμηνο, έτσι φαίνεται τουλάχιστο, κάτι που φαίνεται παράξενο στην "εταιρία ανάλυσης". Κάθε είδηση που αφορά την Tesla χρειάζεται τριπλό-διασταύρωση τουλάχιστο. 3
fylatos Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 11 λεπτά πριν, Skylined είπε Πρώτα από όλα το CNN αυτή τη στιγμή βρίσκεται πιο κοντά στον πάτο της αντικειμενικοτητας παρά στην κορυφή. Στο θέμα μας, το model 3 έχει πάρα πολλές προπαραγγελίες οπότε και το 25% να ακυρωθεί, αν προχωρήσει το 75% τα νέα είναι καλά και όχι κακά για την Tesla. Επίσης οι χρόνοι παράδοσης που αναφέρει το άρθρο είναι λανθασμένοι και η Tesla θα παραδώσει σημαντικά περισσότερα αυτοκίνητα στο δεύτερο εξάμηνο, έτσι φαίνεται τουλάχιστο, κάτι που φαίνεται παράξενο στην "εταιρία ανάλυσης". Κάθε είδηση που αφορά την Tesla χρειάζεται τριπλό-διασταύρωση τουλάχιστο. Αυτό ακριβώς. Επειδή μιλάμε για την πιο shorted μετοχή ever και επειδή πέρα από την μετοχή πολλοί μα πάρα πολλοί θα προτιμούσαν diesel με σκατα ρύπους από Tesla σε επίπεδο βιομηχανίας όλα πρέπει να διπλό ελέγχονται. 3
apos Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 43 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Ή τους πιστους του Musk-ισμου που θα καταγγειλουν τα fake news και θα προσπαθησουν να πεισουν τους υπολοιπους οτι σε ενα χρονο οι δρομοι θα εχουν γεμισει Tesla και οι υπολοιποι κατασκευαστες θα ειναι ενα βημα πριν τον φουντο. Κι αν καποια απο τις δυο κατηγοριες εχει καποια λιγα στοιχεια να στηριξει τους ισχυρισμους της, ειναι η πρωτη, οι μεγιστοι αναλυτες. Αποκλείεις το ενδεχόμενο, οι παραδοσιακές / κατεστημένες δυνάμεις της αυτοβιομηχανίας (και ό,τι άλλο κρύβεται από πίσω τους) να θέλουν διακαώς την αποτυχία του εγχειρήματος Tesla; Τόσο που να μην μένουν στα... ευχολόγια και να περνάνε στην επικοινωνιακή (τουλάχιστον) στοχοποίηση της εταιρείας; Χρησιμοποιώντας... παραδοσιακές / κατεστημένες δυνάμεις της επικοινωνίας και της "ανάλυσης" (και... ό,τι άλλο κρύβεται από πίσω τους, πολύ συχνά το ίδιο και το αυτό με της αυτοκινητοβιομηχανίας); Δεν είναι πιο εύκολο να βρεις "στοιχεία" για να στηρίξεις τους ισχυρισμούς της μίας κατηγορίας, όταν στα παρέχουν αφειδώς "καλοθελητές" με δήθεν κύρος; Προσωπικά δεν έχω ιδέα για το ποιόν του Musk ή της Tesla. Είναι όμως κάτι διαφορετικό, είναι μία προσπάθεια που μέχρι να αποδειχθεί κάτι "άλλο", τη βλέπω (και νιώθω ότι οφείλω να την βλέπω) με συμπάθεια και με όλο το σεβασμό, κατουράω τους "μεγάλους" που λυσσάνε να την πεθάνουν με το ζόρι. Απογοητεύομαι δε, όταν βλέπω / διαβάζω "κοινούς θνητούς" σαν εμένα, να ΘΕΛΟΥΝ να αποτύχει. Αν δεν είσαι μέτοχος της VW ή πετρελαιάς δεν βλέπω λόγο να το ΘΕΛΕΙΣ. Αδιάφορος; Ας είσαι. Ανενημέρωτος; Επίσης (κι εγώ είμαι κατά βάση). Αλλά να το ΘΕΛΕΙΣ; Να πετάγεσαι χαιρέκακα σε κάθε είδηση, να σε ενοχλούν (ως τάχα αλαζονικές) ενέργειες όπως το Μάρκετινγκ (λες και δεν έχει δικαίωμα να προμοτάρει κάποιος την εταιρεία του), να κρέμεσαι από τα χείλη του κάθε Bloomberg και CNN για να λες με "πλάτες" το πολυπόθητο "τα έλεγα εγώ"; Ε, δεν το δέχομαι! Το θεωρώ σύμπλεγμα κατωτερότητας και 100% ζήλεια, γιατί αν μη τι άλλο, κάποιος ξεκουνήθηκε και τόλμησε κάτι και δεν έμεινε υπαλληλάκος σαν εσένα. * Προς ProponitisTouKanape: Παρά τη χρήση του δεύτερου ενικού, όλα τα παραπάνω δεν πάνε σε σένα, προφανώς. Δεν ξέρω τις απόψεις σου επί του θέματος και το quote έγινε για να σχολιάσω το θέμα των "στοιχείων". ** Και εγώ υπαλληλάκος είμαι. 20 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα