Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H αγορά γίνετε αποκλειστικά βάσει της πρακτικότητας του οχήματος και του ότι είναι αυτόματο (το προτιμάει η κοπέλα). Γενικά σε θέμα αξιοπιστίας είναι καλά για γαλλικό, από όσο διάβασα σε διάφορα φόρουμ.

Έχει κανένας άποψη για τον έμπορο; Δευτερευόντως για το αμάξι και τριτευόντως για το συγκεκριμένο; Θα το δω απο εβδομάδα από κοντά.

Με προβληματίζει η φθορά στο κουμπί auto και στο τιμόνι σε συνδιασμό με τα χλμ.

https://www.car.gr/10383653-peugeot-1007-sporty

Γενικά φαίνεται καθαρό. Στα λεφτά του πως σας φαίνεται;

Επεξ/σία από fylatos
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Δεν ξερω αν ειχα πεσει στην περιπτωση αλλα για κοιτα λιγο εδω 

Κύριε Γιάννη είχα διαβάσει το θέμα σας παλιά. Θεωρώ ότι ήταν πραγματικά κακή παρτίδα.

Έχω ιαπωνικό (Mazda 3) αλλά θέλουμε δεύτερο πιο εύκολο γενικά (και στο μπες βγες) και στο αυτόματο.

Εσάς δεδομένου ότι ξέρω ότι έχετε αγοράσει ξανά και ξανά αμάξια στο παρελθόν πως σας φαίνεται;

Η αξιοπιστία δυστυχώς είναι λίγο λαχείο σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου το έχω οδηγήσει αρκετά το 1007. Το είχε μια φίλη μου που οδηγάει μόνο αυτόματα. 

Ο τύπος κιβωτιου που έχει δεν είναι κανονικό αυτόματο. Ειναι ψευτο-αυτοματο. Αν το ψάξεις θα δεις τι έχουν περάσει οι κάτοχοι του. Το μοτέρ δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά το κιβώτιο και ένα σωρό ηλεκτρικά, μαζί με τον μηχανισμό των ηλεκτρικών πορτών.......... Μακριά!!! 

Το δωσε για 2000 όταν η Peugeot ζητούσε περιπου 2000 για αλλαγή εγκεφάλου χωρίς να εγγυάται ότι θα λυθεί το προβλημα. 

Στην οδήγηση ήταν ευχάριστο και τραβούσε καλά μιας και ήταν 1600 αλλά γνώμη μου κοίτα για κάτι ποιο αξιόπιστο. 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, desertman είπε

Φίλε μου το έχω οδηγήσει αρκετά το 1007. Το είχε μια φίλη μου που οδηγάει μόνο αυτόματα. 

Ο τύπος κιβωτιου που έχει δεν είναι κανονικό αυτόματο. Ειναι ψευτο-αυτοματο. Αν το ψάξεις θα δεις τι έχουν περάσει οι κάτοχοι του. Το μοτέρ δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά το κιβώτιο και ένα σωρό ηλεκτρικά, μαζί με τον μηχανισμό των ηλεκτρικών πορτών.......... Μακριά!!! 

Το δωσε για 2000 όταν η Peugeot ζητούσε περιπου 2000 για αλλαγή εγκεφάλου χωρίς να εγγυάται ότι θα λυθεί το προβλημα. 

Στην οδήγηση ήταν ευχάριστο και τραβούσε καλά μιας και ήταν 1600 αλλά γνώμη μου κοίτα για κάτι ποιο αξιόπιστο. 

Αν ειναι ετσι μακρυα....Εχει το C1 με κινητηρα Toyota η μικρη μου κορη αλλα καμμια σχεση με τα κανονικα αυτοματα της Honda που ξερω αλλα και ενος Polo του 2006 που περασε για λιγο απο εμενα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, fylatos είπε

H αγορά γίνετε αποκλειστικά βάσει της πρακτικότητας του οχήματος και του ότι είναι αυτόματο (το προτιμάει η κοπέλα). Γενικά σε θέμα αξιοπιστίας είναι καλά για γαλλικό, από όσο διάβασα σε διάφορα φόρουμ.

Έχει κανένας άποψη για τον έμπορο; Δευτερευόντως για το αμάξι και τριτευόντως για το συγκεκριμένο; Θα το δω απο εβδομάδα από κοντά.

Με προβληματίζει η φθορά στο κουμπί auto και στο τιμόνι σε συνδιασμό με τα χλμ.

https://www.car.gr/10383653-peugeot-1007-sporty

Γενικά φαίνεται καθαρό. Στα λεφτά του πως σας φαίνεται;

Καταρχάς δεν έχει 74χιλ χλμ που λεει. Να υπολογίζεις στα 200-250 χιλ χλμ. Ηταν είτε ενοικιαζόμενο από κάποια μεγάλη εταιρία- είτε είναι εισαγωγής.

Το ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορείς να το μάθεις. Το πιο λογικό σενάριο είναι ότι το εισήγαγε η Lion, και το έδωσε σε κάποια μεγάλη εταιρία Leasing.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Καταρχάς δεν έχει 74χιλ χλμ που λεει. Να υπολογίζεις στα 200-250 χιλ χλμ. Ηταν είτε ενοικιαζόμενο από κάποια μεγάλη εταιρία- είτε είναι εισαγωγής.

Το ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορείς να το μάθεις. Το πιο λογικό σενάριο είναι ότι το εισήγαγε η Lion, και το έδωσε σε κάποια μεγάλη εταιρία Leasing.

Αυτό από πού; Έχει βιβλίο σέρβις από χλμ μηδέν από την αντιπροσωπεία. Δλδ έχουν αλλάξει όλο το βιβλίο; Τι σε κάνει να το λες αυτό;

22 λεπτά πριν, alkis13 είπε

 

 

Έχω ένα smart με αντίστοιχο κιβώτιο. Αν εξαιρέσουμε τις αργές αλλαγές που είναι το θέμα; Παίζει να είναι και το μόνο πράγμα που δεν αλλάχτηκε στο σμαρτ; 

 

Για τις πόρτες έχω διαβάσει εκτενώς σε ξένα φόρουμ ότι μπορεί να χαλάσει το actuator αλλά ως εκεί δε βγάζουν κάτι άλλο.

1 ώρα πριν, desertman είπε

Φίλε μου το έχω οδηγήσει αρκετά το 1007. Το είχε μια φίλη μου που οδηγάει μόνο αυτόματα. 

Ο τύπος κιβωτιου που έχει δεν είναι κανονικό αυτόματο. Ειναι ψευτο-αυτοματο. Αν το ψάξεις θα δεις τι έχουν περάσει οι κάτοχοι του. Το μοτέρ δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά το κιβώτιο και ένα σωρό ηλεκτρικά, μαζί με τον μηχανισμό των ηλεκτρικών πορτών.......... Μακριά!!! 

Το δωσε για 2000 όταν η Peugeot ζητούσε περιπου 2000 για αλλαγή εγκεφάλου χωρίς να εγγυάται ότι θα λυθεί το προβλημα. 

Στην οδήγηση ήταν ευχάριστο και τραβούσε καλά μιας και ήταν 1600 αλλά γνώμη μου κοίτα για κάτι ποιο αξιόπιστο. 

Τι πρόβλημα της έβγαλε και ήθελε αλλαγή ο εγκέφαλος; Γενικά τι ηλεκτρικά θέματα είχε;

Επεξ/σία από fylatos
Δημοσ.

Αμάξι του 2006 περιμένεις να έχει τουλάχιστον τα λογικά χλμ δηλαδη 10-15χιλ χλμ το χρόνο 180χιλ χλμ ειναι ενα λογικός αριθμός ας πουμε. Το 74 χιλ χλμ δεν ειναι, και αυτά για ιδιώτη. Επίσης μπορείς να το καταλάβεις, με μια ερώτηση αν πληρώσεις ΦΠΑ για το αυτοκίνητο. Οι εταιρίες leasing δεν πληρώνουν το ΦΠΑ, οπότε μετά το πληρώνεις εσύ στη μάντρα.

Ναι το βιβλιαράκι και αυτό το άλλαξαν. Δεν είναι κόπος.

 

Το κουμπί που είναι φθαρμένο, συμβαίνει με το καιρό και τις υψηλές θερμοκρασίες. Σε πολλά peugeot θα το δεις.

Ο κινητήρας που φοράει είναι αρκετά σκυλί. Για το κιβώριο των ταχυτήτων δε γνωρίζω καθόλου.

Αν τελικά το αποφασίσεις. Να κάνεις οπωσδήποτε και άμεσα. Μεγάλο service.

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού-τροχαλίες

Ιμαντες poly v

Αντλια νερου

αλλαγή υγρών παραφλου σε αναλογια 50/50(παραφλου-απιονισμενο) G12 προδιαγραφής

αλλαγη υγρων φρενων

λαδια φιλτρα μπουζια

ελεγχο a/c-διαρροες-συμπληρωση φρεον

αλλαγη υγρων αυτοματου κιβωτιου (φανταζομαι οτι αλλαζουν, οπως αλλαζουν οι βαλβολινες στα αυτοματα)

 

Και αυτά για να έχεις σίγουρα ένα καινούργιο αμάξι.

 

Σε κάθε περίπτωση, αν σου αρέσει έπειτα από προσεκτικό έλεγχο, καλορίζικο!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Αμάξι του 2006 περιμένεις να έχει τουλάχιστον τα λογικά χλμ δηλαδη 10-15χιλ χλμ το χρόνο 180χιλ χλμ ειναι ενα λογικός αριθμός ας πουμε. Το 74 χιλ χλμ δεν ειναι, και αυτά για ιδιώτη. Επίσης μπορείς να το καταλάβεις, με μια ερώτηση αν πληρώσεις ΦΠΑ για το αυτοκίνητο. Οι εταιρίες leasing δεν πληρώνουν το ΦΠΑ, οπότε μετά το πληρώνεις εσύ στη μάντρα.

Ναι το βιβλιαράκι και αυτό το άλλαξαν. Δεν είναι κόπος.

Το κουμπί που είναι φθαρμένο, συμβαίνει με το καιρό και τις υψηλές θερμοκρασίες. Σε πολλά peugeot θα το δεις.

Ο κινητήρας που φοράει είναι αρκετά σκυλί. Για το κιβώριο των ταχυτήτων δε γνωρίζω καθόλου.

Αν τελικά το αποφασίσεις. Να κάνεις οπωσδήποτε και άμεσα. Μεγάλο service.

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού-τροχαλίες

Ιμαντες poly v

Αντλια νερου

αλλαγή υγρών παραφλου σε αναλογια 50/50(παραφλου-απιονισμενο) G12 προδιαγραφής

αλλαγη υγρων φρενων

λαδια φιλτρα μπουζια

ελεγχο a/c-διαρροες-συμπληρωση φρεον

αλλαγη υγρων αυτοματου κιβωτιου (φανταζομαι οτι αλλαζουν, οπως αλλαζουν οι βαλβολινες στα αυτοματα)

Και αυτά για να έχεις σίγουρα ένα καινούργιο αμάξι.

Σε κάθε περίπτωση, αν σου αρέσει έπειτα από προσεκτικό έλεγχο, καλορίζικο!

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Τα χλμ αυτά τα βλέπεις σε αρκετά αυτοκίνητα που ήταν δεύτερα ή ηλικιωμένου ατόμου. Κι εμείς έχουμε στην οικογένεια αμάξι με 7-8χιλ χλμ το χρόνο δεν σημαίνει κάτι δλδ.

Επίσης δεν πρόκειται για μάντρα αλλά για αντιπροσωπεία της Νισάν. Το αμάξι φαίνεται προσεγμένο κατά τα άλλα και το μόνο που με απασχολεί είναι η φθορά στο τιμόνι. Έχει γίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού και αντλίας, έγινε αλλαγή δισκου πλατώ, έγινε αλλαγή υγρών γενικά είναι σερβισαρισμενο αν πιστέψουμε την αντιπροσωπεία και τον πωλητή. Σκέφτομαι να το ελέγξει η spot mechanic για να νιώσω πιο σίγουρος. Επίσης θα πάρω τηλέφωνο σε φίλο που δουλεύει σε ΚΤΕΟ και σε ασφαλιστική για να μάθω ημερομηνία πρώτης ασφάλισης και ΚΤΕΟ κλπ να δω βάσει του βιβλίου τι γίνεται.

Αυτά δε το διασφαλίζουν κάπως;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πες μου που θα πας, ποιον θα σε ρωτήσει και δε θα σου πει, το αμάξι έχει κάνει όλο τα σερβις του και είναι τέλειο.
 

Εάν θες να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, και να μη του κάνεις άμεσα το πρώτο service είναι δικό σου θέμα. Εκφέρω την άποψη μου, γιατί αν είναι να δώσω 5000€ θέλω να ξέρω ότι σε ένα δύο χρόνια δε θα σπάσει ο ιμάντας και θα ψάχνω εκκεντροφόρους καπάκια από το car.gr και θα τρέχω σε μάντρες με σκραπ. Επίσης τα 100-150€ που θα δώσεις για λάδια φιλτρα-νερά μπουζια και αλλα τοσα για ιμάντες δεν ειναι μεγάλο ποσό για ένα αυτοκίνητο. Μπορείς δε να αλλάξεις μόνο τον ιμάντα χωρίς αντλίες-τροχαλίες(πολύ μικρότερο κόστος και μικρότερη εργασία). Είναι το πιο ευαίσθητο για αυτό στο λέω.

 

Στα τόσα χρόνια μπορείς να δεις αν θέλει αισθητήρες λ, όπου από τον κατασκευαστή των αισθητήρων έχουν ζωή 160.000χλμ (συνήθως bosch έχουν).

ΑΝ λοιπόν θέλει λ, έχει φθαρμένο τιμόνι, το κουμπάκι στο λεβιές από κάτω είναι φθαρμένο. Τότε μάλλον πως δε το οδηγούσε παππούς.

 

Αν δεν έχεις κάποιον δικό σου-φιλο σου, να το πας στη spot mechanic.

ΥΓ εμμένω γιατί στην οικογένεια έχουμε 3 207 και ενα 307 :P 

Επεξ/σία από alkis13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Πες μου που θα πας, ποιον θα σε ρωτήσει και δε θα σου πει, το αμάξι έχει κάνει όλο τα σερβις του και είναι τέλειο.
 

Εάν θες να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, και να μη του κάνεις άμεσα το πρώτο service είναι δικό σου θέμα. Εκφέρω την άποψη μου, γιατί αν είναι να δώσω 5000€ θέλω να ξέρω ότι σε ένα δύο χρόνια δε θα σπάσει ο ιμάντας και θα ψάχνω εκκεντροφόρους καπάκια από το car.gr και θα τρέχω σε μάντρες με σκραπ. Επίσης τα 100-150€ που θα δώσεις για λάδια φιλτρα-νερά μπουζια και αλλα τοσα για ιμάντες δεν ειναι μεγάλο ποσό για ένα αυτοκίνητο. Μπορείς δε να αλλάξεις μόνο τον ιμάντα χωρίς αντλίες-τροχαλίες(πολύ μικρότερο κόστος και μικρότερη εργασία). Είναι το πιο ευαίσθητο για αυτό στο λέω.

Στα τόσα χρόνια μπορείς να δεις αν θέλει αισθητήρες λ, όπου από τον κατασκευαστή των αισθητήρων έχουν ζωή 160.000χλμ (συνήθως bosch έχουν).

ΑΝ λοιπόν θέλει λ, έχει φθαρμένο τιμόνι, το κουμπάκι στο λεβιές από κάτω είναι φθαρμένο. Τότε μάλλον πως δε το οδηγούσε παππούς.

Αν δεν έχεις κάποιον δικό σου-φιλο σου, να το πας στη spot mechanic.

ΥΓ εμμένω γιατί στην οικογένεια έχουμε 3 207 και ενα 307 :P 

Ευχαριστώ πολύ, προφανώς και δεν τα τρώω όλα αμάσητα. Προφανώς και θα το ελέγξω. Μηχανικο έχω εμπιστοσύνη μόνο σε έναν που ασχολείται μόνο με Mazda. Υποτίθεται ότι θα φανούν διαφορά στο spot mechanic check που θα γίνει. Και η κατάσταση του σύστηματος των αναρτήσεων θα παίξει ρόλο και των δισκόφρενων και όλα.

 

 

Ένα δεύτερο που σκέφτομαι είναι αυτό 

https://www.car.gr/13035548-peugeot-1007

Στο οποίο θα έμπαινα και θα έκανα τα πάντα όλα σέρβις.

 

Σαν τιμές τι πιστεύεις πρέπει να πω; Δλδ τι τιμή θεωρείς λογική;

Επεξ/σία από fylatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Εγω που πηρα το 2011 γαλλικο αυτοκινητο (renault megane 2007)  στα 5000 ευρω  ολοι οι μηχανικοι μου λενε οτι μου την φορεσε ο πωλητης και να παρω κανενα κανονικο αυτοκινητο...Tωρα το 2018 με τα ιδια λεφτα λες να ειναι ευκαιρια?Αν δεν θες να μπλεξεις παρε κανενα γιαπωνεζικο η κορεατικο...Εκτος και αν θες να ακολουθησεις το αστρο σου και βρεις κανενα με 2-3 χιλιαρικα maximum...

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, fylatos είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Τα χλμ αυτά τα βλέπεις σε αρκετά αυτοκίνητα που ήταν δεύτερα ή ηλικιωμένου ατόμου. Κι εμείς έχουμε στην οικογένεια αμάξι με 7-8χιλ χλμ το χρόνο δεν σημαίνει κάτι δλδ.

Επίσης δεν πρόκειται για μάντρα αλλά για αντιπροσωπεία της Νισάν. Το αμάξι φαίνεται προσεγμένο κατά τα άλλα και το μόνο που με απασχολεί είναι η φθορά στο τιμόνι. Έχει γίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού και αντλίας, έγινε αλλαγή δισκου πλατώ, έγινε αλλαγή υγρών γενικά είναι σερβισαρισμενο αν πιστέψουμε την αντιπροσωπεία και τον πωλητή. Σκέφτομαι να το ελέγξει η spot mechanic για να νιώσω πιο σίγουρος. Επίσης θα πάρω τηλέφωνο σε φίλο που δουλεύει σε ΚΤΕΟ και σε ασφαλιστική για να μάθω ημερομηνία πρώτης ασφάλισης και ΚΤΕΟ κλπ να δω βάσει του βιβλίου τι γίνεται.

Αυτά δε το διασφαλίζουν κάπως;;

Η φθορά στο τιμόνι δεν λέει απαραίτητα κάτι. Και το δικό μου (φιατ) το έπαθε με λίγα χιλιόμετρα-χρόνια. Ίσως από τον ήλιο.

Δημοσ.

Τα λιγα χλμ μπορει και να μην είναι ψευτικα...Εχω Honda CRV του 2008 και εχω κανει μονο 86.000 και το εχω σαν κυριο αυτοκινητο αλλα δεν κανω ταξίδια τα τελευταια χρονια και οι αποστασεις στην Αθηνα είναι  μικρες αυτές που κανω.

 

Αν είναι μεταχειρισμενο εισαγωγης φαινεται από την αδεια κυκλοφοριας που επανω αριστερα αν είναι εισαγωγης γραφει 00/00 ενώ στο δευτερο κουτακι ποτε κυκλοφορησε στην Ελλαδα . Αν στο πρωτο κουτακι γραφει όπως το δικο μου 5/8/2008 ή καπως ετσι δεν είναι εισαγωγης.

Του γιου μου το αμαξι είναι του 2001 και γραφει 00/00 και διπλα 03/4/2004 που ηρθε Ελλαδα .

Ενας ελεγχος από εμπιστο μηχανικο και φανοποιο είναι απαραίτητος για κάθε μεταχειρισμενο .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, stefan123 είπε

 Εγω που πηρα το 2011 γαλλικο αυτοκινητο (renault megane 2007)  στα 5000 ευρω  ολοι οι μηχανικοι μου λενε οτι μου την φορεσε ο πωλητης και να παρω κανενα κανονικο αυτοκινητο...Tωρα το 2018 με τα ιδια λεφτα λες να ειναι ευκαιρια?Αν δεν θες να μπλεξεις παρε κανενα γιαπωνεζικο η κορεατικο...Εκτος και αν θες να ακολουθησεις το αστρο σου και βρεις κανενα με 2-3 χιλιαρικα maximum...

Θεωρώ ότι φυσικά και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων που δεν αξίζουν αλλά η ηλικία δε λέει κάτι ούτε και τα χλμ στην τελική αν έχουν γίνει σωστά. Ναι τα mazda είναι πιο αξιόπιστα από τα renault αλλά σε μέσο όρο. 

2-3 χιλ αμάξι σε καλή κατάσταση δεν αγοράζεις, εκτός αν μιλάμε για σμαρτ που θα θέλει ανακατασκευή. 

Θέλω ένα πρακτικό αυτοκίνητο με καλή πρόσβαση τύπου βαν μικρό ως 6000Ε με αυτόματο κιβώτιο. Δεν βρίσκω δυστυχώς κάτι ανάλογο σε άλλη εταιρία μεταχειρισμένο στην περιοχή μου για να το ελέγξω. 

Εδώ είναι όλα 66 αυτοκίνητα. Όποιος θέλει να προτείνει κάποιο από αυτά

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&offer_type=sale&price-from=>1500&price-to=<6000&registration-from=>2005&mileage-from=>3000&mileage-to=<125000&engine_size-from=>1100&gearbox_type=automatic&gearbox_type=semiauto&rg=2

Επεξ/σία από fylatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...