teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tyf είπε παιδια εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με wind. ερωτηση αν ζητησουμε vdsl απο adsl που εχουμε τωρα θα μας πανε σε αλλο καφαο αρα θα υπαρχει θεση ελευθερη η και εκει θα πρεπει να περιμενουμε για αδειασει θυρα? Επειδή το ρώτησα κι εγώ, για να κάνεις αναβάθμιση γραμμής πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί η αρχική γραμμή. Και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κόσμου, που η Wind δέχτηκε το αίτημα τους για αναβάθμιση σε Vdsl 50 ενώ το δίκτυο στην περιοχή είχε πρόβλημα και ποτέ φυσικά δεν πιάνεις 50. Επείδη όμως είναι έως 50 και σε έχει δεσμεύσει με ένα συμβόλαιο που έχει ρήτρα, άτυπα σου λέει "Κάτσε τώρα στα αυγά σου με τα 25-30 και τα όποια προβλήματα". 2 ώρες πριν, divo είπε εσυ δεν εχεις δουλεια με τον οτε. αυτο που πρεπει να δεις πρωτα απο ολα ειναι αν εχουν κανει αιτηση στον οτε για γραμμη και να επιμενεις να σου δωσουν το νουμερο της αιτησης. Επισης, αν φτιαξει καμπινα η wind για να δωσει vdsl τοτε να εισαι σιγουρος οτι μπορεις να παρεις και απο το οτε. και οι δυο θα παιρνουν απο την ιδια καμπινα οπως ακριβως γινεται και με τις καμπινες του οτε. απλα για την ιστορια μια αιτηση πελατη οτε που δεν εχει απερχομενο μετα απο 3 μηνες δεν τη κραταει το συστημα Την απορρίπτει Δηλαδή ζητάω απο την εξυπηρέτηση πελατών της Wind αριθμό αίτησης και μου τον δίνουν. Εν συνεχεία τηλεφωνώ στον ΟΤΕ και ρωτάω για τις εξελίξεις; Η Wind δίνει αυτό το τύπου Fiber στην περιοχή υποτίθεται, το οποίο είναι ιδιόκτητο της δίκτυο. Δεν ξέρω αν πάνω σε αυτό μπορώ να πάρω γραμμή ΟΤΕ. Αν γίνεται, νομίζω ότι μου λύνονται τα χέρια μιας και απλά σκέφτομαι να δώσω τη ρήτρα (μιας και έχουν μείνει 7-8 μήνες ακόμη στη Wind) για να μεταβώ σε ΟΤΕ και να τελειώνω μια ώρα αρχίτερα. Edit: Σε ερώτημα μου για αριθμό του αιτήματος / αίτησης προς τον ΟΤΕ, η απάντηση ήταν "Τι εννοείτε; Δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός κύριε.". Τα συμπεράσματα δικά σας. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2018 από teoChnologist Προσθήκη παραγράφου
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, teoChnologist είπε Επειδή το ρώτησα κι εγώ, για να κάνεις αναβάθμιση γραμμής πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί η αρχική γραμμή. Και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κόσμου, που η Wind δέχτηκε το αίτημα τους για αναβάθμιση σε Vdsl 50 ενώ το δίκτυο στην περιοχή είχε πρόβλημα και ποτέ φυσικά δεν πιάνεις 50. Επείδη όμως είναι έως 50 και σε έχει δεσμεύσει με ένα συμβόλαιο που έχει ρήτρα, άτυπα σου λέει "Κάτσε τώρα στα αυγά σου με τα 25-30 και τα όποια προβλήματα". Δηλαδή ζητάω απο την εξυπηρέτηση πελατών της Wind αριθμό αίτησης και μου τον δίνουν. Εν συνεχεία τηλεφωνώ στον ΟΤΕ και ρωτάω για τις εξελίξεις; Η Wind δίνει αυτό το τύπου Fiber στην περιοχή υποτίθεται, το οποίο είναι ιδιόκτητο της δίκτυο. Δεν ξέρω αν πάνω σε αυτό μπορώ να πάρω γραμμή ΟΤΕ. Αν γίνεται, νομίζω ότι μου λύνονται τα χέρια μιας και απλά σκέφτομαι να δώσω τη ρήτρα (μιας και έχουν μείνει 7-8 μήνες ακόμη στη Wind) για να μεταβώ σε ΟΤΕ και να τελειώνω μια ώρα αρχίτερα. Edit: Σε ερώτημα μου για αριθμό του αιτήματος / αίτησης προς τον ΟΤΕ, η απάντηση ήταν "Τι εννοείτε; Δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός κύριε.". Τα συμπεράσματα δικά σας. το αιτημα της wind προς τον οτε ειναι ενα ticket, δεν υπαρχει περίπτωση να στο δώσουν αλλα και βα στο δωσουν αποκλείεται να απαντήσει ο οτε για αυτο 2 ώρες πριν, tyf είπε παιδια εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με wind. ερωτηση αν ζητησουμε vdsl απο adsl που εχουμε τωρα θα μας πανε σε αλλο καφαο αρα θα υπαρχει θεση ελευθερη η και εκει θα πρεπει να περιμενουμε για αδειασει θυρα? Αλλο ειναι το δικο σου προβλημα(ανοιξε ενα νεο θεμα), εσυ εχεις γραμμη, περαν αυτου καφαο δεν αλλαζεις με τιποτα, ξεχνατο
teoChnologist Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Έχω ξεκινήσει τη διαδικασία που πρότεινε ο isay, γραπτώς δηλαδή να αναφερθώ στην κατάσταση και να ζητήσω γραπτές απαντήσεις, οι οποίες είμαι βέβαιος ότι δεν θα έρθουν ποτέ. Αλλα έτσι θα έχω ένα "όπλο" στα χέρια μου. Αυτό θα γίνει μέχρι τέλος της βδομάδας και στη συνέχεια θα πράξω αναλόγως. Δεν πρόκειται να μείνω με τα χέρια σταυρωμένα στο έλεος ούτε της Wind ούτε του ΟΤΕ.
teoChnologist Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Κατόπιν γραπτού αιτήματος μου, έλαβα απάντηση σήμερα απο την εταιρία ότι η αίτηση βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής λόγω έλλειψης δικτύου (status 1315) και θα δρομολογηθεί βάση διαδικασίας, πράγμα που σημαίνει ότι μπαίνω σε ενιαία λίστα αναμονής και ΟΤΑΝ δρομολογηθούν απο τον ΟΤΕ, τότε θα οριστεί νέα ημερομηνία κατασκευής. Επίσης μου επισήμαναν ότι δεν μπορεί να γίνει χρονική εκτίμηση για αντίστοιχες περιπτώσεις. Μετά απο ένα μήνα αναμονής, αν δεν είχα ασχοληθεί προσωπικά λόγω καχυποψίας (αν θέλετε), θα περίμενα στο άπειρο χωρίς καμία ενημέρωση. Τα φώτα σας κύριοι... Η αυλαία μόλις άνοιξε.
NikosKallithea Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, teoChnologist είπε Κατόπιν γραπτού αιτήματος μου, έλαβα απάντηση σήμερα απο την εταιρία ότι η αίτηση βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής λόγω έλλειψης δικτύου (status 1315) και θα δρομολογηθεί βάση διαδικασίας, πράγμα που σημαίνει ότι μπαίνω σε ενιαία λίστα αναμονής και ΟΤΑΝ δρομολογηθούν απο τον ΟΤΕ, τότε θα οριστεί νέα ημερομηνία κατασκευής. Επίσης μου επισήμαναν ότι δεν μπορεί να γίνει χρονική εκτίμηση για αντίστοιχες περιπτώσεις. Μετά απο ένα μήνα αναμονής, αν δεν είχα ασχοληθεί προσωπικά λόγω καχυποψίας (αν θέλετε), θα περίμενα στο άπειρο χωρίς καμία ενημέρωση. Τα φώτα σας κύριοι... Η αυλαία μόλις άνοιξε. Τα είπαμε νομίζω
isay Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, teoChnologist είπε Τα φώτα σας κύριοι... Η αυλαία μόλις άνοιξε. Τα συζητήσαμε νωρίτερα. Επαναλαμβανεις και μετά απο εβδομάδα κάνεις καταγγελία και ακυρωση της συμβασης, ωστε να αποχωρήσεις χωρίς προστιμο. Εχε υποψη οτι ιδιο προβλημα θα εχεις με οποιοδήποτε αλλο εναλλακτικό πάροχο και ΙΣΩΣ και με τον οτε, αν και συνήθως ο οτε κρατά πορτες για δική του χρήση. Με δυο λογια αν δεν πας οτε, σιγουρα θα αντιμετωπισεις ιδιο προβλημα, αν πας (με το επιπλεον κοστος) ίσως παρεις γρηγορα γραμμή. 1
teoChnologist Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, isay είπε Τα συζητήσαμε νωρίτερα. Επαναλαμβανεις και μετά απο εβδομάδα κάνεις καταγγελία και ακυρωση της συμβασης, ωστε να αποχωρήσεις χωρίς προστιμο. Εχε υποψη οτι ιδιο προβλημα θα εχεις με οποιοδήποτε αλλο εναλλακτικό πάροχο και ΙΣΩΣ και με τον οτε, αν και συνήθως ο οτε κρατά πορτες για δική του χρήση. Με δυο λογια αν δεν πας οτε, σιγουρα θα αντιμετωπισεις ιδιο προβλημα, αν πας (με το επιπλεον κοστος) ίσως παρεις γρηγορα γραμμή. Έχω μπεί στο νόημα και ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση σχετικά. Τι εννοείς "επιπλέον κόστος" για πιο γρήγορα γραμμή; Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2018 από teoChnologist Προσθήκη κειμένου
isay Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2018 Στις 24/7/2018 στις 6:00 ΜΜ, teoChnologist είπε Έχω μπεί στο νόημα και ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση σχετικά. Τι εννοείς "επιπλέον κόστος" για πιο γρήγορα γραμμή; ΟΤΕ πιο ακριβα τιμολογια, αλλά όπου τον παιρνει βοηθά καταστάσεις για τους δικους του πελάτες. Π.χ. adsl θα το κουμπώσει στο καφαο, ενω αλλοι θα σου δινουν απο το τεχνικό κεντρο. Αν κάτσει βλάβη, θα το παλεψουν πιο γρηγορα και αποτελεσματικα. Για νεες γραμμες μπορεί να πάρεις ενω οι αλλοι να περιμενουν, κλπ κλπ 1
teoChnologist Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Όπως είπε και ο isay αν δεν κάνω λάθος, η Wind το παίζει τρελίτσα λέγοντας ότι με έχει ενημερώσει για ότι απαιτείται. Μόλις τώρα υπέβαλα καταγγελία μέσω της σχετικής φόρμας της ΕΕΤΤ ενώ έχω επισυνάψει ημερομηνίες και διαλόγους. Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να κάνω όσον αφορά την ΕΕΤΤ; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα