teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλους, Εδώ και 20-25 ημέρες έχω κάνει αίτημα μεταφοράς γραμμής τηλεφώνου/internet. Το προγραμματισμένο ραντεβού ήταν την Παρασκευή όταν και όντως μου τηλεφώνησε τεχνικός του ΟΤΕ ότι ξεκινάει τη διαδικασία σύνδεσης. Στη συνέχεια δεν είχα καμία ενημέρωση, η σύνδεση δεν έγινε και η Wind μετά απο δική μου επικοινωνία, μου απάντησε ότι δεν γνωρίζει τίποτα σχετικά με το πρόβλημα και ότι ο ΟΤΕ δεν τους έχει ενημερώσει για κάποιο πρόβλημα. Κατόπιν δικής μου επικοινωνίας με τον τεχνικό του ΟΤΕ, μου είπε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα ζεύγη στην περιοχή μου, υπήρχε μόνο ένα διαθέσιμο το οποίο ήταν "εκτός ορίων" και δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία. Δυστυχώς η νομοθεσία δεν ορίζει κάποιο ελάχιστο διάστημα για τη σύνδεση παρα μόνο ότι πρέπει η εταιρία να με ενημερώσει εντός 2 εργάσιμων ημερών, όπως επίσης ότι η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται μέχρι (και αν....) να μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα. Μιας και η Wind μου λέει ότι δεν γνωρίζει τίποτα και δεδομένου ότι έχω διαβάσει αρκετά πράγματα Online που δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για την εξέλιξη της σύνδεσης, γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει περίπου σε αυτές τις περιπτώσεις ή ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας για να ολοκληρωθεί η σύνδεση; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2018 από teoChnologist
bill2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Πότε ήρθε ο οτε ; Αν ήρθε σήμερα μπορεί ακόμα να μην ενημερώθηκε η wind 1
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, bill2015 είπε Πότε ήρθε ο οτε ; Αν ήρθε σήμερα μπορεί ακόμα να μην ενημερώθηκε η wind Την Παρασκευή το πρωί. Το θέμα μου δεν είναι να ενημερωθεί η Wind, αυτό θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου. Απο όσα έχω διαβάσει, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για τέτοιες περιπτώσεις οπότε μπορεί να πάρει απο 2 μέρες μέχρι 2 χρόνια και δεν βλέπω ιδιαίτερη προθυμία απο πλευράς Wind να με εξυπηρετήσει. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2018 από teoChnologist
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Για να μην ελπίζεις αδικα το προβλημα αυτο δεν λύνεται εύκολα μπορει να σου παρει και ενα χρόνο Πιο ευκολα θα λυθει, αν λυθει, οταν πας στον οτε
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Για να μην ελπίζεις αδικα το προβλημα αυτο δεν λύνεται εύκολα μπορει να σου παρει και ενα χρόνο Πιο ευκολα θα λυθει, αν λυθει, οταν πας στον οτε Εννοείς να πάω εγώ ο ίδιος στο ΟΤΕ και να ρωτήσω ή να αλλάξω πάροχο; Edit: 2 λόγοι με κρατάνε στη Wind. Η ρήτρα διακοπής συμβολαίου και το γεγονός ότι (υποτίθεται) η Wind έχει εδώ και λίγο διαθεσιμότητα για 100 και 200Mbps σύνδεση στην περιοχή μου. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2018 από teoChnologist
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Να αλλαξεις παροχο Όσο μπορείς να κατηγορήσεις την Wind για τέτοια θέματα, άλλο τόσο υπεύθυνος είναι ο ΟΤΕ ο οποίος προκαλεί αυτές τις καθυστερήσεις-προβλήματα εσκεμμένα ενίοτε. Η Wind είναι πράγματι μια εταιρία που αντιπαθώ για πολλούς λόγους αλλα πριν κάνω κίνηση να φύγω, θα ήθελα να έχω μια εικόνα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει και πόσο ενδέχεται να περιμένω για να λυθεί το πρόβλημα. Γραμμή 100/200 στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάποιος άλλος που να δίνει δυστυχώς. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2018 από teoChnologist
bill2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Πρώτα ο οτε δίνει διαθεσιμότητα ; Επίσης αν δεν έχεις συνδεθεί πως θα έχεις ρήτρα ;
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, bill2015 είπε Πρώτα ο οτε δίνει διαθεσιμότητα ; Επίσης αν δεν έχεις συνδεθεί πως θα έχεις ρήτρα ; Μεταφορά γραμμής έχω κάνει, δεν πρόκειται για νέα σύνδεση αλλα υπάρχουσα. Ο ΟΤΕ εδώ δεν γνωρίζει (μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία) ούτε καν αν υπάρχει διαθεσιμότητα για απλή 24άρα γραμμή και μου ζητάει να κάνω αίτηση για γραμμή ώστε να το εξετάσουν. Να σημειώσω ότι στο κτήριο υπάρχουν διαμερίσματα τόσο με γραμμή ΟΤΕ όσο και με Wind.
isay Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Και στη μεταφορά γραμμής ισχύει οτι αν δεν μπορεί να σου παρασχεθεί η συμφωνημένη υπηρεσία, μπορείς να καταγγείλεις τη συμβαση και να αποχωρήσεις χωρίς προστιμο. Στο παλιό σπιτι ειχε διαθεσιμότητα αρα αν εφευγες προστιμο, ενω στο νεο δεν εχει, οποτε είτε υποβιβασμός σε υπηρεσία (με δική σου πάντα συμφωνη γνώμη) και κόστος ή αποχώρηση χωρίς προστιμο. Δεν εχει σημασία αν στο ιδιο κτίριο ειναι άλλοι συνδρομητές με wind/οτε/βοντα, σημασία εχει οτι το καφαο ειναι τιγκα και πρεπει να περιμενεις να αδειασει κάποιο ζευγος για να μπει το δικό σου. Είναι σαν να θες να παρκάρεις στο Παγκράτι. Εχει και αλλα αυτοκίνητα αλλα σπανια διαθεσιμες θέσεις.
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μόλις τώρα, isay είπε Και στη μεταφορά γραμμής ισχύει οτι αν δεν μπορεί να σου παρασχεθεί η συμφωνημένη υπηρεσία, μπορείς να καταγγείλεις τη συμβαση και να αποχωρήσεις χωρίς προστιμο. Στο παλιό σπιτι ειχε διαθεσιμότητα αρα αν εφευγες προστιμο, ενω στο νεο δεν εχει, οποτε είτε υποβιβασμός σε υπηρεσία (με δική σου πάντα συμφωνη γνώμη) και κόστος ή αποχώρηση χωρίς προστιμο. Δεν εχει σημασία αν στο ιδιο κτίριο ειναι άλλοι συνδρομητές με wind/οτε/βοντα, σημασία εχει οτι το καφαο ειναι τιγκα και πρεπει να περιμενεις να αδειασει κάποιο ζευγος για να μπει το δικό σου. Είναι σαν να θες να παρκάρεις στο Παγκράτι. Εχει και αλλα αυτοκίνητα αλλα σπανια διαθεσιμες θέσεις. Πως μπορώ να ισχυριστώ όμως κάτι τέτοιο (διακοπή γραμμής χωρίς ρήτρα) εφόσον η Wind ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει τίποτα και περιμένουμε για τις ενέργειες απο πλευράς ΟΤΕ. Δεν έχω βρεί κάτι σχετικά στην ισχύουσα νομοθεσία, κάποιο όριο αναμονής πέραν του οποίου μπορείς να διακόψεις λόγω αδυναμίας παροχής υπηρεσιών.
isay Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Η wind ακομα σου απαντα οτι δεν ξερει γιατί είτε δεν εχει ενημερωθεί ή δεν θέλει να σου πει οτι δεν γινεται (κερδίζει χρόνο). Εντός 2 εργάσιμων ο οτε θα της εχει απαντησει αν υπάρχει διαθεσιμο ζευγος, μετα η wind θα συνεχίζει να κάνει νεο αιτημα, ο οτε να κοιτά και θα απαντα και εσύ να μην εχεις internet μεχρι νεοτέρας. Ξεκινα να ζητάς ΓΡΑΠΤΑ απο τη wind τις εξελίξεις ανα 2 ημέρες και αν σε μια εβδομάδα δεν εχουν λύσει το θεμα στέλνεις γραπτά πάλι οτι να εφοσον δεν μπορουν να σου προσφέρουν την υπηρεσία, να εξετάσετε το ενδεχόμενο λύσης της συμβασης ή νεα συμφωνία που θα ειναι ικανοποιητική σε σενα. Αν εντος 2 ημερων απο τότε σου κάνουν τσαλιμάκια, απλά καταγγελία στην ΕΕΤΤ και γραπτη αιτηση αποχώρησης απο wind, ώστε ΑΝ η wind απαιτησει το προστιμο να πάρει ... καταλαβες. Εμένα πάντως με εκνευρίζουν τρελά απαντήσεις που ρίχνουν αλλου το μπαλάκι. Εγω πληρώνω στην εταιρεία Χ, το αν δεν μπορει να μου τις παρέχει επειδή φταίει ο οτε, ο καιρός, η θεια μου, ο σκύλος του γείτονα ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ. Εγώ θα μιλουσα ελαχιστα με τον οτε. Το αν η wind εχει θεματα με τον οτε ή τους αλλους να τα λύσει απευθειας οχι με εσενα μπαλακι. Απο την πλευρά τώρα των τεχνικών του οτε. Και που ασχολήθηκαν, χάρη σου έκαναν. Ορθά σου ειπαν να κάνεις αιτηση γραμμής 1 1
teoChnologist Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 12 λεπτά πριν, isay είπε Η wind ακομα σου απαντα οτι δεν ξερει γιατί είτε δεν εχει ενημερωθεί ή δεν θέλει να σου πει οτι δεν γινεται (κερδίζει χρόνο). Εντός 2 εργάσιμων ο οτε θα της εχει απαντησει αν υπάρχει διαθεσιμο ζευγος, μετα η wind θα συνεχίζει να κάνει νεο αιτημα, ο οτε να κοιτά και θα απαντα και εσύ να μην εχεις internet μεχρι νεοτέρας. Ξεκινα να ζητάς ΓΡΑΠΤΑ απο τη wind τις εξελίξεις ανα 2 ημέρες και αν σε μια εβδομάδα δεν εχουν λύσει το θεμα στέλνεις γραπτά πάλι οτι να εφοσον δεν μπορουν να σου προσφέρουν την υπηρεσία, να εξετάσετε το ενδεχόμενο λύσης της συμβασης ή νεα συμφωνία που θα ειναι ικανοποιητική σε σενα. Αν εντος 2 ημερων απο τότε σου κάνουν τσαλιμάκια, απλά καταγγελία στην ΕΕΤΤ και γραπτη αιτηση αποχώρησης απο wind, ώστε ΑΝ η wind απαιτησει το προστιμο να πάρει ... καταλαβες. Εμένα πάντως με εκνευρίζουν τρελά απαντήσεις που ρίχνουν αλλου το μπαλάκι. Εγω πληρώνω στην εταιρεία Χ, το αν δεν μπορει να μου τις παρέχει επειδή φταίει ο οτε, ο καιρός, η θεια μου, ο σκύλος του γείτονα ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ. Εγώ θα μιλουσα ελαχιστα με τον οτε. Το αν η wind εχει θεματα με τον οτε ή τους αλλους να τα λύσει απευθειας οχι με εσενα μπαλακι. Απο την πλευρά τώρα των τεχνικών του οτε. Και που ασχολήθηκαν, χάρη σου έκαναν. Ορθά σου ειπαν να κάνεις αιτηση γραμμής Νομίζω ότι είμαι στο ίδιο σκεπτικό με εσένα εν γένει αλλα για μια φορά, είπα να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή μπας και βρεθεί λύση. Λόγω δυσκολιών που υπάρχει να επισκέπτομαι κατάστημα (επειδή εργάζομαι), γραπτή ενημέρωση θα μπορούσα να ζητήσω να λαμβάνω μέσω mail υποθέτω, σωστά; Και ακολούθως να απαντάω γραπτά μέσω της σχετικής φόρμας που υπάρχει στο site της Wind.
isay Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 email, chat, fax, social media, οτιδήποτε που μπορεις να καταγραψεις 1
tyf Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 παιδια εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με wind. ερωτηση αν ζητησουμε vdsl απο adsl που εχουμε τωρα θα μας πανε σε αλλο καφαο αρα θα υπαρχει θεση ελευθερη η και εκει θα πρεπει να περιμενουμε για αδειασει θυρα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα