Προς το περιεχόμενο

Μείωση ποιότητας εικόνας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σε όλους παιδιά. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να κάνω ποστ το συγκεκριμένο θέμα σε αυτό το κομμάτι του φόρουμ ή σε κάποιο άλλο, αλλά σίγουρα κάποιος που ασχολείται με τη φωτογραφία θα ξέρει. Φτιάχνω μια φωτογραφία στο Photoshop CC. Όλα καλά. Τη κάνω όπως θέλω. Όλα καλά. Την αποθηκεύω ως PSD (για να μπορώ να αλλάξω κάτι αν δε μου αρέσει ανά πάσα στιγμή), την αποθηκεύω και σαν JPEG. Ανοίγω το JPEG στο pc. Όλα καλά η φωτογραφία όπως την έκανα edit. Τη κάνω αντιγραφή επικόλληση και τη μεταφέρω στο κινητό μου (Xiaomi Redmi Pro) και όταν πάω στις φωτογραφίες να τη δω απλά παθαίνω σοκ. Χρώματα ξεθωριασμένα, μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη φωτογραφία φοβερή άφαντες. Η μείωση της ποιότητας της  φωτογραφίας είναι απίστευτα τεράστια. Κάποιος μου πρότεινε να αποθηκεύσω από το Photoshop σε sRGB από το convert to profile, δε δούλεψε. Παντού ψάχνω να βρω λύση και δε βρίσκω. Κάποιο πρόβλημα από τον υπολογιστή μου δε νομίζω να είναι, λογικά από το κινητό μου παίζει κάτι. Είχε ποτέ κανείς το ίδιο πρόβλημα; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους απαντήσουν και αφιερώσουν το χρόνο τους ώστε να με βοηθήσουν.

Επεξ/σία από PavlosSage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι αναλυση αποθηκευεις το jpeg

Οταν λες της βαζεις στο κινητό, την κανεις copy paste με καλώδιο ή με κάποιο προγραμμα;

Τελος ανοιξε μια απο τις εικονες στο κινητό και κάνε zoom. Εξαφανιζονται οι ανωμαλίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μαξ ανάλυση αποθηκεύω το jpeg. Ναι τις κάνω copy paste με καλώδιο. Δεν είναι ότι εμφανίζονται ανωμαλίες. Δεν υπάρχει παραμόρφωση της εικόνας. Είναι απλά σαν να χάνεται το edit κυρίως των χρωμάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, isay είπε

ΠΟΙΑ ειναι η αναλυση στο περιπου; 1080; 4000; 6000;

Με το zoom βλέπεις βελτίωση;

200-300 dpi ανάλυση δουλεύω. όχι δεν υπάρχει βελτίωση με το ζουμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει πιο φυσικο πραγμα απο αυτο που αναφερεις οσον αφορα τη προβολη φωτογραφιων σε ακαλιμπραριστες οθονες.
Ξεκινωντας απο την οθονη που γινεται το editing, θα πρεπει η οθονη να καλυπτει οσο μεγαλυτερο χρωματικο φασμα γινεται, τουλαχιστον του sRGB εαν προτιστως μας εδιαφερει η προβολη των φωτογραφιων σε οθονες. Ετσι ξεχναμε τις φθηνες TN οθονες και παμε σε IPS και τα παραγωγα τους. Ομως και οι IPS εχουν μεγαλες διαφορες απο οθονη σε οθονη και πανελ με πανελ. Υπαρχουν ips με 100% sRGB coverage και ips με 70%. Περα απο αυτο το 100% sRGB δε λεει πολλά γιατι ειναι 1000% σιγουρο οτι η οθονη θελει καλυμπραρισμα.
Τι σημαινει καλιμπραρισμα ? Σημαινει οτι το χρωμα που εχουν επιλεξει να δειχνει το καθε pixel ειναι οντως το χρωμα που δειχνει το καθε pixel. Πως γινεται αυτο ; Με ειδικα μηχανηματα με τα οποια περα απο το σωστο color coverage φτιαχνεις και σωστο gamma παντα για καθε συγκεκριμενο επιπεδο φωτεινοτητας του πανελ. Φωτεινοτητα/gamma/color ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους.

Tι γινεται εαν το μονιτορ ειναι ακαλιμπραριστο ή/και με χαμηλο sRGB ή/και ασχετο gamma gamut ? Πολυ απλά τα χρωματα που βλεπεις δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα. Μχ μπορει το FFF να μην εμφανιζεται πληρως λευκο, το FF0000 να μην ειναι καθαρο κοκκινο κλπ. Στη προσπαθεια σου να κανεις το FF0000 να φαινεται καθαρο κοκκινο στη πραγματηκοτητα να το κανεις πχ FF2511 που γερνεις προς το πορτοκαλι στο φασμα. Ετσι σε μια αλλη οθονη που εχει καλυτερο sRGB coverage θα μπορεσει να το εμφανισει και εσυ θα βλεπεις αλλα χρωματα απο αυτα που ειχες τη προθεση να δειξεις.

Θα με ρωτησεις τωρα, ωραια εγω πηρα σοβαρη οθονη, την εχω καλιμπραρει, και μετα τι ? τι κανουμε για τη προβολη του υλικου μας σε άλλα μεσα ; Δε μπορεις να κανεις πολλά, εαν το μεσο προβολης ειναι κακό, κακή θα ειναι και η εικονα του υλικου σου αλλα ειναι σιγουρο οτι θα ειναι πολυ πιο κοντά στη πραγματικοτητα απο οτι θα ηταν φτιαχνοντας το υλικο σε οτι ναναι μονιτορ.


Τελος καλο θα ειναι να κρατησεις στην ακρη του μυαλου σου οτι ειδικα στα κινητα τα πραγματα στις οθονες ειναι λαχειο. Ενω στους υπολογιστες ξερεις οτι εχεις TN, IPS, VA κλπ και οτι οι φθηνες ips ει το κλειστον ειναι πολυ χειροτερες απο τις ακριβες ips στα κινητα δε ειναι ετσι. Oι amoled των samsung (και οχι μονο) ειναι ακριβες οθονες σε ακριβα κινητα αλλα με εκτος πραγκατικοτητας υπαρβολικα saturated χρωματα μονο και μονο για να εντυπωσιαζουν στο ματι. Στα xiaomi που ανεφερες και εχοντας Redmi note 3 pro και 4, οι οθονες ειναι οτι να΄ναι, στο note3 pro το white point ειναι στο μπλε φασμα, στο 4 ειναι στο κοκκινο φασμα, ενω σε 4 φιλου ειναι στο μπλε φασμα γιατι εχει αλλο καταστευαστη πανελ και σε αλλο φιλο που επισης εχει το 4 με ιδιο πανελ με εμενα εχει αλλο gamma ! Κοινως πιασε το αυγο και κουρευτο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, panoc είπε

Δεν υπαρχει πιο φυσικο πραγμα απο αυτο που αναφερεις οσον αφορα τη προβολη φωτογραφιων σε ακαλιμπραριστες οθονες.
Ξεκινωντας απο την οθονη που γινεται το editing, θα πρεπει η οθονη να καλυπτει οσο μεγαλυτερο χρωματικο φασμα γινεται, τουλαχιστον του sRGB εαν προτιστως μας εδιαφερει η προβολη των φωτογραφιων σε οθονες. Ετσι ξεχναμε τις φθηνες TN οθονες και παμε σε IPS και τα παραγωγα τους. Ομως και οι IPS εχουν μεγαλες διαφορες απο οθονη σε οθονη και πανελ με πανελ. Υπαρχουν ips με 100% sRGB coverage και ips με 70%. Περα απο αυτο το 100% sRGB δε λεει πολλά γιατι ειναι 1000% σιγουρο οτι η οθονη θελει καλυμπραρισμα.
Τι σημαινει καλιμπραρισμα ? Σημαινει οτι το χρωμα που εχουν επιλεξει να δειχνει το καθε pixel ειναι οντως το χρωμα που δειχνει το καθε pixel. Πως γινεται αυτο ; Με ειδικα μηχανηματα με τα οποια περα απο το σωστο color coverage φτιαχνεις και σωστο gamma παντα για καθε συγκεκριμενο επιπεδο φωτεινοτητας του πανελ. Φωτεινοτητα/gamma/color ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους.

Tι γινεται εαν το μονιτορ ειναι ακαλιμπραριστο ή/και με χαμηλο sRGB ή/και ασχετο gamma gamut ? Πολυ απλά τα χρωματα που βλεπεις δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα. Μχ μπορει το FFF να μην εμφανιζεται πληρως λευκο, το FF0000 να μην ειναι καθαρο κοκκινο κλπ. Στη προσπαθεια σου να κανεις το FF0000 να φαινεται καθαρο κοκκινο στη πραγματηκοτητα να το κανεις πχ FF2511 που γερνεις προς το πορτοκαλι στο φασμα. Ετσι σε μια αλλη οθονη που εχει καλυτερο sRGB coverage θα μπορεσει να το εμφανισει και εσυ θα βλεπεις αλλα χρωματα απο αυτα που ειχες τη προθεση να δειξεις.

Θα με ρωτησεις τωρα, ωραια εγω πηρα σοβαρη οθονη, την εχω καλιμπραρει, και μετα τι ? τι κανουμε για τη προβολη του υλικου μας σε άλλα μεσα ; Δε μπορεις να κανεις πολλά, εαν το μεσο προβολης ειναι κακό, κακή θα ειναι και η εικονα του υλικου σου αλλα ειναι σιγουρο οτι θα ειναι πολυ πιο κοντά στη πραγματικοτητα απο οτι θα ηταν φτιαχνοντας το υλικο σε οτι ναναι μονιτορ.


Τελος καλο θα ειναι να κρατησεις στην ακρη του μυαλου σου οτι ειδικα στα κινητα τα πραγματα στις οθονες ειναι λαχειο. Ενω στους υπολογιστες ξερεις οτι εχεις TN, IPS, VA κλπ και οτι οι φθηνες ips ει το κλειστον ειναι πολυ χειροτερες απο τις ακριβες ips στα κινητα δε ειναι ετσι. Oι amoled των samsung (και οχι μονο) ειναι ακριβες οθονες σε ακριβα κινητα αλλα με εκτος πραγκατικοτητας υπαρβολικα saturated χρωματα μονο και μονο για να εντυπωσιαζουν στο ματι. Στα xiaomi που ανεφερες και εχοντας Redmi note 3 pro και 4, οι οθονες ειναι οτι να΄ναι, στο note3 pro το white point ειναι στο μπλε φασμα, στο 4 ειναι στο κοκκινο φασμα, ενω σε 4 φιλου ειναι στο μπλε φασμα γιατι εχει αλλο καταστευαστη πανελ και σε αλλο φιλο που επισης εχει το 4 με ιδιο πανελ με εμενα εχει αλλο gamma ! Κοινως πιασε το αυγο και κουρευτο.

Έτσι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ναι. Σε ποια οθόνη κάνεις photoshop; Εγώ έχω το redmi 4x 3/32 της xiaomi και δεν έχω πολύ μεγάλη διαφορά στα χρώματα και white balance από τον υπολογιστή στο κινητό και από το κινητό στον υπολογιστή. Και χρησιμοποιώ το VSCO. Οθόνη μου είναι μια παλιά ips Pavilion της Hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, panoc είπε

Δεν υπαρχει πιο φυσικο πραγμα απο αυτο που αναφερεις οσον αφορα τη προβολη φωτογραφιων σε ακαλιμπραριστες οθονες.
Ξεκινωντας απο την οθονη που γινεται το editing, θα πρεπει η οθονη να καλυπτει οσο μεγαλυτερο χρωματικο φασμα γινεται, τουλαχιστον του sRGB εαν προτιστως μας εδιαφερει η προβολη των φωτογραφιων σε οθονες. Ετσι ξεχναμε τις φθηνες TN οθονες και παμε σε IPS και τα παραγωγα τους. Ομως και οι IPS εχουν μεγαλες διαφορες απο οθονη σε οθονη και πανελ με πανελ. Υπαρχουν ips με 100% sRGB coverage και ips με 70%. Περα απο αυτο το 100% sRGB δε λεει πολλά γιατι ειναι 1000% σιγουρο οτι η οθονη θελει καλυμπραρισμα.
Τι σημαινει καλιμπραρισμα ? Σημαινει οτι το χρωμα που εχουν επιλεξει να δειχνει το καθε pixel ειναι οντως το χρωμα που δειχνει το καθε pixel. Πως γινεται αυτο ; Με ειδικα μηχανηματα με τα οποια περα απο το σωστο color coverage φτιαχνεις και σωστο gamma παντα για καθε συγκεκριμενο επιπεδο φωτεινοτητας του πανελ. Φωτεινοτητα/gamma/color ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους.

Tι γινεται εαν το μονιτορ ειναι ακαλιμπραριστο ή/και με χαμηλο sRGB ή/και ασχετο gamma gamut ? Πολυ απλά τα χρωματα που βλεπεις δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα. Μχ μπορει το FFF να μην εμφανιζεται πληρως λευκο, το FF0000 να μην ειναι καθαρο κοκκινο κλπ. Στη προσπαθεια σου να κανεις το FF0000 να φαινεται καθαρο κοκκινο στη πραγματηκοτητα να το κανεις πχ FF2511 που γερνεις προς το πορτοκαλι στο φασμα. Ετσι σε μια αλλη οθονη που εχει καλυτερο sRGB coverage θα μπορεσει να το εμφανισει και εσυ θα βλεπεις αλλα χρωματα απο αυτα που ειχες τη προθεση να δειξεις.

Θα με ρωτησεις τωρα, ωραια εγω πηρα σοβαρη οθονη, την εχω καλιμπραρει, και μετα τι ? τι κανουμε για τη προβολη του υλικου μας σε άλλα μεσα ; Δε μπορεις να κανεις πολλά, εαν το μεσο προβολης ειναι κακό, κακή θα ειναι και η εικονα του υλικου σου αλλα ειναι σιγουρο οτι θα ειναι πολυ πιο κοντά στη πραγματικοτητα απο οτι θα ηταν φτιαχνοντας το υλικο σε οτι ναναι μονιτορ.


Τελος καλο θα ειναι να κρατησεις στην ακρη του μυαλου σου οτι ειδικα στα κινητα τα πραγματα στις οθονες ειναι λαχειο. Ενω στους υπολογιστες ξερεις οτι εχεις TN, IPS, VA κλπ και οτι οι φθηνες ips ει το κλειστον ειναι πολυ χειροτερες απο τις ακριβες ips στα κινητα δε ειναι ετσι. Oι amoled των samsung (και οχι μονο) ειναι ακριβες οθονες σε ακριβα κινητα αλλα με εκτος πραγκατικοτητας υπαρβολικα saturated χρωματα μονο και μονο για να εντυπωσιαζουν στο ματι. Στα xiaomi που ανεφερες και εχοντας Redmi note 3 pro και 4, οι οθονες ειναι οτι να΄ναι, στο note3 pro το white point ειναι στο μπλε φασμα, στο 4 ειναι στο κοκκινο φασμα, ενω σε 4 φιλου ειναι στο μπλε φασμα γιατι εχει αλλο καταστευαστη πανελ και σε αλλο φιλο που επισης εχει το 4 με ιδιο πανελ με εμενα εχει αλλο gamma ! Κοινως πιασε το αυγο και κουρευτο.

Με κάλυψες πλήρως φίλε μου ευχαριστώ πάρα πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία tv που να παίρνει φλασάκι δεν υπάρχει?Αν, ναι δες τις και από εκεί.

Θα πρότεινα επιπλεων να μειώσεις την ανάλυση όταν τις κάνεις jpeg και θέλεις να τις μοιραστείς online (βάλε 2000pixel στο long side).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φίλος @panoc σου απάντησε πολύ σωστά. Το πιο πιθανό ειναι η οθόνη που κάνεις την επεξεργασία να είναι τελείως οff όσον αφορά τα χρώματα, τη θερμοκρασία λευκού κτλ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εσύ να βλέπεις τη φωτογραφία μια χαρά αλλά η φωτογραφία να είναι τελείως διαφορετική. Πάντως επειδή αναφέρεις το Xiaomi Redmi Pro το οποίο έχω και εγώ, δεδομένης της AMOLED οθόνης είναι λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα αν και κλείνει προς το θερμό white balance με λίγο παραπάνω saturation σε blue/aqua.

Τώρα για να βεβαιωθείς ότι ειναι το παραπάνω ζήτημα στείλε τη φωτό σε κάποιο φίλο σου που έχει καλύτερη οθόνη απο εσένα ή έχει καποιο Mac υπολογιστή (κατά κανόνα έχουν πολύ καλύτερες οθόνες) και δες και εκεί τι διαφορά υπάρχει.

Γενικά το ζήτημα επιλογής οθόνης για επεξεργασία φωτογραφίας είναι κάτι βασικό που θα συναντήσεις μπροστά σου αν ασχοληθείς σοβαρά παρ' όλο που οι περισσότεροι ερασιτέχνες το περνάνε στα ψιλά γράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ με το Huawei P9 lite 2017. Ενώ είναι μια χαρά οι φωτογραφίες , όταν τις περνούσα στο κινητό για να τις ανεβάσω στο instagram ήταν γεμάτη θόρυβο.

Μόλις όμως την πόσταρα , γινόταν κανονική, που σημαίνει ότι δεν φταίει η οθόνη του κινητού μου.

Τον ίδιο θόρυβο είχε και στον φάκελο με τις εικόνες του κινητού μου και όταν τις έστελνα σε κάποια επαφή στο messenger.

Με το Samsung S8 δεν έχω πλέον πρόβλημα όμως!!

Σίγουρα θα φταίνε αυτά που σου έγραψαν πιο πάνω!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/7/2018 στις 3:13 ΠΜ, PavlosSage είπε

Γεια σε όλους παιδιά. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να κάνω ποστ το συγκεκριμένο θέμα σε αυτό το κομμάτι του φόρουμ ή σε κάποιο άλλο, αλλά σίγουρα κάποιος που ασχολείται με τη φωτογραφία θα ξέρει. Φτιάχνω μια φωτογραφία στο Photoshop CC. Όλα καλά. Τη κάνω όπως θέλω. Όλα καλά. Την αποθηκεύω ως PSD (για να μπορώ να αλλάξω κάτι αν δε μου αρέσει ανά πάσα στιγμή), την αποθηκεύω και σαν JPEG. Ανοίγω το JPEG στο pc. Όλα καλά η φωτογραφία όπως την έκανα edit. Τη κάνω αντιγραφή επικόλληση και τη μεταφέρω στο κινητό μου (Xiaomi Redmi Pro) και όταν πάω στις φωτογραφίες να τη δω απλά παθαίνω σοκ. Χρώματα ξεθωριασμένα, μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη φωτογραφία φοβερή άφαντες. Η μείωση της ποιότητας της  φωτογραφίας είναι απίστευτα τεράστια. Κάποιος μου πρότεινε να αποθηκεύσω από το Photoshop σε sRGB από το convert to profile, δε δούλεψε. Παντού ψάχνω να βρω λύση και δε βρίσκω. Κάποιο πρόβλημα από τον υπολογιστή μου δε νομίζω να είναι, λογικά από το κινητό μου παίζει κάτι. Είχε ποτέ κανείς το ίδιο πρόβλημα; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους απαντήσουν και αφιερώσουν το χρόνο τους ώστε να με βοηθήσουν.

Από ποιά κάμερα προέρχεται η εικόνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...